Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.03.2019 12:56:16
|
|
|
Spoiler
Pane end nüüd ise müüja olukorda - keegi võtab ühendust ja ütleb, et arvuti, mille müüsid, on pakist võttes juba katki ja kandke nüüd raha tagasi. Mida sa teeksid? Pimesi kannaksid raha tagasi? Vaevalt.
Praaki tuleb ette, transpordi käigus võib kõike juhtuda, inimlik viga pole kunagi välistatud. Saaksin aru, kui sind oleks pikalt saadetud, aga kõik käis nagu ette nähtud. Olen isegi saanud vigase toote pakist võttes ja pidanud garantiisse pöörduma. Paratamatus kahjuks.
DigeBeni kirjutas: |
... see on ajakirjanduslik artikkel |
Oijah.
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_et.htm
Parem variant?
viimati muutis Betamax 05.03.2019 13:01:43, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Slinky
HV kasutaja
liitunud: 20.09.2015
|
05.03.2019 12:57:49
|
|
|
no kamoon, "ei ole nõus garantiise saatma saabudes katkist asja", millal sa siis veel garantiise midagi saadad kui asi katki pole? Ükski ettevõte ei anna lihtsalt kõne peale raha tagasi kuna klient väidab, et "ei tööta", või "lõhkusite ära"
Selleks ikka iga lpool järelteenindus, kes selliste juhtumitega tegelevad ja eelduseks ongi see et kaup jõuab kaupleja kätte tagasi ning saadakse omapoolne hinnang anda.
Igatahes, ikka juhtub neid asju, soovin omalt poolt siiski edu juhtumi lahendamisel!
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
siven
HV veteran
liitunud: 04.12.2005
|
05.03.2019 13:01:20
|
|
|
selge.minu viga.
vabandan arvutitarga ees ,et läksin endast välja kui saabus minu 2200 euri maksev arvuti ja see ei töötand.
kahjuks tõesti ei soovind garantiiga tegeleda ja raha tagasi ilmselt ennem ei saa kui saadad garantiise.
juhtum lahendatud tegin oma kuludega korda ja paar tundi ajakadu.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
144 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver989
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.04.2006
|
05.03.2019 20:52:44
|
|
|
Miks see teema nii keeruliseks ajada? On ju selgelt kirjas:
"14-päevane taganemistähtaeg
ELis on teil õigus internetist või muid kaugmüügi võimalusi (nt telefoni-, posti- või rändmüüki) kasutades ostetud kaup 14 päeva jooksul tagastada ja kogu raha tagasi saada . Seda võib teha mis tahes põhjusel – ka siis, kui lihtsalt mõtlesite ümber."
Saad mittetöötava asja, siis annad sellest müüjale teada, tagastad toote ja jääd raha ootama. Müüjal ei ole väga midagi kobiseda olukorra üle ja normaalne koht kannab ka kiirelt kliendile raha tagasi.
|
|
Kommentaarid: 217 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
190 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
05.03.2019 21:01:40
|
|
|
siven kirjutas: |
selge.minu viga.
vabandan arvutitarga ees ,et läksin endast välja kui saabus minu 2200 euri maksev arvuti ja see ei töötand.
kahjuks tõesti ei soovind garantiiga tegeleda ja raha tagasi ilmselt ennem ei saa kui saadad garantiise.
juhtum lahendatud tegin oma kuludega korda ja paar tundi ajakadu. |
No siin ei saa küll arvutitarka süüdistada kui sa oma 2200 eurot maksnud raali ei viitsinud garantiisse saata. Või arvasid, et seeel rahaeest oleks nad pidanud sie selle sinukäest ära otsima ja korda tegema?
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
siven
HV veteran
liitunud: 04.12.2005
|
05.03.2019 21:44:15
|
|
|
Osiris kirjutas: |
siven kirjutas: |
selge.minu viga.
vabandan arvutitarga ees ,et läksin endast välja kui saabus minu 2200 euri maksev arvuti ja see ei töötand.
kahjuks tõesti ei soovind garantiiga tegeleda ja raha tagasi ilmselt ennem ei saa kui saadad garantiise.
juhtum lahendatud tegin oma kuludega korda ja paar tundi ajakadu. |
No siin ei saa küll arvutitarka süüdistada kui sa oma 2200 eurot maksnud raali ei viitsinud garantiisse saata. Või arvasid, et seeel rahaeest oleks nad pidanud sie selle sinukäest ära otsima ja korda tegema? |
miks peab uut ja nende poolt testitud asja saabudes garantiise saatma?
postiga ei saa ära lõhkuda riseri kaablit ja PCI-e pesa.
kaart oli emaplaadil ühendatud riseriga ja kaart oli ilusti omal kohal.
