Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 179, 180, 181  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2019 21:08:10 vasta tsitaadiga

dohc-48v12 kirjutas:
ma ei julgegi enam enda hdd- d garantiise viia AT-sse
'

miks mitte? nad ju kõigest vahendavad garantiid .
muidugi aega võib kaua minna nagu eelpool näha sai
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GrafDragon
HV vaatleja
GrafDragon

liitunud: 24.02.2019




sõnum 04.03.2019 10:23:28 vasta tsitaadiga

Minu seiklused ATga ka jätkuvad. Eelmisel teisipäeval sain siis lõpuks enda kaardi garantiist tagasi ja kolmapäeval see oli juba uuesti katki samade sümptomitega. Tagastasin kaardi neljapäeval ja esitasin pretensiooni. Hetkel veel ei saa midagi halba öelda kuna emaili teel suheldes nemad olid nõus minu poolt pakutud variantidega (raha tagasi või uus kaart, remonti ma enam ei soovinud), kui garantiiosakond kinnitab, et kaart jälle ei tööta. Ei süüdista AT, et 2080ti alguses olid nii sita kvaliteediga (s/n järgi minu oma oli vist valmistatud oktoobris-novembris). Lihtsalt minu bad luck.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2019 10:30:35 vasta tsitaadiga

GrafDragon kirjutas:
Minu seiklused ATga ka jätkuvad. Eelmisel teisipäeval sain siis lõpuks enda kaardi garantiist tagasi ja kolmapäeval see oli juba uuesti katki samade sümptomitega. Tagastasin kaardi neljapäeval ja esitasin pretensiooni. Hetkel veel ei saa midagi halba öelda kuna emaili teel suheldes nemad olid nõus minu poolt pakutud variantidega (raha tagasi või uus kaart, remonti ma enam ei soovinud), kui garantiiosakond kinnitab, et kaart jälle ei tööta. Ei süüdista AT, et 2080ti alguses olid nii sita kvaliteediga (s/n järgi minu oma oli vist valmistatud oktoobris-novembris). Lihtsalt minu bad luck.


Ei jah, kunagi oli moodne süüdistada K-arvutisalongi (nüüdseks Klicki), et nad spetsiaalselt ostavad sisse praaktooteid icon_lol.gif Tegelikult jah, siin Nvidia black täiega, tunnen kaasa, minul vist 2070-ga vedas, ei ole ära surnud.
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 153
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2019 10:51:23 vasta tsitaadiga

GrafDragon kirjutas:
Minu seiklused ATga ka jätkuvad. Eelmisel teisipäeval sain siis lõpuks enda kaardi garantiist tagasi ja kolmapäeval see oli juba uuesti katki samade sümptomitega. Tagastasin kaardi neljapäeval ja esitasin pretensiooni. Hetkel veel ei saa midagi halba öelda kuna emaili teel suheldes nemad olid nõus minu poolt pakutud variantidega (raha tagasi või uus kaart, remonti ma enam ei soovinud), kui garantiiosakond kinnitab, et kaart jälle ei tööta. Ei süüdista AT, et 2080ti alguses olid nii sita kvaliteediga (s/n järgi minu oma oli vist valmistatud oktoobris-novembris). Lihtsalt minu bad luck.
Kindel, et viga pole hoopiski arvutis? Küll vähetõenäoline aga oleks hea ka muud konfi teada, äkki koorub mingi seos välja.
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GrafDragon
HV vaatleja
GrafDragon

liitunud: 24.02.2019




sõnum 04.03.2019 11:34:00 vasta tsitaadiga

Baeskades kirjutas:
Kindel, et viga pole hoopiski arvutis? Küll vähetõenäoline aga oleks hea ka muud konfi teada, äkki koorub mingi seos välja.

