Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  WWW »  Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PREEMIA! märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Vaiko30
HV vaatleja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 18.02.2013 15:17:48 Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PREEMIA! vasta tsitaadiga

link :: Autode rent

Tere, palun abi

Mure siis järgmine: Ehitasin valmis autorendi kodulehe, mis praegu on märksõnadega autorent tallinn ja autorent tallinnas Googles esimene või teine. Külastajaid on ca 40 potentsiaalset klienti päevas, kuid muret valmistab et keegi ei taha autot broneerida, ei tule meil ega kõne sisse. (Tel. number ja meil töötab)

Võimalikud probleemid oleks:
1) Halb veebi kujundus
2) Pole piisav autovalik
3) Kallid hinnad
4) Klient ei leia ikkagi seda, mida otsib

Toon välja ka eelpool nimetatud põhjuste vastuolu. Nimelt, kui vaadata suurimat konkurenti, kes on Googles sõnaga autorent esimeste seas http://www.rentacar-estonia.eu/, siis see leht on veebikujunduse poole pealt veel aastas 2000. Nii et selles jälle asi olla ei saa?
Teiseks autovalik on enda arust piisav ning samuti hinnad algavad väga madalalt al 20 EUR/päev. Ning sama on ka konkurentidel. Vb leiab 17 euro eest päev, aga siiski üsna madal.

Online broneering küll praegu ei tööta, kuid ma ei usu et see praegu oluline on, sest enamus ikkagi helistab, lähtudes konkurentide äridest.

Leht ise on siin: http://autorenttallinn.ee/ ning kõik andmed k.a Analyticsi, Webmasters toolsi andmed saab ka kui vaja.

NB! Probleemi lahendajale ja kaasamõtlejale arvestatav preemia või komisjonitasu sissetulevate meilide ja kõnede pealt.

Minu kontakt: vaiko30@gmail.com


viimati muutis Vaiko30 18.02.2013 15:35:29, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 15:21:56 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Online broneering küll praegu ei tööta

tsitaat:

muret valmistab et keegi ei taha autot broneerida

võiks alustuseks selle ikkagi tööle panna, mõned inimesed ei viitsi tänapäeval isegi helistada...

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Vaiko30
HV vaatleja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 18.02.2013 15:25:27 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tsitaat:

Online broneering küll praegu ei tööta

tsitaat:

muret valmistab et keegi ei taha autot broneerida

võiks alustuseks selle ikkagi tööle panna, mõned inimesed ei viitsi tänapäeval isegi helistada...


Nõus väitega et "mõned inimesed". Mingi % selle tõttu kukub kindlasti selletõttu ära. Aga tuleks vähemalt päevas mõnedki päringud, kuid ei.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
spekti
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 15:25:40 vasta tsitaadiga

Suur osa rentijatest on tihtilugu ka välismaalased, seega võõrkeelsed versioonid kodulehest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vaiko30
HV vaatleja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 18.02.2013 15:30:15 vasta tsitaadiga

spekti kirjutas:
Suur osa rentijatest on tihtilugu ka välismaalased, seega võõrkeelsed versioonid kodulehest.


Olen nõus, et hetkel see puudub, kuid venelane, sakslane või inglane ei otsi googlest autorent tallinn. Nemad otsivad car rental või rent a car ning neid päringuid mulle ei tule ning ei peagi tulema.

Tänan vastuse eest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Lindremant
Kreisi kasutaja
Lindremant

liitunud: 06.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 15:59:49 vasta tsitaadiga

Kaubikute all võiks olla kaubaruumi mõõdud ka xyz
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vaiko30
HV vaatleja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 18.02.2013 16:04:10 vasta tsitaadiga

Lindremant kirjutas:
Kaubikute all võiks olla kaubaruumi mõõdud ka xyz


Tänan tähelepaneku eest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 18.02.2013 16:30:23 vasta tsitaadiga

