Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Tyranny märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 16.03.2016 19:43:51 Tyranny vasta tsitaadiga

Obsidian ja Paradox ühendasid jõud ning tulemuseks on RPG, mille player character on kõige suurem kuripaha, kes eales elanud.


Link


http://www.pcgamer.com/obsidian-announces-tyranny-a-fantasy-rpg-where-youre-the-bad-guy/
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2016 21:22:22 vasta tsitaadiga

http://www.tyrannygame.com/media/
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sahasrahla
HV kasutaja

liitunud: 19.06.2011




sõnum 17.03.2016 11:02:39 vasta tsitaadiga

http://imgur.com/a/dCcQm
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 17.03.2016 12:16:28 vasta tsitaadiga

Põnev. Kas lubab salaja overlordi vastu ka töötada? Olles näinud "uut maailma" ja tahab "head" tagasi või nii.. Palju põnevam oleks mängida sellist tegelast vs. ajudeta julmur ja käsutäitja. Eeldaks mõlema võimalikkust, mängija valikud saaks siin mängus ikka väga korralikult maksma panna.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 25.07.2016 10:33:19 vasta tsitaadiga

http://www.gamespot.com/articles/pillars-of-eternity-devs-new-game-tyranny-asks-wha/1100-6441250/
Ka foorumites sahistatakse midagi level scaling teemadel ?
Üldiselt ülesehituselt ning pildilt vanakooli RGP.
Obsidiani tugevus on oskus lugu teha ning pöördeid tuua. Loodab parimat.

Loodetavasti parem kui Pillars of eternity millel oli mingi "magic touch" puudu - erinevalt mängust Divinity: Original sin - ei suutnud seda kuigi kaugele mängida, kuigi põhimõtteliselt oli kõik "vajalik" olemas.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 10.11.2016 00:12:29 vasta tsitaadiga

Homme release.
Review koopiaid ei jagatud või vähemalt embargo üleval, ilmselt vaatamata tegijatele vaja natuke oodata ja kaaluda. icon_neutral.gif

Ja IMO ei ole youtuberid hea allikas info saamiseks, tavalist vaikset LP'd ei leidnud, seal vist paar koopiat populaarsetele nimedele jagatud.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 10.11.2016 18:35:06 vasta tsitaadiga

Pre-Load tehtud, ootan, et saaks juba mängima. icon_smile.gif

Godsidian vaevalt, et alt veab. POE tegemine andis korraliku vundamendi millele mängu ehitada, seega on basic gameplay suht garanteeritult "talutav" ning story puhul ei ole ka mingit kahtlust, et kõlbulik saab olema.

Huvitav saab olema just replay value, kuna erinevatest allikatest jäi mulje, et mängu üks playthrough on RPG mõistes suhteliselt lühike. Main storyline vist mingi 20h. Kuid point pidi olema selles, et mängija otsustel on väga suur mõju story arengule ning seega on tarvis mitme erineva tegelase ning valikuvõimalustega mängida, et ülejäänud osa mängust kogeda.

Arvan, et see on hea otsus developeri poolt kuna POE oli suhteliselt lineaarne ning peale ühte playthrough'd tundus nagu kõik oluline on nähtud ja kogetud ning otseselt miski ei kutsunud uut tegelast tegema, liiatigi kuna suur party size tähendas, et ka enamus klassidest sai põhjalikult läbi mängitud juba esimese korraga.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 10.11.2016 19:37:46 vasta tsitaadiga

Real time combat hirmutab eemale. Oleks eelistanud turn-based.

Ei saanud selle PoE võitlusega kohe üldse hakkama (a'la millal õige aeg järgmist käsklust anda, kas eelmine "toiming" juba toimunud jne jne), ei tea kuidas ma nooruses BG2 ja Planescape Tormentiga hakkama sain.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 10.11.2016 22:30:58 vasta tsitaadiga

Kris1 kirjutas:
Real time combat hirmutab eemale. Oleks eelistanud turn-based.

Ei saanud selle PoE võitlusega kohe üldse hakkama (a'la millal õige aeg järgmist käsklust anda, kas eelmine "toiming" juba toimunud jne jne), ei tea kuidas ma nooruses BG2 ja Planescape Tormentiga hakkama sain.


Imelik kartus. Suht selgelt on näha, mida tegelane mingil hetkel teeb ning combat-log'is ja ka visuaalselt on näha mis ja millal toimus. Selles suhtes ei tundu midagi keerulist. Pausi peale saab alati panna ning erinevaid settinguid omajagu, mis kõige selgemaks teeb. Liiatigi ei käsi keegi kõrge raskustasemega mängida.

