võtsin ka ära. Nädala täristanud KOTHi (Sa-Matra v10).
Mis häirib. Müriaad tehnilisi hädasid
Fps on multiplayeris hullem kui kaamelitatt. Peaks olema justkui multithreadi kasutav mäng, reaalselt kasutab enim ühte tuuma (sedagi mitte maksimumilähedaselt) ja seitse muud threadi on suhtkoht idle. GPU kasutus vähem kui 50% seejuures. Oleks FPS seejuures viisakas, ei - hea kui 60 täis veab, rahvast täis serverites võib kukkuda alla 30 mis on alla igasugust mängitavust. Keerasin keskonnna-tilu-lilu maha, defineerisin süsteemi rami ja videorami hulga, defineerisin cpu tuumade hulga, HT võimaluse, muutsin allocator'it. VEIDI aitas (vbl 10 fps juurde). Sitt on ikka sitt. Pelada kannatab kuskil 50 matsiga serveris, üle selle mittemängitav.
Mängu käigus alt-tab'id ja muudad näiteks mikrofoni seadeid (võimenduse suuruse dB näiteks) - mängu tagasi minnes pole enam üldse mitte mingit heli. Pane mäng kinni ja käivita uuesti.
Mul on arvutis kolm võrgukaarti pluss wifi interface. Emaplaadi enda Intel i217 võrgukaarti kasutades loopis Arma3 iga paari minuti pärast "Error receiving messages for x seconds". Pooltel juhtudel järgnes automaatne kick kuna server kaotas ühenduse BattlEye'ga, pooltel juhtudel ühendus taastus et natukese aja pärast uuesti veateadet spämmida. Üle wifi ja Intel Pro1000MT kaartide pelades seda jama ei esine.
Nüüd hakkas saama lisaks uut häda - MP serveritesse minekul ja missiooni laadides peksab veateadet "go back to lobby and try again. also check rpt" - mida põrgut jälle? Tund aega olen sellega ajusid nussinud, profiili kustutamine ja uuesti tegemine nullist võtaks teise tunni - vasakukäelise bindid eeldavad terve kuradi klaviatuuri ringibindimist.
KOTH ongi selline gamemode kus FPS kukub. Kuigi endal alla 40 tavaliselt ei lenda ka 120 matsiga servus.
Battle royales seevastu näiteks on mul kenasti 60 lukus koguaeg.
Ning 8gb RAMi täis ei jookse? Mul mängides sööb arma3 üksinda juba hea 5,5gb _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
KOTH ongi selline gamemode kus FPS kukub. Kuigi endal alla 40 tavaliselt ei lenda ka 120 matsiga servus.
Battle royales seevastu näiteks on mul kenasti 60 lukus koguaeg.
Ning 8gb RAMi täis ei jookse? Mul mängides sööb arma3 üksinda juba hea 5,5gb
MSI Afterburneri OSD järgi võtab ca 6GB. Kui otsa saab peaks lihtsalt veateatega crashima, swap fail on välja lülitatud.
Nii. Mängu reinstall ja kataloogide kustutamine (Appdata alt jne) mingit muutust ei toonud. Nahhui see pela kuni järgmise windowsi reinstallini. On muid töötavaid asju mida mängida.
Armaga on selline asi et igasugu säästu nipid prosedele, tapavad mängus FPS-i .... ALA EPU ja SpeedStep. _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
3p sai mängida peale wini reinstalli, UUESTI sama kuradi jura..
Link-video ei tööta
jah, unustasin "Publish" nuppu vajutada.
EDIT:Tundub et sain jamadest lahti.Tõenäoliselt oli mingi ruuteri tulemüüri pidur. Tegin lõpuks Asuse ruuterile flashi ja peale seda hakkas mäng ka järsku tööle.
Mis gamemodesid veel tasub proovida, peale KOTH? MP huvitab, mitte Mission Editor.
aht0, invade and annex? see on coop, struktureeritud mäng. playerid jaotatakse üksustesse, baasis oodatakse transporti, määratakse jaoülemad ja muud jutud. suht palju passimist ja vahtimist, realistlik ühesõnaga.