Kõik jupid on uued ja ostetud koos videokaardiga Arvutitargast sama tellimuse raames. Kuna nad esimene kord saatsid kaardi hooldusesse, siis ma eeldan, et ka nendel kaart ei töötanud (teemast käis läbi, et enne saatmist hooldusesse nemad ka ise testivad, et korras asju mitte saata). Samuti mul on üks vana GTX760, mis antud komplektiga toimib ideaalselt (küll aga 2019 aastal head fps'i sellest enam ei saa icon_smile.gif ). Kui kaart oli garantiis, siis hakkasin uurima mis teema on ja selgus, et nvidia on ka ise ametlikult kinnitanud, et kaartidega on probleeme (küll aga keegi ei tea mis täpselt juhtus ja kui suur see probleem siiski on - kõik ainult spekuleerivad). Nii MSI kui ka NVIDIA foorumid on postitusi täis, leidsin ka inimesi, kelle probleemi kirjeldus on 1:1 sarnane minuga. Minul probleem avaldub nii: esimesed tunnid töötab ja siis peale mõne aja möödumist kõik lõpeb arvuti hangumisega (kaart ei pea olema koormuse all), kui teha restart siis on 2 varianti: kas on kohe näha artefakte ekraani peal või teine variant: kaart lihtsalt enam tööle ei lähe (must pilt ees). Nii kaua kui süsteem töötab standard VGA draiveriga mingi 640x480 või 800x600 resoga - pilt tuleb ja nii pea kui panna nvidia draiver - kaardile tehakse shutdown vms. Kusjuures linuxi peal kaart töötab täpselt sama moodi, või kui täpne olla - ei tööta icon_biggrin.gif nii pea kui nvidia linuxi draiver initsialiseeritakse - pilt must. See võiks kõlada küll nagu software issue küll aga see fakt, et kaart ei tööta erinevate OSidega ja see, et kõik algab artefaktidest/hangumisest siiski viitab sellele, et tegemist on riistvara probleemiga.

Siin on ka mõned sarnased probleemi kirjeldused:
https://forum-en.msi.com/index.php?topic=315858.0
https://forums.geforce.com/default/topic/1075081/geforce-rtx-20-series/black-screen-with-rtx-2080-ti-after-restarting-pc/7/

Aga spec on järgmine:
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2019 18:26:38 vasta tsitaadiga

ot:
GrafDragon, Gamers Nexus uuris seda asja ja tundub, et paljuski oli see kaardi BIOS ja draiverites kinni. Mäludes ja temperatuuris asi pole: https://www.gamersnexus.net/guides/3394-rtx-2080-ti-artifacting-failure-analysis-crashing-black-screens
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
GrafDragon
HV vaatleja
GrafDragon

liitunud: 24.02.2019




sõnum 04.03.2019 21:05:38 vasta tsitaadiga

Thx, Tomorrow. Olen seda youtube streami vaadanud ja artikli lugenud. Väga huvitav sõltumatu uuring. Kuid minu arust ka tema jaoks ei olnud kõik nii üheselt mõistetav. Ta ise räägib, et see on pigem riistvara:
gamersnexus kirjutas:
...
From our testing, this issue is not isolated to Windows. At this point, we can start assuming it is almost certainly a physical, board-level defect.
...
Speaking with some engineers in the industry, we’re left with an assumption that this is either a board-level assembly issue or an in-silicon issue.
...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renq
HV veteran
Renq

liitunud: 21.12.2003




sõnum 04.03.2019 21:40:17 vasta tsitaadiga

Selliseid jutte on Arvutitarga kohta valus kuulata, sest mul siiani ainult positiivsed kogemused. Olen peaaegu, et kõik oma jupid sealt hankinud ja vast on vedanud, et ükski jupp pole otsi andnud. Küll aga natuke teeb meele mõruks see, kui kirjutad sooviga midagi hankida aga vastust ei tule....
_________________
Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2019 21:48:13 vasta tsitaadiga