1) Online broneering + digimakse.ee makselahendus.
2) Carrental-tallinn / estonia punkt com , rentacar-tallinn / estonia punkt com, tee ingliskeelne variant ka. icon_smile.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kussu
HV veteran
kussu

liitunud: 18.12.2002




sõnum 18.02.2013 16:37:10 vasta tsitaadiga

Panen siis ka oma tähelepanekud:
1. Weebilehe logo ei ole n.n. "puhas", mingi jpg varjund on ümber.
2. Lehe scroll? Millegipärast hiirega scrollbarist kinni võttes leht ei liigu (Chrome).
3. Häirib "Põnevad seiklused FB seinal"
4. Häirib kollane fondi taust.
...
Kuna meie turu enamus rendiautode kliendid on n.ö business turistid, siis kindlasti leht ka teistesse keeltesse. Samuti tuleb teha kõva lobbitööd turismifirmade ja hotellidega. Enamus rendiautosi tellitakse hotelli vastuvõtust, ning hotelli letitöötajate "moosimine" (loe: ära ostmine) on juba kolmas teema.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 16:37:53 vasta tsitaadiga

1. konkurendi veeb mis väidetavalt on "vana" jätab tunduvalt parema mulje kuna see töötab ja näeb korrektne välja
2. eelmise punktiga seoses siis leht näeb igast otsast katkine ja poolik välja. Disain disainiks - see on maitse asi - aga kui leht näeb katkine (kasvõi miski kastid mille äärejoon mingil hetkel lihtsalt ära kaob) välja siis ma ei hakka seal edasi vaatama - kui just mingit kindlat vajadust ei ole just selat lehelt infot kätte saada.
3. natukene ehk disaini valdkonda aga Thalia ei ole hea valik rendiauto pildiks. Seks müüb - Thalia ei ole seksikas. Teiseks miks ma peaks tahtma sedsama udust pilti veel väiksemana vaadata kui ma sinna peale klikin? Eeldaks ikka kusagile lehele jõuda kus ka mingit infot on.
4. jälle disaini - aga miks on tekstidel taustad kollaseks tehtud? Ootavad redigeerimist? Miks kasutajale seda infot vaja näidata? Redigeerimist ootavaid tekste võiks omal kusagil eraldi hoida/märgistada mitte veebis.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tanel98
HV kasutaja
tanel98

liitunud: 04.03.2006




sõnum 18.02.2013 16:39:45 vasta tsitaadiga

No vaatame asja objektiivselt.

"Autorent tallinnas" võib ju tunduda hea otsingusõna, aga ma kahtlen veidi, kas seda niipalju otsitakse. Autorent, rendiauto tunduvad mõistlikumad sõnad millega näiteks mina otsiks. Muidugi mdia rohkem seda uhkem. Aga nagu välja tuleb siis ainult 40 külastust päevas.
Veelenam palju nendest 40st sihipäraselt tulevad autot rentima? Igaljuhul usun, et SEO kohapealt on ka arenguruumi.

Edasi.
Hea veebikujundus ei tähenda moodsaid elemente ja javascripti asju ühele lehele paigutatuna. Hea kujundus tähendab lisaks ilusale visuaalile ka läbimõeldud struktuuri, informatsiooni paigutust, selget esitlust ning kasutusmugavust.

Rentcar Estonia kujundus on küll vana ja broneerimis vormid jubedad aga minujaoks vähemalt puudub nende lehel templeidi maik ja see loob visiooni tõsisemalt võetavast ja kaua tegutsenud firmast mis omakorda lisab kindlustunnet. Minusilmis on see puudu.

Teie kujundus jätab vähemalt minule kes ma olen asjadega kursis templeidi mulje ja ei lisa kuskilt otsast kindlustunnet. Kui ma näen seal ka asju, mis ei tööta või logisevad, siis see on ainult kirss teie konkurentide tordile.

Kui online broneering ei tööta, siis pole neid välju sinna mõtet ka panna. Kui ma otsin autot ja saan ingliskeelse teate, et "Sorry there are no vehicles available.
Please change your pick up time/date and search again."
siis mida siin veel broneerimisest rääkida? Valitud ajal pole vaba autot või pole seda üldse. Selge lahkun konkurendi juurde. Usun, et selle taha juba on jäänud enam kui üks katkestatud kliendisuhe.
Kui ei suuda korralikku broneerimis süsteemi teha, siis võtke see maha ja jätke alles jutt, et telli e-maili või telefoni teel.



