praegune kellaaeg 23.06.2025 16:50:31
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
wazaabi
HV kasutaja

liitunud: 23.10.2006
|
01.12.2010 18:02:51
Programm, mis pidevalt netis toimetaks... |
|
|
Nimelt on mul mure Tele2 mobiilse internetiga. Nett kaob alatasa, kui mingisugust andmevahetust lühikese aja vältel ei toimu. Seoses selle probleemiga saatsin Tele2'e järgmise kirja:
Spoiler 
.....Internetiühendus kaob iga natukese aja tagant. "Tele2 Mobile Partner" programm näitab küll, et ühendus on olemas ja netipulk põleb siniselt, aga netilehekülgi avada ei saa. Vajutades Mobile Partneris disconnect ja siis uuesti connect, annab veateateid "error 619" ja vahel ka "error 628" (lisan need igaks juhuks manusena). Aitab vaid netipulga eemaldamine arvutist ja uuesti ühendamine. Kuid ühenduse saades, algab kõik otsast peale. Avastasin, et ühendus kaob, kui kõik netilehed on laetud ja mingisugust andmete saatmist paari sekundi jooksul ei toimu. Kasutan üht online mängu, et pidevalt toimuks mingisugune andmevahetus. See aitab ja ühendus toimib stabiilselt. Mobile Partner näitab signaali tugevuseks reeglina üle 90%. ...
Netipulgaks on E1752, asun Puurmani mastist ~5km kaugusel ja kasutan arvutis Windows 7 op. süsteemi.
Vastuseks sain sellise kirja:
Spoiler 
Teie poolt kirjeldatud veateade 619 ning vea kirjeldus(ühendus on olemas, aga veebilehed ei avane) viitab signaali edastamise tõrgetele ning võimalikule ülekoormusele antud piirkonnas, kus internetti kasutate.
Puurmanis Jõgevamaal teenindab 3G tugijaam(Tartu maantee tänavalt 100-200 meetrit), mis 3G ja 3,5G signaali tugijaama vähese koormuse ajal peab edastama 9-10 km kaugusele.
Teie poolt kirjeldatud interneti katkemine ning veebilehtede mittekuvamine viitab sellele, et antud piirkonnas tekib teatud ajahetkel palju kasutajaid, mis koormab võrku sellisel moel, et signaali edastamisel hakatakse kasutama teist kodeerimisalgoritmi. Parema selgituse andmiseks toome näite: oletame, et levimast saab teenindada kindlal ajahetkel 50 kasutajat, kellest parasjagu 49 kasutab helistamise teenust ning üks kasutaja mobiilset internetti. Nüüd soovib veel üks kasutaja helistada ning sel hetkel katkeb ühendus andmesidekasutajal ja helistaja saab liinile. Nüüd, kui mõni 50-st kliendist katkestab ühenduse, siis saab uuesti interneti kasutamisega liinile. Sama lugu juhtub, kui esineb palju interneti kasutajaid ning keegi neist laeb alla suures koguses faile või muud andmevara, mistõttu teistel kasutajatel signaali edastamis tugevus nõrgeneb ning ühendus jääb aeglasemaks.
Praktikas on interneti ühenduse täielik stabiilsus niipalju võimalik vaid juhul, kui tugijaama kasutab hetkel vaid üks inimene ja levitingimused on ideaalsed. Levi mõjutajaks on kasutajate arv kindlal ajahetkel, ilmastikuolude järsk muutus, maastiku iseärasused, muud tehnilised segajad(tehniline müra,blokeerivatest materjaldiest ehitused, hooned jne)
Iga 0,2 sekundi jooksul kontrollib tugijaam levitingimusi ja kui kasvõi hetkekski on levisignaali müra või muid probleeme tekkinud, siis hakatakse kasutama teist kodeerimisalgoritmi. See omakorda tähendab seda, et enam ei ole võimalik kasutada seda teoreetilist maksimumi.
