Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Fallout 76 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
FD
HV kasutaja
FD

liitunud: 09.08.2005




sõnum 28.12.2021 22:03:05 vasta tsitaadiga

Lahe, ise saan varsti lvl 200 kätte.
EDIT: jõuan juba lvl 350-ni, suht juba normaalne mäng. Hooajalised evendid ja scoreboard vähemalt hoiavad tempot üleval, aga muidu kipub küll igavaks kisuma. Loodestavasti The Pitt ja tulnukate teema päästab olukorra aastal 2022.
Olen kohanud ka eestlastest mängijaid, tänu eestipäraste nimedega, endal kahjuks on inglisepärase nimega, aga sellel mängul on üks miinus see, et puudub nn chati aken nagu WoW-il, see vist oleks parem, usun, et elavdaks suhtlust.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RedFusion
HV kasutaja
RedFusion

liitunud: 14.12.2009




sõnum 05.01.2022 17:10:04 vasta tsitaadiga

Hetkel lvl 158, enamik sellest saadud double xp ajal ning Radiation Rumble'it tehes. Olen Fallout 3 ajast kõiki osasid väga põhjalikult mänginud ning selle seeria fänn, aga review'de tõttu kaalusin seekord, kas üldse mängida. Seetõttu teen ülevaate enda nägemusest:

+ Kaart on VÄGA suur ja avastamist on palju. Hästi on jagatud kaart erineva raskusega tsoonideks. Ägedaid ja meeldejäävaid kohti jagub ning kui otsimine ja avastamine sobib, jätkub seda tegevust pikaks ajaks. Postapokalüptiline maailm on üldpildi ja õhustiku mõttes hästi tehtud, nagu Falloutile omane.
+ Palju huvitavaid queste ning neid on pidevalt juurde lisatud. Täitsa võimalik, et lisatakse ka edaspidi. Enne lisasid nagu Wastelanders ja Steel Dawn oli selles osas asi päris kurb, nüüd kindlasti on seis parem - on suuremad settlement'id ja inim-NPC'sid jagub (ehkki nii suure kaardi peale võiks neid isegi rohkem olla).
+ Perkide süsteem on väga hästi tehtud. Tohutu hulk perke, mis järjest lahti lukustuvad ning iga leveliga saad ühe juurde valida. Lisaks legendary perkid high-end sisuna nende jaoks, kes viitsivad grindida ennast kõrge leveli peale. Saad mingi teatud arvu perke kasutusse võtta iga attribute'i alt ning see mitte ainult ei tee mängu põnevamaks, vaid muudab ka palju lihtsamaks ja mugavamaks. Eriti alguses aitab see päris palju.
+ Oma karakterit saab väga mitut moodi üles ehitada ja erinevaid relvi on palju. Tänu erinevatele perkidele ja relvade moddimisele on võimalik mängida nt melee, rifle, minigun, shotgun jne stiilis ning seeläbi täiesti erinevate relvadega ühtmoodi edukas olla. Igal valikul on seejuures oma plussid ja miinused. Legendary modid relvadele on põnev ja grindimist väärt lisa.
+ Terve rida erinevaid evente, mida koos teiste mängijatega ära teha. Lõbus meelelahutus ning eventid on täiesti erineva raskusastme ja sisuga.
+ Mäng premeerib kasutajat hästi - questide ja eventide läbi tegemisel saab vajalikke asju, scoreboard challenge'id, üks perk iga leveliga jne.
+ Erinevalt FO4-st saab oma CAMP-i paigutada, kuhu iganes soovid. Selle ülesehitamiseks on rohkem võimalusi ning saab püsti panna ka väiksema shelter'i. Samuti on moddimiseks ja craftimiseks tohutult võimalusi.

