Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Breeze - lihtne projektijuhtimise tööriist (http://breeze.pm) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
egomaksab
HV vaatleja

liitunud: 12.11.2007




sõnum 04.09.2012 10:12:53 Breeze - lihtne projektijuhtimise tööriist (http://breeze.pm) vasta tsitaadiga

Tutvustan just valminud projektijuhtimise tööriista Breeze.
Tegu on veebipõhise rakendusega, mille eesmärk on võimaldada projektijuhtimist agiilsete meetoditega.
Lihtsalt öeldes on tegu Kanban tahvliga, millele on lisatud ajahalduse ja raportite funktsionaalsus. Eesmärgiks oli just luua vahend, mida saaks ka kasutada mitte tehnilised inimesed. Sihtgruppiks on freelancerid ja väiksemad ettevõtted.

Hetkel on tööriist sisemiselt kasutusel peamiselt tarkavararenduse projektide juhtimisel. Kliendid ja tellijad (peamiselt müügiinimesed) sisestavad sinna uusi töid ning järjestavad need vastavalt enda prioriteedidele. Töödeks on nii leitud vead, uued soovid jne.

Breeze on sisuliselt Trello ja Basecamp'i hübriid - esimeselt neist osa funktsionaalsusest ning teiselt lihtne kasutajaliidese põhimõtted. Algne idee ja arendus on osa valminud IT Kolledzi diplomitööst.

Tehnilise poole pealt:
* Ruby on Rails (3.2)
* Palju jQuery't, coffescript, sass
* Hostitud on Heroku's - 3 eraldi rakendust

Vaadata ja katsuda saab aadressil http://breeze.pm .


viimati muutis egomaksab 18.11.2013 18:17:53, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tanel98
HV kasutaja
tanel98

liitunud: 04.03.2006




sõnum 04.09.2012 16:34:36 vasta tsitaadiga

Mis on selle asja eelised nt Basecampi ees?

Trello on tasuta lahendus + on olemas veel tasuta või väikeste mahtude juures tasuta olevaid projektijuhtimis lahendusi. Miks just teie asi?

Antud juhul ma näen ainult miinus pooli. Analoogne lahendus ja hind Basecampiga.
Kehvem kasutajaliides ja disain.
Pole jätkusuutlik.

Julgen öelda, et arvatavasti pole teil ka rohkem kui 5 tasulist kasutajat kui sedagi.

Ühesõnaga tahaks teada, et mis steitmendiga te oma toodet müüte. Ma olen 90% sihtgrupp ja näen ainult seda, et hulka aega on pandud toote alla, mille analooge on olemas, mis arvatavasti püsivad ja arenevad kiiremini, mida mul on mugavam kasutada.

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
egomaksab
HV vaatleja

liitunud: 12.11.2007




sõnum 04.09.2012 17:55:47 vasta tsitaadiga

Breeze ja Basecampi ei saa funktsionaalsuse poolset võrrelda. Breeze on on olemuselt ja ideelt agiilne projektijuhtimise tarkvara (Kanban, Scrum tahvel). Basecamp aga klassiklaine projektijuhtimise tarkvara.
Ainuke asi, mis on sarnane Basecampiga on kasutajaliidese (UI) ülesehitamise põhimõtted.
Disain on teadlikult minimalistlik ja lihtne ning seda on nii vähe kui võimalik. Sellepärast ei leia ka sealt palju nuppe ning muid vidinaid. Lingid on lihtsad ning intuitiivsed.

Jah, erinevaid projektijuhtimise tarkvarasid on väga palju ning neil kõigil on oma nišš ning turg. Hinnanguliselt on projektijuhtimise tarkvara turu suurus paar miljardid dollarit - igaühel on väike osa pirukast icon_smile.gif

Peamiseks erinevuseks ja eeliseks teiste sarnaste toodete (Trello ja Basecamp) ees on:
* ajahaldus (time tracking)
* raportid

(need puuduvad Trellol ja Basecampil)

Miks need on vajaliku ? Sihtgrupiks on peamiselt tarkvaraarenduse ettevõtted ja freelancerid, kes tegelevad tarkvaraarendusega, kus on vaja igale loodavale tükile anda ajahinnang ning hiljem kliendiga selle põhjal arveldada. Breeze võimaldab seda kuid nt. Trello puhul see funktsionaalsus puudub. Samuti saab klient ise igalajal süsteemi logida ning näha kui palju aega on kuhugi kulunud ning vajadusel töid teisiti prioritiseerida.


Tegemist on just valminud tootega ning esimesed kasutajad on ka olemas. Kuna Breeze on kasutusel ka sisemise tööriistana siis toimub selle pidev arendus ja täiendamine.

tanel98 kirjutas:
Mis on selle asja eelised nt Basecampi ees?

Trello on tasuta lahendus + on olemas veel tasuta või väikeste mahtude juures tasuta olevaid projektijuhtimis lahendusi. Miks just teie asi?

Antud juhul ma näen ainult miinus pooli. Analoogne lahendus ja hind Basecampiga.
Kehvem kasutajaliides ja disain.
Pole jätkusuutlik.

Julgen öelda, et arvatavasti pole teil ka rohkem kui 5 tasulist kasutajat kui sedagi.