Samas on võimalik muuta modemi(netipulga) ja tugijaama vahelist suhtlemist paremaks, muutes teatud signaali või seadistusparameetreid modemi programmis. Soovitame proovida alljärgnevaid seadistusi ning ehk on nendest seadetest Teile abi.
1. Palume avada programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Profile Management - New. Palume sisestada järgmised andmed:
Profile name: Internet
APN: static
APN: internet.tele2.ee
Aut. number: *99#
Username: wap
Password: wap
Klõpsake nuppu Advanced:
Aut. protocol: valige PAP ning vajutage OK. Seejärel vajutage Save ja OK.
Seejärel sulgege programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect. Kui ühendamisel ei tule veateadet ning saate avada veebilehekülgi, on olnud edukas seadistamine.
Kui aga modem vilgutab rohelist tulukest aeg-ajalt ning ühendamine ei õnnestu, palume muuta ka signaali seadeid.
2.Avage programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Network - Network type. Palume valida 3G Preferred(rohelise tulukese puhul Gprs Preferred või Only; sinise tulukese puhul 3G Preferred/Only või Tele2 Optimized), vajutada Apply ning OK. Seejärel sulgege programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect.
Kui ka sellisel ühendusviisil, kui valikuks jäi Gprs Only, ilmneb veateade, palume proovida järgmist profiili seadistada:
3. Avage programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Profile Management - New. Palume sisestada järgmised andmed:
Profile name: DNS
APN: static
APN: internet.tele2.ee
Aut. number: *99#
Username: wap
Password: wap
Klõpsake nuppu Advanced:
Aut. protocol: valige PAP
DNS: static
DNS1: 212.107.32.130
DNS2: 212.107.32.140
Edasi palume vajutada OK, seejärel Save ning OK. Sulgege taas programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect.
Loodame, et selline seadistamise viis annab teile soovitud tulemuse.
Antud seaded probleemi lahendada ei suutnud. Online mäng tagataustal jooksmas toimib ühendus ikka nagu kulda, ilma selleta kaob aga mõne hetke möödudes, kui kõik netilehed laetud.
Alati ei saa/taha aga netis muretult käimiseks mängu käima panna. Sellega seoses oskab ehk keegi soovitada mingit programmi või moodust, et pidevalt toimuks mingi väike andmevahetus.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
eldorado
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
01.12.2010 18:56:48
Re: Programm, mis pidevalt netis toimetaks... |
|
|
wazaabi kirjutas: |
Nimelt on mul mure Tele2 mobiilse internetiga. Nett kaob alatasa, kui mingisugust andmevahetust lühikese aja vältel ei toimu. Seoses selle probleemiga saatsin Tele2'e järgmise kirja:
Spoiler 
.....Internetiühendus kaob iga natukese aja tagant. "Tele2 Mobile Partner" programm näitab küll, et ühendus on olemas ja netipulk põleb siniselt, aga netilehekülgi avada ei saa. Vajutades Mobile Partneris disconnect ja siis uuesti connect, annab veateateid "error 619" ja vahel ka "error 628" (lisan need igaks juhuks manusena). Aitab vaid netipulga eemaldamine arvutist ja uuesti ühendamine. Kuid ühenduse saades, algab kõik otsast peale. Avastasin, et ühendus kaob, kui kõik netilehed on laetud ja mingisugust andmete saatmist paari sekundi jooksul ei toimu. Kasutan üht online mängu, et pidevalt toimuks mingisugune andmevahetus. See aitab ja ühendus toimib stabiilselt. Mobile Partner näitab signaali tugevuseks reeglina üle 90%. ...
Netipulgaks on E1752, asun Puurmani mastist ~5km kaugusel ja kasutan arvutis Windows 7 op. süsteemi.
Vastuseks sain sellise kirja:
Spoiler 
Teie poolt kirjeldatud veateade 619 ning vea kirjeldus(ühendus on olemas, aga veebilehed ei avane) viitab signaali edastamise tõrgetele ning võimalikule ülekoormusele antud piirkonnas, kus internetti kasutate.
