Assetto Corsa on Kunos Simulazioni poolt loodud võidusõidusimulaator. Sama arendaja on varem meieni toonud näiteks netKar Pro ja Ferrari Virtual Academy, seega on ootused üsna kõrgele seatud.
Tähtsamad omadused
DirectX 11 graafikamootor
Keeruline füüsikamudel
Sõiduki dünaamika täpne modelleerimine - innovatiivsed AI algoritmid - mitmikmäng üle võrgu
Täielikult muudetav kasutajaliides - kaasahaarav ruumiline heli
Ametlikult litsentseeritud autod (vormelid, tänavaautod, GT, GTR, vanemad F1 ja GT autod, prototüübid jne)
Ametlikult litsentseeritud rajad, kasutatud on laserskanneerimise tehnoloogiat (nii uued kui vanad rajad)
Võimaldab kasutajatel luua sisu (autod, rajad jne)
Hetkel on jah tegemist Tech Previewga, mida saavad proovida netKar Pro omanikud. Kunagi tulevikus tuleb ka mängu demoversioon, mida saavad kõik proovida.
Regarding of steering feedback on straight. If the suspension geometry of a car is properly designed, it should not have any bump steer while on going straights. Bump steer means that if the suspension goes up and down the wheels should not turn a tiny bit by their own.
Check it with your personal real car. Going over bumps you feel the hit, but you shouldn't feel any actual movement on the steering. This is whats happening in AC too, a proper (actually one of the best) designed front suspension geometry of the lotus elise doesn't make the steering wheel move while traveling on a bumpy track.
Is it perfect? probably not, we will keep pushing to improve, but I just wanted to explain the difference between bump steer induced FF "feel" and proper suspension geometry.
FFB on kehva (vähemalt G25 peal on keskel päris tuntav deadzone) sirgetel, kurvides on okei
Osaliselt siiski ka tüüpiline logitechi probleem. Tuleks kasutada rihmaga roole, millel ei ole keskel surnud tsoone. Seega ei saa väga palju mängu veaks panna.
See ei ole ainult Logitechi roolidega nii, selgitus arendaja poolt on eelmises postituses kirjas.
See ei muuda fakti, et Logitechi roolidel on keskel surnud tsoon, mida rihmaga roolidel ei ole. Lisaks kuna neil on tehtud asi nii nagu see reaalsuses olema peab, nagu sa ka eelmises postis välja tõid (teadsin seda eelnevalt juba nende foorumist), ei saa pidada miinuseks seda, et simulaator simuleerib reaalsust. Kuigi igaühel on õigus oma arvamusele.
Bumer, nii ja naa. Päris-elus tunnetad sa sirgel olevaid bumpe läbi auto enda, simulaatoris seda ei ole, seega tuleks FFB-ga seda emuleerida. Ja tundub (arendajate sõnavõtte lugedes) et selles suunas hetkel mingi protsess ka käib.
Eks näis kui kaugele tema jõuab või kui tõsiselt asja ette võtab. Ühes teises oktoobrikuu tweedis ütles ralli kohta, et kõige kiirem lahendus oleks, kui ta ei hakkaks radade ja autodega aega kulutama, vaid ta looks lihtsalt platformi kuhu on kõigil võimalik oma radu ja autosid lisada.
Plaanin ehk see nädalavahetus osta. 15GB ähvardas suur olla. Kas saan õigesti aru, et kõigepealt tuleks Steam installida ja kuidagi sealtläbi saab mängu installida. Ma ei ole mängur ja ei ole täpselt Steam-i toimimisega kursis.
Mäng käes ja nägu naerul
Kõige reaalsem auto mäng mida olen proovinud.
Minu G25 tundub väga hästi asjaga kokku sobivat. Out of the box on kõik kohe hästi. Force feedback on nii nagu vaja.
KTM X-bow ja mingi lühike rada. Täiega reaalne ja täiega lahe.
Tahaks juba online võistelda.
Algul võtsin kõik abid täiesti maha. Nüüd aga vaatan, et stability @25%, automatic throttle blip ning ABS võiks ikkagi peal olla.
On tunda, et tegemist on tõelise simulaatoriga tõelistele võidusõidu sõpradele. Mõni auto on flappy paneliga mõni auto on H-shifteriga ja mäng austab seda. Graafika on ilus ja mäng jookseb nagu siid. Ei mingit input lag-i. Auto käitub nii nagu sa eeldad et ta käitub. Võtad gaasi maha ja tunned kuidas raskuskese muutub. Tugeva pidurduse all hakkab õige pisut ujuma. Vahel ei lähe käik korralikult sisse ja teeb raginat. Väikesed lisad, mis annavad väga palju juurde.
Ja mulle raskelt meeldib, et esiklaas ei ole täiesti läbipaistev. Seal on mustus ja väikesed kraapsud.
EDIT: Mis värk sellega on, et H-shifteriga vahepeal saab käike ilma sidurita, vaid gaas maha võttes, üles-alla lappida ning vahepeal alla ei saa? Üles saab koguaeg.
Lotus Elise SC @ Vallelunga 1:57.384. Semislickidega 1:56.020 Päris hea kombinatsioon eriti õhtupäikeses.
viimati muutis -Koppel- 14.12.2013 16:42:08, muudetud 1 kord
EDIT: Mis värk sellega on, et H-shifteriga vahepeal saab käike ilma sidurita, vaid gaas maha võttes, üles-alla lappida ning vahepeal alla ei saa? Üles saab koguaeg.
Ju see rohkem sõltub kas pööretevahemik on sobiv või mitte. Ise ka vahest proovid ja vahetab, aga nii pea kui vähe pöördesse lased, ei õnnestu enam.
saab päriselt ka ilma sidurita käike vahetada, tühikäigul vaja mootori ja käigukasti pöörded ühtlaseks ajada ja siis teine käik sisse lükata. ise autoga ei sõida, aga olen kõrval istund, kui sidurita käike vahetatakse, tunnetus peab hea olema ja on võimalik vahetus sama sujuvalt ära teha, kui automaadiga.
Jutt jumala õige. Olen isegi ilma sidurita sõiduautol käike üles-alla vahetanud. Mängu puhul aga eeldaks seal taga mingit suuremat loogikat. KTM X-bow kasutab näiteks (võibolla) mootorratta käigukasti, kus käiguvahetuseks siduri kasutamine ei olegi ilmtingimata vajalik. Bike-i tüübid teavad millest räägin. Mängus nähtud kergusega aga ringrajal tava autol käike ei vaheta. Kiirendades või pidurdades jääb mootori ja veovõlli vahele alati mingi pöördemoment, mis hammasratastel hambuda ei lase.
Tava autol saad maanteel õrnalt gaasiga mängides sellise koha leida aga ringrajal mitte.
Äkki on kuskil mingi seade, mis seda lubab või keelab?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.