Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
omg
HV kasutaja
liitunud: 14.04.2006
|
04.02.2015 00:34:59
|
|
|
Nuh mul oli selline asi nendega ; sain kunagi samsung galaxy tab2 10.1 auhinnaks välismaalt (prantsusmaa) ostudokumenti otseloomulikult karbis polnud ( kogu muuasi oli, seade tutikas jne) . Küsisin siis samsung.ee üleeuroopalise garantii kohta ja see siis oli vastus.
;;;;;;;;;;
Märkus, et see- e-kiri on saadetud siseriikliku sisteemist, otsese vastusena vastusena sellele e-postil Samsung Electronics Baltics ei saa sellest eposti. Kui soovite meiega ühendus võtta uuesti, palun kliki allolevale lingil. „Võta meiega ühendust”, või kopeerige jargmine aadress oma veebilehitseja seadusi:
http://www.samsung.com/ee/support/erms3
Tere,
Täname, et võtside ühendust Samsung Electronics Baltic.
Kõik informatsioon võite leida oma garantii raamatus, seal on kirjutatud, mis riikides, teil on garantii.Kahjuks on vaja ostudokumentid. Peate pöörduma meie teeninduskeskuses;
„Mobitec Service“
Gonsiori 33 Tallinn
Tel-6018073
Kui Teil on küsimusi, võite meiega ühendust võta, klikkige online „ Võta meiega ühendust”.
Lugupidamisega. Palun hinnake Teil antud vastus, järgmises uuringus.
Tel. 800-7267 (tasuta infotelefon)
Lahtiolekuajad: esmaspäev-reede. 9.00 – 18.00
Veebileht www.samsung.ee
Kui soovite teada viimased uudised Samsung Electronics Baltics Jälgi meid; http://www.facebook.com/samsungee
;;;;;;;;;;;
Kirjapilt minupoolt muutmata - õnnex siiani pole vaja läinud garantiiasja ja pole ka uurinud kas samsungil on üldse miski üleeuroopaline garantii
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
warkriss
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.05.2007
|
04.02.2015 00:43:24
|
|
|
Oli ka mure, täpselt ei mäletagi mille pärast saatsin, mälukaardi pesa vist ei töötanud telefonil juba algusest saati. Saatsin garantiisse ning saadeti tagasi, sest telefoni ekraanikaitseraamil oli mõlk. No mida?
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
hqs
HV Guru
liitunud: 13.12.2002
|
04.02.2015 02:43:19
|
|
|
OT: See ei ole ainult samsungi teema, et kriim korpusel lõpetab ülemaailmse garantii
Kogemus Elisa kaudu MTTC (oli vist selline) garantiiga ja Nokia telefoniga, kus öeldi, et ~4 kuud vana telefon (Asha 311), millel kukub kõne lõpetamise nupp pesast ära/välja ei kuulu garantii alla, sest telefonil on füüsilise vigastusega (nö. mõlk plastikus, ekraani kohal - nupud on aga teadagi, telefoni allosas). Üks remondi-partner/ekspert irvitas jupike aega selle garantiist tulnud ametliku paberi peale ja ütles, et see pidigi tänapäeva _garantii_ mõte olema ning jube hea on suvaliste vigade puhul viidata _füüsilisele vigastusele_ kuna vastav punkt on garantii tingimustes kõigil sees.
. o O Ma juba kardan uut autot osta, pärast öeldakse, et kuna tuhatoos on täis, siis garantii ei korva kokku jooksnud mootorit...
_________________ O: vana (loe: antiikset) arvutustehnikat! |
|
Kommentaarid: 449 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
362 |
|
tagasi üles |
|
|
K3ndu
HV Guru
liitunud: 25.10.2009
|
04.02.2015 09:19:19
|
|
|
Telefoni garantii tundub üldse viimasel ajal selline asi olema, et vahet eriti pole kas ta on või ei ole. Nii või naa suudetakse asi jälle kliendi süüks ajada ja kui ka garantii alla läheb, siis ainuke asi mida tehakse, on tarkvara uuendus...
