Sain ka eile Rift S-i kätte ja eimest korda proovida VR-i. Tundub väga lahe olevat.
Küll aga häiris selline asi, et tumedates kohtades oli näha RGB sähvatused. Ma ei oska kuidagi paremini seda kirjeldada. Ehk tundus nagu olekus kus pikslit oleks pidanud kustunud olema nad suvalises järjekorras läksid korraks tööle ja näha oligi rohelisi punaseid ja siniseid sähvatusi. On keegi millegi sellisega varem kokku puutunud? Tõstsin headseti kaabli ka teise porti videokaardil ja tundus nagu oleks vähemaks jäänud aga päris ära ei kadunud.
Kas VIVE peaks suutma tagada kahe majakaga täieliku mõlemat telge pidi 360 kraadi trackingu? Mul pole hetkel võimalik majakaid täpselt vastakuti üle mänguruumi panna ja "selja taga" kaob tracking ära ehk umbes 270-300 kraadi on tracking 100% okei, aga siis hakkab koperdama.
Kas VIVE peaks suutma tagada kahe majakaga täieliku mõlemat telge pidi 360 kraadi trackingu? Mul pole hetkel võimalik majakaid täpselt vastakuti üle mänguruumi panna ja "selja taga" kaob tracking ära ehk umbes 270-300 kraadi on tracking 100% okei, aga siis hakkab koperdama.
Jah peaks küll 360 kraadi tracking olema 2 base stationiga. Ise oman tavalist Rifti 3 sensoriga niiet pead tegelikult panti ei pane Küll aga Rifti üles pannes nende 3 sensoriga võin öelda, et igasugu sensorite asukoht on väga oluline, et tracking väga hästi toimiks. Kui Vive näeb ette et 2 base stationit tuleb üksteise suhtes vastakuti panna siis nii proovi ka panna, usun et siis saad enda 360 kraadi kätte ka.
Miks sa muidu ei saa vastakuti neid panna, kui saladus ei ole? Sest võimalusi on ju palju kuidas neid paigutada vahet pole kuhu. Ise leian alati enda 3'le sensorile koha, ei ole veel probleemi olnud. Mul muidugi 5m aktiivsed lisa pikendus kaablid ostetud sensoritele ja 2m headsetile lisa, et laest vedada kaableid.
NATAS999 kirjutas:
Scart, oculus cv1 headseti puhul pole trackingu kadumist täheldand, pultidel aga küll.
Võin öelda, et Riftil 3 sensori puhul on 0 tracking probleemi, kui sensorid on hästi paigaldatud. Aga neid alati idekalt paigaldada on muidugi omaette vaev.
Päris 180 kraadi ei pea olema.
Ca 120 kraadi pealt üldiselt töötab hästi.
Vahel, kui pikemaks ajaks nö pimedasse nurka vahtida ja pulte enda ees hoida, siis võib jukerdada veidi, aga kui mänguala seadistatud nii, et nö algpositsioon vaatab nende kahe base stationi vahele, siis üldiselt probleeme ei tunneta.
Ilmselt on oma osa ka selles, kui kõrgel nad asetsevad. Selle ca 120 kraadi setupis olid nad veidi üle 2m kõrgusel, ilmselt ka see võib mingit effekti anda. Samuti võib proovida muuta base stationite omavahelist kaugust, ning mänguala kaugust base stationitest kui need on muudetavad parameeterid.
Minu juhul base stationitest kaugemal toimis täitsa edukalt piiratud testimisega, nurk jäi ilmselt ca 100 kraadi juurde.
Antud setupi võis mõjutada ka see, et mänguala taga oli praktiliselt tühi ruum, vahel tundub, et hästipeegeldavad seinad vms võivad vahel negatiivselt mõjuda.
6k € on tiba kallis, aga ... see on olemas! _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Quest on megalahe.
Sain euronicsist aga müüdi ruttu läbi arvutitargas oli 128gb veel olemas. Aga eestis küsivad päris krõbedat hinda euronics 550
Arvutitark oli 500 kopikatega
Ma tellisin ainult käpad vivele. Sain täna kätte. Indexit ennast ei tellinud, kuna ei saa vist juhtmeta kasutada. Vähemalt tellimise ajal polnud infot, et saaks. Vbl nüüd midagi välja mõeldud. Juhtmega aga enam kasutada ei taha.