Puurmanis Jõgevamaal teenindab 3G tugijaam(Tartu maantee tänavalt 100-200 meetrit), mis 3G ja 3,5G signaali tugijaama vähese koormuse ajal peab edastama 9-10 km kaugusele.
Teie poolt kirjeldatud interneti katkemine ning veebilehtede mittekuvamine viitab sellele, et antud piirkonnas tekib teatud ajahetkel palju kasutajaid, mis koormab võrku sellisel moel, et signaali edastamisel hakatakse kasutama teist kodeerimisalgoritmi. Parema selgituse andmiseks toome näite: oletame, et levimast saab teenindada kindlal ajahetkel 50 kasutajat, kellest parasjagu 49 kasutab helistamise teenust ning üks kasutaja mobiilset internetti. Nüüd soovib veel üks kasutaja helistada ning sel hetkel katkeb ühendus andmesidekasutajal ja helistaja saab liinile. Nüüd, kui mõni 50-st kliendist katkestab ühenduse, siis saab uuesti interneti kasutamisega liinile. Sama lugu juhtub, kui esineb palju interneti kasutajaid ning keegi neist laeb alla suures koguses faile või muud andmevara, mistõttu teistel kasutajatel signaali edastamis tugevus nõrgeneb ning ühendus jääb aeglasemaks.
Praktikas on interneti ühenduse täielik stabiilsus niipalju võimalik vaid juhul, kui tugijaama kasutab hetkel vaid üks inimene ja levitingimused on ideaalsed. Levi mõjutajaks on kasutajate arv kindlal ajahetkel, ilmastikuolude järsk muutus, maastiku iseärasused, muud tehnilised segajad(tehniline müra,blokeerivatest materjaldiest ehitused, hooned jne)
Iga 0,2 sekundi jooksul kontrollib tugijaam levitingimusi ja kui kasvõi hetkekski on levisignaali müra või muid probleeme tekkinud, siis hakatakse kasutama teist kodeerimisalgoritmi. See omakorda tähendab seda, et enam ei ole võimalik kasutada seda teoreetilist maksimumi.
Samas on võimalik muuta modemi(netipulga) ja tugijaama vahelist suhtlemist paremaks, muutes teatud signaali või seadistusparameetreid modemi programmis. Soovitame proovida alljärgnevaid seadistusi ning ehk on nendest seadetest Teile abi.
1. Palume avada programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Profile Management - New. Palume sisestada järgmised andmed:
Profile name: Internet
APN: static
APN: internet.tele2.ee
Aut. number: *99#
Username: wap
Password: wap
Klõpsake nuppu Advanced:
Aut. protocol: valige PAP ning vajutage OK. Seejärel vajutage Save ja OK.
Seejärel sulgege programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect. Kui ühendamisel ei tule veateadet ning saate avada veebilehekülgi, on olnud edukas seadistamine.
Kui aga modem vilgutab rohelist tulukest aeg-ajalt ning ühendamine ei õnnestu, palume muuta ka signaali seadeid.
2.Avage programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Network - Network type. Palume valida 3G Preferred(rohelise tulukese puhul Gprs Preferred või Only; sinise tulukese puhul 3G Preferred/Only või Tele2 Optimized), vajutada Apply ning OK. Seejärel sulgege programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect.
Kui ka sellisel ühendusviisil, kui valikuks jäi Gprs Only, ilmneb veateade, palume proovida järgmist profiili seadistada:
3. Avage programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Profile Management - New. Palume sisestada järgmised andmed:
Profile name: DNS
APN: static
APN: internet.tele2.ee
Aut. number: *99#
Username: wap
Password: wap
Klõpsake nuppu Advanced:
Aut. protocol: valige PAP
DNS: static
DNS1: 212.107.32.130
DNS2: 212.107.32.140
Edasi palume vajutada OK, seejärel Save ning OK. Sulgege taas programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect.
Loodame, et selline seadistamise viis annab teile soovitud tulemuse.