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
|
jeerik
HV kasutaja
liitunud: 25.07.2004
|
04.02.2015 09:42:10
|
|
|
Mul õnneks Sony ja MTTC'ga ainult positiivsed kogemused siiani. Z1 uppus peale poole aastast kasutamist ära, vahetati uue vastu. Z1 compactil tekkis peale aastast kasutamist lihtsalt lambist ekraani klaasile pikk mõra, vahetati klaas ära. Asju remonti võttes märgiti ära, et seadmel on väiksemaid kriime kuid mingeid probleeme neist ei tekkinud. Pidevalt kaasas tassitaval seadmel on kriimude teke paratamatu nähtus ning nende üle vingumine on ikka eriti öel. Hoian oma käpad Samsungist eemal.
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Märt.
HV Guru
liitunud: 17.01.2004
|
04.02.2015 13:00:41
|
|
|
On nii ja naa. Galaxy S Plus esimesel korral vahetati pool sisu kobinata, 3 kuud hiljem leiti veekahjustus laadimispesas .
Telefon polnud vett näinudki.
S4 vahetati paistes aku uue vastu, telefoni sain samal päeval tagasi, suur vastutulek, tänud. Aga praegu on ka pisikriime siin-seal ning loodan, et ei pea kunagi uuesti parandusse minema...
_________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel." |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
dexter666
HV veteran
liitunud: 29.08.2002
|
04.02.2015 13:09:18
|
|
|
Endal oli samasugune ebameeldiv kogemus Samsungi garantiiga. Euronicsist ostetud läpaka laadimise pistik ei tahtnud igas asendis laadida ja lõpuks läks üldse lühisesse ning sulatas laadimise pistiku otsa ära.
Loomulikult selline viga garantiiremondi alla ei läinud, pakuti kallist ja väga kallist lahendust ja muidugi garantii enam ei jätkunud. Läpakas oli alla aasta vana.
Peale kahte kuud infosulgu õnnestus ikkagi selline lahendus asjale leida, et kohalik garantiiremondi esindaja vahetab laadimise pistiku välja ning garantii jätkub.
Aga mõru maik on suhu jäänud ning ei soovi küll Samsungi seadmeid osta.
|
|
Kommentaarid: 93 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
korner
HV vaatleja
liitunud: 04.02.2003
|
04.02.2015 22:35:35
|
|
|
Mul Galaxy S5-ga Türi tänaval positiivne kogemus.
Kuna rootimata telefon on sisuliselt kasutuskõlbmatu, siis olen oma kõik mobiilid rootinud. Telefonil oli riistvaraline viga, vaatamata rootimisele parandati ära. Olen ka välismaistest foorumitest lugenud, et riistvaralisi vigu Samsung ikkagi kõrvaldab. Ilmselt mingi kirjutamata reegel. Vastupidine oleks ju tegelikult sigadus.
|
|
tagasi üles |
|
|
iir
HV Guru
liitunud: 20.06.2006
|
15.02.2015 19:18:29
|
|
|
Kogemus samjungiga. Mitte küll telefoniga,aga mõte on sama.
Uus külmkapp. Peal on mingi automaatsulatus, iga 6 tunni tagant teeb oma sulatus tsüklit ja sel hetkel kompressor tööle ei hakka. Ning kui nüüd sel hetkel peaks kapi temperatuur langema alla ettenähtud tempi, siis hakkab kapp sulama...
Panin termomeetri sügavkülma, läheb täitsa nulli kanti ja vist isegi plussi... Kõik sellepärast, et toimub automaatsulatus ja kompressor tööle ei hakka... Kui sügavkülmas on miskit karbis külmetatud, siis see karp muutub seest uduseks ja peale külmetamist on karbis jäätükid...
Tuleb tehnik, kontrollib lekkeid (tegu gaasil töötava kapiga, nagu auto kont) Kõik ok, midagi teha pole, automaatsulatus on peal ja kööga. Kui tahad võime kapi ära viia ja testida, paneme termomeetri sisse logima. Aga siis oled kuu aega ilma kapita...
Põhimõtteliselt olin isegi nõus, võin asjad rõdule tõsta... Talvel sama temp ju...
