Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu - küsimustele vastab TELE2 (INTERVJUU ON LÕPPENUD) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2011 17:35:14 ONLINE-intervjuu - küsimustele vastab TELE2 (INTERVJUU ON LÕPPENUD) vasta tsitaadiga


Järgmisel nädalal, novembri viimastel päevadel toimub HV Online intervjuu TELE2-ga - teie küsimustele vastavad Kert Evert (Tele2 Eesti Radio Network Manager) ja Mart Nielsen (CTO).

Seniks ootame siia eelkõige mobiilse internetiga ja selle levialaga seotud küsimusi. thumbs_up.gif

Küsimusi võite esitada juba tänasest. Intervjuu ajal saabunud küsimustele vastatakse võimaluste ja aja piires.


viimati muutis Tanel 12.02.2015 15:53:13, muudetud 11 korda
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tiim
HV veteran
Tiim

liitunud: 11.10.2006




sõnum 21.11.2011 18:02:26 vasta tsitaadiga

Võrumaa, Meremäe vald asukohaks. Mobiililevi on ja ei ole, kõned katkevad. Teiste operaatoritega probleeme pole. Kuna asi paraneb? See kestab hea mitu aastat juba nii.

Miks reklaamitakse oma toodet ülimuse poole, kui samas on see puudulik? Asi puudutab ka internetti ja peamiselt kagu piiri äärseid alasid.

_________________
mida sa vahid mu allkirja, AHV raisk
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
friik1
HV Guru
friik1

liitunud: 18.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2011 18:14:43 vasta tsitaadiga

Andmeside leviauk vahemikus Pirita tee (lauluväljak) kuni Hiina saatkond (Narva maanteel). Vahemikus kukub alati andmeside tagant ära (HTC Wildfire S, Desire Z, SE Xperia X1...). Xperia, näitas et kukub EDGE pealt GPRSi. Reaalselt mujal piirkondades GPRS isegi toimetab midagi, aga seal kohas kukuvad sessioonid ära lihtsalt.
Kommentaarid: 184 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 162
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2011 18:19:12 vasta tsitaadiga

Mul selline küsimus, kas 4G-le üleminek tähendab vaid tarkvaralist seadmete uuendamist ja/või minimaalset riistvaralist täiendamist?
Kuulujuttude põhjal on tänapäeva 3,5G seadmed ka 4G võimelised - vaja vaid teatud funktsioonid käivitada.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2011 18:22:40 vasta tsitaadiga

Millest on tingitud olukord, kus telefon on küll näiliselt levialas, kuid reaalselt levi ei ole. Seda on mul võimalik näha tänu sellele, et nn "levi pulgad" on küll maksimumis, aga andmeside kiirust näitav kast, kus vastavalt on tähised G, E, H, on "seest tühjad", mis tähendab seda, et levi ei ole. Samuti ei ole võimalik ka välja helistada, vaid peale mõningat ootamist kostub kuularist "tuut-tuut-tuut" ja ühendust ei looda. Järgmisel proovimisel on levi järsku tekkinud ja helistamine jällegi võimalik. Aeg-ajalt ei ole isegi sellest abi, vaid tuleb käivitada uuesti automaatne võrguotsing, et teostada kõne.

On proovitud erinevate telefonidega ja kõigil täpselt sama asi.

Kas vastab tõele mitteametlik väide, kus aina kasvavad andmesidemahud tingivad olukorra, kus telefonid jäetakse operaatori poolt nn "puhkerežiimi", et hoida vabana maksimaalse arvu kanaleid ühes kärjepiirkonnas? Siseneva või väljuva kõne korral otsitakse uuesti levi/telefon üles ja toimub ühendamine - pahatihti esmakatsel ebaõnnestunult.

Mida tähendab väljend "Telefon, millele te helistate, ei vasta hetkel"? Kas tuleks seda mõista kui teadet, kus helistataval puudub levi või pole helistatav mingil muul põhjusel kättesaadav? Teatavasti edastatakse levi puudumisel veateade telefoni võrgupiirkonnast väljaspool või siis väljalülitatud oleku kohta ja hõivatuse korral on kuuldav lihtsalt kinnine toon.

