Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  EMORi uuring: mobiilioperaatoritest on parim teenindus Tele2-s märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2012 15:57:40 EMORi uuring: mobiilioperaatoritest on parim teenindus Tele2-s vasta tsitaadiga

link :: TELE2


TNS EMORi värske uuringu “Eesti Teeninduse Indeks” kohaselt on mobiilifirmadest teist aastat järjest parim Tele2 klienditeenindus. 2012. aasta sügisel erinevate sektorite 31 ettevõtte ning asutuse seas läbiviidud uuringu üldarvestuses oli kõige parem teenindus telekommunikatsiooni ja panganduse valdkonnas.

Tele2 Eesti klienditeeninduse direktori Sirli Seliovi sõnul on Tele2 teist aastat oma valdkonnas liider ning üldedetabelis esimeste seas, mis näitab, et pakkudes soodsaimat hinda on siiski võimalik osutada parimat klienditeenindust. “Teeninduskvaliteeti saab alati parendada, nii meil kui sektoris üldiselt on peamine väljakutse ooteaja pikkuse vähendamine nii esinduses kui telefoniteeninduses,” ütles Sirli Seliov.

Antud uuringus teenis 4,0 punkti skaalal 3,8 punktiga kõrgeima koondtulemuse Viasat. Danske ja Nordea pangad ning Politsei- ja Piirivalveamet jagasid 3,7 punktiga teist kohta ning neile järgnesid 3,6 punktiga Tele2, SEB, Töötukassa, Swedbank ning Estravel.

Mobiilioperaatoritest oli EMT müügi- ja teenindusoskuste keskmine hinne 3,5 ning Elisas 3,1.

Alates 2005. aastast läbiviidav TNS Emori Eesti Teeninduse Indeksi (ETI) uuring hindas otsest, telefoni- ja e-maili teenindust hinnates teenindus- ja müügioskusi.
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NightStriker
HV veteran

liitunud: 24.07.2007




sõnum 06.12.2012 16:32:14 vasta tsitaadiga

--
_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks...


viimati muutis NightStriker 15.06.2024 04:33:07, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pkwild618
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 02.04.2004




sõnum 06.12.2012 17:57:25 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif beer_yum.gif beer_yum.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

Viasat on esimene?

icon_question.gif icon_cry.gif icon_redface.gif icon_confused.gif icon_cool.gif beer_yum.gif icon_neutral.gif icon_wink.gif icon_razz.gif

I AM CONFUSED



Aga selle uuringu tulemusi ma kahjuks ei suuda enam tõsiselt võtta.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 14 :: 5 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
meybo
Kreisi kasutaja
meybo

liitunud: 17.08.2002




sõnum 06.12.2012 18:28:28 vasta tsitaadiga

Sellist jama lugedes tekib alati küsimus, kes sellise pasa eest maksab?
_________________
www.meybo.ee
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 06.12.2012 22:28:02 vasta tsitaadiga

djstallion kirjutas:
Sellist jama lugedes tekib alati küsimus, kes sellise pasa eest maksab?


Kas maksab, see tellib muusika.
Sellepärast iga firma omaette tulemusega alati üllatabki.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TALIBAN
HV kasutaja

liitunud: 23.05.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2012 01:12:01 vasta tsitaadiga

Tele2 oma üliagressiivse müügitaktikaga nüüd küll väga sõbralik ei tundu. Ei tea kust, otsiti välja mu number ja helistati, rahulikult lasin endale jutu rääkida ja ütlesin et saatke email infoga mulle, seda tehtigi, pakkumine väga palju soodsam ei olnd ja ma ei näinud põhjust miks operaatorit vahetada. Alles pärast mitut e-kirja (kuna ma otse suhelda niisama ei soovind, ei oleks viitsind lihtsalt nendega vaielda) said nad alles aru, et pole mõtet vist enam helistada. Nädalaga tehti mulle 12 kõnet, nendest näiteks 5 ühe päeva jooksul... ikka väga tüütas ära.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 07.12.2012 09:29:18 vasta tsitaadiga

Need uuringun on kõik üks paras pask, aga samas mina ja lähi tutvuskond pole tele2 klienditeeninduses veel pidanud pettuma, jah, kohati ei olda kõige kiiremad vastama emailidele aga no sedasi on igal pool. Tahad infi, helista. Siiamaani on igati vastu tuldud ja vajadusel lahendusi timmitud thumbs_up.gif Ma usun et enamasti on samamoodi ka Elisas, aga alati kuuleb ju neid kes rahul pole. Negatiivseid kogemusi on ka endal olnud, aga mitte tele2-ga. Tihti tekivad probleemid kui operaator miskit omapoolselt tegemata jätab ja siis kõik kohustused kliendi kaela väänab, just eraklienti silmas pidades. Äriklint tundub kõigil operaatoritel mitu taset kõrgemas staatuses olevat, aga sealt kooritakse ka korralik klots kokku.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2012 18:19:11 vasta tsitaadiga

Tõenäoliselt pannakse rõhku viisakusele. Vabandatakse küll ette ja taha kui midagi on halvasti, kuid reaalsed tulemused lahendusele jõudmisel on teistsugused. Mäletan, et kui tahtsin perepaketile liita veel kaks numbrit ning uurisin, et kas kümne numbri piirang on kaotatud. Öeldi et on jah. Ütlesin, et helistan siis tagasi, kui tean mis numbriga tahan liituda, sest nagu enamusel, ei ole ka minul telefoni numbrid peas. Siis kui number käepärast oli, kinnitati mulle, et kodulehel on viga ning üle kümne numbri siiski liita ei saa. Pidasin seda juttu juba kahtlaseks ning helistasin järgmine päev tagasi. Sattus klienditeenindaja, kes ütles, et on võimalik küll liituda. Palusin siis tal kuvari külge märgmepaberiga teade kleepida, et kui mul number jälle käepärast on ja ma helistan, siis ei peaks jälle kuulma, et liitumine ei ole võimalik. Neljanda kõnega sai asi korda aetud!
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 10.12.2012 10:36:40 vasta tsitaadiga

Usun täitsa. Tele2 klienditeenindus on vähemalt seni jätnud head muljet. Elisas, ilmselt kui mul poleks personaalset kliendihaldurit, ega ma ei tegeleks ka enam selle firmaga. Asjad liiguvad ainult läbi kliendihalduri õiges suunas Elisas vähemalt.
_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  EMORi uuring: mobiilioperaatoritest on parim teenindus Tele2-s
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.