+/- Madala levelina on kuulide valmistamine täielik piin. Jube kiiresti saavad need otsa ja lootina ei saa neid piisavas koguses. Kastides ja vaenlastelt võiks rohkem saada korraga. Shotgunnerina on veel enam-vähem, aga minigun pole üldse mõeldav - teed ühe eventi ja juba on tükk aega kogutud kuulid otsas. Samas kõrge levelina ja kõik perkid peale pannes on seis oluliselt parem ning ei ole sellega enam eriti suurt probleemi. Seepärast panin samaaegselt plussi ja miinusena kirja - kuidas kellelegi. Ühest küljest jah, sellises maailmas ehk ei tohiks kuulide kogumine alguses liiga lihtne olla, aga madala levelina pool aega lootimisega tegeleda, et kuule koguda...ei ole tore.
+/- Natuke seotud eelmise punktiga. Erinevalt eelmistest Falloutidest skaleeruvad vastaste levelid üles koos sinu enda leveliga. Ehk siis nt alguses on mingis kohas lvl 30 Scorched, siis leveldad ennast eventidega üles ning järsku samas kohas lvl 75 Scorched, kes palju tugevamad ja raskem tappa. Natuke kaob leveldamise mõtekus ja mott ära, kui järsku avastad vastas hoopis teised ja tugavamad kollid. Mingil hetkel oli see liiga raske. Samas kui oled juba lvl 100+ ja omad väga head relva + power armorit, siis väga pole vahet - kõike on suht lihtne maha nottida. Selles mõttes on pluss, et pole enam nii lihtne, nagu oli varasemates Falloutides.

- Buge on palju, isegi Bethesda kohta. Ma pole vist varem kunagi nii katkist mängu mänginud. Eks enamus bugid on sellised, mis ei häiri või mida ei pane tähele, aga suht palju on ka häirivamaid. Peaksin vist kõige välja toomiseks terve nimekirja tegema...kohati tundub kogu mäng selline, et kuidagi on asi kokku lapitud ning kohe-kohe läheb midagi katki. Vahepeal saab isegi pikalt hakkama, et midagi kummalist märkaks, aga siis nt Wastelanders viimases, kõige olulisemas main questis on bug, mille tõttu peab kuskile mujale quick-travelima ning questi kohta tagasi kõmpima, et checkpoint kätte saada, muidu lihtsalt ei saa edasi. Ja selliseid asju pole aastatega korda tehtud icon_neutral.gif
- Mängu graafika on tänapäeva AAA mängu kohta ikka üsna halb. Liikumised on väga nurgelised. Mingid vaated võivad isegi kenad olla, aga tekstuurid, detailid, valgustus jne...paljudes kõvasti vanemates mängudes on parem graafika. Sisuliselt on Fallout selles osas palju aastaid ühe koha peal seisnud ja see on kurb...
- Kogu mäng tundub, nagu oleks üritatud singleplayer vägisi multiplayer mängu suruda. Tahad ainult üksi mängida, aga vaja paremat levelit, et kaugele jõuda mängus? Noh, tore, aga ilma multiplayer evente tegemata väga vaevarikas. Pidevalt peab server hoppima, kuna kellegi CAMP-i asukoht kattub juba sinu omaga, niiet ei saagi oma CAMP-i üldse kasutada. What?
SPOILER: Algse main story käigus saad teada, et ühtegi inimest pole, kuna kõik said surma Scorched vastu võideldes. Lõpuks avastad valitsuse ülisalajased tuumapunkrid ning saad teada, et ainus võimalus Scorchbeast'id hävitada on tuumarelvaga. Tegelikult põnevad questid, kui sisusse süübid, aga see lõpp on väga etteaimatav ning lõpuks põnevus kaob. Miks? Sest kogu selle leveldamise käigus olen Scorchbeast eventi juba kümneid kordi läbi teinud ning see ei anna enam midagi juurde, et main questline selleni jõuab. Singleplayer ja multiplayer peaksid täiesti lahus olema teineteisest.
- Ei ole sellist stoorit nagu varasemates Falloutides, kus lõpuks pead jõudma suure valikuni, millest sõltub, kuidas mäng lõppeb. Korraliku endgame'i puudumine on päris nukker, ehkki Wastelanders natuke tasandab seda.
- Mikrotehingud. See kast, kuhu saad kõiki oma asju koguda, on naeruväärselt väike. Tahad kõikvõimalikku erinevat armorit ja relvi koguda? Ei, täiesti võimatu, rääkimata materjalide kogumisest. Lahendus? Osta 15€/kuus lisa, millega saad materjalide kogumiseks lisakoha, aga isegi siis ei saa kõike koguda normaalselt...mingite kosmeetiliste karakteri uuenduste jms eest pead maksma 15€.
- Lootimine on pikapeale suht jube. Korraliku CAMP-i (ja kõige muu) ehitamine ja valmistamine nõuab ikka päris korralikku tundide ja tundide pikkust lootimist. See on päris tüütu ja lisaks ka keeruline, sest on respawn timer, ehk siis iga mingi aja tagant saab samast kohast uuesti lootida ning kuna teised kasutajad tihti juba samast kohast lootinud, siis ainuke võimalus server hoppida. Tegid workshopi endale, nt fusion core'de tootmiseks? Too bad, server hoppimisega on see läinud.
- Multiplayer on üsna algeline. Esiteks võiks evente olla rohkem, sest ilmselt oled juba suht madala leveli juures kõiki mitu korda läbi teinud ning sealt edasi muutub sama event juba igavaks grindiks. Teiseks tuleb just eventides esile rohkelt buge. Aga üks häirivamaid asju on see, et puudub võimalus teiste mängijatega teksti teel suhelda. See võiks olla multiplayerile nii palju rõhuvas mängus elementaarne.
- Loading screen'id on meeeeeletult pikad. Jah, mul kahjuks on see mäng HDD peal ja ilmselt SSD muudaks seda, aga siiski - nii pikki laadimisaegu pole vist teistes mängudes näinudki.