Ühesõnaga tahaks teada, et mis steitmendiga te oma toodet müüte. Ma olen 90% sihtgrupp ja näen ainult seda, et hulka aega on pandud toote alla, mille analooge on olemas, mis arvatavasti püsivad ja arenevad kiiremini, mida mul on mugavam kasutada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tanel98
HV kasutaja
tanel98

liitunud: 04.03.2006




sõnum 04.09.2012 21:00:49 vasta tsitaadiga

Mis teda siis eristab nt
www.planbox.com
www.10000ft.com
www.triggerapp.com

Ok, saan aru, et ajahaldus ja raportid.
Ometi ajahaldus tuleb sinna manuaalselt sisse kirjutada. Või ma eksin? Käsitsi lisamine on suht puudus. Ma nt ühe päeva jooksul disainin ühte veebilehte, samal ajal teen muudatused reklaamibanneris kui see kinnitatud teen ülejäänud 3 formaati, vahepeal olen jälle veebi disaininud, siis on tunnike kohtumist vahel saadad mõnele kliendile logo punasel taustal ning kuskile veebilehele on vaja uus nuppu pilt saata. Kui ma nüüd igat asja hakkan eraldi kuskile ajahaldusesse sisestama, et näe 15minti sinna ja sinna siis see oleks väga ebamugav ja ajamahukas.

Ja kui ma lisan projektile ajahinnangut ette võin ju kirjutada pealkirjaks Ostukorvi_alamlehe_disain_5h .

Ja ma tean väga hästi, mis on minimalism disainis ja mis on halb disain ning kasutusmugavus.


Igaljuhul ma arvan, et selle asja hind on päris kõrge võrreldes sellega mida pakutakse.
Senini on minu praktikas kogu asja saanud ära ajada skype chatiga, suurematel projektidel luues google readeri dokumendi ( mida saab jagada ka kliendiga.), dropboxi kaust.
Kusjuures viimane töötab eriti hästi, kuna kui nt vajalikud fotod on ülese laetud näen seda. Kui mina salvestan faili näeb projektijuht seda. Lisaks seal olevad failid on kättesaadavad ka nn offline modes.

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
egomaksab
HV vaatleja

liitunud: 12.11.2007




sõnum 04.09.2012 21:54:41 vasta tsitaadiga

tanel98 kirjutas:
Mis teda siis eristab nt
www.planbox.com
www.10000ft.com
www.triggerapp.com


Ükski neist ei ole Kanban põhine vaid kasutavad mõnda muud loogikat.

tanel98 kirjutas:

Ok, saan aru, et ajahaldus ja raportid.
Ometi ajahaldus tuleb sinna manuaalselt sisse kirjutada. Või ma eksin? Käsitsi lisamine on suht puudus. Ma nt ühe päeva jooksul disainin ühte veebilehte, samal ajal teen muudatused reklaamibanneris kui see kinnitatud teen ülejäänud 3 formaati, vahepeal olen jälle veebi disaininud, siis on tunnike kohtumist vahel saadad mõnele kliendile logo punasel taustal ning kuskile veebilehele on vaja uus nuppu pilt saata. Kui ma nüüd igat asja hakkan eraldi kuskile ajahaldusesse sisestama, et näe 15minti sinna ja sinna siis see oleks väga ebamugav ja ajamahukas.


Aeg saa sisestada iga taski juurest, seal on link "Track time". Hetkel on ka arendamisel kella funktsionaalsus - saad klikkida taskile ning selle peale pannakse tööle kell, mis hakkab aega jälgima.

tanel98 kirjutas:

Ja kui ma lisan projektile ajahinnangut ette võin ju kirjutada pealkirjaks Ostukorvi_alamlehe_disain_5h .

Ja ma tean väga hästi, mis on minimalism disainis ja mis on halb disain ning kasutusmugavus.


Igaljuhul ma arvan, et selle asja hind on päris kõrge võrreldes sellega mida pakutakse.
Senini on minu praktikas kogu asja saanud ära ajada skype chatiga, suurematel projektidel luues google readeri dokumendi ( mida saab jagada ka kliendiga.), dropboxi kaust.
Kusjuures viimane töötab eriti hästi, kuna kui nt vajalikud fotod on ülese laetud näen seda. Kui mina salvestan faili näeb projektijuht seda. Lisaks seal olevad failid on kättesaadavad ka nn offline modes.


Jah, alati saab ka projektijuhtimist teha Excelis või Google Docsis. Kõik sõltub eesmägist ja vajadustest. Breeze puhul on meil samuti kasutusel google drive, kus hoiame ja jagame dokumente. Samas screenshotid jms. oluline on samuti lisatud taski külge, et oleks näha probleem.
Hind on suhteline - eelpool mainitud rakenduste hinnad algavad ~20 USD. Breeze ei ole otseselt suunatud kodukasutajale vaid silmas on peetud ärikasutajaid ja nende vajadusi. Sellest tulenevalt ei ole piiratud ka kasutajate arvu vaid hinnastamine on aktiivsete projektide järgi (projekte saab arhiveerida ja hiljem uuesti aktiveerida).
Breeze hind algab 24USD (~19EUR) ,mis ei ole suur summa isegi Eestis kui võtta alguseks, et tavaline progeja tunnihind algab ~30 EUR juurest. USA puhul on tavaliselt tunnihinnaks ~100 USD. Põhimõtteliselt saab Breeze tasa esimese tunniga ning selle arvelt on vähem bürokraatiat projektijuhtimisega ning klient on rahul, et ta näeb, mida progejad teevad. Breeze eesmärk on automatiseerida tööd ja keskenduda olulisele.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
don_mikk
HV kasutaja

liitunud: 31.12.2009




sõnum 05.09.2012 22:14:55 vasta tsitaadiga

Kasutan enda projektis teambox.com´i, sest seal on 1 projekt koos 5 inimesega tasuta.
_________________
https://veebmik.ee - Sinu isiklik veebiarendaja
https://koosolekud.ee - Elektrooniliste koosolekute ja e-hääletamise keskkond
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Breeze - lihtne projektijuhtimise tööriist (http://breeze.pm)
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.