Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
18.11.2017 23:25:37
|
|
|
Jah, mina ütlen vähem teadlikele, et see on mõttetu jama mille põhjal ei ole mõtet ühtegi otsust teha.
Meil pole mingit aimu kaamera paigutuse ja nurga kohta, sinu silm töötab teisiti ega ole selline luup.
Millimeeter sinna tänna ja tsips erinev zoomi liigutus ja asjad näivad ühte ja teistpidi imelikud.
Reaalselt huvitab resolutsioon ja edasi läheb lämamiseks.
Samsungy odyssei on suurima resoga hetkel mida poest saab kui see huvitab.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
18.11.2017 23:54:24
|
|
|
xmaster. Mina näen just seda vahet sellisena, nagu nendes võrdlus videodes. Muide, minule ei ole veel vastu tulnud võrdlusvideot, kus asi oleks Rifti kahjuks.
Nagu ka varem mainisin, soovitan enne ostmist kindlasti proovida: oma silm on kuningas.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
and12345
HV veteran
liitunud: 03.10.2013
|
19.11.2017 14:51:49
|
|
|
Avot kirjutas: |
xmaster. Mina näen just seda vahet sellisena, nagu nendes võrdlus videodes. Muide, minule ei ole veel vastu tulnud võrdlusvideot, kus asi oleks Rifti kahjuks.
Nagu ka varem mainisin, soovitan enne ostmist kindlasti proovida: oma silm on kuningas. |
Just, oma silm on kuningas..panin mõlemad ise reaalselt kõrvuti, HTC oli supersamplinguga ja pilt oli sellel hästi natuke parem kui Riftil. See videovõrdlus on täielik pulli kaka. Pikslite arv on mõlemal sama, seega mingit suurt erinevust olla ei saagi. Üldiselt on sama, aga pildi enda kvaliteet tundus HTC Vive-l häst inatuek parem tänu just Supersamplingule. Proovisin ka ilma loomulikult ja siis tõepoolest, oli Oculus hästi natuke parem. Kõik siin kiidavad hormsasti Oculst, aga sellele ei ole ikkagi keegi vastukommentaari andnud, et miks mängudetootjad eelistavad HTC Vive-i (vaadake neid charte ja uuringuid, mis postitasin) ja miks Oculus on müünud poole vähem kui Vive. Ma arvan, et see räägib juba enda eest
|
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
236 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
19.11.2017 16:35:33
|
|
|
and12345 kirjutas: |
Avot kirjutas: |
xmaster. Mina näen just seda vahet sellisena, nagu nendes võrdlus videodes. Muide, minule ei ole veel vastu tulnud võrdlusvideot, kus asi oleks Rifti kahjuks.
Nagu ka varem mainisin, soovitan enne ostmist kindlasti proovida: oma silm on kuningas. |
Just, oma silm on kuningas..panin mõlemad ise reaalselt kõrvuti, HTC oli supersamplinguga ja pilt oli sellel hästi natuke parem kui Riftil. See videovõrdlus on täielik pulli kaka. Pikslite arv on mõlemal sama, seega mingit suurt erinevust olla ei saagi. Üldiselt on sama, aga pildi enda kvaliteet tundus HTC Vive-l häst inatuek parem tänu just Supersamplingule. Proovisin ka ilma loomulikult ja siis tõepoolest, oli Oculus hästi natuke parem. Kõik siin kiidavad hormsasti Oculst, aga sellele ei ole ikkagi keegi vastukommentaari andnud, et miks mängudetootjad eelistavad HTC Vive-i (vaadake neid charte ja uuringuid, mis postitasin) ja miks Oculus on müünud poole vähem kui Vive. Ma arvan, et see räägib juba enda eest |
et sa võrdlesid nii, et Vive supersamplinguga ja Oculus ilma? duh, et nii Vive parem on. Pane Oculusele supersampling peale.