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 21.11.2011 18:33:55 vasta tsitaadiga

Tere,
1. Millal Mustamäel, Sääse-Siili piirkonnas mobiilinterneti tarbeks antenne juurde lisatakse ning kanalimahtusid suurendatakse.
2. Viimases arengu-uudises on jutt valmisolekust käivitada "kuni 42 megabitti" kiirusega 3,5G võrk. Millal see võrk reaalselt tööle pannakse ning millal algab selle kiiruse jaoks sobivate, "kuni 42 megabitti" kiirusega 3,5G USB-modemite ning ruuterite müük?
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran

liitunud: 24.07.2007




sõnum 21.11.2011 19:16:55 vasta tsitaadiga

1. Millal kavatsetakse tõsta kalendrikuu mahupiiri või see taaskord ära kaotada? 2011 aasta algul hõigati välja, et kõik Internet arvuti paketid on mahupiiranguta (ei olnud ka mahupõhiseid kiiruspiiranguid). Võttis ainult kuus kuud, et uuesti kehtestada mahupiirang 30 GB, millele järgneb kiiruse piiramine.

Tänasel päeval on 30 GB väga väike maht.

2. tele2 teenuste üldtingimused:
tsitaat:
5.1.2. ühepoolselt muuta ja/või täiendada tingimusi või kehtestada uued tingimused ja/või hinnakirja või kehtestada uus hinnakiri, teatades sellest kliendile tingimustes ettenähtud korras;

10.9.2. Tingimuste muudatustest ja/või täiendustest või uutest tingimustest teatab Tele2 kliendile teate avaldamisega massiteabekanalite vahendusel, Tele2 interneti koduleheküljel või saates muudatused ja/või täiendused või uued tingimused kliendile kirjalikult vähemalt üks (1) kuu enne muudatuste ja/või täienduste või uute tingimuste kehtima hakkamist. Kliendi soovil annab Tele2 klienditeenindus talle teavet tingimuste muutustest ja/või täiendustest või uutest tingimustest.

uued interneti kasutamise tingimused:
tsitaat:
5. Tingimuste kehtivus ja muutmine
5.1. Käesolevad Tingimused jõustuvad 10. juulist 2011 ja sellega muutuvad kehtetuks varem kehtinud Interneti kasutamise tingimused.
5.2. Tele2-l on õigus muuta Tingimusi igal ajal, avaldades muudetud Tingimused enda kodulehel internetis.
5.3. Tingimuste muudatused jõustuvad muudatuste kodulehel avaldamisele järgnevast kuupäevast, kui muudatuses endas ei ole näidatud teistsugust jõustumisaega.


Uute interneti kasutamise tingimuste punkt 5.3. ja teenuste üldtingimuste punkti 10.9.2. vahel on väike vastuolu. Kliendina kehtivad mulle mõlemad tingimused, aga selgelt on näha, et uued interneti kasutaja tingimused ignoreerivad teenuste kasutamise üldtingimusi. Kumb neist siis ülemuslikum on/kehtib?

Lisaks: Kas tele2 kodulehel uute tingimuste avaldamisest piisab klientide teavitamiseks? Tele2 koduleht ei ole üldjuhul interneti lehitseja avaleht, veel vähem igasuguste tingimuste alamlehed kodulehe sügavustes. Lepinguliste klientide meili teel informeerimine igasugustest tingimuste muutmistest võiks olla elementaarne.

3. Tele2 koostab arved kalendrikuu alguse seisu järgi. Miks läheb arve koostamisele ja meili peale saatmisele endiselt 5-6 päeva aega. Kuu mahud ja arvud lööb kokku automaatika. Arved saadab välja automaatika. Meili peale jõuab ikka 5-6 kuupäeval.
Samal teemal: Kui interneti 30 GB mahupiir on ületatud ja kiirus on piiratud, siis tele2 kodulehe info järgi peaks normaalkiirused automaatselt taastuma järgmis kalendrikuu algamisega. Viimasel kuul taastus normaalkiirus alles kolmandal kuupäeval. Miks tele2 kalendrikuu ei kattu ülejäänud maailma kalendrikuuga?

4. Miks tele2 ei informeeri lepingulisi kliente nende teenusepaketi vananemise kohta? Hiljuti sai avastatud, et kasutusel olnud Pere 500 kõnepakett on tele2 kodulehel arhiivi pandud ja selle asemel oleks saanud juba ammu kasutada mõnd soodsamat samasisulist uuemat paketti. Praeguse paketivahetusega kaasnes u 15€ igakuine kokkuhoid samade kõnemahtude juures. Tele2-l polnud mingit probleemi saata mulle kuude kaupa kõneteenuste arveid arhiivi pandud paketi hindade alusel samal ajal, kui minu interneti paketti kaasajastati vastavalt uuemate tingimuste tulemisega. Miks uuendatakse minu internetipaketti minu eest, aga minu kõnepaketti uuendusväärseks ei peeta?