3p sai mängida peale wini reinstalli, UUESTI sama kuradi jura..
Link-video ei tööta
jah, unustasin "Publish" nuppu vajutada.
EDIT:Tundub et sain jamadest lahti.Tõenäoliselt oli mingi ruuteri tulemüüri pidur. Tegin lõpuks Asuse ruuterile flashi ja peale seda hakkas mäng ka järsku tööle.
Mis gamemodesid veel tasub proovida, peale KOTH? MP huvitab, mitte Mission Editor.
Vanillas on suht lahe see Escape, just hard raskusega.
siis vanilla puhul ongi ainult KOTH ja Wasteland suurimad pvp moded. vähempopulaarseid asju on kah a la Zeus vs Zeus (RTS moodi mode).
kui modisid tõmmata siis on päris palju survival pvp tüüpi modesid näiteks Exile, Epoch. üks ülipopulaarne mode on ka Life (altis life jne) aga see eeldab natuke "rollimängu."
battle royale võib ka proovida. Kuigi see suht kokku kuivanud peale Pubg-i väljatulekut aga õhtuti ikka rahvast leidub _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
MP selles mõttes et P(layer)V(s)P(layer). Coop on ikkagi arvuti vastu mängimine ja eriti ei paelu.
Nojah, kui ei siis ei. Kui tahta seda mängida mil-sim'ina siis pakub AI küll rohkem pinget, sest väga raske on leida serverit kus oleks piisavalt mängijaid kellel on olemas oskus üksuse koosseisus tegutseda või mõnda vähegi asjalikumat manöövrit sooritada. Hea kui saab blufori piisavalt selliseid playereid aga enamasti mitte.
Kui tavapärane run-and-gun meelepärane on siis seda elamust pakuvad muud battle royale mängud oluliselt paremini kui arma suudab.
On kuskil ühte mängijat juurde vaja ? pakuks end 1k tundidega noob olen.
Et minupoolt ainukene tingimus on see et kastutatkse mumblit. _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Kle kas kellelgi veel sellist jama juhtub et, kui vaja kiiresti lasta, siis paneb mängu alla, nagu oleks alt tab-inud aga ilma mingit tegevust näidates. kaks korda juba kiirel reakeerimisel tulistamise ajal lihtsalt mäng alla ja kui uuesti arma3 suurde aknasse võtad, olen surnud. Proovinud niisama lasta aga mittemidagi ei juhtu. ainult pvps seda väga ligistiku vastasega olles. _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
MP selles mõttes et P(layer)V(s)P(layer). Coop on ikkagi arvuti vastu mängimine ja eriti ei paelu.
Nojah, kui ei siis ei. Kui tahta seda mängida mil-sim'ina siis pakub AI küll rohkem pinget, sest väga raske on leida serverit kus oleks piisavalt mängijaid kellel on olemas oskus üksuse koosseisus tegutseda või mõnda vähegi asjalikumat manöövrit sooritada. Hea kui saab blufori piisavalt selliseid playereid aga enamasti mitte.
Kui tavapärane run-and-gun meelepärane on siis seda elamust pakuvad muud battle royale mängud oluliselt paremini kui arma suudab.
Ma ei tea, pole just väga "sim", pigem "teistmoodi arcade", mis on suuremate võimalustega. Midagi milleks BF oleks võinud saada.
Run and gun väga ei tööta kui pahatihti 1 sissetulev 7,62mm+ kuul võib tappa. BF/COD stiilis run and gun eelduseks on võime paar-kolm sissetulevat kuuli ilma suremata "ära seedida" - nii et sa saad rakendada enda kiiremat reaktsiooni ja paremat aim'i, spotting ning vastaste ilmumine minimapil. Battlefield'i hardcore mode's ei ole ka absoluutselt mitte mingit run-and-gun teemat. Vahitakse meeleheitlikult põõsas, kuulipilduja higises peos. 2 kuuli tapab.