6/10

Õnneks mängutunde jagub ning avastamist on palju. Uusi asju vaikselt lisatakse juurde koguaeg. Oleks pügala võrra suurema skoori ehk isegi andnud, aga bugid ja muu veidrus ei lasknud seda teha. Kahjuks kõige halvem Fallouti mäng seni icon_neutral.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 05.01.2022 21:36:39 vasta tsitaadiga

üks probleem FO76-ga on see, et mäng tahab justkui olla casualide jaoks, kes putitavad oma püsse ja baasi ja craftivad ja survivad, aga ega mäng palju asju ei ütle ega soovita. näiteks pole ühtegi vihjet, et sa saad leveldades tõsta üht stati aga võtta teise stati kaarti. näiteks INT kaarte on vaja kamaluga unlockida craftimise jaoks, aga INT ise ei pea mega kõrge olema. sama ka n.ö endgamega. casualina pole seal midagi teha. isegi level 50 juures suvaline mats daily opse ei tee ja queeni/earli juurde pole asja. Ja ega töötavaid builde ka just väga palju ei ole ja enamik vajavad hulga tunde, et end üles upitada.
teine asi on madala leveliga just materjalide igavene puudus. iga remont, iga craft võtab tubli jagu. mingi aeg, kui kõik crafti kaardid üles leveldatud, ja igasugu ammosmithid/armorsmithid/superduperid jne üles upitatud, läheb jälle lihtsaks. mina näiteks jäin PA tank (täiseludega) ja meleega. võin ka daily opse sooloda ja värki, remont PA/meleena on sisuliselt olematu. kord paari tunni jooksul remondid relva ja alates level 100-st (praegu midagi 180 kandis) olen oma PA-d remontinud üks ainus kord.

mul campi paigutamisega pole häda olnud, paar üksikut juhtumit ehk mingi viimase 100 korra puhul ja mul on camp suht magusas kohas keset mappi whitespringsi jaama lähistel mägede vahel jõe ääres (kohe selle müraka järves redutava behemoti kõrval).

