Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Samsung Eesti tootefoorum märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 53, 54, 55, 56  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
omg
HV kasutaja

liitunud: 14.04.2006




sõnum 04.02.2015 00:34:59 vasta tsitaadiga

Nuh mul oli selline asi nendega ; sain kunagi samsung galaxy tab2 10.1 auhinnaks välismaalt (prantsusmaa) ostudokumenti otseloomulikult karbis polnud ( kogu muuasi oli, seade tutikas jne) . Küsisin siis samsung.ee üleeuroopalise garantii kohta ja see siis oli vastus.

;;;;;;;;;;

Märkus, et see- e-kiri on saadetud siseriikliku sisteemist, otsese vastusena vastusena sellele e-postil Samsung Electronics Baltics ei saa sellest eposti. Kui soovite meiega ühendus võtta uuesti, palun kliki allolevale lingil. „Võta meiega ühendust”, või kopeerige jargmine aadress oma veebilehitseja seadusi:

http://www.samsung.com/ee/support/erms3



Tere,

Täname, et võtside ühendust Samsung Electronics Baltic.

Kõik informatsioon võite leida oma garantii raamatus, seal on kirjutatud, mis riikides, teil on garantii.Kahjuks on vaja ostudokumentid. Peate pöörduma meie teeninduskeskuses;
„Mobitec Service“
Gonsiori 33 Tallinn
Tel-6018073

Kui Teil on küsimusi, võite meiega ühendust võta, klikkige online „ Võta meiega ühendust”.

Lugupidamisega. Palun hinnake Teil antud vastus, järgmises uuringus.



Tel. 800-7267 (tasuta infotelefon)

Lahtiolekuajad: esmaspäev-reede. 9.00 – 18.00

Veebileht www.samsung.ee

Kui soovite teada viimased uudised Samsung Electronics Baltics Jälgi meid; http://www.facebook.com/samsungee

;;;;;;;;;;;

Kirjapilt minupoolt muutmata icon_lol.gif - õnnex siiani pole vaja läinud garantiiasja ja pole ka uurinud kas samsungil on üldse miski üleeuroopaline garantii
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warkriss
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.05.2007




sõnum 04.02.2015 00:43:24 vasta tsitaadiga

Oli ka mure, täpselt ei mäletagi mille pärast saatsin, mälukaardi pesa vist ei töötanud telefonil juba algusest saati. Saatsin garantiisse ning saadeti tagasi, sest telefoni ekraanikaitseraamil oli mõlk. No mida?
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hqs
HV Guru
hqs

liitunud: 13.12.2002




sõnum 04.02.2015 02:43:19 vasta tsitaadiga

OT: See ei ole ainult samsungi teema, et kriim korpusel lõpetab ülemaailmse garantii icon_razz.gif
Kogemus Elisa kaudu MTTC (oli vist selline) garantiiga ja Nokia telefoniga, kus öeldi, et ~4 kuud vana telefon (Asha 311), millel kukub kõne lõpetamise nupp pesast ära/välja ei kuulu garantii alla, sest telefonil on füüsilise vigastusega (nö. mõlk plastikus, ekraani kohal - nupud on aga teadagi, telefoni allosas). Üks remondi-partner/ekspert irvitas jupike aega selle garantiist tulnud ametliku paberi peale ja ütles, et see pidigi tänapäeva _garantii_ mõte olema ning jube hea on suvaliste vigade puhul viidata _füüsilisele vigastusele_ kuna vastav punkt on garantii tingimustes kõigil sees.

. o O Ma juba kardan uut autot osta, pärast öeldakse, et kuna tuhatoos on täis, siis garantii ei korva kokku jooksnud mootorit... icon_rolleyes.gif

_________________
O: vana (loe: antiikset) arvutustehnikat!
Kommentaarid: 449 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 362
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
K3ndu
HV Guru
K3ndu

liitunud: 25.10.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.02.2015 09:19:19 vasta tsitaadiga

