Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 179, 180, 181  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 05.03.2019 12:53:11 vasta tsitaadiga

Siin on juhend, millest tuleb lähtuda https://www.ttja.ee//sites/default/files/failid/dokumendid/juhend_e-kaubandusega_tegelevatele_ettevotjatele.pdf
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:56:16 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

Pane end nüüd ise müüja olukorda - keegi võtab ühendust ja ütleb, et arvuti, mille müüsid, on pakist võttes juba katki ja kandke nüüd raha tagasi. Mida sa teeksid? Pimesi kannaksid raha tagasi? Vaevalt.
Praaki tuleb ette, transpordi käigus võib kõike juhtuda, inimlik viga pole kunagi välistatud. Saaksin aru, kui sind oleks pikalt saadetud, aga kõik käis nagu ette nähtud. Olen isegi saanud vigase toote pakist võttes ja pidanud garantiisse pöörduma. Paratamatus kahjuks.
DigeBeni kirjutas:
Betamax kirjutas:
Üldiselt kaupmehed lähtuvad sellest: https://www.kaubandus.ee/uudised/2014/09/01/kaupleja-ei-pea-kvaliteetset-kaupa-tagasi-votma
Kõigepealt tuleb tuvastada, kas toode on vigane või mitte ja selleks ongi garantiiteenindus, millele Arvutitark viitas.

... see on ajakirjanduslik artikkel icon_rolleyes.gif

Oijah.
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_et.htm
Parem variant?


viimati muutis Betamax 05.03.2019 13:01:43, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Slinky
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2015



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:57:49 vasta tsitaadiga

no kamoon, "ei ole nõus garantiise saatma saabudes katkist asja", millal sa siis veel garantiise midagi saadad kui asi katki pole? icon_biggrin.gif Ükski ettevõte ei anna lihtsalt kõne peale raha tagasi kuna klient väidab, et "ei tööta", või "lõhkusite ära"
Selleks ikka iga lpool järelteenindus, kes selliste juhtumitega tegelevad ja eelduseks ongi see et kaup jõuab kaupleja kätte tagasi ning saadakse omapoolne hinnang anda.
Igatahes, ikka juhtub neid asju, soovin omalt poolt siiski edu juhtumi lahendamisel! icon_wink.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 13:01:20 vasta tsitaadiga

selge.minu viga.
vabandan arvutitarga ees ,et läksin endast välja kui saabus minu 2200 euri maksev arvuti ja see ei töötand.
kahjuks tõesti ei soovind garantiiga tegeleda ja raha tagasi ilmselt ennem ei saa kui saadad garantiise.
juhtum lahendatud tegin oma kuludega korda ja paar tundi ajakadu.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver989
Kreisi kasutaja
oliver989

liitunud: 26.04.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 20:52:44 vasta tsitaadiga

Miks see teema nii keeruliseks ajada? On ju selgelt kirjas:
"14-päevane taganemistähtaeg
ELis on teil õigus internetist või muid kaugmüügi võimalusi (nt telefoni-, posti- või rändmüüki) kasutades ostetud kaup 14 päeva jooksul tagastada ja kogu raha tagasi saada . Seda võib teha mis tahes põhjusel – ka siis, kui lihtsalt mõtlesite ümber."


Saad mittetöötava asja, siis annad sellest müüjale teada, tagastad toote ja jääd raha ootama. Müüjal ei ole väga midagi kobiseda olukorra üle ja normaalne koht kannab ka kiirelt kliendile raha tagasi.
Kommentaarid: 217 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 190
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 21:01:40 vasta tsitaadiga

siven kirjutas:
selge.minu viga.
vabandan arvutitarga ees ,et läksin endast välja kui saabus minu 2200 euri maksev arvuti ja see ei töötand.
kahjuks tõesti ei soovind garantiiga tegeleda ja raha tagasi ilmselt ennem ei saa kui saadad garantiise.
juhtum lahendatud tegin oma kuludega korda ja paar tundi ajakadu.