(Ma ei ole ise Vivet proovinud, lihtsalt üks supersamplinguga teine ilma on loogiline kumb parem ju)
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
19.11.2017 17:22:02
|
|
|
Kas on täpselt teada, kui palju Oculus Rifte on myydud? Huvitav oleks täpne info Oculus Rifti myygi numbritest. Pean silmas ametlikke myygi numbreid, mitte mingit Steami statistikat, mis pöhineb softa myygile. Kui kellelgi on ifnot, andke teada?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
maichal16
HV vaatleja
liitunud: 06.01.2005
|
19.11.2017 17:35:31
|
|
|
Miks mängudetootjad eelistavad Steam VR-i? Sest see on avatud platvorm, Oculus on suletud süsteem. Miks Vive müüb rohkem? Parem ja suurem marketing, läbi Steami. Suht lihtsad asjaolud, mis pole kuidagi seotud toodete kvaliteedi või omadustega. Müüginumbrid on nii või naa väikesed, kuna tegemist on nišitoodetega ja üsna toore tehnoloogiaga.
Asi on ju lihtne - kui sul on suur tuba Roomscale-ga jauramiseks ja selline asi huvitab ning reaalselt ka rakendust leiab - rohkem kui demode proovimiseks ja sõpradele näitamiseks, siis Vive on mugavam valik. Kui plaanis on rohkem istumist või kohapeal seismist eeldavad rakendused, nt auto- või lennusimud, siis on igati mõistlik säästa mitusada eurot ja osta Rift. Pildikvaliteedi poolest kumbagi eelistada on suht jabur. Resolutsioon on mõlemal sama, Vive-l tiba suurem FOV ja Oculusel sellevõrra teravam pilt. Praktikas vahet pole.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
19.11.2017 17:57:46
|
|
|
maichal16 kirjutas: |
Miks mängudetootjad eelistavad Steam VR-i? Sest see on avatud platvorm, Oculus on suletud süsteem. Miks Vive müüb rohkem? |
Nüüd võiks küsida, et miks PS VR müüb rohkem kui mõlemad kokku?
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
19.11.2017 18:12:55
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
maichal16 kirjutas: |
Miks mängudetootjad eelistavad Steam VR-i? Sest see on avatud platvorm, Oculus on suletud süsteem. Miks Vive müüb rohkem? |
Nüüd võiks küsida, et miks PS VR müüb rohkem kui mõlemad kokku? |
sest see on kokkuvõttes ju sigaodav? mingit ulmearvutit pole vaja nagu rifti või vivega...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
19.11.2017 21:49:39
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
maichal16 kirjutas: |
Miks mängudetootjad eelistavad Steam VR-i? Sest see on avatud platvorm, Oculus on suletud süsteem. Miks Vive müüb rohkem? |
Nüüd võiks küsida, et miks PS VR müüb rohkem kui mõlemad kokku? |
Dealide ajal nagu praegu:
PSVR - 250 doltsi
PS4 - 200 doltsi
Kokku: 450 doltsi KOGU SÜSTEEM - get into the experiences, go..
PC peal saad headseti selle papi eest (Rift, microsofti mixed asjad) ja hakkad uurima mis arvutit sa ostma peaksid... miinimum veel sama palju ja arvatavasti rohkem.
Teemasse sisenemise hind loeb Nagu enamus asjade ja hobidega.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
19.11.2017 22:18:20
|
|
|
pc gamer ostab VR'i siiski enamasti racingu jaoks
kõik muu on prügi ja ei nõua mingit asjalikku kasti
samas racingu jaoks on vaja stabiilne 90fps ja lisaks veel ka graafilist kvaliteeti
isiklikult ei kannata 1080p ja ilma AA'ta sõitu - see on lihtsalt rõve
nvidia kaardiga olen lükanud DSRiga 1660p vms peale ja antialiasinguga lisa, et selle totra kardina taga oleks vähemalt hea pilt
eks inimeste valulävi ole ka erinev
ja mis põhiline, siis VR ostetakse omale kapi peale seisma, mitte monitoriks, mida igapäevaselt kasutatakse
kui täna selle eest roppu raha maksta, siis selle arvelt tuleb koomale hoida ja aasta või kahe pärast ajab juba kadedaks, mida uuemad seadmed näitavad, olles vaid mõned tunnid reaalselt pelanud
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
20.11.2017 20:04:21
|
|
|
libe kirjutas: |
pc gamer ostab VR'i siiski enamasti racingu jaoks
kõik muu on prügi ja ei nõua mingit asjalikku kasti
... |
Ei.