Telefoni garantii tundub üldse viimasel ajal selline asi olema, et vahet eriti pole kas ta on või ei ole. Nii või naa suudetakse asi jälle kliendi süüks ajada ja kui ka garantii alla läheb, siis ainuke asi mida tehakse, on tarkvara uuendus...
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 110
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jeerik
HV kasutaja
jeerik

liitunud: 25.07.2004




sõnum 04.02.2015 09:42:10 vasta tsitaadiga

Mul õnneks Sony ja MTTC'ga ainult positiivsed kogemused siiani. Z1 uppus peale poole aastast kasutamist ära, vahetati uue vastu. Z1 compactil tekkis peale aastast kasutamist lihtsalt lambist ekraani klaasile pikk mõra, vahetati klaas ära. Asju remonti võttes märgiti ära, et seadmel on väiksemaid kriime kuid mingeid probleeme neist ei tekkinud. Pidevalt kaasas tassitaval seadmel on kriimude teke paratamatu nähtus ning nende üle vingumine on ikka eriti öel. Hoian oma käpad Samsungist eemal.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Märt.
HV Guru
Märt.

liitunud: 17.01.2004




sõnum 04.02.2015 13:00:41 vasta tsitaadiga

On nii ja naa. Galaxy S Plus esimesel korral vahetati pool sisu kobinata, 3 kuud hiljem leiti veekahjustus laadimispesas icon_question.gif.
Telefon polnud vett näinudki.
S4 vahetati paistes aku uue vastu, telefoni sain samal päeval tagasi, suur vastutulek, tänud. Aga praegu on ka pisikriime siin-seal ning loodan, et ei pea kunagi uuesti parandusse minema...

_________________
Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel."
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
dexter666
HV veteran
dexter666

liitunud: 29.08.2002




sõnum 04.02.2015 13:09:18 vasta tsitaadiga

Endal oli samasugune ebameeldiv kogemus Samsungi garantiiga. Euronicsist ostetud läpaka laadimise pistik ei tahtnud igas asendis laadida ja lõpuks läks üldse lühisesse ning sulatas laadimise pistiku otsa ära.
Loomulikult selline viga garantiiremondi alla ei läinud, pakuti kallist ja väga kallist lahendust ja muidugi garantii enam ei jätkunud. Läpakas oli alla aasta vana.
Peale kahte kuud infosulgu õnnestus ikkagi selline lahendus asjale leida, et kohalik garantiiremondi esindaja vahetab laadimise pistiku välja ning garantii jätkub.
Aga mõru maik on suhu jäänud ning ei soovi küll Samsungi seadmeid osta.
Kommentaarid: 93 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
korner
HV vaatleja

liitunud: 04.02.2003




sõnum 04.02.2015 22:35:35 vasta tsitaadiga

Mul Galaxy S5-ga Türi tänaval positiivne kogemus.
Kuna rootimata telefon on sisuliselt kasutuskõlbmatu, siis olen oma kõik mobiilid rootinud. Telefonil oli riistvaraline viga, vaatamata rootimisele parandati ära. Olen ka välismaistest foorumitest lugenud, et riistvaralisi vigu Samsung ikkagi kõrvaldab. Ilmselt mingi kirjutamata reegel. Vastupidine oleks ju tegelikult sigadus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 15.02.2015 19:18:29 vasta tsitaadiga

Kogemus samjungiga. Mitte küll telefoniga,aga mõte on sama.
Uus külmkapp. Peal on mingi automaatsulatus, iga 6 tunni tagant teeb oma sulatus tsüklit ja sel hetkel kompressor tööle ei hakka. Ning kui nüüd sel hetkel peaks kapi temperatuur langema alla ettenähtud tempi, siis hakkab kapp sulama...
Panin termomeetri sügavkülma, läheb täitsa nulli kanti ja vist isegi plussi... Kõik sellepärast, et toimub automaatsulatus ja kompressor tööle ei hakka... Kui sügavkülmas on miskit karbis külmetatud, siis see karp muutub seest uduseks ja peale külmetamist on karbis jäätükid...
icon_lol.gif
Tuleb tehnik, kontrollib lekkeid (tegu gaasil töötava kapiga, nagu auto kont) Kõik ok, midagi teha pole, automaatsulatus on peal ja kööga. Kui tahad võime kapi ära viia ja testida, paneme termomeetri sisse logima. Aga siis oled kuu aega ilma kapita...
icon_biggrin.gif
Põhimõtteliselt olin isegi nõus, võin asjad rõdule tõsta... Talvel sama temp ju...
thumbs_up.gif
Mu viimane samjungi toode, müüsin maha võtsin whirpooli... Aasta aega ja tundub töötavat...