No siin ei saa küll arvutitarka süüdistada kui sa oma 2200 eurot maksnud raali ei viitsinud garantiisse saata. Või arvasid, et seeel rahaeest oleks nad pidanud sie selle sinukäest ära otsima ja korda tegema?
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 21:44:15 vasta tsitaadiga

Osiris kirjutas:
siven kirjutas:
selge.minu viga.
vabandan arvutitarga ees ,et läksin endast välja kui saabus minu 2200 euri maksev arvuti ja see ei töötand.
kahjuks tõesti ei soovind garantiiga tegeleda ja raha tagasi ilmselt ennem ei saa kui saadad garantiise.
juhtum lahendatud tegin oma kuludega korda ja paar tundi ajakadu.

No siin ei saa küll arvutitarka süüdistada kui sa oma 2200 eurot maksnud raali ei viitsinud garantiisse saata. Või arvasid, et seeel rahaeest oleks nad pidanud sie selle sinukäest ära otsima ja korda tegema?


miks peab uut ja nende poolt testitud asja saabudes garantiise saatma?
postiga ei saa ära lõhkuda riseri kaablit ja PCI-e pesa.
kaart oli emaplaadil ühendatud riseriga ja kaart oli ilusti omal kohal.
arvuti saabudes isegi ei booting vaid viskas kohe emaplaadil põlema check VGA.
kasutades teist pesa ja teist riseri kaablit arvuti töötab.
sellepärast enam ei viitsi ka mingit garantii teemat ajada.
samahästi oleks võinud videokaart saabudes surnud olla või mis iganes.
selleks ju peabki testima enne kauba välja saatmist?
saan aru kui oleks ostnud jupid eraldi karbis võib juhtuda et on surnud saabudes ikka juhtub praaki.
poe poolt komplekteeritud arvuti võiks ikka ju toimida eriti kui öeldi live chatis et testivad enne välja saatmist.
küsin ka raha tagasi live chatis seal öeldi ,et uut toodet letilt anda ei saa ja tuleb saada garantiise.
muidu ,et võin avalduse teha aga siiski läheb garantiise.
lugedes eelnevat postitust kuidas 2 kuud garantii käis siis tõesti ei soovind sellega tegeleda.
kui oleks öeldud ,et saada tagasi kanname raha tagasi oleks kohe samalpäeval selle ka tagasi saatnud.
minu arust see teema ongi selleks ,et kirjutada oma kogemust antud firmaga .
minu kogemus kahjuks negatiivne.


viimati muutis siven 05.03.2019 21:49:09, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vortex
HV veteran
vortex

liitunud: 02.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 21:45:20 vasta tsitaadiga

oliver989 kirjutas:
Miks see teema nii keeruliseks ajada? On ju selgelt kirjas:
"14-päevane taganemistähtaeg
ELis on teil õigus internetist või muid kaugmüügi võimalusi (nt telefoni-, posti- või rändmüüki) kasutades ostetud kaup 14 päeva jooksul tagastada ja kogu raha tagasi saada . Seda võib teha mis tahes põhjusel – ka siis, kui lihtsalt mõtlesite ümber."


Saad mittetöötava asja, siis annad sellest müüjale teada, tagastad toote ja jääd raha ootama. Müüjal ei ole väga midagi kobiseda olukorra üle ja normaalne koht kannab ka kiirelt kliendile raha tagasi.


Eksid veidi.
14-päevane tagastusõigus on loomulikult olemas. Aga samuti on olemas ka müüja õigus ja kohustus veenduda, et tagastatav seade on heaperemehelikult hoitud ja müügieelses seisukoras, arvestades proovimiseks hädavajalikku tegevust. Samuti peab olema alles toote pakend. Lisaks, nagu varem öeldud, ei kehti 14-päevane tagastusõigus eritellimusena valmistatud kaubale. Siin on muidugi küsimus mida selle all silmas peetakse. Arvutitarga poolt juppidest kokku visatud ja nende veebis komplektina välja reklaamitud arvuti seda kindlasti ei ole. Kliendi poolt valitud komponentidest koostatud arvuti võib aga olla Siin on Tarbijakaitsel kindlasti ka mingid pretsedendid olemas. Üldiselt muidugi mõistlik firma üritab kui vähegi võimalik kliendile vastu tulla.