samas EXP-iga on nii: kõige rohkem expi annab imho a) main questi edasiminek ja b) oma leveli või veidi kõrgem kandis hulga mobide nottimine. Protessile aitab ka veidi kõrgem INT. näiteks alguses notid morgantowni scorche. hulgi, mitu korda. siis edasi grafton, selle kõrval olev valngla ja tamm. jällegi korralik ports normaalseid elukaid. kes lõunasse läheb, siis saab welchis korraliku hulga mutte hukata, lewisburg pole ka mitte väga paha. või siis whitespringis ghoule, nagu vanasti popp oli. mingi aeg hakkab tulema 50-80 EXP per kärss ja kui neid ikka 10-te kaupa maha võtta, siis tuleb ka exp normaalselt kätte.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RedFusion
HV kasutaja
RedFusion

liitunud: 14.12.2009




sõnum 07.01.2022 14:58:23 vasta tsitaadiga

High-Q kirjutas:
üks probleem FO76-ga on see, et mäng tahab justkui olla casualide jaoks, kes putitavad oma püsse ja baasi ja craftivad ja survivad, aga ega mäng palju asju ei ütle ega soovita. näiteks pole ühtegi vihjet, et sa saad leveldades tõsta üht stati aga võtta teise stati kaarti. näiteks INT kaarte on vaja kamaluga unlockida craftimise jaoks, aga INT ise ei pea mega kõrge olema. sama ka n.ö endgamega. casualina pole seal midagi teha. isegi level 50 juures suvaline mats daily opse ei tee ja queeni/earli juurde pole asja. Ja ega töötavaid builde ka just väga palju ei ole ja enamik vajavad hulga tunde, et end üles upitada.
teine asi on madala leveliga just materjalide igavene puudus. iga remont, iga craft võtab tubli jagu. mingi aeg, kui kõik crafti kaardid üles leveldatud, ja igasugu ammosmithid/armorsmithid/superduperid jne üles upitatud, läheb jälle lihtsaks. mina näiteks jäin PA tank (täiseludega) ja meleega. võin ka daily opse sooloda ja värki, remont PA/meleena on sisuliselt olematu. kord paari tunni jooksul remondid relva ja alates level 100-st (praegu midagi 180 kandis) olen oma PA-d remontinud üks ainus kord.

mul campi paigutamisega pole häda olnud, paar üksikut juhtumit ehk mingi viimase 100 korra puhul ja mul on camp suht magusas kohas keset mappi whitespringsi jaama lähistel mägede vahel jõe ääres (kohe selle müraka järves redutava behemoti kõrval).

samas EXP-iga on nii: kõige rohkem expi annab imho a) main questi edasiminek ja b) oma leveli või veidi kõrgem kandis hulga mobide nottimine. Protessile aitab ka veidi kõrgem INT. näiteks alguses notid morgantowni scorche. hulgi, mitu korda. siis edasi grafton, selle kõrval olev valngla ja tamm. jällegi korralik ports normaalseid elukaid. kes lõunasse läheb, siis saab welchis korraliku hulga mutte hukata, lewisburg pole ka mitte väga paha. või siis whitespringis ghoule, nagu vanasti popp oli. mingi aeg hakkab tulema 50-80 EXP per kärss ja kui neid ikka 10-te kaupa maha võtta, siis tuleb ka exp normaalselt kätte.