Kesiganes neil meilidele vastab võiks nagu reaalselt oma tööd tegema hakata, tänapäeval küll kauem kui päeva/kaks oma küsimusele vastust ei viitsi oodata, kui vastust ei tule tuleb mujalt võtta.

viimati muutis pots4t4j4 04.03.2019 21:50:00, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 486 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 394
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Overkilla
HV veteran

liitunud: 11.04.2004




sõnum 04.03.2019 21:49:38 vasta tsitaadiga

Endal ka kõik positiivsed kogemused, ostusummad 5-kohalised, mõni ükskõik asi läinud garantiisse ja saanud kõik korda.
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renq
HV veteran
Renq

liitunud: 21.12.2003




sõnum 04.03.2019 21:50:31 vasta tsitaadiga

pots4t4j4 kirjutas:
Kesiganes neil meilidele vastab võiks nagu reaalselt oma tööd tegema hakata, tänapäeval küll kauem kui päeva kaks oma küsimusele vastust ei oota, kui vastust ei tule tuleb mujalt võtta.


Jah, minu puhul tähendab see kahjuks Caseking'i ja kallist saatmiskulu. Aga ehku peale ootama ei tahaks ka jääda.

_________________
Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 05.03.2019 10:45:03 vasta tsitaadiga

siven kirjutas:
xheix1712 kirjutas:
DigeBeni, see oli mingi teise poe lehelt, aga pidasin pigem silmas just seda viimast punkti üldiselt. Tarbijakitse alla käib ainult eraisik ostjana.

Murest on aru saada, nagu loen, siis tegemist lihtsalt kehval ajal juhtunud probleemiga, nädalavahetus vahel kus igasugused hoolduskeskused, garantiid, laod kinni.



tundub ,et mõni ei saa asjast üldse aru. ja niipalju tühja juttu vahel.
teeks siis vahekokkuvõtte.
et kui arvutitark loeb siis oleks lihtsam vastada tekkinud küsimustele.

1.miks müüakse teie poolt komplekteerituid arvuteid ilma testimata?väide ,et testisite ja töötas EI PEA PAIKA!
uurige võibolla see komplekteerija töökohustuses on aga miks ei tehta seda siiski?
sest isegi kui kaabel oleks terve poleks ta ikkagi selles pesas isegi bootind või vastupidi. sest katki olid mõlemad asjad .
muidugi inetu kohe DPD peale ajada aga 100% kindel ,et transpordis need kahjustada ei saanud kuna kaart polnud isegi pesas.
2.olete kindlad ,et teie komplekteerija on ikka tasemel? pastat panna nii ,et see otsapidi socketis ei tundu profesionaalne?
lisaks 1 lõhutud PCIE-e slot? vb oli tehase praak juba aga me ei tea kuna te ei kontrollind seisukorda.
3. miks ei saa interneti ostu puhul koheselt raha tagasi kui toodet soovitakse tagastada kui selgub et toode ei tööta juba saabudes?
saaks isegi kõigest aru kui läheb järgmine päev katki jne aga saabudes kui te tahate normaalset klienditeenindust pakkuda on ju mõistlik kohe toode ringi vahetada või raha tagastada?
klient ju ei pea ootama teie uurimistöö tulemusi.
4. kas ei oleks mõistlik asjadele mille eest ma komplektis maksan lisad kaasa panna?tunnen puudust korpuse HDD bracketist ei tea kas saab eraldi üldse osta.ei ütleks ,et see isegi lisa on vaid ,et täiesti basic ja milleks see üldse ära võta? korpuse te ju ise saate 2 bracketiga:S
lisaks jahutusega pidi kaasa tulema LED riba koos kontrolleriga ja ka üks fänn hub on puudu.õnneks toite juhtmed vist on kõik kaasas eks kontrollin millalgi üle.
ausaltõeldes ärge kartke ma enam arvutit tagasi suruma ei hakka! tegin ise korda peale mitmeid tunde testides ja oma närve kulutades.
riseri kaabli ostsin ka uue ja kirjutan siis endale koolirahaks. emaplaat iseenesest ju töötab väljaarvatud 1 vigane PCI-e slot mille pärsat ma ei hakka arvuti teile uuesti tagasi saatma.
aga kas teil on sellist mainet vaja? ja mulle ei mahtund hinge ka see maha vaikida. kast ise ju maksis 2000+ ise te vingute ,et eestist ei osteta ,et hinnad kallid ja ,et hinnad peavadki kallid olema sest me oleme nii väikesed.
seda enam meid on vähe ja klienditeenindus peaks sellevõrra parem ja lihtsamini tesotatav olema.