See nüüd on ka üks väga oma mätta otsast ja väga mööda väljaütlemine mida ei soovita tõsiselt kellelgi võtta.
Lähme nüüd vaatame koos natuke oculuse ja vive redditeid või kõiksugu VR teemalisi youtube kanaleid ning hindame veidike siis kui suur % contentist nendes kogunemiskohtades on racing.
Üle 50% peaks olema, et ülal öeldu paika peaks ning noh, kohe mitte ei ole.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
20.11.2017 20:12:52
|
|
|
xmaster kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
maichal16 kirjutas: |
Miks mängudetootjad eelistavad Steam VR-i? Sest see on avatud platvorm, Oculus on suletud süsteem. Miks Vive müüb rohkem? |
Nüüd võiks küsida, et miks PS VR müüb rohkem kui mõlemad kokku? |
Dealide ajal nagu praegu:
PSVR - 250 doltsi
PS4 - 200 doltsi
Kokku: 450 doltsi KOGU SÜSTEEM - get into the experiences, go..
PC peal saad headseti selle papi eest (Rift, microsofti mixed asjad) ja hakkad uurima mis arvutit sa ostma peaksid... miinimum veel sama palju ja arvatavasti rohkem.
Teemasse sisenemise hind loeb Nagu enamus asjade ja hobidega. |
No see on veidi vildakas vaatenurk kah. Kas neil VR huvilistel enne siis üldse arvuti puudus?
Arvestades seda, et VR entusiastid on ka tehnikaga rohkem kursis on raske uskuda, et enamusel on mingi kontorimasin või ultrathin läpakas mis VR välja ei vea.
Seega see ei pruugi nii mustvalge olla, et PS4+PSVR 450 kokku ja arvuti+VR 2000 vms.
Pigem tõenoliselt on enamus kellel lauaarvuti vaja graafikakaardi uuendust lisaks headsetile mitte tõesti uut kasti.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
20.11.2017 21:05:59
|
|
|
xmaster kirjutas: |
libe kirjutas: |
pc gamer ostab VR'i siiski enamasti racingu jaoks
kõik muu on prügi ja ei nõua mingit asjalikku kasti
... |
Ei.
See nüüd on ka üks väga oma mätta otsast ja väga mööda väljaütlemine mida ei soovita tõsiselt kellelgi võtta.
Lähme nüüd vaatame koos natuke oculuse ja vive redditeid või kõiksugu VR teemalisi youtube kanaleid ning hindame veidike siis kui suur % contentist nendes kogunemiskohtades on racing.
Üle 50% peaks olema, et ülal öeldu paika peaks ning noh, kohe mitte ei ole. |
youtube kanalid peavad contenti tootma, nood teevad kõike ja ülejäänud, kes seda vr jama pelavad, ilmselt ei ole ka riistvara
racingu jaoks on paraku märksa rohkem raha pritsida, kui muu kraami jaoks
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
20.11.2017 21:32:44
|
|
|
Kas olette aru saanud, mis asi tuleb olema järgmine aasta ilmuv Oculus Go? Mingit täpsemat infot ei ole (ainult hind 199,-). Mida arvate, millega on tegu?
https://www.oculus.com/go/
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
20.11.2017 22:37:06
|
|
|
Afaik peaks see olema järgmine oculuse headset, aga mitte gaming focused, ent wireless.