Antud seaded probleemi lahendada ei suutnud. Online mäng tagataustal jooksmas toimib ühendus ikka nagu kulda, ilma selleta kaob aga mõne hetke möödudes, kui kõik netilehed laetud.
Alati ei saa/taha aga netis muretult käimiseks mängu käima panna. Sellega seoses oskab ehk keegi soovitada mingit programmi või moodust, et pidevalt toimuks mingi väike andmevahetus. |
unusta mängidest ära =) muretse endale FIXED-traadita lahendus wifi/wimax abil ja kasuta muretult.
mobiilne nett ongi mobiilne nett - sõna mobiilne kõik ütleb.
ütleme kui sul väga kiirelt vaja netti minna, või näteiks meilid saata või konto vaadata - kõlbab küll - kodukasutamiseks mitte. See on minu subjektiivne arvamus.
|
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
4 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
 |
wazaabi
HV kasutaja

liitunud: 23.10.2006
|
03.12.2010 01:23:13
Re: Programm, mis pidevalt netis toimetaks... |
|
|
eldorado kirjutas: |
wazaabi kirjutas: |
Nimelt on mul mure Tele2 mobiilse internetiga. Nett kaob alatasa, kui mingisugust andmevahetust lühikese aja vältel ei toimu. Seoses selle probleemiga saatsin Tele2'e järgmise kirja:
Spoiler 
.....Internetiühendus kaob iga natukese aja tagant. "Tele2 Mobile Partner" programm näitab küll, et ühendus on olemas ja netipulk põleb siniselt, aga netilehekülgi avada ei saa. Vajutades Mobile Partneris disconnect ja siis uuesti connect, annab veateateid "error 619" ja vahel ka "error 628" (lisan need igaks juhuks manusena). Aitab vaid netipulga eemaldamine arvutist ja uuesti ühendamine. Kuid ühenduse saades, algab kõik otsast peale. Avastasin, et ühendus kaob, kui kõik netilehed on laetud ja mingisugust andmete saatmist paari sekundi jooksul ei toimu. Kasutan üht online mängu, et pidevalt toimuks mingisugune andmevahetus. See aitab ja ühendus toimib stabiilselt. Mobile Partner näitab signaali tugevuseks reeglina üle 90%. ...
Netipulgaks on E1752, asun Puurmani mastist ~5km kaugusel ja kasutan arvutis Windows 7 op. süsteemi.
Vastuseks sain sellise kirja:
Spoiler 
Teie poolt kirjeldatud veateade 619 ning vea kirjeldus(ühendus on olemas, aga veebilehed ei avane) viitab signaali edastamise tõrgetele ning võimalikule ülekoormusele antud piirkonnas, kus internetti kasutate.
Puurmanis Jõgevamaal teenindab 3G tugijaam(Tartu maantee tänavalt 100-200 meetrit), mis 3G ja 3,5G signaali tugijaama vähese koormuse ajal peab edastama 9-10 km kaugusele.
Teie poolt kirjeldatud interneti katkemine ning veebilehtede mittekuvamine viitab sellele, et antud piirkonnas tekib teatud ajahetkel palju kasutajaid, mis koormab võrku sellisel moel, et signaali edastamisel hakatakse kasutama teist kodeerimisalgoritmi. Parema selgituse andmiseks toome näite: oletame, et levimast saab teenindada kindlal ajahetkel 50 kasutajat, kellest parasjagu 49 kasutab helistamise teenust ning üks kasutaja mobiilset internetti. Nüüd soovib veel üks kasutaja helistada ning sel hetkel katkeb ühendus andmesidekasutajal ja helistaja saab liinile. Nüüd, kui mõni 50-st kliendist katkestab ühenduse, siis saab uuesti interneti kasutamisega liinile. Sama lugu juhtub, kui esineb palju interneti kasutajaid ning keegi neist laeb alla suures koguses faile või muud andmevara, mistõttu teistel kasutajatel signaali edastamis tugevus nõrgeneb ning ühendus jääb aeglasemaks.