arvuti saabudes isegi ei booting vaid viskas kohe emaplaadil põlema check VGA.
kasutades teist pesa ja teist riseri kaablit arvuti töötab.
sellepärast enam ei viitsi ka mingit garantii teemat ajada.
samahästi oleks võinud videokaart saabudes surnud olla või mis iganes.
selleks ju peabki testima enne kauba välja saatmist?
saan aru kui oleks ostnud jupid eraldi karbis võib juhtuda et on surnud saabudes ikka juhtub praaki.
poe poolt komplekteeritud arvuti võiks ikka ju toimida eriti kui öeldi live chatis et testivad enne välja saatmist.
küsin ka raha tagasi live chatis seal öeldi ,et uut toodet letilt anda ei saa ja tuleb saada garantiise.
muidu ,et võin avalduse teha aga siiski läheb garantiise.
lugedes eelnevat postitust kuidas 2 kuud garantii käis siis tõesti ei soovind sellega tegeleda.
kui oleks öeldud ,et saada tagasi kanname raha tagasi oleks kohe samalpäeval selle ka tagasi saatnud.
minu arust see teema ongi selleks ,et kirjutada oma kogemust antud firmaga .
minu kogemus kahjuks negatiivne.
viimati muutis siven 05.03.2019 21:49:09, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
144 |
|
tagasi üles |
|
|
vortex
HV veteran
liitunud: 02.02.2003
|
05.03.2019 21:45:20
|
|
|
oliver989 kirjutas: |
Miks see teema nii keeruliseks ajada? On ju selgelt kirjas:
"14-päevane taganemistähtaeg
ELis on teil õigus internetist või muid kaugmüügi võimalusi (nt telefoni-, posti- või rändmüüki) kasutades ostetud kaup 14 päeva jooksul tagastada ja kogu raha tagasi saada . Seda võib teha mis tahes põhjusel – ka siis, kui lihtsalt mõtlesite ümber."
Saad mittetöötava asja, siis annad sellest müüjale teada, tagastad toote ja jääd raha ootama. Müüjal ei ole väga midagi kobiseda olukorra üle ja normaalne koht kannab ka kiirelt kliendile raha tagasi. |
Eksid veidi.
14-päevane tagastusõigus on loomulikult olemas. Aga samuti on olemas ka müüja õigus ja kohustus veenduda, et tagastatav seade on heaperemehelikult hoitud ja müügieelses seisukoras, arvestades proovimiseks hädavajalikku tegevust. Samuti peab olema alles toote pakend. Lisaks, nagu varem öeldud, ei kehti 14-päevane tagastusõigus eritellimusena valmistatud kaubale. Siin on muidugi küsimus mida selle all silmas peetakse. Arvutitarga poolt juppidest kokku visatud ja nende veebis komplektina välja reklaamitud arvuti seda kindlasti ei ole. Kliendi poolt valitud komponentidest koostatud arvuti võib aga olla Siin on Tarbijakaitsel kindlasti ka mingid pretsedendid olemas. Üldiselt muidugi mõistlik firma üritab kui vähegi võimalik kliendile vastu tulla.
_________________ twitter: @meelisv |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
05.03.2019 22:09:29
|
|
|
K:
tsitaat: |
kui oleks öeldud ,et saada tagasi kanname raha tagasi oleks kohe samalpäeval selle ka tagasi saatnud.
|
V:
tsitaat: |
Ükski ettevõte ei anna lihtsalt kõne peale raha tagasi
|
kui aga garantii osas sul on sügavalt poogen, siis ma ei saa hädaldamisest aru
sa isegi ei taha ju asja lahendada
_________________ |
|
Kommentaarid: 352 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
294 |
|
tagasi üles |
|
|
siven
HV veteran
liitunud: 04.12.2005
|
05.03.2019 22:15:01
|
|
|
Early Access kirjutas: |
K:
tsitaat: |
kui oleks öeldud ,et saada tagasi kanname raha tagasi oleks kohe samalpäeval selle ka tagasi saatnud.
|
V:
tsitaat: |
Ükski ettevõte ei anna lihtsalt kõne peale raha tagasi
|
kui aga garantii osas sul on sügavalt poogen, siis ma ei saa hädaldamisest aru
sa isegi ei taha ju asja lahendada |
jap kui toode oleks olnud nagu peab poleks midagi hädaldada???
mida mul enam lahendada? nagu loed tegin ise korda ja on vahetatud ka mõningad jupid.
nagu aru saan siis on patt avalda oma arvamust ja kogemust siin teemas:D
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
144 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
06.03.2019 00:04:34
|
|
|
Kahujks peab iga pood mingeid reegleid jälgida. Iseasi kuidas nad kliendiga suhelda oskavad ja kui kiirelt probleemi lahendavad. Aga võtame ette tõsiasja, et kui sa müüks kaupa foorumis ja ostja ütleb, et asi on pekkis siis sa ei kannaks kah kohe raha tagasi ilma toodet nägemata ja kontrollimata. Või kannaksid?