Kindel pole, aga sellest oli kunagi juttu. Pole ise silma peal hoidnud. Ehk siis meelelahutusseade - filmid, mingid nongaming demod etc.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
20.11.2017 22:43:07
|
|
|
tsitaat: |
Pigem tõenoliselt on enamus kellel lauaarvuti vaja graafikakaardi uuendust lisaks headsetile mitte tõesti uut kasti.
|
.. ja siis veel uut toiteplokki; ja kui juba uuendamiseks läks, võiks prose etem ning mälu kah rohkem olla
_________________ |
|
Kommentaarid: 352 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
294 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
20.11.2017 22:47:35
|
|
|
Early Access kirjutas: |
tsitaat: |
Pigem tõenoliselt on enamus kellel lauaarvuti vaja graafikakaardi uuendust lisaks headsetile mitte tõesti uut kasti.
|
.. ja siis veel uut toiteplokki; ja kui juba uuendamiseks läks, võiks prose etem ning mälu kah rohkem olla |
toiteplokki vaevalt uut vaja oleks, tänased kõvemad pillid elavad 500W peal edukalt ka klokkides ära
prose võiks okei olla, kuid enamus on GPU taga, mälu ajaba ka 8GB ära
ma olen oma masinal peale 2011a soetamist vaid videokaarte vahetanud, kõik muu on endine
toiteplokk mul veel aastast 2006
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
20.11.2017 22:48:26
|
|
|
Early Access, No see kehtib iga uuenduse puhul ja pole otseselt VR-ga seotud. Lõpliku uuenduse paneb paika siiski eelarve ja tavaliselt esialgne eelarve kasvab. Eriti kui nõu küsida ja viidatakse sellele, et asi balansis oleks. Näiteks sellel põhjusel ma ei arva, et eraldiseisvad graafikakaartidega kastikesed sülearvutitele kunagi populaarseks saavad. Prose jääb sülearvutites üsna kiiresti pudelikaelaks mängimisel. Aga see on juba teine teema...
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
21.11.2017 00:35:16
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Seega see ei pruugi nii mustvalge olla, et PS4+PSVR 450 kokku ja arvuti+VR 2000 vms.
Pigem tõenoliselt on enamus kellel lauaarvuti vaja graafikakaardi uuendust lisaks headsetile mitte tõesti uut kasti. |
Graafikakaart üksi maksab rohkem kui PS4+PSVR kokku.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
21.11.2017 02:46:29
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
xmaster kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
maichal16 kirjutas: |
Miks mängudetootjad eelistavad Steam VR-i? Sest see on avatud platvorm, Oculus on suletud süsteem. Miks Vive müüb rohkem? |
Nüüd võiks küsida, et miks PS VR müüb rohkem kui mõlemad kokku? |
Dealide ajal nagu praegu:
PSVR - 250 doltsi
PS4 - 200 doltsi
Kokku: 450 doltsi KOGU SÜSTEEM - get into the experiences, go..
PC peal saad headseti selle papi eest (Rift, microsofti mixed asjad) ja hakkad uurima mis arvutit sa ostma peaksid... miinimum veel sama palju ja arvatavasti rohkem.
Teemasse sisenemise hind loeb Nagu enamus asjade ja hobidega. |
No see on veidi vildakas vaatenurk kah. Kas neil VR huvilistel enne siis üldse arvuti puudus?
Arvestades seda, et VR entusiastid on ka tehnikaga rohkem kursis on raske uskuda, et enamusel on mingi kontorimasin või ultrathin läpakas mis VR välja ei vea.
Seega see ei pruugi nii mustvalge olla, et PS4+PSVR 450 kokku ja arvuti+VR 2000 vms.
Pigem tõenoliselt on enamus kellel lauaarvuti vaja graafikakaardi uuendust lisaks headsetile mitte tõesti uut kasti. |
Ei ole vildakas, las ma selgitan siis tsipa.