_________________
twitter: @meelisv
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 22:09:29 vasta tsitaadiga

K:
tsitaat:
kui oleks öeldud ,et saada tagasi kanname raha tagasi oleks kohe samalpäeval selle ka tagasi saatnud.

V:
tsitaat:
Ükski ettevõte ei anna lihtsalt kõne peale raha tagasi


kui aga garantii osas sul on sügavalt poogen, siis ma ei saa hädaldamisest aru
sa isegi ei taha ju asja lahendada icon_rolleyes.gif

_________________
Kommentaarid: 352 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 22:15:01 vasta tsitaadiga

Early Access kirjutas:
K:
tsitaat:
kui oleks öeldud ,et saada tagasi kanname raha tagasi oleks kohe samalpäeval selle ka tagasi saatnud.

V:
tsitaat:
Ükski ettevõte ei anna lihtsalt kõne peale raha tagasi


kui aga garantii osas sul on sügavalt poogen, siis ma ei saa hädaldamisest aru
sa isegi ei taha ju asja lahendada icon_rolleyes.gif


jap kui toode oleks olnud nagu peab poleks midagi hädaldada???
mida mul enam lahendada? nagu loed tegin ise korda ja on vahetatud ka mõningad jupid.
nagu aru saan siis on patt avalda oma arvamust ja kogemust siin teemas:D
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 06.03.2019 00:04:34 vasta tsitaadiga

Kahujks peab iga pood mingeid reegleid jälgida. Iseasi kuidas nad kliendiga suhelda oskavad ja kui kiirelt probleemi lahendavad. Aga võtame ette tõsiasja, et kui sa müüks kaupa foorumis ja ostja ütleb, et asi on pekkis siis sa ei kannaks kah kohe raha tagasi ilma toodet nägemata ja kontrollimata. Või kannaksid?

Muidugist on õigus pahane olla, kui eeldad, et saad töötava asja karbist ja avastad kauba kättesaamisel, et mingi jama hakkab pihta. Aga probleemi lahendamiseks peavad mõlemad osapooled koostööd tegema.


Mõistan seda "ei viitsi garantiiga jännata" suhtumist. Alati on kõige parem olukord kus garantiiga ei pea tegemist tegema. Isiklikult ei ole enamasti aega sellega tegeleda kuna enamik garantii asju on ajaliselt väga mahukad. V.a kui tegemist logitechiga. Senise kogemuse põhjal on käinud nendega asi suht -> vii kohale, vahetame välja.

AT võiks ehk edaspidisteks olukordade vältimiseks, kui nad seda juba ei tee, tõesti süsteemi enne välja saatmist üle testida. Vähemalt siis on teada, et välja läks toimiv toode icon_neutral.gif Targutamine ehk? Ei tea. Ise olen ühest teisest tuntud arvutipoest saanud igasugu veidraid tooteid vahepeal. Tekkis tunne, et mõni kokkupanija ei olnud kõige hoolsam ja sellest tekkisid jamad (tööl komplektide tellmine seega 20tk'ist mõni ikka vahepeal mäda oli).

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 06.03.2019 12:01:25 vasta tsitaadiga

siven, sinu suhtumine on nii nõme, et ma juba siit lugedes ei tahaks sinu kui kliendiga tegemist teha icon_neutral.gif
Garantiiprotseduurid ongi selleks, et suvaline tüüp ei hakkaks puhtalt kõne alusel asju niisama vahetama. Müüja peab saama ka veenduda veas.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Overkilla
HV veteran

liitunud: 11.04.2004




sõnum 06.03.2019 14:20:00 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
siven, sinu suhtumine on nii nõme, et ma juba siit lugedes ei tahaks sinu kui kliendiga tegemist teha :-|
Garantiiprotseduurid ongi selleks, et suvaline tüüp ei hakkaks puhtalt kõne alusel asju niisama vahetama. Müüja peab saama ka veenduda veas.