2) Ei tea. Ega Renood eriti rentima ei kutsu küll. Fiestaga muidugi kõlbaks juba sõita kuskile kuhu vaja. Aga jälle. Üleval on suvalised reklaampildid internetist.
Koduleht on teiepuhul arvatavasti no1 kanal mille kaudu oma teenust müüa. Päris palju kindlustunnet lisaks kui seal oleks ilusad pildid reaalselt teiel olevatest autodest. Üldiselt aga tundub, et paljudel autorentidel on suhteliselt samaväärsed autod.

3) Ei tea. Kiirel uurimisel jäid küll odavamad hinnad silma kampaaniate käigus. Aga ma oletan, et hinnad pole ikka päris puusalt tulistades pandud vaid peavad vett ja seal väga järelandmisi teha ei saa. Kui võimalik võib ju muiudgi turu sissesöömiseks alla omahinna anda.

4) Õigus. Ei leia. Juba põhilise operatsiooni tegemisel tuleb eemale lükkav tõrge.


Ühesõnaga. Mina kuulun (tänu oma huvidele juba pean kuuluma) sinna gruppi, kes hindab ja arvab, et heast disainist ja sinna kulutatud rahast on kasu. Teatav osa kliente on sellega ka väga nõus. Arvan, et alustada tuleks korralikust firmastiilist ja seda näidata. Korralik logo. Trükised. Kleebised autodel. Näidata autosid oma veebileheküljel.

Edasi. Korralik veebilehekülg mis on selge sisuga ja TÖÖTAB. Lihtsalt kodulehekülje omamine ei vii müüki lakke.

_________________
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MelesMeles
HV Guru

liitunud: 26.12.2002




sõnum 18.02.2013 16:45:25 vasta tsitaadiga

Vaiko30 kirjutas:
Tanel kirjutas:
tsitaat:

Online broneering küll praegu ei tööta

tsitaat:

muret valmistab et keegi ei taha autot broneerida

võiks alustuseks selle ikkagi tööle panna, mõned inimesed ei viitsi tänapäeval isegi helistada...


Nõus väitega et "mõned inimesed". Mingi % selle tõttu kukub kindlasti selletõttu ära. Aga tuleks vähemalt päevas mõnedki päringud, kuid ei.


Autorendi teenusepakkujaid on n+1. Kuna valik on suur, kukub selle tõttu mitte "mingi %" vaid "üle poole" ära. Enamik alla 30aastastest ei viitsi helistada, kui neil ei ole selget põhjust seda teha.

Sinu väljatoodud võimalikest probleemidest on järjekord minu arvates:

4) Klient ei leia ikkagi seda, mida otsib
3) Kallid hinnad (Hind on alati kallis.)
muud.


Suurim probleem paistab olema kodulehe disain. Inimesel on liiga palju infot korraga ees, mis ajab ta segadusse. Ta tuleb ühe mõttega avalehe, mõtleb, kuskohast seda leida, mida otsib. Avab ühe lingi, avab teise. Jääb teise lingi taga olevat teksti lugema. Kodulehele tuleku põhjus on ununenud, vajutab "back" ja on konkurendi juures.

Koduleht peab olema lihtne, välja tooma kõige olulisema, olema minimaalsete linkidega ja selle eesmärk peab olema inimene Sulle kirjutama-joonistama saada.

Geniaalse ja õige lahendusega on:

http://www.ramstam.ee/ehitus/korteri-remont

Hea ka http://lavii.ee/

Kodukas + Kus sa enda ettevõtmist reklaamid?

Mitmekordista reklaami. Tõsiselt mitmekordista. Reklaam juhatab hea disainiga kodulehele, inimene võtab kodulehelt ühendust, kontakt olemas.

edit: ramstam näite puhul tehtud autorendi kodulehele lükkaks ma kontaktivormi isegi kõige tippu koos lihtsate valikutega, mis küsimus inimesel ilmselt on.
Lavii.ee koduka tegija Timo aitab, soovitan teda.