Entusiastid ei ole probleem ega point. Kuid entusiastid ei ole turuosa millest piisaks, et olla thing. On vaja Average Joe'd või selle vastandit eesti keeles, kes ka liituks seltskonnaga.
Kuni nende jaoks on asi liiga kallis ja segane, seni ei ole mängu/contenti tootjatele piisavalt kasutajaid, et õigustada kallite ja kvaliteetsete mängude/rakenduste tegemine.
Seega more power to sony, hea, et toovad VR teadmist inimesteni soodsalt. Sealt tekib ka rohkem neid kes "sõbra pool proovisid" ja ka ise millesti huvituma hakkavad.
Sest nagu te kõik väga hästi teate, flat kuvarilt reklaami või kellegi juttu kuulates ei saa ikka never aru kui erinev see kogemus on.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
21.11.2017 10:43:33
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
Seega see ei pruugi nii mustvalge olla, et PS4+PSVR 450 kokku ja arvuti+VR 2000 vms.
Pigem tõenoliselt on enamus kellel lauaarvuti vaja graafikakaardi uuendust lisaks headsetile mitte tõesti uut kasti. |
Graafikakaart üksi maksab rohkem kui PS4+PSVR kokku. |
kes käseb osta 1070 Ti või kangemat?
1060 on midrange ja saab ka VR-ga hakkama.
xmaster kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
xmaster kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
maichal16 kirjutas: |
Miks mängudetootjad eelistavad Steam VR-i? Sest see on avatud platvorm, Oculus on suletud süsteem. Miks Vive müüb rohkem? |
Nüüd võiks küsida, et miks PS VR müüb rohkem kui mõlemad kokku? |
Dealide ajal nagu praegu:
PSVR - 250 doltsi
PS4 - 200 doltsi
Kokku: 450 doltsi KOGU SÜSTEEM - get into the experiences, go..
PC peal saad headseti selle papi eest (Rift, microsofti mixed asjad) ja hakkad uurima mis arvutit sa ostma peaksid... miinimum veel sama palju ja arvatavasti rohkem.
Teemasse sisenemise hind loeb Nagu enamus asjade ja hobidega. |
No see on veidi vildakas vaatenurk kah. Kas neil VR huvilistel enne siis üldse arvuti puudus?
Arvestades seda, et VR entusiastid on ka tehnikaga rohkem kursis on raske uskuda, et enamusel on mingi kontorimasin või ultrathin läpakas mis VR välja ei vea.
Seega see ei pruugi nii mustvalge olla, et PS4+PSVR 450 kokku ja arvuti+VR 2000 vms.
Pigem tõenoliselt on enamus kellel lauaarvuti vaja graafikakaardi uuendust lisaks headsetile mitte tõesti uut kasti. |
Ei ole vildakas, las ma selgitan siis tsipa.
Entusiastid ei ole probleem ega point. Kuid entusiastid ei ole turuosa millest piisaks, et olla thing. On vaja Average Joe'd või selle vastandit eesti keeles, kes ka liituks seltskonnaga.
Kuni nende jaoks on asi liiga kallis ja segane, seni ei ole mängu/contenti tootjatele piisavalt kasutajaid, et õigustada kallite ja kvaliteetsete mängude/rakenduste tegemine.
Seega more power to sony, hea, et toovad VR teadmist inimesteni soodsalt. Sealt tekib ka rohkem neid kes "sõbra pool proovisid" ja ka ise millesti huvituma hakkavad.
Sest nagu te kõik väga hästi teate, flat kuvarilt reklaami või kellegi juttu kuulates ei saa ikka never aru kui erinev see kogemus on. |
No siis pole ka probleemi. Need kes praegu ostavad neil on tõenäoliselt vastav raud kas olemas või siis rahalised vahendid selle hankimiseks. Ma ütleks, et kui keegi ostab Rifti või Vive aga arvuti on käkk ja selle uuendamiseks raha ei jätku peale headseti enda ostu, siis selle inimese prioriteedid pole ka paigas.
