Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
14.03.2011 17:12:34
Autosse võib sisse häkkida ka automaki kaudu |
|
|
link :: minut.ee
California, San Diego ja Washingtoni ülikoolide teadurid on avastanud päris mitmeid huvitavaid lahendusi, kuidas autodesse sisse murda. Rünnakumeetodite hulka kuuluvad nii mobiili kui sinihamba võrgu turvaaugud või isegi diagnostikaks kasutatavate seadmete kaudu sisse muukimine. Kõige huvitavam meetod kasutab aga automakki.
Lisades spetsiifilise koodirea digitaalsel kujul olevale muusikale CD plaadil on võimalik muuta maki püsivara ning seeläbi hankida ka otsene ligipääs auto ülejäänud süsteemideni. Selline rünne oleks piisavalt salakaval ja äärmiselt ohtlik - teades kuidas tänapäeval muusikat p2p võrkudest alla sikutatakse, on vägagi võimalik, et mingil hetkel pahavara täis mp3 failile satutakse ning see juba pahandusi tekitab sõidukis.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
reints
HV Guru

liitunud: 02.04.2006

|
14.03.2011 17:28:18
|
|
|
Ärge kasutage uusi autosid
_________________ Töö tegi ahvist inimese
Äkki teeb sinust ka  |
|
Kommentaarid: 221 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
14.03.2011 17:28:42
|
|
|
ebaloogiline, et automakk on üldse muude süsteemidega ühenduses. andestamatu möödapanek inseneride poolt.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aix
HV Guru

liitunud: 02.06.2004
|
14.03.2011 17:39:26
|
|
|
Lõimumine igal pool...Makk on otseselt seotud telefoniga, see omakorda käib kindlasti kusagilt ajust läbi.
Need head asjad on möödas, kus makile võtad +12 otse aku pealt, paar juhet kõlariteni ja korras. Paranoiaks ei vähimatki põhjust
|
|
Kommentaarid: 407 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
339 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nokia
Serverid.ee

liitunud: 06.10.2004
|
14.03.2011 17:44:21
|
|
|
DeTHiCa. kirjutas: |
ebaloogiline, et automakk on üldse muude süsteemidega ühenduses. andestamatu möödapanek inseneride poolt. |
Ammusest ajast minu teada automakk ajuga ühenduses, näiteks mul passati diagnostika näitas, et ära 2 kõlarit läbi, eks ta peab ikka läbi aju siis käima mingitmoodi. Ja seda oli juba 2002 aasta mudelil.
_________________ Web3 | ERC721A |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
14.03.2011 18:44:25
|
|
|
1 põhjuseid miks ei taha uut autot ongi see, et makid kehvad ja enamustel mitte vahetatavad
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
AJ
HV Guru

liitunud: 03.02.2005
|
14.03.2011 21:52:16
|
|
|
Nokia kirjutas: |
DeTHiCa. kirjutas: |
ebaloogiline, et automakk on üldse muude süsteemidega ühenduses. andestamatu möödapanek inseneride poolt. |
Ammusest ajast minu teada automakk ajuga ühenduses, näiteks mul passati diagnostika näitas, et ära 2 kõlarit läbi, eks ta peab ikka läbi aju siis käima mingitmoodi. Ja seda oli juba 2002 aasta mudelil. |
Mu masinas ei jõua maki kaudu kaugemale kui kõlariteni, seda ka siis kui võimenditest ja filtritest läbi pääesb.
Masin aastast 2004 aga ostetud ilma originaal makita.
_________________ Küsige mida tahate, me vastame mida tahame. |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
upper
HV kasutaja
liitunud: 26.11.2001
|
14.03.2011 23:50:31
|
|
|
1994 a. polegi eriti autosid tehtud,mis on ainult sõitmiseks mõeldud.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
hmagi
HV kasutaja

liitunud: 16.03.2003
|
15.03.2011 00:14:24
|
|
|
upper kirjutas: |
1994 a. polegi eriti autosid tehtud,mis on ainult sõitmiseks mõeldud. |
Ilmselgelt on 90km/h sõitmine liiga igav ja inimestel on vaja lisategevust.
Samas ainult sõtmiseks mõeldud autodega ei tohi tihtilugu tänaval liigelda.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
xecroy
HV kasutaja

liitunud: 23.05.2008
|
16.03.2011 15:50:14
|
|
|
hmagi kirjutas: |
Samas ainult sõtmiseks mõeldud autodega ei tohi tihtilugu tänaval liigelda. |
Läks aega kuni kohale jõudis point, aga nii see tõesti on, et sõitmiseks tehtud autoga ei tohi tee peal sõita
_________________ Kõige suurem pidur on alati ketas. Naudi inimväärset elu, osta SSD! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
16.03.2011 18:18:46
|
|
|
xecroy kirjutas: |
hmagi kirjutas: |
Samas ainult sõtmiseks mõeldud autodega ei tohi tihtilugu tänaval liigelda. |
Läks aega kuni kohale jõudis point, aga nii see tõesti on, et sõitmiseks tehtud autoga ei tohi tee peal sõita  |
Nii ta on, kuid on ka selliseid vahepealseid valikuid, evod ja impretsad, audi essid ja bemmi emmid, alfa romeod jms.
200 hobust ja sealt üles on juba võimalik sõita
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
18.03.2011 22:50:13
|
|
|
Ma ei ütleks, et Impreza WRX STi väga mugav sõita oleks. See, et cd-mängija kaudu autot kontrollida saab on ok(kasvõi aju vms. programmeerimiseks). Nõrk on see, et autotootja mitte mingit turvalisust sellesse ei osanud panustada.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
kotkas1
HV kasutaja
liitunud: 01.02.2009
|
24.03.2011 20:12:33
|
|
|
tegeledes pidevalt autoelektroonikaga siis võin südame rahuga öelda et algusaastate canbus süsteemides (alates 1995 aastast kuni 2000 aastani) oli turvalisus vähe suurem kuna erinevad juhtmoodulid kasutavad erinevaid protokolle suhtlemiseks. uuemad süsteemid kasutavad suures osas kõik samu protokolle ja käsklusi mis teeb küll ümber programeerimise ja vigade otsingu tunduvalt lihtsamaks kuid võimaldab ka tunduvalt rohkem kurikaetel pahandust teha, näiteks bluetooth ühendust kasutavad diagnostika seadmestikuga panna ukselukud testima ennast või käivitada auto öeldes ajule et käivituskaart vajab ümber programeerimist kui tahad uut autot osta siis pead ka arvestama et need on oskajatele palju lihtsam saak kui vanemad autod.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
25.03.2011 12:02:35
|
|
|
Spezz kirjutas: |
Ma ei ütleks, et Impreza WRX STi väga mugav sõita oleks. See, et cd-mängija kaudu autot kontrollida saab on ok(kasvõi aju vms. programmeerimiseks). Nõrk on see, et autotootja mitte mingit turvalisust sellesse ei osanud panustada. |
kes midagi mugavusest rääkis
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lyhike
HV vaatleja
liitunud: 26.01.2011
|
25.03.2011 13:47:27
|
|
|
Ei tea küll, et ühelgi autol oleks sinihammas BUS süsteemi kaasatud. Raadiod on jah sageli ühenduses, kui mitte tegelik radio osa, vaid lisafuntsioonid (Info displeyd jne...).
|
|
tagasi üles |
|
 |
|