Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  Sylv3r "Telefon läbi aegade" märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 16.06.2011 16:21:39 Sylv3r "Telefon läbi aegade" vasta tsitaadiga

Sylv3r kirjutas:
Nii, mõtlesin ka lõpuks välja mida teha.

Idee on teha WWII aegne telefon, vaatame mis sellest välja tuleb.

Ideid nopin siit:







Sain ka lõpuks aega midagi mudeldada.

Mõned renderdused siis:






Update:




viimati muutis Sylv3r 19.06.2011 22:27:26, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 16.06.2011 17:04:43 vasta tsitaadiga

Päris lahe versioon, äkki mainid ära millega teed? Ning kas Täielik koopia või lisad oma maitset juurde?
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 16.06.2011 17:38:17 vasta tsitaadiga

Haha.. hea ispiratiooni allikas, kohe tuli ajateenistus ning hunnikutes kaabli rulle meelde icon_razz1.gif
loodame et tuleb midagi huvitavat siit icon_smile.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 19.06.2011 22:47:27 vasta tsitaadiga

Igast telefonist mingeid elemente. Programmiks on Luxology Modo ja ehk postproduction siis photoshopis.

hahaha... kaabli rullid thumbs_up.gif

Update!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 20.06.2011 15:25:23 vasta tsitaadiga

Väga kena paistab aga kas tõesti on selline wireframe? Et siis nagu polycount peaks olema 200+ ? Muidu väga tõetru tõesti:D
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 20.06.2011 15:59:04 vasta tsitaadiga

jamaylem kirjutas:
Väga kena paistab aga kas tõesti on selline wireframe? Et siis nagu polycount peaks olema 200+ ? Muidu väga tõetru tõesti:D


Föön on täpselt 200poly ja kast on 642. Aga Kasti teen uue, mulle ei istu see. Tulin ühe parema mõtte peale, nii et varsti kui midagi näidata on, panen üles icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 21.06.2011 09:26:35 vasta tsitaadiga

Võimas, mingi subdivide/smooth on peal, et nii puhkas mesh?.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 21.06.2011 11:39:42 vasta tsitaadiga

jamaylem kirjutas:
Võimas, mingi subdivide/smooth on peal, et nii puhkas mesh?.


Jup, subdivide mode on peal. Modo-s on selline hea süsteem, et vajutades TAB nuppu lükkab su tavalise kasti ka subD mode-i (teeb siis põhimõtteliselt kera sellest ruudust), aga samas jätad sama arvu polygone.
Ja neid subd leveleid saab juurde lisada, mis teevad pinnase puhtamaks ja nurgad teravamaks jne. , mina töötan siis praegu level 4 juures. Sarnase smoothy saavutab 3ds max-is level 2 turbo smoothyga aga seal on kõvasti suurem polycount.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 21.06.2011 12:33:36 vasta tsitaadiga

Reaalne polyde arv siiski kasvab, lihtsalt wireframe'i näidatakse sulle alge oma.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 21.06.2011 13:40:19 vasta tsitaadiga

Mayal neid lvleid vast 3ni läheb ja Mudboxil siis nii palju kui rauast välja pigistab.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sylv3r
HV vaatleja
Sylv3r

liitunud: 07.06.2011




sõnum 26.06.2011 22:18:45 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
Reaalne polyde arv siiski kasvab, lihtsalt wireframe'i näidatakse sulle alge oma.


Just. Minu projekti level 4 juures on GL count kogu värgid 359 202 icon_razz.gif

UDATE!
Mõningad uuendused telefoni kastis:






ning mõningad lisad mis tulevad lõppstseeni:




tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 27.06.2011 01:20:04 vasta tsitaadiga

Suitsupaki hoidja:D
Väga ilus muidu.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  Sylv3r "Telefon läbi aegade"
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.