Praktikas on interneti ühenduse täielik stabiilsus niipalju võimalik vaid juhul, kui tugijaama kasutab hetkel vaid üks inimene ja levitingimused on ideaalsed. Levi mõjutajaks on kasutajate arv kindlal ajahetkel, ilmastikuolude järsk muutus, maastiku iseärasused, muud tehnilised segajad(tehniline müra,blokeerivatest materjaldiest ehitused, hooned jne)
Iga 0,2 sekundi jooksul kontrollib tugijaam levitingimusi ja kui kasvõi hetkekski on levisignaali müra või muid probleeme tekkinud, siis hakatakse kasutama teist kodeerimisalgoritmi. See omakorda tähendab seda, et enam ei ole võimalik kasutada seda teoreetilist maksimumi.
Samas on võimalik muuta modemi(netipulga) ja tugijaama vahelist suhtlemist paremaks, muutes teatud signaali või seadistusparameetreid modemi programmis. Soovitame proovida alljärgnevaid seadistusi ning ehk on nendest seadetest Teile abi.
1. Palume avada programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Profile Management - New. Palume sisestada järgmised andmed:
Profile name: Internet
APN: static
APN: internet.tele2.ee
Aut. number: *99#
Username: wap
Password: wap
Klõpsake nuppu Advanced:
Aut. protocol: valige PAP ning vajutage OK. Seejärel vajutage Save ja OK.
Seejärel sulgege programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect. Kui ühendamisel ei tule veateadet ning saate avada veebilehekülgi, on olnud edukas seadistamine.
Kui aga modem vilgutab rohelist tulukest aeg-ajalt ning ühendamine ei õnnestu, palume muuta ka signaali seadeid.
2.Avage programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Network - Network type. Palume valida 3G Preferred(rohelise tulukese puhul Gprs Preferred või Only; sinise tulukese puhul 3G Preferred/Only või Tele2 Optimized), vajutada Apply ning OK. Seejärel sulgege programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect.
Kui ka sellisel ühendusviisil, kui valikuks jäi Gprs Only, ilmneb veateade, palume proovida järgmist profiili seadistada:
3. Avage programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Profile Management - New. Palume sisestada järgmised andmed:
Profile name: DNS
APN: static
APN: internet.tele2.ee
Aut. number: *99#
Username: wap
Password: wap
Klõpsake nuppu Advanced:
Aut. protocol: valige PAP
DNS: static
DNS1: 212.107.32.130
DNS2: 212.107.32.140
Edasi palume vajutada OK, seejärel Save ning OK. Sulgege taas programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect.
Loodame, et selline seadistamise viis annab teile soovitud tulemuse.
Antud seaded probleemi lahendada ei suutnud. Online mäng tagataustal jooksmas toimib ühendus ikka nagu kulda, ilma selleta kaob aga mõne hetke möödudes, kui kõik netilehed laetud.
Alati ei saa/taha aga netis muretult käimiseks mängu käima panna. Sellega seoses oskab ehk keegi soovitada mingit programmi või moodust, et pidevalt toimuks mingi väike andmevahetus. |
unusta mängidest ära =) muretse endale FIXED-traadita lahendus wifi/wimax abil ja kasuta muretult.
mobiilne nett ongi mobiilne nett - sõna mobiilne kõik ütleb.
ütleme kui sul väga kiirelt vaja netti minna, või näteiks meilid saata või konto vaadata - kõlbab küll - kodukasutamiseks mitte. See on minu subjektiivne arvamus. |
Leviks siin mingisugune parem lahendus, siis ma kasutaks seda. Paar aastat olin Kõu klient, nüüd vahetasin mobiilse neti vastu ümber, kuna see kiirem ja odavam. Kas ka parem, eks seda näeb. Tuleb vaid kiiksudega ära harjuda.
Panin nüüd torrenti sikutama. Piirasin üles/alla kiiruse 1kb/s peale ja praegu tundub kõik stabiilselt töötavat. Ehk polegi muud vaja...