5. Tele2 klienditeenindajatel võiks olla ligipääs mobiili mastide rikete, koormuste ja kasutajate arvu graafikule. Praegu on klienditeenindajate esimene ja viimane seletus interneti probleemide kohta:"kasutajate arvu tõus"ilma, et nad ühtegi reaalset koormuse numbrit näeks. Samal ajal on mastis mingid tehnilised probleemid, mis tehnikuni ei jõuagi, sest keegi ei saa mööda sellest "kasutajate arvu tõusu" jutust ja probleem mastiga jääb fikseerimata.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks...


viimati muutis NightStriker 21.11.2011 19:33:51, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2011 19:31:13 vasta tsitaadiga

1. Ma ei ole Räpinas saanud kunagi kiirust üle 2.5 Mbps (ka siis kui põhimõtteliselt masti all istuda - proovitud erinevatel aegadel, ka keset ööd - netipulk toetab kuni 7.2 Mbps). Mis teed pidi seal üldse internet kohale jõuab masti? Raadiolink?

Ei tahaks hästi uskuda, et 24/7 koormus taga.

2. Miks lepingulistel klientidel pole seda "automaatset interneti päevapiletit" nagu on kõnekaartidel? Teinekord internetti vaja siis oleks maru mugav, et saab julgelt kasutada ja tead ette et läheb kindel tasu vaid arvele otsa. Samuti kui harva vaja siis pole mõtet võtta mingit internetipaketti ning keset metsa ikka ei tea küll kuhu numbrile mis sisuga sõnumi peab saatma tellimiseks. Hetkel lepingulistel klientidel vist ilma internetipaketita 25 krooni (misiganes see € ei tee) = 1 MB mis on sulaselge röövimine.

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2011 19:53:39 vasta tsitaadiga

millal tuleb reaalne internet ilma KUNI-ta ning mahupiirangutega
_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 21.11.2011 22:32:41 vasta tsitaadiga

Kuhu on Tartus plaanis lähiajal uusi maste paigutada? (ülekoormuse tõttu ja stream piirangute tõttu muutus näiteks BBC1 vaatamine võimatuks).
EMT-ga töötab seevastu veatult icon_confused.gif Levitugevus 3,5G mõlemal sama - mast asub täpselt samas kohas.
Betamax kirjutas:
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.

thumbs_up.gif


viimati muutis Magic 21.11.2011 22:55:43, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2011 22:40:11 vasta tsitaadiga

Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.
Kommentaarid: 690 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2011 22:58:14 vasta tsitaadiga

Sooviks sama teada nagu kasutaja Rasmus.

Miks pidevalt proovides kellelegi helistada kuulan mitukümmend sekundit vaikust, ning seejärel "kõne" katkestatakse?
Kuigi vastaspoole telefon on levis, kuulen teadet: "Telefoninumber millele helistate, ei vasta hetkel." Mida see tähendab?

Miks tehakse soodustusi ainult uutele liitujatele? Kas vanad kliendid pole midagi?
Kommentaarid: 456 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 386
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 21.11.2011 23:08:52 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.


Sama küsimus ja lisaks juurde et yle 10 a lojaalsetele klientidele võiks ikka paremad soodustused olla , kui neile keda on vaja võrku püüda.
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oksakoor
HV kasutaja
oksakoor

liitunud: 16.07.2009




sõnum 21.11.2011 23:12:21 vasta tsitaadiga

RCC kirjutas:
millal tuleb reaalne internet ilma KUNI-ta ning mahupiirangutega

Ma ootan ka sellele huviga vastust.
Mis seda üldse takistab?
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 21.11.2011 23:23:09 vasta tsitaadiga

Ma küsiks ühe mitte-mobiilse-internetiga seotud küsimuse ka icon_smile.gif

Elukaaslasel on Tele2 pakett ing ta reisib palju. Tihti oleme põrganud sellisele takistusele, et Tele2-l puudub paljudes riikides roamingupartner. Viimase 2-3 aasta jooksul külastatud riikidest näiteks Venezuela, Rwanda, Nepaal.
Ise kasutan EMT-d ning EMT jääb sellest loetelust hätta vaid Rwandaga, Venezuelas ja Nepaalis on partnerid olemas.

Kas ja millal on Tele2-l plaanis enda roamingu ala laiendada?
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sixten
HV Guru

liitunud: 14.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2011 23:47:45 vasta tsitaadiga

Miks on nii, et vahel, kui saadan smsi, läheb kohale see loetud minutitega, teine kord on aga sms ''sending'' staatusega 2 päeva ? icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif
Diiliga polnud 2 aasta jooksul kordagi sellist probleemi, Tele2 võrgus aga iga päev mitu korda thumbs_down.gif
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
keevitaja
AM 10 aastat
keevitaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 22.11.2011 10:44:01 vasta tsitaadiga

Miks te valetate?
_________________
Hinnavaatlus ei ole koht arvamuse avaldamiseks!
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 22.11.2011 12:14:14 vasta tsitaadiga

Kuidas kommenteerite neid erinevaid, viimastel aastatel avaldatud ja ilmselgelt valet sisaldavaid reklaamlauseid?