3rd person view ajab Arma3 pvp's kõige rohkem närvi, hakkasin juba mängima puhtalt KOTH HC serverites sellep, siis ei pea taluma vastasmängijate pidevat 3p-vaatesse ja tagasi glitchimist. A la vahitakse kuskil kõrgemal ja kükkis seina taga ja otsitakse vastast, leidmisel pannakse sihik paika, - hüpatakse 1p vaatesse - korraks näidatakse end,tehakse paugud ära ja tagasi kükki 3p vaatesse ringi vahtima.. simulaator my ass. Nagu Aasia MMO, neile meeldib ka kolmanda persooni vaade hirmsasti. HC's - tahad vastast otsida - pead oma kärssa ka näitama, mitte ei mune 99% ajast turvaliselt kuskil seina taga, samal ajal ise lõdvalt ringi vahtides.
Ise võiks ju ka aga nii kaotab viimase realismikübeme.
Snaiperrelvade optikad on pikal distantsil metsas. Kuskil 1750-2000m kandis lähevad sihiku sisselastud eelhäälestus (zero vms) ja reaalne ballistika üksteisest lahku. Või meenutab kuuli trajektoor paari kilomeetri pärast pigem miinipilduja oma. 12,7mm Lynxiga õnnestus üks 2206m kill. Sihik oli 2200 meetri peal aga tabamiseks pidin kasutama sihikuristi peaaegu et kõige alumist x-telje pügalat. Õnneks seisis tont paigal kuni ma kaks magasini (2x5pauku) läbi kõmmutasin, üritades õiget sihiku kõrgust paika saada.
CQB simuks on Squad, omas nišis realistlikum kui Arma3.
Snaiperrelvade optikad on pikal distantsil metsas. Kuskil 1750-2000m kandis lähevad sihiku sisselastud eelhäälestus (zero vms) ja reaalne ballistika üksteisest lahku. Või meenutab kuuli trajektoor paari kilomeetri pärast pigem miinipilduja oma. 12,7mm Lynxiga õnnestus üks 2206m kill. Sihik oli 2200 meetri peal aga tabamiseks pidin kasutama sihikuristi peaaegu et kõige alumist x-telje pügalat. Õnneks seisis tont paigal kuni ma kaks magasini (2x5pauku) läbi kõmmutasin, üritades õiget sihiku kõrgust paika saada.
ära unusta et vahe laskja ja sihtmärgi kõrgustes mängib samuti rolli. sa ei saa lasta orust mäkke ja eeldada et rangefinder näitab täpselt ära kuidas sihik seadistatud peab olema.
mine peamenüüst virtual arsenali ja seal näed täpselt iga kuuli trajektoori.
2200m 12.7mm lasud näevad kõrvalt välja niimoodi:
Spoiler
kui valesti zerod, siis lähebki kuul kaarega üle, või maandub sihtmärgi jalge ette mutta.
in other news, bohemia arendab unreal4 peal xboxile 16 player pvp survival mängu. ei tea täpselt milline stuudio, äkki amsterdami oma.
tasub ehk silma peal hoida, võib-olla tuleb kunagi ka pc peale.
http://vigorgame.com/about
MP selles mõttes et P(layer)V(s)P(layer). Coop on ikkagi arvuti vastu mängimine ja eriti ei paelu.
Nojah, kui ei siis ei. Kui tahta seda mängida mil-sim'ina siis pakub AI küll rohkem pinget, sest väga raske on leida serverit kus oleks piisavalt mängijaid kellel on olemas oskus üksuse koosseisus tegutseda või mõnda vähegi asjalikumat manöövrit sooritada. Hea kui saab blufori piisavalt selliseid playereid aga enamasti mitte.
Kui tavapärane run-and-gun meelepärane on siis seda elamust pakuvad muud battle royale mängud oluliselt paremini kui arma suudab.
Ma ei tea, pole just väga "sim", pigem "teistmoodi arcade", mis on suuremate võimalustega. Midagi milleks BF oleks võinud saada.
Run and gun väga ei tööta kui pahatihti 1 sissetulev 7,62mm+ kuul võib tappa. BF/COD stiilis run and gun eelduseks on võime paar-kolm sissetulevat kuuli ilma suremata "ära seedida" - nii et sa saad rakendada enda kiiremat reaktsiooni ja paremat aim'i, spotting ning vastaste ilmumine minimapil. Battlefield'i hardcore mode's ei ole ka absoluutselt mitte mingit run-and-gun teemat. Vahitakse meeleheitlikult põõsas, kuulipilduja higises peos. 2 kuuli tapab.