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
wazaabi
HV kasutaja

liitunud: 23.10.2006
|
03.12.2010 16:51:14
|
|
|
Marduuhin kirjutas: |
Kirju ei viitsinud lugeda, aga teoorias võiks aidata järgnev.
Start -> Run -> cmd -> ping neti.ee -t |
 |
"-t" seal lõpus paneb ta lõputult pingima? Proovin järgi. Praegu on torrentiga nett püsima jäänud.
Nädalavahetusel oleks vaja läpakaga ka netti saada. Kas kuidagi kannatab seda netti jagada ka?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
eldorado
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
04.12.2010 14:54:26
Re: Programm, mis pidevalt netis toimetaks... |
|
|
wazaabi kirjutas: |
eldorado kirjutas: |
wazaabi kirjutas: |
Nimelt on mul mure Tele2 mobiilse internetiga. Nett kaob alatasa, kui mingisugust andmevahetust lühikese aja vältel ei toimu. Seoses selle probleemiga saatsin Tele2'e järgmise kirja:
Spoiler 
.....Internetiühendus kaob iga natukese aja tagant. "Tele2 Mobile Partner" programm näitab küll, et ühendus on olemas ja netipulk põleb siniselt, aga netilehekülgi avada ei saa. Vajutades Mobile Partneris disconnect ja siis uuesti connect, annab veateateid "error 619" ja vahel ka "error 628" (lisan need igaks juhuks manusena). Aitab vaid netipulga eemaldamine arvutist ja uuesti ühendamine. Kuid ühenduse saades, algab kõik otsast peale. Avastasin, et ühendus kaob, kui kõik netilehed on laetud ja mingisugust andmete saatmist paari sekundi jooksul ei toimu. Kasutan üht online mängu, et pidevalt toimuks mingisugune andmevahetus. See aitab ja ühendus toimib stabiilselt. Mobile Partner näitab signaali tugevuseks reeglina üle 90%. ...
Netipulgaks on E1752, asun Puurmani mastist ~5km kaugusel ja kasutan arvutis Windows 7 op. süsteemi.
Vastuseks sain sellise kirja:
Spoiler 
Teie poolt kirjeldatud veateade 619 ning vea kirjeldus(ühendus on olemas, aga veebilehed ei avane) viitab signaali edastamise tõrgetele ning võimalikule ülekoormusele antud piirkonnas, kus internetti kasutate.
Puurmanis Jõgevamaal teenindab 3G tugijaam(Tartu maantee tänavalt 100-200 meetrit), mis 3G ja 3,5G signaali tugijaama vähese koormuse ajal peab edastama 9-10 km kaugusele.
Teie poolt kirjeldatud interneti katkemine ning veebilehtede mittekuvamine viitab sellele, et antud piirkonnas tekib teatud ajahetkel palju kasutajaid, mis koormab võrku sellisel moel, et signaali edastamisel hakatakse kasutama teist kodeerimisalgoritmi. Parema selgituse andmiseks toome näite: oletame, et levimast saab teenindada kindlal ajahetkel 50 kasutajat, kellest parasjagu 49 kasutab helistamise teenust ning üks kasutaja mobiilset internetti. Nüüd soovib veel üks kasutaja helistada ning sel hetkel katkeb ühendus andmesidekasutajal ja helistaja saab liinile. Nüüd, kui mõni 50-st kliendist katkestab ühenduse, siis saab uuesti interneti kasutamisega liinile. Sama lugu juhtub, kui esineb palju interneti kasutajaid ning keegi neist laeb alla suures koguses faile või muud andmevara, mistõttu teistel kasutajatel signaali edastamis tugevus nõrgeneb ning ühendus jääb aeglasemaks.