Vot just, sellistel tüüpidel garantii-juhtumid venivadki, välditakse.
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 06.03.2019 14:27:05 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
AT võiks ehk edaspidisteks olukordade vältimiseks, kui nad seda juba ei tee, tõesti süsteemi enne välja saatmist üle testida. Vähemalt siis on teada, et välja läks toimiv toode icon_neutral.gif Targutamine ehk? Ei tea. Ise olen ühest teisest tuntud arvutipoest saanud igasugu veidraid tooteid vahepeal. Tekkis tunne, et mõni kokkupanija ei olnud kõige hoolsam ja sellest tekkisid jamad (tööl komplektide tellmine seega 20tk'ist mõni ikka vahepeal mäda oli).


no see oli special masin TT avatud korpuses, mis meil reeglina käib mitu päeva siin veel testis, seal pigem probleemiks see et kokkupandud kujul see enam originaalpakendisse ei mahu ja pead ise pakendi transpordiks ehitama valmis. sellepärast kardangi et miskit läks transpordi käigus valesti.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GrafDragon
HV vaatleja
GrafDragon

liitunud: 24.02.2019




sõnum 06.03.2019 21:41:58 vasta tsitaadiga

GrafDragon kirjutas:
Minu seiklused ATga ka jätkuvad. Eelmisel teisipäeval sain siis lõpuks enda kaardi garantiist tagasi ja kolmapäeval see oli juba uuesti katki samade sümptomitega. Tagastasin kaardi neljapäeval ja esitasin pretensiooni. Hetkel veel ei saa midagi halba öelda kuna emaili teel suheldes nemad olid nõus minu poolt pakutud variantidega (raha tagasi või uus kaart, remonti ma enam ei soovinud), kui garantiiosakond kinnitab, et kaart jälle ei tööta. Ei süüdista AT, et 2080ti alguses olid nii sita kvaliteediga (s/n järgi minu oma oli vist valmistatud oktoobris-novembris). Lihtsalt minu bad luck.
Minu saaga on nüüd lõppenud. AT rahuldas pretensiooni ja tagastas raha. thumbs_up.gif

alexcrx, kas teil on info olemas millal MSI kaardid tulevad müüki (2080ti mudelid Lightning / Gaming X Trio) ja kas üldse tulevad? Praegu vaatan, et igal pool on otsas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 06.03.2019 23:26:38 vasta tsitaadiga

GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GrafDragon
HV vaatleja
GrafDragon

liitunud: 24.02.2019




sõnum 07.03.2019 09:59:12 vasta tsitaadiga

alexcrx kirjutas:
GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest.
Arvestades 2080ti garantii osakonna statistikat kas oleks kindlam võtta Asus või Gigabyte?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 07.03.2019 17:19:38 vasta tsitaadiga

GrafDragon kirjutas:
alexcrx kirjutas:
GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest.
Arvestades 2080ti garantii osakonna statistikat kas oleks kindlam võtta Asus või Gigabyte?


Ise eelistaks MSI kuigi kallis ja nagu näha hetkel pole. Järgmine valikus on Asus, tundub, et kasutab suuremaid radikaid (oleneb mudelist). Lisaks ei ole silma hakanud, et Asuse kaartidel oleks probleemi, mida RTX kaardid kannatavad, nimelt vent pidevalt tõmbab kiiruse ülesse, jääb seisma ja jõnksutab sedasi kui temperatuur on alla 50c. Gigabyte 'i kohta leiab sedasorti probleeme lademetes.