thumbs_up.gif

Ega see mäng ei tea ise ka, mis ta olla tahab. Tegelt vist saaks kõik questid läbi teha ka low levelina (~40-50), ilma ühtegi eventi eelnevalt tegemata. Natuke küll võtaks leveldamine aega ja ammo saamine oleks piin. Fixer + Power Armor + õiged perkid peale ja läheb. Aga sellest hoolimata ei tohiks main story "endgame" kohe algusest kõigile lahtine olla. Ja seda mõtlesin ise ka, et kurja, miks ühtegi juhendit pole mängija abistamiseks. Perkide ja SPECIAL süsteem oli varasemast veidi erinev ning polnud väga intuitiivne. Ma vist sain alles tükk aega pärast alustamist aru, et SPECIAL punkte saab igal ajal ümber jaotada...ERITI oleks võinud selgitada item respawni. Ma tükk aega tegelesin üsna tulutult server hoppimisega, et junki lootida ammo jaoks ja mõtlesin, et mis teema on, miks asjad ei respawni. Nad vist mingihetk muutsid seda süsteemi nii, et pead mingi x arvu asju kuskilt mujalt lootima, enne kui esimeses kohas asjad uuesti respawnivad, ja alles siis server hoppima. Aga kust ma peaks teadma seda? Igal pool oli erinev info ja ma lõpuks leidsin pädeva selgituse kuskilt YouTubest, sest mingi vend oli selle ise põhjalikult läbi katsetanud. Seda siis mängus, kus lootimisel ja junkil on nii suur roll. What, Bethesda? icon_confused.gif

Xp-st nii palju, et Radiation Rumble event on parim xp pika-pika puuga - 10 minutiga saab 2 levelit. Guided Meditation & One Violent Night on ka suht head, aga xp rate pole ligilähedalegi. Ja suht kurb on see, et on häid evente (nt Project Paradise), mida teha ei saagi, sest keegi ei osale ja üksi väga keeruline (võimatu?) teha.

Ahjaa, paar asja veel. Natuke kurb oli see, et unikaalseid relvi, mis oleks kohe modimata väga head, leiab väga vähe. Ehk on melee buildiga veidi teistmoodi. Aga varasemates FO-des ikka on leitud relvi, mida leiab mängus ainult 1-2 kohast ära peidetult kuskilt väga suvalisest kohast või saab mõne raske questiga. FO76 puhul tulebki meelde ainult Fixer. Ülejäänud ei ole kaugeltki nii head, peab modid peale panema või leiab neid ka suva kollidelt. Samuti on bobblehead'id ja magazine'id ainult ajutise lühiajalise boostiga, mis teeb need suht mõttetuks. Varasemates FO-des on olnud perma boost. See oli ka pettumus. Kõik see teeb lootimise palju igavamaks ja mõttetumaks - kaua sa ikka ühte ja sama junki lootida jaksad thumbs_down.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
FD
HV kasutaja
FD

liitunud: 09.08.2005




sõnum 01.02.2022 19:44:38 vasta tsitaadiga

Vaidlen veits vastu, kuna olen kolme konto tegelasi üles uppinud vaevata, ilma xp boostideta. Miks ühele kaks lisaks on, seetõttu üks mu laps nurises, et ei jõua mu levelile järele icon_lol.gif ja teine konto mulle kaubavahetuse jaoks. Nädalaga, igapäev 1-2 tundi ja 100 lvl olemas (main questid ei ole käigus). Palju annab osalemine daily oppidel, ning sealt saab ohjeldamatult ammosid, mida ei jõuagi ära kulutada. Muidugi sõltub grupist, paar tegelast kindlasti peavad olema piisavalt tugevad, et low tegelane saab hakkama. Kui vaja abi dailys või muudes asjades, siis küsige julgelt, tavaliselt tiksun õhtuti kella seitsmest mängus. Konto kuhu võib kutse saata on mul: 4FireDragon7.

EDIT: Tekkis vale, nädalaga ei levelda 100-ni vaid, pigem 2-3 nädalaga, minu viga, sry.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.06.2022 12:38:04 vasta tsitaadiga

Mnjah ...
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kasutaja10
HV kasutaja

liitunud: 04.03.2008




sõnum 07.10.2022 18:26:13 vasta tsitaadiga

see nädal saab tasuta mängida seda
_________________
good day
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 2 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Fallout 76 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.