Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Digikogu.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
rlv
HV kasutaja
rlv

liitunud: 13.08.2003




sõnum 19.12.2011 18:01:12 Digikogu.ee vasta tsitaadiga

Tegemist on e-raamatute ja muusikaga kaupleva saidiga, mille puhul on minu kogemus kahjuks üsna negatiivne.

Kuna tegemist oli eestikeelsete digiraamatute kartelli esimese veebipoega, mille reklaam silma jäi, ja ma ise olen selliste algatuste kange toetaja, siis hakkasin kohe üsna alguses selle poe kliendiks. Minu kaebused:

* raamatute kvaliteet on siiani üsna ebarahuldav. Peamiselt esinevad kaks tüüpviga: 1) täpitähtede kodeering on vigane ja annab tulemuseks mustad küsimärgid vmt ja 2) lõigu keskel on üpris tihti ülearune reavahetus. See on küll kaebus pigem Eesti Digiraamatute Keskuse suunas, aga minu kui tarbija ees peaks vastutama ju pood. Tavaraamatu korral oleks ma küll mõnegi teose nii halva kvaliteedi korral tagasi viinud. Kahjuks see pood deklareerib, et ostetud kaupa tagastada ei ole võimalik, aga no midagi võiks ju ette võtta!

* minu android-telefoni ja -tahvli (Archos IT 70) enamiku brauseritega ei ole võimalik raamatut alla laadida. Protsess jääb lihtsalt ootele ja annab hulga aja pärsat veateate. Õnneks leidsin küll iseseisvalt, et Firefox for Android selle probleemi siiski lahendas.

Nüüd aga olulisem ja kurvem osa, mida minu meelest ei tohiks Elion kui soliidne ettevõte küll kuidagi ühelgi ettevõttele viitaval saidil lubada:

* minu viimati ostetud raamatut (Tüdruk, kes mängis tulega) lihtsalt ei võimaldata alla laadida, makse on loomulikult ilusti maha läinud, raamat ilmus "Minu raamatute" hulka, aga erinevalt varasematest ostudest lihtsalt ei teki tavapärast linki "Lae alla" (kirjaviga kah: keeleliselt õige oleks "Laadi alla"!)

* probleemide lahendamiseks ei ole antud ühtegi muud kontakti kui e-mail

* meilitsi saadetavatele kirjadele lubatakse vastata kahe tööpäeva jooksul. See on minu meelest arutult pikk tähtaeg!

* Mina olen sinna poole aasta jooksul saatnud kaks kirja, ühe juba suvel ja teise siis 4 päeva tagasi, neljapäeval, 15. detsembril. Kummalegi ei ole veel mingit vastust tulnud. Tegin ka tarbijakaitsele kaebuse, eks näis.

Nii et minu praegune soovitus on - vali mõni teine pood! Selline, kus tarbijal on võimalus ka poega ühendust võtta ja mis pakub korralikumat teenust.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Digikogu.ee
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.