_________________
Allkiri
Kommentaarid: 268 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vaiko30
HV vaatleja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 18.02.2013 16:48:26 vasta tsitaadiga

HotPop kirjutas:
1) Online broneering + digimakse.ee makselahendus.
2) Carrental-tallinn / estonia punkt com , rentacar-tallinn / estonia punkt com, tee ingliskeelne variant ka. icon_smile.gif


Suur aitäh vastamast, seda Digimakse varianti ei teadnudki
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 18.02.2013 16:52:59 Re: Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PREEMIA! vasta tsitaadiga

Vaiko30 kirjutas:
Külastajaid on ca 40 potentsiaalset klienti päevas,
Kas see number on mingi imevalemi järgi leitud palju suuremast külastajate koguhulgast või ongi kõigi külastajate arv päeva kohta? Kui viimane siis ma küll erilist paanikat ei tekitaks, ju lihtsalt klientuur on olematu suurusega. Ise oleksin äärmiselt üllatunud kui säärase teenuse puhul muutuks rohkem kui üks külastus mõnesajast reaalseks tehinguks icon_smile.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hentz
HV Guru
hentz

liitunud: 12.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 16:59:10 vasta tsitaadiga

tanel98 kirjutas:
No vaatame asja objektiivselt. ...


+1 , pooldan.

_________________
www.internetikaubamaja.ee - Müüa LIIVAKASTE ja PEENRAKASTE!
www.whykaren.com - üle 120 miljoni kasutatud varuosa! Vaata järgi!
Kommentaarid: 421 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 4 :: 341
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 16:59:27 vasta tsitaadiga

See ei ole muidugi absoluutne tõde vaid info, kuidas mina käituks, aga mina valiks ajavahemiku, klikiks "valin rendiauto", et näha mida ja mis hinnaga pakkuda on ning kui saan teate "Sorry there are no vehicles available. ", siis järelikult pole sel ajal midagi pakkuda. Kui see broneerimise vorm juba olemas on, siis see peab toimima vähemalt niipaljugi, et näitab mis autosid ja mis hinnaga pakkuda on. Isiklikult eelistaks broneeringu kohe online ära teha mitte helistama ega kirjutama hakata, aga hädapärast võib ju olla ka tekst, et broneerimiseks helista/saada mail. Ehk minu soovitus on, et tee see broneerimise vorm kiiresti korda või korja see üldse lehelt kokku ja lisa selle asemel tekst "broneerimiseks helistage ...".
Kui veel broneerimise vormi kallal nokkida, siis ootaks, et esimesel lehel saab lisaks kuupäevadele valida kohe ka kategooria(junn, kaubik, keskklass, luksus jne.).

Btw, seda saad ju põhimõtteliselt ju veebiserveri logidest vaadata, kui palju on külastusi ja kui palju "valin rendiauto" nuppu on vajutatud ehk mingi hinnangu, kas inimesed ei külasta üldse seda lehte või mingil põhjusel ei saa/taha sealt autot rentida.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MelesMeles
HV Guru

liitunud: 26.12.2002




sõnum 18.02.2013 17:01:07 vasta tsitaadiga

Digimakse ja pangalingid ja muu võib asendada lausega: "Meil saab maksta ainult sularahas või ülekandega, nii on auto rentimine Teile soodsam."

Sest säästad pangatasude pealt.

_________________
Allkiri
Kommentaarid: 268 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hentz
HV Guru
hentz

liitunud: 12.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 17:04:48 vasta tsitaadiga

ma jõudsin ka nüüd selleni,et reaalselt selle teema pärast proovisin autot rentida icon_biggrin.gif aga ei saanud hakkama, huvitav huvitav miks inimesed ei rendi..

Sorry there are no vehicles available.
Please change your pick up time/date and search again.

_________________
www.internetikaubamaja.ee - Müüa LIIVAKASTE ja PEENRAKASTE!
www.whykaren.com - üle 120 miljoni kasutatud varuosa! Vaata järgi!
Kommentaarid: 421 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 4 :: 341
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vaiko30
HV vaatleja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 18.02.2013 17:41:41 vasta tsitaadiga

tanel98 kirjutas:
No vaatame asja objektiivselt.