Olles nüüd paar tundi mänginud, siis võib öelda, et rõhk on Story'l kohe kindlasti. Esimese kahe tunniga vist ainult 2x introduction fighti teinud. Kõik muu on olnud dialoog, lugemine jms. Võib-olla asi pärast muutub muidugi, vara kommenteerida.

---

Hetkel mänguga väga rahul. Story ja Setting on kohe esimesest hetkest 10x huvitavam kui POE minu jaoks. Ei ole mingit standardne fantasy setting kus erinevad rassid vs koletised jms. Man vs Man, ning kõike ümbritseb saladusloor. Huvitav kuna mäng algab justkui story lõpust - maailm on juba vallutatud, "Ancient Evil" vms on juba võitnud. Jäänud vaid vastupanu räbalad mättasse lüüa ning impeeriumis korda luua. Ning esimesest hetkest peale oled sa juba üks võimamaid tegelasi kogu maailmas diplomaatilise võimu poolest.

Meeldib ka täiustused gameplay'le. Näiteks saab ise spelle teha, mis on väga lahe asi. Saad enda suva järgi - peale vastavate oskuste ja teadmiste omandamist - muuta maagia tüüpi, kaugust, jõudu, efekte jms.

Huvitav on ka see, et skillide arendamine on Elder Scrolls stiilis, ehk sa mitte ei levelda neid XP'ga nagu tavalistes RPG'des, vaid justnimelt neid skille kasutades. Tahad paremini lockpickida? Kasuta rohkem lockpicki. Jne. Samas on ka tavapärane XP olemas ning levelite täitudes saad attribute ja talente valida.

Best of both worlds, kui nii öelda.

---

Aga tagasi mängima. icon_cool.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 10.11.2016 22:43:08 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
Imelik kartus. Suht selgelt on näha, mida tegelane mingil hetkel teeb ning combat-log'is ja ka visuaalselt on näha mis ja millal toimus. Selles suhtes ei tundu midagi keerulist. Pausi peale saab alati panna ning erinevaid settinguid omajagu, mis kõige selgemaks teeb. Liiatigi ei käsi keegi kõrge raskustasemega mängida.

Huvi on tekkinud (üllataval moel isegi rohkem kui ka täna välja tulnud Dishonored 2 üle), võibolla võtangi ära. Juba kiidusõnad storyle on ainult kõva pluss. Lisaks olen lugenud et tegemist peaks olema küllaga, põhistory juba ainuüksi 25-30 tundi (lisaks kuuldavasti mitte väga lineaarne).
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 11.11.2016 04:04:05 vasta tsitaadiga

Holy fuck, siin mängus on valikud 10x hullemad kui Witcheri seerias.

Iga poole tunni tagant tuleb teha otsuseid mis ilmselgelt omavad vägagi suurt tähtsust nii väikses kui ka suures pildis. Ning nagu Witcheri's pole ka siin vähematki aimu, mis on õige ja mis on vale, sest musta ja valget pole. Hunnik halli ning igal valikul on võrdväärsed loogilised ja pragmaatilised väärtused.

Erinevaid factioneid on juba paari tunni möödudes mitu ning samas on väga vähe aimu keda tegelikult tahaks toetada kuna informatsiooni napib. Ning enda loogika järgi valides on pidevalt üks samm edasi, kaks tagasi mingi factioniga, ning siis jälle kaks edasi ja üks tagasi - ning alguses sa oledki. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 11.11.2016 11:28:36 vasta tsitaadiga

Selle korduva mängimise ja meeletute valikute hulgaga meenub Age of Decadence. Seal oli story hästi ära jupitatud ja totaalselt lootusetu ühe korraga asjast sotti saada.

Et siis tasub osta? Räägitakse, et lõpp tuleb lambist nagu oleks kääridega lõigatud.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 12.11.2016 01:26:00 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
Selle korduva mängimise ja meeletute valikute hulgaga meenub Age of Decadence. Seal oli story hästi ära jupitatud ja totaalselt lootusetu ühe korraga asjast sotti saada.

Et siis tasub osta? Räägitakse, et lõpp tuleb lambist nagu oleks kääridega lõigatud.


Pole Age of Decadence mänginud, kuid ma eeldan, et päris samamoodi story ülesehitus ei ole tehtud. Story ülesehitus ei ole Tyranny's niivõrd keeruline (hetkel vähemalt), kui ta on ilmselgelt muutuv. Mäng ise algab sellega, kus võid valida endale nö. "tausta" ning tegemist on valikutega, mis mõjutavad väga paljusid asju - kuidas erinevad faktsioonid sinusse suhtuvad, milline reputatatsioon sul üleüldiselt on, ning mis maailmas veel juhtunud on või ei ole. Ning kõik see mõjutab kuidas mingi missioon läheb jne.