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 16.02.2015 11:49:54 vasta tsitaadiga

Eesti firmad, kes seda garantiiteenust pakuvad - muud polegi öelda. Soovitaks emafirmale edasi kaevata nende vastuse peale, kui sellist jama aetakse.
_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
linnapreil
HV vaatleja

liitunud: 18.02.2015




sõnum 18.02.2015 15:43:29 vasta tsitaadiga

Mul ka mure Samsungi mobiiliga. Ostsin septembris galaxy express mobiiltelefoni ja hakkas kohe jama pihta - teeb suvalisel ajal restarti. Õnneks mitte väga tihti aga siiski. Esimest korda käis hoolduses ja mingit viga ei avastatud, tehti tarkvara uuendus. Täna sain teist korda oma telefoni hooldusest tagasi ja lõpetati garantii kuna telefonil on põrutusjäljed korpusel. Nu luubiga otsid siis ehk leiab ka täkse ja kriime. Ja kuidas saab öelda, et telefoni restartimise põhjus alates septembrist on praegu hoolduse käigus avastatud kriimud?
Nüüd olen murest murtud, sest tegelikult ei olegi saanud telefoni normaalselt kasutada ja nüüd lõpetati garantii ka veel ära. Öeldi, et ainuke võimaus on ise ekspertiis teha.
Mida Teie arvate, mis oleks kõige mõistlikum teha - iseekspertiisi saata ja loota et seal on normaalsed inimesed kes ei arva et väikesed kriimud telefonil tähendavad kohe põrutust, pöörduda tarbijakaitsesse või siis emafirmale kaevata, nagu siin üks soovitas?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2015 15:47:16 vasta tsitaadiga

linnapreil kirjutas:
Mul ka mure Samsungi mobiiliga. Ostsin septembris galaxy express mobiiltelefoni ja hakkas kohe jama pihta - teeb suvalisel ajal restarti. Õnneks mitte väga tihti aga siiski. Esimest korda käis hoolduses ja mingit viga ei avastatud, tehti tarkvara uuendus. Täna sain teist korda oma telefoni hooldusest tagasi ja lõpetati garantii kuna telefonil on põrutusjäljed korpusel. Nu luubiga otsid siis ehk leiab ka täkse ja kriime. Ja kuidas saab öelda, et telefoni restartimise põhjus alates septembrist on praegu hoolduse käigus avastatud kriimud?
Nüüd olen murest murtud, sest tegelikult ei olegi saanud telefoni normaalselt kasutada ja nüüd lõpetati garantii ka veel ära. Öeldi, et ainuke võimaus on ise ekspertiis teha.
Mida Teie arvate, mis oleks kõige mõistlikum teha - iseekspertiisi saata ja loota et seal on normaalsed inimesed kes ei arva et väikesed kriimud telefonil tähendavad kohe põrutust, pöörduda tarbijakaitsesse või siis emafirmale kaevata, nagu siin üks soovitas?

Kui seade on vähem kui 6 kuud vana, peab tegema sõltumatu ekspertiisi müüja.
Mina teeks sellises olukorras avalduse telefoni tagastamiseks ning raha tagasi küsimiseks, kuna müüja ei olnud võimeline seadet esimesel korral remontima.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Codecci
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.02.2015 19:59:50 vasta tsitaadiga

Tere.

Kas oskate öelda, kas minule e-poest saadetud toonerid on Samsungi originaalid või mitte? Link teemale (kus pildid): https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=637225
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mada
HV vaatleja

liitunud: 15.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2015 00:59:55 vasta tsitaadiga

Samsungi garantiiga ka täpselt sarnased halvad kogemused nagu mitmetel eelkõnelejatel - kriim nende odaval õrnal plastmasskorpusel ja kogu telefoni garantii läinud. Tegelikult peaks neilt hakkama kriimu ja tegeliku vea vahel olevate seoste põhjendamist nõudma. Kasvõi seadusega. Tegelikult on ju tobe, kui näiteks pekkis mikrofon aetakse tagaküljel oleva kriimu süüks ja seda seost mõistlikult põhjendama nad ei pea.

Aga näiteks HTC vahetas kriimulise rikki läinud m7 kenasti m8 vastu välja icon_smile.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2015 14:27:55 vasta tsitaadiga

No kuidas muidu nad oma telefonikindlustust müüa saaksid, kui pisike täke garantiid ei katkestaks icon_biggrin.gif
_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
nexus4
Kreisi kasutaja
nexus4

liitunud: 01.03.2012




sõnum 26.03.2015 17:31:22 vasta tsitaadiga

Täname, et võtsite ühendust Samsung Electronics Baltics.