tere,

kui teil on pretensioon - saatke palun mail info@arvutitark.ee või garantii@arvutiitark.ee peale. pole mõtet siia jama enne kirjutada kui teil case meil isegi registreerimata. meie garantiiosakond pole antud temaga kursis.

p.s. kõik masinad meil testitakse enne kui siit lahkuvad poodi või kliendile, transpordis võib alati igasuguseid asju juhtuda.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 11:20:36 vasta tsitaadiga

tore kui testite.
võite rääkida mida tahate siin.
ma teiega enam tegemist ei tee ja loodetavasti ei pea kunagi tegema ka enam!
jah süüdistage ikka transporti!
kui lugeda teie facebooki tagasisidet siis te just ei hiilga


viimati muutis siven 05.03.2019 11:59:38, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 11:47:08 vasta tsitaadiga

... jääme nüüd ikka viisakaks, ma saan täiesti aru, et rikkis kaup tekitab negatiivse tagasisidega võrdset frustratsiooni, kuid igasugune positiivne progress eeldab ikkagi konstruktiivset arutlust ja ma ei näe antud juhtumist küll ühtegi adekvaatset põhjust, miks see välistatud peaks olema ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DayDream
HV veteran
DayDream

liitunud: 27.04.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 11:48:20 vasta tsitaadiga

siven, arvad, et see halamine kuskile interneti foorumis lahendab sinu probleemid? Elus tahad asju korda saada, siis käitu ikka korrektselt või lase kellelgi teisel asju ajada, kes oskab seda teha.

Sinu hetkese käitumise järgi eeldaks pigem, et lõhkusid ise ära seal midagi ja nüüd süüdistad teisi.
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 0 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:01:29 vasta tsitaadiga

ei halagi enam midagi.
ei lõhkund ära ka midagi vaid tegin korda ja hetkel kasutan ostetut arvutit.
mis meil enam sõnavabadust polegi?
keegi ei keela teil arvutitargast edasi osta.
las igaüks teeb omad järeldused.
kes usub et lõhkusin ise ära kes usub et transport jne. muidugi viimane on välistatud kui vähegi oled teemaga kursis ja jagad arvutit!
teil kõigil selleks õigus.
ainuke positiivne progress oleks olnud tagasi ostmine mida ei soovitud. garantii remont saabudes katkise asjale pole mingi progress
ja kuidas ma olen ebaviiskas? kui ütlen oma arvamuse ja ,et ei soovi enam tegemist teha?
kui lugeda facebookis viimast tagasisidet on seal naljakas et sarnane juhtum kus saabudes kaup ei töötand ja tagasi keelduti ostmast.
rohkem siia ei komenteeri midagi tundub ,et häirib siin osasi ilmselt AT töötajad:)


viimati muutis siven 05.03.2019 12:02:21, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TauC
HV Guru
TauC

liitunud: 23.04.2007




sõnum 05.03.2019 12:02:03 vasta tsitaadiga

alexcrx kirjutas:

tere,

kui teil on pretensioon - saatke palun mail info@arvutitark.ee või garantii@arvutiitark.ee peale. pole mõtet siia jama enne kirjutada kui teil case meil isegi registreerimata. meie garantiiosakond pole antud temaga kursis.