Tele 2 jagab tasuta nutitelefone! Eesti soodsaim Nutitelefoni paketiga saad saad kasutada piiramatus mahus internetti kiirusega 1 mbit/sekundis, helistada oma perele 0 €/sek ja lisaks anname sulle kaasa tasuta nutitelefoni.
https://pood.tele2.ee/et/serviceplans/688
Nutitelefonide valikus pakutakse telefone, mis EI OLE NUTITELEFONID: LG T505, Samsung S5260 (Star Wifi II), Samsung S5620 Monte
Miks te kliente nii toorelt petate? Need telefonid on teie Nutipaketi valikus reklaamitud kui nutitelefonid ja klient, kes esimest korda puutub kokku smartphone'iga, saab otsesõnu lihtsalt petta... icon_mad.gif

Tele2 pakub tasuta iPade!!
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=6725149
Kas te ikka saate ise aru, mida tähendab TASUTA jagamine?? Üks asi on nullsissemaksega järelmaks ehk ilma ühtegi senti tasumata saad asja kätte, teine asi on tasuta jagamine... taaskord selline lahe vale ja sellise pealkirjaga uudised saadeti sügisel igasse uudisportaali.
http://www.tele2.ee/3262.html

Tele 2 on suuruselt II mobiilioperaator Eestis omades 33% turuosa (Tele 2 poolt tellitud “Brand Tracker Survey” andmetel)
Tegelikult ütlevad riiklikud ametkonnad, eesotsas Konkurentsiametiga, et suurima turuosaga Eesti mobiilioperaator on EMT 43%, teisel kohal asub Elisa 29% ja kolmandal Tele2 27% turuosaga. Riikliku statistika andmetel (kuhu te ise olete oma andmed ju esitanud) on kliendiarv operaatorite kaupa 2011. aasta teise kvartali lõpu seisuga järgmine: EMT 774 463, Elisa 524 030 ja Tele2 487 943 klienti.

Veel vahvaid reklaame natuke varasemast ajast:

(Nõmme tegelik elanike arv on ca 39tuhat ning Pääsküla on üks Nõmme asumitest, kus teie arvates elab sama palju inimesi, kui Nõmmel kokku)

Siia võiks lisada veel väited, et Tele 2 ületulnud klientide arved vähenevad vähemalt poole võrra http://www.tele2.ee/2420.html (ma ei tea, mul oli kuuarve alla 5 euro ehk 75kr ja te sellest poole väiksemat arvet küll joonistada ei suutnud, pigem vastupidi) ning muidugi kirsiks tordil on teie piiramatu andmemahuga internetipaketid sh Piiramatu mobiilipakett, kus tegelikult kehtib 30GB piirang ja seda ka kõige kallima kuutasuga pakettides. Vt lisa - https://pood.tele2.ee/et/services/811

Tõesti, miks te lausa patoloogiliselt valetate? monkey.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
green
HV veteran

liitunud: 20.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2011 13:11:08 vasta tsitaadiga

Küsiks kahh mobiililevi puudutava küsimuse, et millal ja kas on plaanis ida-virus Jõhvis lisada mingeid tugijaamu vms..., sest näiteks kaubakeskuses tsentraal kaob levi üldse ära, sama probleem ka selles n.ö punase-väljaku all oleva parklaga....levi puudus...jaama tn. kandis kus on vanemad majad paksemate seintega samuti levi on ja ei ole....samas emt, elisa funkavad normilt...telefoni süüks ajada seda ei saa sest probleem juba ammune ja kasutusel old mitmed telefonid.... icon_rolleyes.gif
_________________
Ema ja Isa tassivad jõmpsikat 1. septembril kooli, kes punnib vastu ja karjub täiest kõrist: Kaksteist aastat! Mille eest!?
Kommentaarid: 167 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 141
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
keevitaja
AM 10 aastat
keevitaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 22.11.2011 14:04:25 vasta tsitaadiga

terve viimsi on 3g leviauke täis, käisin ise testimas tele2 poolt antud netipulgaga!
_________________
Hinnavaatlus ei ole koht arvamuse avaldamiseks!
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 22.11.2011 15:24:31 vasta tsitaadiga

