praegune kellaaeg 25.06.2025 15:49:40
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
29.04.2012 00:57:10
Elion avab ettevõtetele nutikad kõnelahendused |
|
|
link :: Elion
Elion tõi kolmapäeval turule uue teenuse “Targad kõned”, mis lihtsustab ettevõtete kliendisuhtlust ja lubab hallata telefonikõnesid läbi firmade äritarkvara.
Teenus „Targad kõned“ on suunatud ettevõtetele, kelle töö osaks on aktiivne suhtlus klientidega ning kes kasutavad selleks äritarkvara. Teenus avab võimaluse võtta suurema vaevata kasutusele abivahendid, mis kliendisuhtlust hõlbustavad – näiteks näeb teenuse kasutaja telefonile saabuva kõne puhul arvutiekraanil kõiki helistajaga seotud andmeid ja ajalugu.
Siiani on kliendiandmebaasis telefoninumbril ühe hiireklikiga kõne alustamine või saabuva kõne info (nimi, number, kliendisuhtluse ajalugu) automaatne avamine olnud eelkõige suurte teenindusettevõtete eelis. Uus liides muudab automatiseeritud kliendisuhtluse abivahendid kättesaadavaks ka väiksematele ettevõtetele.
“Telefonisüsteemi ühendamine kliendihaldussüsteemiga on varemalt kujutanud endast mahukat tööd, “Targad kõned” kasutab aga ära internetitelefoni (VoIP) eeliseid tavatelefoni ees,” rääkis Elioni juhatuse esimees Arti Ots. Otsa sõnul on Elioni jaoks suureks sammuks ka teenuse rakendusliidese (API) avamine tarkvaraarendajatele, kuivõrd see käik lähendab traditsiooniliselt suletud telekomi maailma avatud internetikogukonnale.
Elioni ärikliendi üksuse direktori Tarmo Kärsna sõnul tähendab uue teenuse avatud liides ka seda, et IT-teadmist omaval ettevõttel on võimalik “Targad kõned” väga lihtsalt kasutusele võtta. “Kui ettevõtte IT-meeskond on valmis vajalikke liidestamistöid ise ette võtma, siis Elion annab selleks kogu vajamineva info teenuse tehnilisest kirjeldusest muude vajalike andmeteni,” selgitas Kärsna. Ettevõtted, kellel vajalik kompetents puudub, saavad teenuse liidestamise tellida oma äritarkvara firmalt.
„Targad kõned“ on Elioni äriklientidele tasuta.
Lühidalt: milliseid võimalusi pakub “Targad kõned”?
Vajuta ja helista
Kõnet saab alustada arvutis olevast kliendiandmebaasist, klikates kliendi telefoninumbrile.
Hüpik-aken helistaja andmetega
Nii sissetuleva kui väljuva kõne korral ilmub arvutiekraanile hüpikaken, mis annab kõnest teada. Kui tegemist on klindiandmebaasis oleva numbriga, kuvatakse kohe ka helistaja nimi. Lisaks kuvatakse ka info vastamata kõnede kohta.
Nime ja numbri näit
Soovi korral on võimalik telefoninumbri asendada nimega. Nii on sul kohe selge ülevaade, kes helistab - info kuvatakse nii kliendihaldustarkvaras kui ka intetnetitelefoni ekraanil.
Kõnede ajalugu
Sul on ülevaade kõigist kõnedest, mis internetitelefoni kaudu on tehtud: sissetulnud kõned, tehtud kõned, vastamata kõned, kõnede kestvus jne.
Telefoniraamatu seadistamine
Sul on võimalik hallata firmasiseseid telefoninumbreid. Lisaks on võimalus salvestada kõik sissetulevad numbrid ja anda neile konkreetne nimi. Salvestatud numbrite puhul näed järgmine kord juba helistaja nime.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 359 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
297 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
01.05.2012 22:20:20
|
|
|
vedagu enne korraliku kiirusega kaablid vähemasti tallinna piires klientideni ära ja siis kui see tehtud ja kõik töötab laitmatult ilma vigadeta, siis alles hakaku vaatama, mis ja kas edasi saama hakkab.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|