"Autorent tallinnas" võib ju tunduda hea otsingusõna, aga ma kahtlen veidi, kas seda niipalju otsitakse. Autorent, rendiauto tunduvad mõistlikumad sõnad millega näiteks mina otsiks. Muidugi mdia rohkem seda uhkem. Aga nagu välja tuleb siis ainult 40 külastust päevas.
Veelenam palju nendest 40st sihipäraselt tulevad autot rentima? Igaljuhul usun, et SEO kohapealt on ka arenguruumi.

Edasi.
Hea veebikujundus ei tähenda moodsaid elemente ja javascripti asju ühele lehele paigutatuna. Hea kujundus tähendab lisaks ilusale visuaalile ka läbimõeldud struktuuri, informatsiooni paigutust, selget esitlust ning kasutusmugavust.

Rentcar Estonia kujundus on küll vana ja broneerimis vormid jubedad aga minujaoks vähemalt puudub nende lehel templeidi maik ja see loob visiooni tõsisemalt võetavast ja kaua tegutsenud firmast mis omakorda lisab kindlustunnet. Minusilmis on see puudu.

Teie kujundus jätab vähemalt minule kes ma olen asjadega kursis templeidi mulje ja ei lisa kuskilt otsast kindlustunnet. Kui ma näen seal ka asju, mis ei tööta või logisevad, siis see on ainult kirss teie konkurentide tordile.

Kui online broneering ei tööta, siis pole neid välju sinna mõtet ka panna. Kui ma otsin autot ja saan ingliskeelse teate, et "Sorry there are no vehicles available.
Please change your pick up time/date and search again."
siis mida siin veel broneerimisest rääkida? Valitud ajal pole vaba autot või pole seda üldse. Selge lahkun konkurendi juurde. Usun, et selle taha juba on jäänud enam kui üks katkestatud kliendisuhe.
Kui ei suuda korralikku broneerimis süsteemi teha, siis võtke see maha ja jätke alles jutt, et telli e-maili või telefoni teel.



2) Ei tea. Ega Renood eriti rentima ei kutsu küll. Fiestaga muidugi kõlbaks juba sõita kuskile kuhu vaja. Aga jälle. Üleval on suvalised reklaampildid internetist.
Koduleht on teiepuhul arvatavasti no1 kanal mille kaudu oma teenust müüa. Päris palju kindlustunnet lisaks kui seal oleks ilusad pildid reaalselt teiel olevatest autodest. Üldiselt aga tundub, et paljudel autorentidel on suhteliselt samaväärsed autod.

3) Ei tea. Kiirel uurimisel jäid küll odavamad hinnad silma kampaaniate käigus. Aga ma oletan, et hinnad pole ikka päris puusalt tulistades pandud vaid peavad vett ja seal väga järelandmisi teha ei saa. Kui võimalik võib ju muiudgi turu sissesöömiseks alla omahinna anda.

4) Õigus. Ei leia. Juba põhilise operatsiooni tegemisel tuleb eemale lükkav tõrge.


Ühesõnaga. Mina kuulun (tänu oma huvidele juba pean kuuluma) sinna gruppi, kes hindab ja arvab, et heast disainist ja sinna kulutatud rahast on kasu. Teatav osa kliente on sellega ka väga nõus. Arvan, et alustada tuleks korralikust firmastiilist ja seda näidata. Korralik logo. Trükised. Kleebised autodel. Näidata autosid oma veebileheküljel.

Edasi. Korralik veebilehekülg mis on selge sisuga ja TÖÖTAB. Lihtsalt kodulehekülje omamine ei vii müüki lakke.


Tänan, et võtsid vaevaks süveneda.

Need 40 unikaalset külastust tulevad sihipäraste Google otsingute kaudu(Google Analytics on taga), kuid jah alati on SEO-ks ruumi.

Kujunduse poole pealt võiks tuua Google esilehel veel sellise lehe välja, mis jätab ka templeidi mulje http://www.eestiautorent.ee/

Kuid sul on ma arvan et õigus, et see teade Sorry there are no vehicles available võib olla pinnuks.

