Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Probleem garantiilise Samsung digiseebiga (Klick esindus või garantiiteostaja Fujitsu Services). märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
karukas
HV veteran
karukas

liitunud: 31.07.2006




sõnum 03.09.2012 17:50:03 vasta tsitaadiga

Täna käis abikaasa Tartus Flexis ja seal uuriti asja päris põhjalikult. Ise täpselt ei tea aga väidetavalt on ketas siiski vahetatud ja ka kloonitud. Pisut koomiliseks teeb asja see, et kahtluse põhjuseks oli tasuta kloonimine. Paraku ei mäleta ka enam enne seesolnud ketta täpset numbrit, et midagi kindlalt väita. Ei arvanud, et sellisest asjast üldse mingit teemat tekib. No kui reedel koju jõuan, eks siis saan edeasi uurida.
Ketas on siiski vahetatud. Juhtumi võib lugeda lõpetatuks.
Kommentaarid: 201 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Probleem garantiilise Samsung digiseebiga (Klick esindus või garantiiteostaja Fujitsu Services). mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.