p.s. kõik masinad meil testitakse enne kui siit lahkuvad poodi või kliendile, transpordis võib alati igasuguseid asju juhtuda.


siven, aga kui ostsid internetist eraisikuna "valmistoote" siis oleks ju olnud lihtne edastada AT'le avaldus, et arvuti ei tööta ja soovid tehingust taganeda. Igaksjuhuks väike videoklipp ka juurde. Kui AT midagi tagasi ajab siis edasi avaldus Tarbijakaitsesse ja oleks asi ühte või teistpidi korras olnud ning vaevalt kuigi pikalt aega võtnud.
Kommentaarid: 328 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:16:13 vasta tsitaadiga

siven, ma töötan IT-valdkonnas ja see on paraku üsna tavapärane nähtus, et täiesti korrektselt ette valmistatud riistvaral võib tekkida kasutaja käes ikkagi probleeme. Seega antud juhul ei saa kindlasti automaatselt järeldada, et Arvutitark tegi midagi valesti või jättis hoopis tegemata ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:18:19 vasta tsitaadiga

Mingi kirjaliku jälje oleks ikkagi võinud jätta Arvutitargaga suheldes.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 05.03.2019 12:30:59 vasta tsitaadiga

Ma sain aru, et siven alustas mingit garantiijuhtumit või miks AT esindaja jutt selline oli, et infot pole?
Kunde lihtsalt telefoni teel elas välja end garantiiosakonna peal?

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:38:51 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Ma sain aru, et siven alustas mingit garantiijuhtumit või miks AT esindaja jutt selline oli, et infot pole?
Kunde lihtsalt telefoni teel elas välja end garantiiosakonna peal?


live chatis rääkisin.ja ei eland välja täiesti viiskas olin.
mis garantiijuhtum? kaup saabub vigasena ei äitähh
tahtsin raha tagasi kõigest.
ma enam ei viitsi jaurata nagu ütlesin on hetkel arvuti töökorras aga see ei muuda fakti ,et see ei töötand saabudes ja testitud seda ei ole enne välja saatmist.


viimati muutis siven 05.03.2019 12:43:55, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:42:00 vasta tsitaadiga

Chatist jääb kindlasti logi maha, anna kuupäev ja AT saab sisekaemusega tegeleda, kas oli juhtum või niisama klähv.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:43:52 vasta tsitaadiga

Üldiselt kaupmehed lähtuvad sellest: https://www.kaubandus.ee/uudised/2014/09/01/kaupleja-ei-pea-kvaliteetset-kaupa-tagasi-votma
Kõigepealt tuleb tuvastada, kas toode on vigane või mitte ja selleks ongi garantiiteenindus, millele Arvutitark viitas.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:48:53 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Üldiselt kaupmehed lähtuvad sellest: https://www.kaubandus.ee/uudised/2014/09/01/kaupleja-ei-pea-kvaliteetset-kaupa-tagasi-votma
Kõigepealt tuleb tuvastada, kas toode on vigane või mitte ja selleks ongi garantiiteenindus, millele Arvutitark viitas.


no selge siis minu viga ,et ei olnud nõus garantiise saatma saabudes katkist asja.
mida poleks juhtund kui arvutit oleks testitud enne väljasaatmist seda fakti ei saa keegi muuta.
igatahes igalühel oma arvamus. kui AT esindaja tahab rohkem infot siis palun kirjuta PM.


viimati muutis siven 05.03.2019 12:51:00, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2019 12:50:26 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Üldiselt kaupmehed lähtuvad sellest: https://www.kaubandus.ee/uudised/2014/09/01/kaupleja-ei-pea-kvaliteetset-kaupa-tagasi-votma
Kõigepealt tuleb tuvastada, kas toode on vigane või mitte ja selleks ongi garantiiteenindus, millele Arvutitark viitas.

... see on ajakirjanduslik artikkel icon_rolleyes.gif

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 179, 180, 181  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.