Praktikas on interneti ühenduse täielik stabiilsus niipalju võimalik vaid juhul, kui tugijaama kasutab hetkel vaid üks inimene ja levitingimused on ideaalsed. Levi mõjutajaks on kasutajate arv kindlal ajahetkel, ilmastikuolude järsk muutus, maastiku iseärasused, muud tehnilised segajad(tehniline müra,blokeerivatest materjaldiest ehitused, hooned jne)
Iga 0,2 sekundi jooksul kontrollib tugijaam levitingimusi ja kui kasvõi hetkekski on levisignaali müra või muid probleeme tekkinud, siis hakatakse kasutama teist kodeerimisalgoritmi. See omakorda tähendab seda, et enam ei ole võimalik kasutada seda teoreetilist maksimumi.
Samas on võimalik muuta modemi(netipulga) ja tugijaama vahelist suhtlemist paremaks, muutes teatud signaali või seadistusparameetreid modemi programmis. Soovitame proovida alljärgnevaid seadistusi ning ehk on nendest seadetest Teile abi.
1. Palume avada programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Profile Management - New. Palume sisestada järgmised andmed:
Profile name: Internet
APN: static
APN: internet.tele2.ee
Aut. number: *99#
Username: wap
Password: wap
Klõpsake nuppu Advanced:
Aut. protocol: valige PAP ning vajutage OK. Seejärel vajutage Save ja OK.
Seejärel sulgege programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect. Kui ühendamisel ei tule veateadet ning saate avada veebilehekülgi, on olnud edukas seadistamine.
Kui aga modem vilgutab rohelist tulukest aeg-ajalt ning ühendamine ei õnnestu, palume muuta ka signaali seadeid.
2.Avage programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Network - Network type. Palume valida 3G Preferred(rohelise tulukese puhul Gprs Preferred või Only; sinise tulukese puhul 3G Preferred/Only või Tele2 Optimized), vajutada Apply ning OK. Seejärel sulgege programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect.
Kui ka sellisel ühendusviisil, kui valikuks jäi Gprs Only, ilmneb veateade, palume proovida järgmist profiili seadistada:
3. Avage programmis Mobile Partner menüüosa Tools - Options - Profile Management - New. Palume sisestada järgmised andmed:
Profile name: DNS
APN: static
APN: internet.tele2.ee
Aut. number: *99#
Username: wap
Password: wap
Klõpsake nuppu Advanced:
Aut. protocol: valige PAP
DNS: static
DNS1: 212.107.32.130
DNS2: 212.107.32.140
Edasi palume vajutada OK, seejärel Save ning OK. Sulgege taas programm ning ühendage netipulk arvuti küljest. Ühendage netipulk uuesti arvutiga, avage programm, pärast PIN-koodi sisestamist valige Connect nupu eest profiil nimega Internet ning vajutage Connect.
Loodame, et selline seadistamise viis annab teile soovitud tulemuse.
Antud seaded probleemi lahendada ei suutnud. Online mäng tagataustal jooksmas toimib ühendus ikka nagu kulda, ilma selleta kaob aga mõne hetke möödudes, kui kõik netilehed laetud.
Alati ei saa/taha aga netis muretult käimiseks mängu käima panna. Sellega seoses oskab ehk keegi soovitada mingit programmi või moodust, et pidevalt toimuks mingi väike andmevahetus. |
unusta mängidest ära =) muretse endale FIXED-traadita lahendus wifi/wimax abil ja kasuta muretult.
mobiilne nett ongi mobiilne nett - sõna mobiilne kõik ütleb.
ütleme kui sul väga kiirelt vaja netti minna, või näteiks meilid saata või konto vaadata - kõlbab küll - kodukasutamiseks mitte. See on minu subjektiivne arvamus. |
Leviks siin mingisugune parem lahendus, siis ma kasutaks seda. Paar aastat olin Kõu klient, nüüd vahetasin mobiilse neti vastu ümber, kuna see kiirem ja odavam. Kas ka parem, eks seda näeb. Tuleb vaid kiiksudega ära harjuda.
Panin nüüd torrenti sikutama. Piirasin üles/alla kiiruse 1kb/s peale ja praegu tundub kõik stabiilselt töötavat. Ehk polegi muud vaja... |
vaata näiteks kernel.ee
|
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
4 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|