3rd person view ajab Arma3 pvp's kõige rohkem närvi, hakkasin juba mängima puhtalt KOTH HC serverites sellep, siis ei pea taluma vastasmängijate pidevat 3p-vaatesse ja tagasi glitchimist. A la vahitakse kuskil kõrgemal ja kükkis seina taga ja otsitakse vastast, leidmisel pannakse sihik paika, - hüpatakse 1p vaatesse - korraks näidatakse end,tehakse paugud ära ja tagasi kükki 3p vaatesse ringi vahtima.. simulaator my ass. Nagu Aasia MMO, neile meeldib ka kolmanda persooni vaade hirmsasti. HC's - tahad vastast otsida - pead oma kärssa ka näitama, mitte ei mune 99% ajast turvaliselt kuskil seina taga, samal ajal ise lõdvalt ringi vahtides.
Ise võiks ju ka aga nii kaotab viimase realismikübeme.
Snaiperrelvade optikad on pikal distantsil metsas. Kuskil 1750-2000m kandis lähevad sihiku sisselastud eelhäälestus (zero vms) ja reaalne ballistika üksteisest lahku. Või meenutab kuuli trajektoor paari kilomeetri pärast pigem miinipilduja oma. 12,7mm Lynxiga õnnestus üks 2206m kill. Sihik oli 2200 meetri peal aga tabamiseks pidin kasutama sihikuristi peaaegu et kõige alumist x-telje pügalat. Õnneks seisis tont paigal kuni ma kaks magasini (2x5pauku) läbi kõmmutasin, üritades õiget sihiku kõrgust paika saada.
CQB simuks on Squad, omas nišis realistlikum kui Arma3.
Isiklikult arvan, et Arma 3 on simulaator. See võimaldab väga realistlikku lahingupidamist. Ei puutu asjasse kas seda võimalust ka kasutatakse. Kindlasti on mängul oma probleemid 3pv, mitmete buggide näol jne kuid on ikkagi rohkem sim.
Ütlesingi, et kellele run-and.gun meeldib, peaks vaatama teiste mängude poole - see lihtsalt ei toimi arma's ja see ei püüagi sellist gameplay'd pakkuda.
Ballistika on üpris reaalne seal, nii palju kui olen kasutanud erinevaid relvi erinevatel distantsidel. Tõenäoliselt tuleb otsida seda viga mujalt nagu DeTHiCa. ütles. Kõrgus-erinevus mängib olulist rolli, eriti nii pikkadele distantsidele. LRF'id töötavad reaalsuses samamoodi, eritasanditel asuvate objektide vahel tuleb arvestada ka nurka, mitte ainult distantsi linnulennult. Ja pikkadelt distantsidelt muutub mp-miini ja kuuli trajektoor väga sarnaseks.
Mängin nii arma't ja squadi ja ei tõmba nende vahel paralleele peale selle, et oma nišis on need mõlemad väga reaalsed kuid sihivad erinevaid sihtmärke.
Mmm bug bugy... WTH arma3-s rääkida sellist asja.... mmm kas te pole siis teisi menge üldse lasknud ? ARMAS ON TÄPSELT SAMAPALJU VIGU NAGU IGAS SUVALISES MÄNGUS !!!!!!!!!!
EDIT:
Avastasin et arma3 on väga mälu maias. 14+gb arma3-me all... _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Mmm bug bugy... WTH arma3-s rääkida sellist asja.... mmm kas te pole siis teisi menge üldse lasknud ? ARMAS ON TÄPSELT SAMAPALJU VIGU NAGU IGAS SUVALISES MÄNGUS !!!!!!!!!!
EDIT:
Avastasin et arma3 on väga mälu maias. 14+gb arma3-me all...
Oleneb milliseid mänge mängida. Ise olen arma's kohanud rohkem mängukogemust rikkuvaid bugge kui teistes mängudes kus rohkem mänguaega kogunenud. Aga kuna mulle see mäng väga meeldib siis ei lase eriti häirida ennast nendest jamadest.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.