Muidugist on õigus pahane olla, kui eeldad, et saad töötava asja karbist ja avastad kauba kättesaamisel, et mingi jama hakkab pihta. Aga probleemi lahendamiseks peavad mõlemad osapooled koostööd tegema.
Mõistan seda "ei viitsi garantiiga jännata" suhtumist. Alati on kõige parem olukord kus garantiiga ei pea tegemist tegema. Isiklikult ei ole enamasti aega sellega tegeleda kuna enamik garantii asju on ajaliselt väga mahukad. V.a kui tegemist logitechiga. Senise kogemuse põhjal on käinud nendega asi suht -> vii kohale, vahetame välja.
AT võiks ehk edaspidisteks olukordade vältimiseks, kui nad seda juba ei tee, tõesti süsteemi enne välja saatmist üle testida. Vähemalt siis on teada, et välja läks toimiv toode Targutamine ehk? Ei tea. Ise olen ühest teisest tuntud arvutipoest saanud igasugu veidraid tooteid vahepeal. Tekkis tunne, et mõni kokkupanija ei olnud kõige hoolsam ja sellest tekkisid jamad (tööl komplektide tellmine seega 20tk'ist mõni ikka vahepeal mäda oli).
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
06.03.2019 12:01:25
|
|
|
siven, sinu suhtumine on nii nõme, et ma juba siit lugedes ei tahaks sinu kui kliendiga tegemist teha
Garantiiprotseduurid ongi selleks, et suvaline tüüp ei hakkaks puhtalt kõne alusel asju niisama vahetama. Müüja peab saama ka veenduda veas.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
06.03.2019 14:20:00
|
|
|
softis kirjutas: |
siven, sinu suhtumine on nii nõme, et ma juba siit lugedes ei tahaks sinu kui kliendiga tegemist teha :-|
Garantiiprotseduurid ongi selleks, et suvaline tüüp ei hakkaks puhtalt kõne alusel asju niisama vahetama. Müüja peab saama ka veenduda veas. |
Vot just, sellistel tüüpidel garantii-juhtumid venivadki, välditakse.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
alexcrx
HV kasutaja
liitunud: 29.03.2006
|
06.03.2019 14:27:05
|
|
|
angel kirjutas: |
AT võiks ehk edaspidisteks olukordade vältimiseks, kui nad seda juba ei tee, tõesti süsteemi enne välja saatmist üle testida. Vähemalt siis on teada, et välja läks toimiv toode Targutamine ehk? Ei tea. Ise olen ühest teisest tuntud arvutipoest saanud igasugu veidraid tooteid vahepeal. Tekkis tunne, et mõni kokkupanija ei olnud kõige hoolsam ja sellest tekkisid jamad (tööl komplektide tellmine seega 20tk'ist mõni ikka vahepeal mäda oli). |
no see oli special masin TT avatud korpuses, mis meil reeglina käib mitu päeva siin veel testis, seal pigem probleemiks see et kokkupandud kujul see enam originaalpakendisse ei mahu ja pead ise pakendi transpordiks ehitama valmis. sellepärast kardangi et miskit läks transpordi käigus valesti.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
GrafDragon
HV vaatleja
liitunud: 24.02.2019
|
06.03.2019 21:41:58
|
|
|
GrafDragon kirjutas: |
Minu seiklused ATga ka jätkuvad. Eelmisel teisipäeval sain siis lõpuks enda kaardi garantiist tagasi ja kolmapäeval see oli juba uuesti katki samade sümptomitega. Tagastasin kaardi neljapäeval ja esitasin pretensiooni. Hetkel veel ei saa midagi halba öelda kuna emaili teel suheldes nemad olid nõus minu poolt pakutud variantidega (raha tagasi või uus kaart, remonti ma enam ei soovinud), kui garantiiosakond kinnitab, et kaart jälle ei tööta. Ei süüdista AT, et 2080ti alguses olid nii sita kvaliteediga (s/n järgi minu oma oli vist valmistatud oktoobris-novembris). Lihtsalt minu bad luck. |
Minu saaga on nüüd lõppenud. AT rahuldas pretensiooni ja tagastas raha.
alexcrx, kas teil on info olemas millal MSI kaardid tulevad müüki (2080ti mudelid Lightning / Gaming X Trio) ja kas üldse tulevad? Praegu vaatan, et igal pool on otsas.