Krediidi limiit mida klient saab ise määrata toimib puudulikult. kontroll limiidi osas toimub 24h intervalliga või veelgi harvem ehk kui ühel päeval õnnestub sellest üle kulutada siis limiidi ületamise tevitus jääb hiljaks. Kas tänapäeval ei saaks seda operatiivsemaks muuta?
_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 22.11.2011 15:29:33 vasta tsitaadiga

RCC kirjutas:
millal tuleb reaalne internet ilma KUNI-ta
Sellele oskan ma ka vastata:
siis, kui keegi õpib ära kuidas füüsikaseadusi muuta. Ehk siis teisisõnu seda ei olegi võimalik teha (kui just reaalselt ei ehitataks üles võrku meeletu tagavaraga millest välja reklaamitakse tühine murdosa).

Mahupiirang on juba omaette teema ning selle põhjuseid võib erinevaid olla.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2011 15:36:09 vasta tsitaadiga

Samuti sooviks veel selle piiramatu piiratud interneti kohta küsida.

Nimelt reklaamitakse välja seda internetti kui koju püsiühenduse asendajaks. Minu 1 kuu internetiliiklus jääb keskmiselt 1TB kanti kuus. Seega, mis sajandil me jõuame sinnamaale, et ma saaks tõesti mobiilse netiga liigutada 1TB andmeid kuus ilma mingite piiranguteta?
Räägite küll vapralt et 4G pakub juba 100+ mbps jne. Kuid mis kasu on mulle sellisest kiirusest kui limiit on mingi hädine 30GB kuus? See on 1 päeva liikluse maht heal juhul. Pean siis 31 lepingut tegema? Iga päeva jaoks eraldi. icon_rolleyes.gif

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 22.11.2011 16:12:53 vasta tsitaadiga

Miks klienditeenindajad midagi ei tea?
Poes on telefon müügis soodushinnaga, 248.- (vist), tulen koju vaatan kodulehel maksab 350.- Mingi nutipaketiga on 250. Helistan küsin milles asi, tema ei tea, helistab poodi ja lubab tagasi helistada. Helistab tagasi ütleb et, kõik on õige, see on nutipaketi hind. Aga poes on hinna ees soodushind. Nutipaketiga saab ka 0.- eest kätte, miks siis ei ole soodushind 0.- Raiub vastu, et kõik on õige ja see ongi soodushind, samas kui teisi soodushinnaga telefone võid kohe välja osta soodushinnaga ilma mingi lisa paketita jne.
Kohapeal klient tahab liituda nutipaketiga ja võtta telefoni, siis teenindaja vaatab paketi lehelt, et oi seda telefoni siin üldse pole ju? See on hoopis järgmise paketiga tasuta... icon_eek.gif Samas telefoni enda lehel olevas hinnakirjas on olemas, et see telefon selle paketiga tasuta. Lõpuks siis on ta nõus seda vaatama ja ütleb veel, et oi, seda peab kontrollima, kas programm ikka laseb seda sisestada, mingi IT venna viga kindlasti...
kopp.gif

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2011 17:39:59 vasta tsitaadiga

Sooviksin võimalust mobiiltelefoni osta, kasutades digitaalallkirjastamist, mitte mingisugust tobedat kõnesalvestust, mis on ajaraiskamine ning juriidiliselt enam kui kaheldav võimalus isiku tuvastamiseks.

Miks arveid väljastatakse tihtipeale alles 10 päeva pärast uue kuu algust? Kas neid liidetakse seal kokku käsitsi või? Sooviks saada kindlat kuupäeva, millal ma võin arve kätte saada. On tulnud ka olukordi, kus arve polegi minuni jõudnud ning ma pean kordusarve tellima. Täpsustuseks olgu öeldud, et arved on mul tellitud SEB internetipanka, nii et teel ei tohiks nad kuhugi kaduma minna!

See et teil sõnumid teinekord enne kohale ei jõua kui helistama hakkan ning ühendamine väga vaevaline on, loen ma võrgu iseärasuseks, sest kusagilt peab ju kokku hoidma icon_smile.gif Küll aga saate kõvasti kokku hoida selle pealt, kui paljud asjad mis toimivad meie riigis elektrooniliselt, saaks ta Teie toimima! Eks ta on vähehaaval paremaks läinud (alguses sai paketti vahetada alles uuest arvelduskuust nüüd saab isegi poolepealt toimima). Arved võite küll loogilisemaks muuta. Need täiskuuarvutamised ja mahaarvutamised arvel on ajuvabadus, võiks olla ainult arve, mitte ka tehingud, mismoodi antud summani jõuti.
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu - küsimustele vastab TELE2 (INTERVJUU ON LÕPPENUD) mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.