Näiteks oma taustas võid toetada mitmeid eri faktsioone, ning sellest tulenev reputatatsioon võib muuta lihtsamaks, kergemaks või 100% võimatuks mingite tulevaste kõrval-missioonide tegemise, mis omakorda mõjutab seda kuidas mingi main questi osa kujuneb.

---

Olles nüüd vist mingi 10h mänginud, ja väga rahulikus tempos, olen juba kohanud vist mingit 6'te companioni, ning arvestades, et party suurus on 4, ehk 3 erinevat tegelast saad endaga kaasa vedada, siis on replay value ka siin juba väga suur.

Kaaslased on väga hästi tehtud. Piisavalt kõrge kvaliteedilist voice actingut ning enamik tegelasi on ka väga ebaselgete motivatsioonidega. Osad on sellised, et olen suht kindel, et mängu lõpuks on nad mulle 10x üritanud nuga selga lüüa. icon_biggrin.gif

Kõik on seotud erinevate faktsioonidega, mis tähendab, et kui sinu valikud samuti selle faktsiooni tegemistega kooskõlas on, on suurem tõenäosus, et te saate hästi läbi, kui mitte, siis ilmselgelt tekivad lahkhelid.

Igal tegelasel on oma Skill Tree, mis tähendab, et isegi kui üleüldine "klass", a'la "mage, warrior etc" on sama, siis skillid on ikka kõigil erinevad, va. baas-maagia. Seega ei teki ka seda tunnet, et mingi tegelane on lihtsalt sinu koopia ning ei ole mingit mõtet teda kaasa vedada. Tegelastel on oma kindel roll ja stiil.

Dialoogi on meeletult ning jube huvitav on kõik läbi lugeda/rääkida. Tegelased sinu party's räägivad ka omavahel, kui asi liigub teemadele, mis neid mõlemaid puudutab, ning osad tegelased on vägagi kindlalt üksteist vihkavad.


Reputatsiooni süsteem on ka huvitav ning meenutab segu DA2'st ja Mass Effectist. Ehk:


Faktsioonidega on: Favor ja Wrath, ning kaaslastega: Loyalty ja Fear.

Mõlemat saab arendada samal ajal ning ei vähenda alati üksteise mõjusid. Ehk mingi faktsioon võib sind nii usaldada, kui ka vihata samas mahus ning kaaslased võivad sind samuti kas usaldada või karta. Samas on valikuid mis võivad ka mõlemaid tasemeid vähendada.

Hetkel ei ole kindel kas kaaslased su juurest lahkuvad mingi taseme juures, kuid osad faktsioonid kindlalt lõpetavad koostöö kui Wrath ületab Favorit. Ning pm. kõiki kaaslasi on olnud võimalik juba tappa või üldse mitte endaga kaasa kutsuda, seega pagan teab kuidas kõik see veel storyt muuta saab. icon_biggrin.gif

---

Kui mängul on vigu, siis ma ütleks, et peamine on UI. Kuna igal tegelasel on oma skillid, siis läheb keeruliseks kõikide ikoonide meeldejätmine, lisaks on maagia ikoonid jube kummalised ja seega raske meelde jätta ning raskesti eristatavad. Mis tähendab, et iga maagia kasutamiseks pean üle kontrollima, kas ikka on see mida ma tahan kasutada.

Kuid kuna combatit ei pea nö. reaalajas tegema, vaid saad rahus pausi peale kogu aeg panna, siis on see väike mure. Samuti on "Slow" ja "fast" mode olemas.

---

Praeguse tempo juures ning eeldades mängu mahtu paari spoileri põhjal, arvan, et minu completionist play-through võtab vähemalt 50h aega ning samal ajal planeerin juba veel vähemalt kahte erinevat mängu, sest valikute hulk on meeletu ning jubedalt huvitab, mis toimuks kui käituksin nii või naapidi. icon_cool.gif

---

EDIT:

Full Mage party. Why the fuck not:

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 22.11.2016 10:16:40 vasta tsitaadiga

Küsimus:
ilma spoileriteta palun!
Kui palju on mängida? Lõpetasin burning library ning saadeti scarlet chorous piirkonda korda majja lööma.
e: 3 acti, igaüks neist kuni 8 tundi, küsitud hetk kuskil act 2 ajal, e. vist alla poole järgi

Muidu kurta ei saa. Klõpsida viitsid, siis saab tegelastelt päris palju tausta kätte. Natuke segane see loyalty/wrath värk, aga eks lõpu poole seal midagi koorub. Kui ainult boonuste ning paari dialoogi automaat-vastuse jaoks kasutatakse, siis küll igav.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Tyranny
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.