Sattusin eile muuseumisse ja minul vajus karp lahti, kui sain teada, et esimesed virtuaalsed prillid, tehti juba 1830, kui ma nüüd aastaga ei eksi... Sain ise ka läbi nende vaadata kahte ühesugust fotot, mis muutus üheks ruumiliseks fotoks, kui sinna sisse vaatasin. "prillid" olid täpselt sama kujuga nagu tänapäevased, aga puidust ja väga lahedad ja ilusad.
Ps. Kui lugesin praegu selle teema algust "virtuaalsus on uksetaga 2016" Siis ajas natuke isegi muigama, et selline 3d efekt leiutati juba nii vanal ajal ja oli ka nimeks virtuaalsed prillid... See pilt mille postitasin on küll võetud netist, aga muuseumis olid ka sellised.
Antud setupi võis mõjutada ka see, et mänguala taga oli praktiliselt tühi ruum, vahel tundub, et hästipeegeldavad seinad vms võivad vahel negatiivselt mõjuda.
See see tõesti oligi. Üks jaam vaatas suure peegli poole, mis ajas jupstüki täiesti korralikult segadusse. Peegel kaetud ja akna ees ka igaks juhuks kardinad ning tõeline 360 kraadi tracking kõiki telgesid pidi olemas. Tänu Steami suvemüügile sai enamiku peamistest VR-mängudest ka ära võetud ja ostu küll ei kahetse. Onward ja Dungeon Knight üksinda on kogu Vive ostu kulu väärt. Titanic VR ja Apollo 11 HD on ka ikka hämmatavad.
ma võtsin FO4VRi käsile. Nüüd jookseb oculusega ilusti natives, ei pea mingit keemaiat tegema. kunagi ammu jäigi BoS playthrough tegemata.
harjun ka natural locomotioniga. kõrvaltvaatajale päris totter näeb vist välja, aga isegi täitsa hästi toimib.
küll peab fo4vr-is arvestama, et igasugu scope värk imeb sajaga. kaks modi oh suhtkoht kohustulikud: tactical weapons mod (lasertriip) ja more accurate weapons, et random spreadi poleks ja laseks ikkagi kuhu sihid. ainus, millest pole siiani läbi närinud, on ujumine. no mitte ei saa jagu, upun suvalises loigus ära.
Mis mänge soovitaksite Oculus Rift S omanikule, kellele on see esimene vr peaseade? Hetkel proovitud ja väga meeldivad Beat Saber, Arizona Sunshine, Super Hot.
Mulle avaldasid kõige enam muljet Robo Recall, Lone Echo ja Fallout4VR (alguses teleport locomotioniga, ja vähemalt mõne kriitilise modiga).
Saber muidugi ka, aga see on täitsa teist tüüpi.
HTC Vive Cosmos Pre-order läks tänasest lahti. Hinnaks 699$
tsitaat:
Screen: Dual 3.4" LCD diagonal
Resolution: 1440 x 1700 pixels per eye (2880 x 1700 pixels combined)
Refresh rate: 90 Hz
Field of view: 110 degrees
IPD Adjustment: hardware
Audio: Built-in stereo headphones
Weight: 651g
Flip-up design: yes
Controllers: Two inside-out tracked controllers, with: 1 Thumbstick, 3 Buttons, 2 Index finger triggers, 1 Middle finger trigger
Required PC connectivity: USB 3.0, DisplayPort™ 1.2
Peripheral Ports: USB-C 3.0, proprietary connection to mods
Tracking: inside-out, with 6 RGB cameras (4 on the device, 2 on an additional faceplate). No minimum space requirements for standing/seated, minimum 2m x 1.5m for room-scale mode
Module Faceplates: Vive Motion Mod (Ships with Cosmos) and Vive Cosmos External Tracking Mod (Sold separately)
Vive Wireless Adapter support: Yes, sold separately with attach kit. Available PCIe slot required
Peab USA-st ostma. NP
Mulle meeldib alla 600 eur hinnasedel rohkem _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Kas Vive cosmos on hetkel müügil olevatest parima kvaliteediga headset?
Plaanin 2 aastat kasutuses olnud oculus rifti lähitulevikus välja vahetada.
Kui hästi ilma väliste sensoriteta cosmos toimima peaks,? _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.