Toote kasutusjuhendis ei leidu viitet, kuidas toodet sihipäraselt kasutada. Samas garantiitingimustes on ära toodud klausel, mis kinnitab, et toote garantii ei kehti, kui toodet on väärkasutatud. Samsung on seisukohal, et füüsiline jõud, nagu telefon pükste esitaskus istumine, võib põhjustada toote kahjustust. Seetõttu Teie toote garantii on kehtetu mehaanilise kahjustuse tõttu.

Kena päeva jätku Teile!
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.05.2015 22:21:45 vasta tsitaadiga

Siinne keskkond oli vist ikka liiga kõva pähkel. SamsungEE pole 3 kuud foorumisse nägu näidanud icon_biggrin.gif
_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mxr
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2005




sõnum 03.06.2015 15:15:10 vasta tsitaadiga

Kuna Elioni rakenduse suvatsete ära uuendada oma Smartvs ?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 03.06.2015 15:17:25 vasta tsitaadiga

mxr kirjutas:
Kuna Elioni rakenduse suvatsete ära uuendada oma Smartvs ?

Rakendusega pole neil midagi pistmist, probleem on teleri tarkvaras olevas pleieris. Ehk siis sama küsimus teleri tarkvara kohta.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hentz
HV Guru
hentz

liitunud: 12.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.06.2015 14:08:23 vasta tsitaadiga

Nii huvipärast, milles probleem seisneb Elioni rakenduse / Teleri tarkvaras oleva pleieriga?
_________________
www.internetikaubamaja.ee - Müüa LIIVAKASTE ja PEENRAKASTE!
www.xdalys.lt -> üle 20 miljoni kasutatud varuosa!
Kommentaarid: 418 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 4 :: 338
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 11.06.2015 14:31:23 vasta tsitaadiga

hentz kirjutas:
Nii huvipärast, milles probleem seisneb Elioni rakenduse / Teleri tarkvaras oleva pleieriga?


väidetavalt mõned saated katkevad poolepealt, alustad uuesti ja kerid katkemise kohalt üle.
väidetavalt sellepärast, et mõni näeb vigu, mõni mitte, ise kasutan digiboksi ja laps teises samsungis vaid lastenurka.
kohtvõrgu kettalt on ka mõni multikas katkenud ds video äpis aga massiliselt probleemi näha pole olnud.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
suur13
HV veteran
suur13

liitunud: 05.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2015 16:42:33 vasta tsitaadiga

SmartHub'i (2014 mudel) ERR app'i arhiivis on uusimad asjad juuli 2014.

Ongi nii (support dropitud ?) või on see ainult minul nii ?

Peal viimane tarkvara (2770) ja kõik app'id uuendatud.
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 173
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 01.10.2015 17:42:21 vasta tsitaadiga

Nagu Wolksvagen ees nii Samsung järel ehk siis Samsung on sattunud süüdistatava pingile, seoses väidetavalt tegelikkusele mittevastava energiatarbimise osas.
Lühidalt. Väljareklaamitud säästlik teler ei ole reaalses elus nii säästlik midagi.
Nüüd hakkab EU komisjon neid väiteid uurima.

Samsung muidugi eitab süüdistusi ja väidab, et kasutajal on võimalik kodus sätete alt sisse lülitada "motion lighting" funktsioon, mis vähendabki energiatarbimist.
Tegu ei ole otseselt peidetud funktsiooniga, ehk siis iga kasutaja saavat selle vastavalt soovidele valida paljude sätete hulgast ja sisse lülitada.
http://www.whathifi.com/news/samsung-rejects-accusations-cheating-tv-energy-tests

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jake28
HV vaatleja

liitunud: 15.08.2014




sõnum 01.11.2015 01:46:49 vasta tsitaadiga

selline küsimus.miks samsnugi lehel näitab et,samsung note 4 on olemas mhl kaabel tugi.....aga kui ühendata mhl kaabel,siis midagi ei juhtu.kas oskate öelda miks samsung valetab et on olemas mhl tugi???kui vaadata samsungi lehe pealt yttleb,et on mhl olemas
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dijital
HV Guru
Dijital

liitunud: 09.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2015 13:58:34 vasta tsitaadiga

jake28, Samsungil tuleb enam-vähem iga isend oma lahendusega, erinevate pin-ide asetusega kaabel jmt, et sa ei kasutaks vanu olemasolevaid kaableid vaid ikka ostaksid raske raha eest uue.
_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Samsung Eesti tootefoorum mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 53, 54, 55, 56  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.