Uus mootor on väga mõnus.
Realistlikum ilmastik ja atmosfäär, toss ja tuli. RBs on tanke minu arust veidi raskem märgata ning ehk see loob rohkem lähikontakte.
Ka see, et tangivrakid jäävad kõik platsile annab asjale vürtsi, kuna lõpupoole on populaarsemad alad vrakke täis ja peab tähelepanelikum olema.
Viitsisin (või siis just ei viitsinud ilma) isegi premiumi võtta ja hakata vene tanke grindima, muidu olen sakslastega BR 6ni grindinud.
Kui kellelgi huvi koos midagi kuni 5-6 BR ground force teha siis võib siia PS saata, väga tihti ei mängi aga saab planeerida.
Mul mingi warp sees kohati ja FPS kadu uue mootoriga kusagil 20-40 .Uuenenud nn garaazi muusika on päris mõnus. Meenutab Red Alerti oma olemuselt
Battleship on valus vastane, eriti kui light cruiseriga seilad.
Mis FPSidest sa täpsemalt räägid?
Mul endal 60Hz monitor nii, et VSync nagunii capib.
Mul oli eile kaks korda nii, et ei spawninud uude masinasse. Siis korra esciga menüüsse ja tagasi käidud ja siis toiminud.
Keegi kunagi Gaijin Support'ga ka suhelnud on? Tegin eile kogemata premmi ostu vale konto alt ja nüüd tahaks teada kas annab seda ringi mängida, aga eilsest saadik pole vastust tulnud. Tegin nii pool kolm päeval ticketi.
See mäng on endiselt kõige lõbusam 1.0-5.0. Üle selle on liiga try hard teema.War Thunder - almost phun
Nõus, alates 8.0 on suhteliselt point and click, paljudel tankidel stabikad peal, juhitavad raketid, kõrgemas BRis veel termokaamerad jne. Soomus enam pmst rolli ei mängi, kes esimesena laseb võidab
Kuigi soomus pole enam eriti oluline ka madalamal - palju erinevaid light tanke ja ratastega sõidukeid, millel miljon mm penniga kahurid peal Tiger II oli kunagi päris hea, nüüd laseb peaaegu iga asi tema turretist läbi, vähemalt lähivõitluses.
2.7 105MM sherman on endiselt minu lemmik asi, Brumbär on ka lõbus
Mängin AB-s sakslaste ja venelaste top tieri ning päris point and click ikka ei ole. Kui suudad oma tankikere peita ja ainult torni esimest paksu külge näidata, pole mingi probleem nooletabamusi üle elada. Jah, raud ja breach lastakse tihti sassi - taganed ja parandad. Mängud, kus rahaliselt miinusesse jääb, on erandlikud.
Mängin AB-s sakslaste ja venelaste top tieri ning päris point and click ikka ei ole. Kui suudad oma tankikere peita ja ainult torni esimest paksu külge näidata, pole mingi probleem nooletabamusi üle elada. Jah, raud ja breach lastakse tihti sassi - taganed ja parandad. Mängud, kus rahaliselt miinusesse jääb, on erandlikud.
Krt venelaste top tieris väga naljalt ei anna taganeda, eriti T90A-ga.
Kui tangi pikkus on 9,6m ja tagurpidi kiirus 4km/h ehk 1.11 m/s siis kulub tangipikkuse jagu tagurdamisele pea 9 sekundit millega vastane saab juba mitu uut võimalust sind hella kohta tabada.
T72B3 vaid veidi parem, T80U juba üle 2m/s.
Aga kui hull down-is tagurpidi allamäge paari meetriga peitu ei saa siis pigem suits õhku ja tuleb edaspidi käikudega varju saada.
Ise mängin RBd. MBTsid eest lastes peab ikka teadma, kus millel nõrgad kohad on ja neid ka tabama.
EDIT: lugesin su lauset korra veel ja saan aru, et sellele sa vihjadki, et hoiad end sellises positsioonis kus ehk mõnest meetrist piisab varjumiseks.
Tuleb lihtsalt endal nutt peale kui näed kuidas teised MBTd katkise toruga sul nii kergelt tagurpidi peost lipsavad kuni su autoloader mürsku torru lükkab.
Samuti võtsin ette venelaste puu ja proovin tiir 4-7 (oli vist) ühe jutiga vaikselt kõik lahti mängida. Vaatab kaua närv sedasi vastu peab Täna läheb 6 päev Aga kuna ma olen veel suht lohakas tankide käsitsemises, siis on jonn kerge tulema, kui surma kohe saan _________________ Mu ainumas Twitch kanal: https://www.twitch.tv/m6hh
Ehe näide meedia manipulatsioonist/libauudisest.
Kas mängus lekitati salastatud infot? EI
Kus lekitati? Mänguga seotud foorumis läbi eraisiku poolt loodud kasutaja.
Pealkiri üks, sisu teine. Muidugi viiteid jmt ei ole.
Seda kõntsalehte ei loe ma enam ammu. _________________
Seal ju lausa kirjas, et "ammo exploded" ehk 150mm mürsu killud millel 61mm peni läbistasid tangi küljeseina ja detoneerisid seal samas seina taga olnud moona.
Võta protection analysis lahti ja saad sama tulemuse.
Overpressure siin küll põhjuseks polnud.
Teinekord tõesti esineb mängus siin seal vigu, aga see on loomulik ja ei tasu selle pärast end heitutada lasta.
Siin aga ma küll midagi erilist ei näe.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.