• Koduleht: uberent.com/pa
• Arendaja: Uber Entertainment
• Väljaandja: Uber Entertainment
• Stiil: RTS
• Väljalaske kuupäev: World Wide Launch: December 2013
• Steami leht: Planetary Annihilation
• Kirjeldus:
PA kujul on sisuliselt tegu Total Annihilationi ja Supreme Commanderi järjega. Siiski on sisse toodud mõned väga olulised ja minu meelest kiftid muudatused. Suurt rõhku on pandud skoobile ja seda väga mitmes võtmes. Nagu nimigi viitab, siis lahingud toimvad planeedi skoobil ning mängijatel on võiamalus tegelikult sõda pidada üle kogu galaktika kaasates ühest küljest enneolematul hulgal mängijaid - 40 mängijat MP-s on lubatud - ning teisest küljest sellised mängu mehhaanikaid, mida RTS-is varem kunagi olnud ei ole -> nt asteroididele boosterite ehitamine ja nende planeetidesse suunamine. Me räägime kokkuvõttes ühest suurepärasest galaktilisest kaosest kus nt 40 mängijal võib igaühel olla sadasid vb tuhandeid üksusi... how cool is that!
Hetkel saavad kõik juba oma ligipääsu osta. Täiesti mängitav on hetkel. Mõned bugid esinevad, aga vähemalt ei crashi. Ütleks, et rohkem Total Annihilationi feelingut on kui Supreme Commanderis oli. WTF tunne oli eile kui ma oma arust üsna võtmas olin ja siis AI pani mulle teiselt planeedilt tuumpommiga, mille peale ma ei tulnud, et see üldse võimalik on.
Tegu on kindlasti toreda mänguga aga minuarust see graafika ja väike skoop on allaandmine. Supreme Commander nägi normaalsem välja ja tegi suuremamahulisemat strateegia madinat 7 aastat tagasi. See tundub nagu samm tagasi ja lihtsustamine massi jaoks, nagu supreme 2 oli.
Aga minu arvamus põhineb vaid neil videodel. Seega oleks mõned küsimused insideritele:
Unit limiit per player? Ehitiste ja unitite arv poole kohta? Mapi/planeedi suurus? Kuidas toimub resurssimajandus?
Loodan, et hulga modidega saab sellest nauditav mäng.
Tegu on kindlasti toreda mänguga aga minuarust see graafika ja väike skoop on allaandmine. Supreme Commander nägi normaalsem välja ja tegi suuremamahulisemat strateegia madinat 7 aastat tagasi. See tundub nagu samm tagasi ja lihtsustamine massi jaoks, nagu supreme 2 oli.
Praegu on vara veel midagi otsustada selle kohta. Hetkel on rohkem Total Annihhilationi feeling asjal.
tsitaat:
Aga minu arvamus põhineb vaid neil videodel. Seega oleks mõned küsimused insideritele:
Unit limiit per player?
Unitite limiiti ei ole. Kui on väga väga palju uniteid, siis perfomance kannatab.
tsitaat:
Ehitiste ja unitite arv poole kohta?
Hetkel veel pole täpselt teada. TAs oli alguses ka mõned üksikud, hiljem lisandus kogu aeg juurde.
tsitaat:
Mapi/planeedi suurus?
Planeet on pigem natuke väiksem kui Supreme commanderis. Aga planeete võib mitu olla ühes süsteemis.
tsitaat:
Kuidas toimub resurssimajandus?
TA stiilis. Metall ja elekter. On kohad, kus saab metalli kaevandada, ehitad oma metal extractori peale ja toodabki. Elektrit toodetakse elektrijaamadega, mida ise ehitad. Kohad ei ole piiratud. Metalli kulub minumeelest ainult millegi ehitamise peale. Turretid, kahurid, väikesed raketilaskjad ja unitid kui nad juba kord valmis on metalli ei kuluta.
tsitaat:
Loodan, et hulga modidega saab sellest nauditav mäng.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.