Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  Python:Pygame kujundid ja draw funktsioon märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
armido15
HV kasutaja
armido15

liitunud: 24.12.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2012 01:47:01 Python:Pygame kujundid ja draw funktsioon vasta tsitaadiga

Ülessandeks siis paar kujundit joonistada.Kõigepealt lumememm.
Näite kood kujundite ühendamisest:
import pygame,sys
pygame.init()
ekraan = pygame.display.set_mode([640, 480])
ekraan.fill([255,255,255]) #valge

pygame.draw.circle(ekraan, [255, 0, 0], [50, 50], 25, 0)
#joonistab ringi,ekraanile,punase,asukoht,koordinaatteljestikus 50x 50y
#raadiusega 25 ja raamiga 0

kast = pygame.Rect(100, 50, 150, 150)
#defineerin kasti, mis on rect tüüpi

pygame.draw.rect(ekraan, [0, 255, 0], kast, 0)
#joonistab selle kasti(ruudu) reaalselt ekraanile

pygame.draw.circle(ekraan, [100, 100, 100], kast.center, 50, 0)
# joonistab halli ringi ruudu keskele raadiusega 50

pygame.draw.line(ekraan, [0, 0, 225], kast.midleft, ekraan.get_bounding_rect().center, 3)
#joonistab joone, ekraanile, sinise, ja ruudu alguspunkt on ruudu vasaku serva keskpunkt,
#joone lõpppunkt asub ekraani keskpunktsi ja joone paksus on 3
# pane tähele, kuna ekraan on teist tüüpi  kui tavaline ristkülik,siis
# rect-i kasutamiseks peab eelnevalt ekraani rect-ga ühendama get_bounding_rect käsuga



pygame.display.flip()
# Pygame teeb ekraanipildi enne valmis ja flip() käsuga vahetab
#kogu ekraani korraga, et ei tekiks joonistamise vibratsioone

while True:#pidevalt kestev tsükkel
    for i in pygame.event.get():
        if i.type == pygame.QUIT:
            sys.exit()#paneb mängu kinni

10.real on defineeritud kast,et seda saaks kasutada muutujana.
Sooviks sarnast tegevust läbi viia ringiga aga jah ei saa hakkama eriti.
Keegi siis oskab soovitada,mida peale hakata?

Teine probleem on teise ülessandega.
Vaja märklaud joonistada täpselt ekraani keskele
import pygame, sys

pygame.init()
ekraan = pygame.display.set_mode([400,400])
ekraan.fill([255,255,255])

raadius=15
for i in range(1,11):
    if i == 1:
        pygame.draw.circle(ekraan, [255, 0, 0],[200,200],raadius, 0)
       
    elif i %2:
        pygame.draw.circle(ekraan, [0, 0, 0],[200,200],raadius, 15)

    else:
        pygame.draw.circle(ekraan, [84, 84, 84],[200,200],raadius,15)
    raadius+=15

pygame.display.flip()
   

while True:#pidevalt kestev tsükkel
    for i in pygame.event.get():
        if i.type == pygame.QUIT:
            sys.exit()#paneb mängu kinni


Proovisin kasutada
pygame.draw.circle(ekraan, [84, 84, 84],ekraan.get_bounding_rect().center,raadius,15)

Aga ei tahtnud töötada.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  Python:Pygame kujundid ja draw funktsioon
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.