Igatahes kõik märkmed on kirja pandud ja hakkan testima.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 18.02.2013 17:43:28 vasta tsitaadiga

Vaiko30 kirjutas:
Need 40 unikaalset külastust tulevad sihipäraste Google otsingute kaudu
Et siis ongi nii, et kõigi külastajate summa? Siis pole mingi ime kui tellimusi ei ole saabunud, liiatigi kui veel leht ka katki on. Kui ise mõnd teenust otsin käin tihtipeale mitmeid kordi paljud eri lehtede peal enne, kui mõne konkreetse kasuks otsustan icon_rolleyes.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
woozy
HV Guru
woozy

liitunud: 09.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 17:43:45 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Kuid sul on ma arvan et õigus, et see teade Sorry there are no vehicles available võib olla pinnuks.

No shit, sherlock.. icon_smile.gif

_________________
{ Talu/suvila blogi }
Kommentaarid: 143 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuunar
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 17:51:01 vasta tsitaadiga

Vaiko30 kirjutas:

Kujunduse poole pealt võiks tuua Google esilehel veel sellise lehe välja, mis jätab ka templeidi mulje http://www.eestiautorent.ee/


Mis tähtsust sel on mida teised kasutavad? Sa oled huvitatud, et SINU ettevõtmisest jääks professionaane mulje.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vaiko30
HV vaatleja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 18.02.2013 17:55:05 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
See ei ole muidugi absoluutne tõde vaid info, kuidas mina käituks, aga mina valiks ajavahemiku, klikiks "valin rendiauto", et näha mida ja mis hinnaga pakkuda on ning kui saan teate "Sorry there are no vehicles available. ", siis järelikult pole sel ajal midagi pakkuda. Kui see broneerimise vorm juba olemas on, siis see peab toimima vähemalt niipaljugi, et näitab mis autosid ja mis hinnaga pakkuda on. Isiklikult eelistaks broneeringu kohe online ära teha mitte helistama ega kirjutama hakata, aga hädapärast võib ju olla ka tekst, et broneerimiseks helista/saada mail. Ehk minu soovitus on, et tee see broneerimise vorm kiiresti korda või korja see üldse lehelt kokku ja lisa selle asemel tekst "broneerimiseks helistage ...".
Kui veel broneerimise vormi kallal nokkida, siis ootaks, et esimesel lehel saab lisaks kuupäevadele valida kohe ka kategooria(junn, kaubik, keskklass, luksus jne.).

Btw, seda saad ju põhimõtteliselt ju veebiserveri logidest vaadata, kui palju on külastusi ja kui palju "valin rendiauto" nuppu on vajutatud ehk mingi hinnangu, kas inimesed ei külasta üldse seda lehte või mingil põhjusel ei saa/taha sealt autot rentida.


Tere

Aitäh, et võtsid vaevaks süveneda. Kuna leht ise on WP peal ning see online broneerimise kast on javascriptiga tehtud siis Analytics ei näita seda. Aga on mul teine võimalus või kuidas ma seda saaksin näha?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kusti85
Tavaline kasutaja

liitunud: 11.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 18:25:47 vasta tsitaadiga

Lugedes eestikeelset lehte, millel (hetkel) veel puuduvad teistes keeltes versioonid, proovides kasutada broneerimissüsteemi, kus on selges eesti keeles kirjad "rendi algus" ja "tagastamine", miks ma pean inglismanni keeles lugema "sorri teer aar nõu viihikls öveilebõl".
Mingi loogikaviga on siin kuskil sees.
P.S. Preemiale ei pretendeeri.

_________________
Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
Kommentaarid: 214 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hentz
HV Guru
hentz

liitunud: 12.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 18:30:06 vasta tsitaadiga

Alusta sellest et tee see broneerimise süsteem korda või eemalda ning pane telefoni number sinna.

Siis võid natuke kujundust vaadata ning autodest reaalsed pildid lasta teha.

Kolmandaks tee reklaami, reklaami ja natuke reklaami veel.

_________________
www.internetikaubamaja.ee - Müüa LIIVAKASTE ja PEENRAKASTE!
www.whykaren.com - üle 120 miljoni kasutatud varuosa! Vaata järgi!
Kommentaarid: 421 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 4 :: 341
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  WWW »  Miks kodulehe külastajad autot ei broneeri? Aitajale PREEMIA! mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.