Mu viimane samjungi toode, müüsin maha võtsin whirpooli... Aasta aega ja tundub töötavat...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
16.02.2015 11:49:54
|
|
|
Eesti firmad, kes seda garantiiteenust pakuvad - muud polegi öelda. Soovitaks emafirmale edasi kaevata nende vastuse peale, kui sellist jama aetakse.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
linnapreil
HV vaatleja
liitunud: 18.02.2015
|
18.02.2015 15:43:29
|
|
|
Mul ka mure Samsungi mobiiliga. Ostsin septembris galaxy express mobiiltelefoni ja hakkas kohe jama pihta - teeb suvalisel ajal restarti. Õnneks mitte väga tihti aga siiski. Esimest korda käis hoolduses ja mingit viga ei avastatud, tehti tarkvara uuendus. Täna sain teist korda oma telefoni hooldusest tagasi ja lõpetati garantii kuna telefonil on põrutusjäljed korpusel. Nu luubiga otsid siis ehk leiab ka täkse ja kriime. Ja kuidas saab öelda, et telefoni restartimise põhjus alates septembrist on praegu hoolduse käigus avastatud kriimud?
Nüüd olen murest murtud, sest tegelikult ei olegi saanud telefoni normaalselt kasutada ja nüüd lõpetati garantii ka veel ära. Öeldi, et ainuke võimaus on ise ekspertiis teha.
Mida Teie arvate, mis oleks kõige mõistlikum teha - iseekspertiisi saata ja loota et seal on normaalsed inimesed kes ei arva et väikesed kriimud telefonil tähendavad kohe põrutust, pöörduda tarbijakaitsesse või siis emafirmale kaevata, nagu siin üks soovitas?
|
|
tagasi üles |
|
|
ThedEviL
HV Guru
liitunud: 13.03.2003
|
18.02.2015 15:47:16
|
|
|
linnapreil kirjutas: |
Mul ka mure Samsungi mobiiliga. Ostsin septembris galaxy express mobiiltelefoni ja hakkas kohe jama pihta - teeb suvalisel ajal restarti. Õnneks mitte väga tihti aga siiski. Esimest korda käis hoolduses ja mingit viga ei avastatud, tehti tarkvara uuendus. Täna sain teist korda oma telefoni hooldusest tagasi ja lõpetati garantii kuna telefonil on põrutusjäljed korpusel. Nu luubiga otsid siis ehk leiab ka täkse ja kriime. Ja kuidas saab öelda, et telefoni restartimise põhjus alates septembrist on praegu hoolduse käigus avastatud kriimud?
Nüüd olen murest murtud, sest tegelikult ei olegi saanud telefoni normaalselt kasutada ja nüüd lõpetati garantii ka veel ära. Öeldi, et ainuke võimaus on ise ekspertiis teha.
Mida Teie arvate, mis oleks kõige mõistlikum teha - iseekspertiisi saata ja loota et seal on normaalsed inimesed kes ei arva et väikesed kriimud telefonil tähendavad kohe põrutust, pöörduda tarbijakaitsesse või siis emafirmale kaevata, nagu siin üks soovitas? |
Kui seade on vähem kui 6 kuud vana, peab tegema sõltumatu ekspertiisi müüja.
Mina teeks sellises olukorras avalduse telefoni tagastamiseks ning raha tagasi küsimiseks, kuna müüja ei olnud võimeline seadet esimesel korral remontima.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
Codecci
HV kasutaja
liitunud: 26.11.2007
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
mada
HV vaatleja
liitunud: 15.08.2006
|
04.03.2015 00:59:55
|
|
|
Samsungi garantiiga ka täpselt sarnased halvad kogemused nagu mitmetel eelkõnelejatel - kriim nende odaval õrnal plastmasskorpusel ja kogu telefoni garantii läinud. Tegelikult peaks neilt hakkama kriimu ja tegeliku vea vahel olevate seoste põhjendamist nõudma. Kasvõi seadusega. Tegelikult on ju tobe, kui näiteks pekkis mikrofon aetakse tagaküljel oleva kriimu süüks ja seda seost mõistlikult põhjendama nad ei pea.
Aga näiteks HTC vahetas kriimulise rikki läinud m7 kenasti m8 vastu välja
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Dijital
HV Guru
liitunud: 09.06.2003
|
04.03.2015 14:27:55
|
|
|
No kuidas muidu nad oma telefonikindlustust müüa saaksid, kui pisike täke garantiid ei katkestaks
_________________
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
nexus4
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.03.2012
|
26.03.2015 17:31:22
|
|
|
Täname, et võtsite ühendust Samsung Electronics Baltics.
