Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
13.07.2020 17:58:32
|
|
|
Ükski edasimüüja ei teosta ju garantiiremonti, jätate endast ise lolli mulje kui kauplejat süüdistama hakkate. Räägite üldse garantiist või pretensioonide esitamise ajast? Viimase puhul ongi tarbijal ainult õigus pretensioon ESITADA ja sellega see piirnebki, edasi otsustab tootja hooldsuskeskus ( või mis iganes selle nimi antud alal on) saatuse üle. Kui tulemus on sinu jaoks negatiivne, siis tulevikus vali parem bränd, kes menetleb neid asju paremini sinu jaoks. Ehk siis jah pole üldse vahet, kust osta vaid, et mis brändi ostad.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
13.07.2020 18:20:43
|
|
|
Janis, Kui hoolduskeskuse/maaletooja otsus on negatiivne võib ka otse tootjaga ühendust võtta. Tootja on üldiselt rohkem huvitatud positiivsest kogemusest ja kliendi hoidmisest kui hoolduskeskus kes ei taha omale lisatööd vms.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
13.07.2020 19:10:17
|
|
|
Absoluutselt.
Lihtsalt pole pointi müüjat süüdistada. Arvutitarga garantii leheküljel esimene lause ka ju, et vahendab tootja garantiid ja protseduure.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
mkl
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2013
|
13.07.2020 21:30:28
|
|
|
Tellisin AT'st prose 213€ eest, karbil peal silt 199€. Saan aru küll, et turumajandus, aga natuke teeb meele mõruks küll kui letikast rohkem maksta... kraapinud siis siltki maha.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
14.07.2020 08:04:30
|
|
|
Janis kirjutas: |
Absoluutselt.
Lihtsalt pole pointi müüjat süüdistada. Arvutitarga garantii leheküljel esimene lause ka ju, et vahendab tootja garantiid ja protseduure. |
vajad sa sellist mitte millegi eest vastutavat vahendajat?
sama hästi võid ju suvalise jota tänavalt endale vahendajaks võtta
ma pole pikka aega reaalset garantiid vajanud aga ennevanasti vähemalt ordiga sellist hoolimatust küll ei pidanud taluma
( hetkeseisu ma ei tea … äkki on üldine vastutamatus ka nendeni jõudnud )
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
14.07.2020 09:09:01
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ükski edasimüüja ei teosta ju garantiiremonti, jätate endast ise lolli mulje kui kauplejat süüdistama hakkate. Räägite üldse garantiist või pretensioonide esitamise ajast? Viimase puhul ongi tarbijal ainult õigus pretensioon ESITADA ja sellega see piirnebki, edasi otsustab tootja hooldsuskeskus ( või mis iganes selle nimi antud alal on) saatuse üle. Kui tulemus on sinu jaoks negatiivne, siis tulevikus vali parem bränd, kes menetleb neid asju paremini sinu jaoks. Ehk siis jah pole üldse vahet, kust osta vaid, et mis brändi ostad. |
ei jäta lolli muljet - kaupleja allhange ei ole kliendi probleem. asja tingimustele mittevastamise eest vastutab kaupleja.
garantii ja pretensiooni esitamise aja vahe on selles, et garantii peab olema paremad tingimused kui seaduses sätestatud pretensioonide esitamise aeg.