Küll aja jooksul ka vastava arvuti hind langeb. Tegelikult see langeb kogu aeg vastavalt sellele kuidas uut rauda peale tuleb. PSVR hind jääb konstantseks. Seal enam palju hinnaalanduse ruumi pole.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
21.11.2017 11:00:54
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
Seega see ei pruugi nii mustvalge olla, et PS4+PSVR 450 kokku ja arvuti+VR 2000 vms.
Pigem tõenoliselt on enamus kellel lauaarvuti vaja graafikakaardi uuendust lisaks headsetile mitte tõesti uut kasti. |
Graafikakaart üksi maksab rohkem kui PS4+PSVR kokku. |
kes käseb osta 1070 Ti või kangemat?
1060 on midrange ja saab ka VR-ga hakkama.
|
Pole nagu pointi 1060 peale VR süsteemi arendama hakata. Samas PS annab lisaväärtust mõnede väga heade mängude osas, mis iialgi PC platvormile ei tule. Ma ei näe praegus generatsiooni PC VR lahenduste piisavat eelist PSVR ees, et räiget hinnavahet õigustada. Ilmselt seis jääb selliseks veel 2 aastaks.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
21.11.2017 11:52:32
|
|
|
kogu vr ametlik min requirements on gtx970/r290 ja üles. tänaseks on see midrange (mis peaks olema teoorias alates 200€ hinnaklass).
ettekujutus, et ps4 kuidagi võrreldava pildi loob, on lihtsalt ekslik.
psvr vs oculus/vive on väiksem vaatenurk, väiksem reso (ka siin teemas pikalt-laialt vaieldud "piisava" reso teema), algelisem position tracking.
mängud ja eksklusiivid on teine teema. ja üldiselt peaks kogu vr-i contenti loojad praegu iga hinna eest kokku hoidma, et vähegi kandel kõlapind oma asjale leida. sony oma psvri ja oculus riftiga töötavad praegu üsna edukalt pigem selle vastu.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
21.11.2017 12:12:10
|
|
|
PSVR pilt tegelt halvem ei ole või noh, sõltub implementatsioonist.
Mõlemat kasutanud, siis ütleks, et põhi probleem PSVR senisel kogemusel on kiired mängud, sest nende ATW tehnoloogia teeb kiired liikumised uduseks ja see ajab oksele - üks peamisi põhjuseid miks Driveclubi vomit cometiks tembeldati ja sama ka selle mäest alla kelgumänguga.
Ma ei tea kas tänaseks on selles osas leitud mingi viis kuidas seda mõju vähendada, aga tunudub vähetõenäoline (input welcome).
Seevastu 90 fps (actual fps) annab oluliselt parema elamuse.
Mängu sortiment on jah iseasi ja selles mõttes on Sony tubli ,et panustab ikka VR'i , samas content hulk on ikka PC peal kordades suurem ja kui vähegi entusiastlikum oled, siis igast ekrperimentaalsed demod etc oli üks osa asju millega ise põhi osa aega veetsin ja neid on lõputult ja väga huvitavad ning väga tihti ka tasuta.
Mängude osas on ka tegelt palju aeg edasi läinud ning nii Oculus kui Vive tegelt jagavad sortimenti (mitte ametliku softi jupi abiga küll) ja oleks muidugi kena kui Oculus asja ametlikuks teeks...
http://www.techradar.com/news/gaming/15-best-vr-games-best-virtual-reality-games-for-pc-and-mobile-1300576
https://www.cnet.com/pictures/best-vr-games/2/
...vaatan , et listides on PC mängud ikka nii suures ülekaalus, et VR ELAMUSE mõttes täna on raske soovitada PSVR'i...
Teine hästi oluline vahe on ka selles kui mugav kasutada on ning PSVR setup, mis tuleb iga kord teha on ajulagedalt kohmakas ja ajamahukas. Peagi sa lihtsalt ei viitsi seda teha ja lihtsam on mitte kasutada, eriti kuna mänge pole.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
|