Kuigi enda eelneva nVidia gigabite kaartidega on kogemus, et nad nn "turbo boostivad" end kõrgemale kui karbi peal kirjas. Tavaliselt kui on mingi X väärtus boosti kirja pandud karbile siis nõnda ka on. Gigabyte sellest reeglist eriti kinni senise kogemuse põhjal ei pea.

Lisaks Gigabyte suutis teha esimese VGA tarkvara, mis arvuti boot up'i 1-2 min pikemaks tegi ja paar korda kokku jooksutas. Seega see on juba omaette saavtus thumbs_up.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 07.03.2019 17:38:20 vasta tsitaadiga

GrafDragon kirjutas:
alexcrx kirjutas:
GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest.
Arvestades 2080ti garantii osakonna statistikat kas oleks kindlam võtta Asus või Gigabyte?


statistiliselt oli strixidega kõige vähem probleeme.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 07.03.2019 17:59:55 vasta tsitaadiga

alexcrx kirjutas:
GrafDragon kirjutas:
alexcrx kirjutas:
GrafDragon, MSI'lt pole hetkel midagi oodata kahjuks, saime 2 Lightningu ja isegi nendest oli 1 vigane, kaart ise oli korras aga millegipärast perf oli võrreldav 2080 kaardiga. Aorus X ja Strixid olemas hetkel TOP kaartidest.
Arvestades 2080ti garantii osakonna statistikat kas oleks kindlam võtta Asus või Gigabyte?


statistiliselt oli strixidega kõige vähem probleeme.


Kui küsida tohib siis millised probleemid Gigabyte 'iga olnud on?

Ise olen enamasti MSI kaarte kasutanud ja seni kasutan. Ühed vaiksemad kaardid jahutuse poolest võrreldes teistega kuigi mõõtmed on päris.. "pirakad" neil enamasti icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 07.03.2019 18:37:21 vasta tsitaadiga

Kas Kesklinna esinduses oleva avaliku arvuti hiirt ja klaviatuuri puhastatakse ka vahel?
Tänase seisuga saaks seal ilmselt päris mitu kultuuri icon_neutral.gif

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aeropiloot
HV kasutaja
aeropiloot

liitunud: 08.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2019 19:04:26 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Kas Kesklinna esinduses oleva avaliku arvuti hiirt ja klaviatuuri puhastatakse ka vahel?
Tänase seisuga saaks seal ilmselt päris mitu kultuuri icon_neutral.gif

+1. Valge ei olnud kõige parem valik kliendiseadmeks.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rycyve
HV veteran
rycyve

liitunud: 25.06.2006




sõnum 08.03.2019 07:50:59 vasta tsitaadiga

Kogu selle siven kammi kohta ütleks,et peab seadust tundma meie mullis ja vastavalt tegutsema ehk siis saatnud tagasi ja põhjuseks,et ei sobi mulle ja ok aga ei tööta siis läheb kammajaaks icon_idea.gif
Arusaadav,et sellise ostu puhul on kärsitus eelkõige ja teadlikus jääb tahaplaanile aga seadus on seadus ja pisemgi kõnevorm võib asja muuta icon_idea.gif
Igatahes on moraal selles,et ise tehtud kaunikene beer_yum.gif
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GrafDragon
HV vaatleja
GrafDragon

liitunud: 24.02.2019




sõnum 08.03.2019 09:38:35 vasta tsitaadiga

angel, alexcrx tänud. Olen ka ise Asuse poole vaadanud kui MSI ei saa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lopes39
HV Guru
lopes39

liitunud: 08.11.2004




sõnum 15.03.2019 21:53:25 vasta tsitaadiga

Tellisin neilt Rammi ja nad mulle 5 päeva jooksul ei saatnud ühtegi maili. Isegi seda maili et nad raha kätte saanud ja tegelevad asjaga.
Sai siis täna helistatud ja kohapealt kätte saadud. Garantii pidid mailile saatma, kuid pole seda siiani teinud.
Tuleb vist Esmaspäeval uuesti helistada.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 179, 180, 181  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.