tarbijakaitse vaikimisi seisukoht mõistliku aja koha pealt on 3-4 nädalat.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
olafsand
HV Guru
liitunud: 07.09.2007
|
14.07.2020 10:14:03
|
|
|
Mul on olnud juhus kus neljapäeval ostsin tutika sapphire gpu ja reede lõunast hakkas pilt jampsima ja kadus lõpuks üldse eest. Võtsin kaardi kaasa, kohapeal kohe testiti ja kuna sama ei olnud enam riiulis, siis anti veidi kallim Asus asemele, aga vahet kinni ei pidanud maksma isegi tookord
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
14.07.2020 11:16:49
|
|
|
viimati sai käidud kesklinnas siis oli juba parem seis seal ei jätnud negatiivseks.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
15.07.2020 14:47:12
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ükski edasimüüja ei teosta ju garantiiremonti, jätate endast ise lolli mulje kui kauplejat süüdistama hakkate. Räägite üldse garantiist või pretensioonide esitamise ajast? Viimase puhul ongi tarbijal ainult õigus pretensioon ESITADA ja sellega see piirnebki, edasi otsustab tootja hooldsuskeskus ( või mis iganes selle nimi antud alal on) saatuse üle. Kui tulemus on sinu jaoks negatiivne, siis tulevikus vali parem bränd, kes menetleb neid asju paremini sinu jaoks. Ehk siis jah pole üldse vahet, kust osta vaid, et mis brändi ostad. |
On ikka vahe, kust osta. Eestis läheb garantiiline toode esimese sammuna mõnda Eesti "sertifitseeritud hooldusesindusse". Arvestades, et mõned neist hooldusesindustest ei suuda erinevalt välismaistest hooldusesindustest tihti probleemi tuvastada, siis on nende diagnostiline võimekus küsimärgi all. Võibolla mõjutab ka see, kui suur tegija on edasimüüja hooldusesinduse jaoks.
Amazonist ostes pole üldse vaja mitu nädalat-kuud hoolduse arvamust oodata. Kui Amazon ise müüb ja saadab, siis pannakse uus toode järgmine päev pärast pretentsiooni esitamist teele. Ainuke tülikas aspekt on see, et pole esindust kuhu probleemne toode viia, vaid peab postiga saatma.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
15.07.2020 14:51:27
|
|
|
Ehk siis ikkagi pole vahet, kust Eestis osta kuna hoolduskeskus on ju sama. Vahe on brändis, ja tema hoolduses. Logitech peaks üks hea järelteeninduse näide olema.
Mina oma alal lahendan ka enamus pretensioone nii, et saadan kohe lisaküsimusi esitamata uue toote välja. Mõndasid brände ei huvitagi defekti kirjeldus, neil on oma mingisugune igakuine fond selleks ette nähtud ja annavad kohe raha tagasi või uue toote.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
16.08.2020 13:37:53
|
|
|
Betamax, ostsid ja selgus, et on vaid 32 bitine?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
16.08.2020 17:12:57
|
|
|
Õhtul läheb telefonile sisse. Eks siis näis
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
16.08.2020 17:29:35
|
|
|
kui ei sobi, siis pead telefoni uuendama, mu üle kolme aasta vanusele läks kohe ostmise järel 32G-ne käiku ja tegelikult võtaks veel suurema ka nurinata vastu aga seegi on püsinud poole täituvuse juures
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
16.08.2020 17:32:15
|
|
|
Vast sobib. Aasta tagasi kasutasin üht 32GB kaarti samas telefonis.
Aga see tootekirjeldus on päris naljakas.
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
16.08.2020 17:36:16
|
|
|
Betamax,
tsitaat: |
Saadetise kogus pakendis 200 |
Keegi on kopeerinud terve karbi/pelleti andmed mis tootjalt tuleb.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Naxik
HV kasutaja
liitunud: 04.01.2003
|
22.08.2020 20:14:20
|
|
|
Nonii, õnnestus kah sealt lõpuks see halva mekiga kogemus saada .
Sai soetatud 2 hiirt Glorious Model D ja Model D- ja valik osutus neile just lisa suurte jalgade tõttu. Aga kurvastuseks ühes pakendis (Model D) neid polnud. Sai kohapeal Kristiines käidud kurtmas ja seal tehti korralikult selgeks, et neid ei peagi olema. Tahad siis osta juurde.