Toote kasutusjuhendis ei leidu viitet, kuidas toodet sihipäraselt kasutada. Samas garantiitingimustes on ära toodud klausel, mis kinnitab, et toote garantii ei kehti, kui toodet on väärkasutatud. Samsung on seisukohal, et füüsiline jõud, nagu telefon pükste esitaskus istumine, võib põhjustada toote kahjustust. Seetõttu Teie toote garantii on kehtetu mehaanilise kahjustuse tõttu.
Kena päeva jätku Teile!
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Dijital
HV Guru
liitunud: 09.06.2003
|
12.05.2015 22:21:45
|
|
|
Siinne keskkond oli vist ikka liiga kõva pähkel. SamsungEE pole 3 kuud foorumisse nägu näidanud
_________________
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
mxr
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2005
|
03.06.2015 15:15:10
|
|
|
Kuna Elioni rakenduse suvatsete ära uuendada oma Smartvs ?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
03.06.2015 15:17:25
|
|
|
mxr kirjutas: |
Kuna Elioni rakenduse suvatsete ära uuendada oma Smartvs ? |
Rakendusega pole neil midagi pistmist, probleem on teleri tarkvaras olevas pleieris. Ehk siis sama küsimus teleri tarkvara kohta.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
hentz
HV Guru
liitunud: 12.10.2003
|
11.06.2015 14:08:23
|
|
|
Nii huvipärast, milles probleem seisneb Elioni rakenduse / Teleri tarkvaras oleva pleieriga?
_________________ www.internetikaubamaja.ee - Müüa LIIVAKASTE ja PEENRAKASTE!
www.xdalys.lt -> üle 20 miljoni kasutatud varuosa! |
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
4 :: |
338 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
11.06.2015 14:31:23
|
|
|
hentz kirjutas: |
Nii huvipärast, milles probleem seisneb Elioni rakenduse / Teleri tarkvaras oleva pleieriga? |
väidetavalt mõned saated katkevad poolepealt, alustad uuesti ja kerid katkemise kohalt üle.
väidetavalt sellepärast, et mõni näeb vigu, mõni mitte, ise kasutan digiboksi ja laps teises samsungis vaid lastenurka.
kohtvõrgu kettalt on ka mõni multikas katkenud ds video äpis aga massiliselt probleemi näha pole olnud.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
suur13
HV veteran
liitunud: 05.01.2002
|
27.09.2015 16:42:33
|
|
|
SmartHub'i (2014 mudel) ERR app'i arhiivis on uusimad asjad juuli 2014.
Ongi nii (support dropitud ?) või on see ainult minul nii ?
Peal viimane tarkvara (2770) ja kõik app'id uuendatud.
|
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
173 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
01.10.2015 17:42:21
|
|
|
Nagu Wolksvagen ees nii Samsung järel ehk siis Samsung on sattunud süüdistatava pingile, seoses väidetavalt tegelikkusele mittevastava energiatarbimise osas.
Lühidalt. Väljareklaamitud säästlik teler ei ole reaalses elus nii säästlik midagi.
Nüüd hakkab EU komisjon neid väiteid uurima.
Samsung muidugi eitab süüdistusi ja väidab, et kasutajal on võimalik kodus sätete alt sisse lülitada "motion lighting" funktsioon, mis vähendabki energiatarbimist.
Tegu ei ole otseselt peidetud funktsiooniga, ehk siis iga kasutaja saavat selle vastavalt soovidele valida paljude sätete hulgast ja sisse lülitada.
http://www.whathifi.com/news/samsung-rejects-accusations-cheating-tv-energy-tests
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
jake28
HV vaatleja
liitunud: 15.08.2014
|
01.11.2015 01:46:49
|
|
|
selline küsimus.miks samsnugi lehel näitab et,samsung note 4 on olemas mhl kaabel tugi.....aga kui ühendata mhl kaabel,siis midagi ei juhtu.kas oskate öelda miks samsung valetab et on olemas mhl tugi???kui vaadata samsungi lehe pealt yttleb,et on mhl olemas
|
|
tagasi üles |
|
|
Dijital
HV Guru
liitunud: 09.06.2003
|
01.11.2015 13:58:34
|
|
|
jake28, Samsungil tuleb enam-vähem iga isend oma lahendusega, erinevate pin-ide asetusega kaabel jmt, et sa ei kasutaks vanu olemasolevaid kaableid vaid ikka ostaksid raske raha eest uue.
_________________
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
|