|
|
tagasi üles |
|
|
alexcrx
HV kasutaja
liitunud: 29.03.2006
|
06.03.2019 23:26:38
|
|
|
GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
GrafDragon
HV vaatleja
liitunud: 24.02.2019
|
07.03.2019 09:59:12
|
|
|
alexcrx kirjutas: |
GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest. |
Arvestades 2080ti garantii osakonna statistikat kas oleks kindlam võtta Asus või Gigabyte?
|
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
07.03.2019 17:19:38
|
|
|
GrafDragon kirjutas: |
alexcrx kirjutas: |
GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest. |
Arvestades 2080ti garantii osakonna statistikat kas oleks kindlam võtta Asus või Gigabyte? |
Ise eelistaks MSI kuigi kallis ja nagu näha hetkel pole. Järgmine valikus on Asus, tundub, et kasutab suuremaid radikaid (oleneb mudelist). Lisaks ei ole silma hakanud, et Asuse kaartidel oleks probleemi, mida RTX kaardid kannatavad, nimelt vent pidevalt tõmbab kiiruse ülesse, jääb seisma ja jõnksutab sedasi kui temperatuur on alla 50c. Gigabyte 'i kohta leiab sedasorti probleeme lademetes.
Kuigi enda eelneva nVidia gigabite kaartidega on kogemus, et nad nn "turbo boostivad" end kõrgemale kui karbi peal kirjas. Tavaliselt kui on mingi X väärtus boosti kirja pandud karbile siis nõnda ka on. Gigabyte sellest reeglist eriti kinni senise kogemuse põhjal ei pea.
Lisaks Gigabyte suutis teha esimese VGA tarkvara, mis arvuti boot up'i 1-2 min pikemaks tegi ja paar korda kokku jooksutas. Seega see on juba omaette saavtus
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
alexcrx
HV kasutaja
liitunud: 29.03.2006
|
07.03.2019 17:38:20
|
|
|
GrafDragon kirjutas: |
alexcrx kirjutas: |
GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest. |
Arvestades 2080ti garantii osakonna statistikat kas oleks kindlam võtta Asus või Gigabyte? |
statistiliselt oli strixidega kõige vähem probleeme.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
07.03.2019 17:59:55
|
|
|
alexcrx kirjutas: |
GrafDragon kirjutas: |
alexcrx kirjutas: |
GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest. |
Arvestades 2080ti garantii osakonna statistikat kas oleks kindlam võtta Asus või Gigabyte? |
statistiliselt oli strixidega kõige vähem probleeme. |
Kui küsida tohib siis millised probleemid Gigabyte 'iga olnud on?
Ise olen enamasti MSI kaarte kasutanud ja seni kasutan. Ühed vaiksemad kaardid jahutuse poolest võrreldes teistega kuigi mõõtmed on päris.. "pirakad" neil enamasti
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
07.03.2019 18:37:21
|
|
|
Kas Kesklinna esinduses oleva avaliku arvuti hiirt ja klaviatuuri puhastatakse ka vahel?
Tänase seisuga saaks seal ilmselt päris mitu kultuuri
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
aeropiloot
HV kasutaja
liitunud: 08.09.2005
|
07.03.2019 19:04:26
|
|
|
softis kirjutas: |
Kas Kesklinna esinduses oleva avaliku arvuti hiirt ja klaviatuuri puhastatakse ka vahel?
Tänase seisuga saaks seal ilmselt päris mitu kultuuri |
+1. Valge ei olnud kõige parem valik kliendiseadmeks.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
rycyve
HV veteran
liitunud: 25.06.2006
|
08.03.2019 07:50:59
|
|
|
Kogu selle siven kammi kohta ütleks,et peab seadust tundma meie mullis ja vastavalt tegutsema ehk siis saatnud tagasi ja põhjuseks,et ei sobi mulle ja ok aga ei tööta siis läheb kammajaaks
Arusaadav,et sellise ostu puhul on kärsitus eelkõige ja teadlikus jääb tahaplaanile aga seadus on seadus ja pisemgi kõnevorm võib asja muuta
Igatahes on moraal selles,et ise tehtud kaunikene
|
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
|
GrafDragon
HV vaatleja
liitunud: 24.02.2019
|
08.03.2019 09:38:35
|
|
|
angel, alexcrx tänud. Olen ka ise Asuse poole vaadanud kui MSI ei saa.
|
|
tagasi üles |
|
|
lopes39
HV Guru
liitunud: 08.11.2004
|
15.03.2019 21:53:25
|
|
|
Tellisin neilt Rammi ja nad mulle 5 päeva jooksul ei saatnud ühtegi maili. Isegi seda maili et nad raha kätte saanud ja tegelevad asjaga.
Sai siis täna helistatud ja kohapealt kätte saadud. Garantii pidid mailile saatma, kuid pole seda siiani teinud.
Tuleb vist Esmaspäeval uuesti helistada.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
|