Sai täna vaadatud pingsamalt ka pakendit ja selgub, et 4 teippi, mis pakendit kinni hoiavad vaevu märgatavad avamis jäljed. Seega teadagi kuhu need suured jalad seal poes kadusid.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
22.08.2020 20:53:56
|
|
|
Veidi vanem positiivne kogemus kah. Andisin samal ajal kaks tellimust sisse. Üks AT ja teine ühte teise firmasse.
AT suutis kohapeal olnud asja vähem kui 24 tunniga pakiautomaati organiseerida.
Teine firma polnud kohal olnud kauba kohta nädala lõpuks isegi tellimuse täitmist veel alustanud. Sain nädal hiljem kätte kui AT oma.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
sergi
HV kasutaja
liitunud: 26.03.2004
|
22.08.2020 22:20:46
|
|
|
Naxik kirjutas: |
Sai soetatud 2 hiirt Glorious Model D ja Model D- ja valik osutus neile just lisa suurte jalgade tõttu. Aga kurvastuseks ühes pakendis (Model D) neid polnud. Sai kohapeal Kristiines käidud kurtmas ja seal tehti korralikult selgeks, et neid ei peagi olema. Tahad siis osta juurde. |
Kas see hiir? siit loeb nagu välja, et 4 jalga installitud +2 jalga peaks kaasas olema
https://www.pcgamingrace.com/products/glorious-model-d-matte-black
The Model D comes pre-installed with 4 of our premium G-Skates. For those who prefer a larger mouse skates for maximum glide, we are including additional larger G-Skates with your Model D purchase.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
Naxik
HV kasutaja
liitunud: 04.01.2003
|
23.08.2020 09:30:48
|
|
|
Just, sama hiir. Väikesed 4 installitud ja 2 suurt kaasas. Aga nagu ma kirjutasin siis ühel hiirel need pakendist puudusid ja jäljed viitasid, et keegi on eelnevalt pakendi sisuga juba tutvust teinud.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
23.08.2020 13:42:48
|
|
|
No kui tootja näeb ette, et jalad peavad kaasas olema siis on AT asi sulle tõestada, et neid ei pea olema kui nad nii väidavad
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
23.08.2020 14:50:56
|
|
|
kingston... Ega sellega pikka pidu ilmselt pole. Senimaani on mul vaid kingstoni kaardid maha surnud. Sandisk, lexer, silicon power, samsung kõik toimivad muretult
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Naxik
HV kasutaja
liitunud: 04.01.2003
|
23.08.2020 17:51:46
|
|
|
Infoks, et halva mekiga kogemus pöörati positiivseks. Hiir vahetati välja. Poes kohapeal sai kiigatud koheselt sisu üle ja kõik olemas.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
23.08.2020 18:57:29
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
kingston... Ega sellega pikka pidu ilmselt pole. Senimaani on mul vaid kingstoni kaardid maha surnud. Sandisk, lexer, silicon power, samsung kõik toimivad muretult |
Viimane 32GB SanDisk Pro või Plus või mis iganes suri Galaxy telefonis aastaga selliselt ära, et sinna kirjutada polnud võimalik (ei arvutis ega telefonis) ja midagi ära kustutada samuti ei saanud. Tegid formati/delete vms, aga pärast kaardi lugejasse sisestamist olid kõik failid jälle tagasi, kuigi pärast format/delete tegemist oli plats puhas. Midagi kopeerida üritades kadus kaart üldse seadmete nägemisulatusest ära
Eks näis, mida see Kingston suudab. Vähemalt on odav. Paneb Spotify sinna cache'ima, sest see see sööb mõne nädalaga telefonil mälu täis
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
23.08.2020 22:15:12
|
|
|
ot: |
Jah ega minul suri kah eelmine 64GB Sandisk ära aastaid tagasi. Ja see oli veel kõrgema otsa Extreme Pro variant. Õnneks Sandisk austas garantiid ja anti uuem samaväärne 64GB asemele.
Seega ei saa üldistada, et ainult ühe tootja omad surevad. |
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
|