Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1058, 1059, 1060 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
38%
 38%  [ 23 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 59

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
arny
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.01.2012




sõnum 15.09.2018 21:21:02 vasta tsitaadiga

Ei ole seal wowis eriti snaipida võimalik ju, mürsud lendavad nagu puulehed laiali. Ja seda nuttu ja hala on ju juba aastaid. Lihtsalt mõtlen, et mis võiks asja minu mõttes ägedamaks teha. See minu mõte on ju nagu nii nagu puuks peeru kontserdil, paljud tunnevad aga kedagi ei huvita.
_________________
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 16.09.2018 02:15:29 vasta tsitaadiga

Wot'is trend imo üsna pärast 1.0 full camp meta. Kui palju annab camo puud ja põõsad, kui palju puid ja põõsaid juurde tekkinud. Sisult võid mausiga põõsas olla ja snaipida nii, et spotti ei saa. Mingi shitbarn teeb double pushi, siis 150m 460m view range'iga lahti ei võta kui ta laseb...

Uued map'id ka täielik õudus. Lihtsalt kahju kuidas kogu asi campi peale üles ehitatud. Pakun, et suurele osale meeldib, muidu poleks tehtud ju nii...hea ju, paned perse põõsa taha maha, hakakd õlut jooma ja siis klikid vahepeal..
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arny
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.01.2012




sõnum 16.09.2018 09:12:23 vasta tsitaadiga

sllest mul need veidrad ideed tulevadki, et mängitavus on ikka täitsa mööda juba. Enam muidugi isegi ei vihasta vaid ajab naerma millist jura ette tuleb pidevalt. Hetkel koos vennaga jändame seda inglise ax asja teha ja koos ikka naljakam.
_________________
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 17.09.2018 10:07:00 vasta tsitaadiga

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/preferential-matchmaking-fixes/

tsitaat:
Matchmaker Improvements

In its current state, the matchmaker often fails to ensure proper rotation between the top/middle/bottom of the list. Getting matched at the same position for several battles in a row slows down progression and degrades the overall experience for absolutely all vehicles. Unfortunately, simply tweaking the current algorithm won’t fix it.

We tried to artificially lower the probability of getting preferential Premiums in +1 Tier and same-tier battles. However, this created more problems by increasing the number of single-tier battles and waiting times for not only Tier VIII and IX but tanks tiered VI-X.

So we’re looking into redesigning the underlying matchmaker rules to improve 3/5/7, 10/5, and 15 template distribution. This will aim to prevent cases of spending 80% of in-game time in 3/5/7 battles at the bottom of the list.

As you can understand, to find the optimal solution will take some time (about half a year) and we ask for your patience. We have already laid down a plan and work on the matchmaker is underway. We will give more information when we have it in a separate article, so keep an eye out.

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fellanor
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2014




sõnum 17.09.2018 19:11:31 vasta tsitaadiga

tsitaat:
degrades the overall experience for absolutely all vehicles

probleemi tuumale on vähemalt pihta saadud, ehk tuleb ka mõistlik lahendus
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 18.09.2018 08:26:21 vasta tsitaadiga

Relevant icon_smile.gif


_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.09.2018 10:53:24 vasta tsitaadiga

WG on senini öelnud, et vähemalt stattide järgi MM koostama ei hakata.
Aga niipalju võiks seda MM küll täiendada, et kui 2x 15 liiget koos, siis tiimides nt. PR & WR alusel samaliigilisi tanke ringi tõsta et tiimid veidigi võrdsemad tuleks.

Eile viskas 8 rohelist + sinine vs 1 roheline + kollased...
Vahepeal on küll tahtmine lihtsalt lahingu alguses kohe vette sõita... icon_lol.gif

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 18.09.2018 12:37:36 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
WG on senini öelnud, et vähemalt stattide järgi MM koostama ei hakata.
Aga niipalju võiks seda MM küll täiendada, et kui 2x 15 liiget koos, siis tiimides nt. PR & WR alusel samaliigilisi tanke ringi tõsta et tiimid veidigi võrdsemad tuleks.

Eile viskas 8 rohelist + sinine vs 1 roheline + kollased...
Vahepeal on küll tahtmine lihtsalt lahingu alguses kohe vette sõita... icon_lol.gif


Selles lauses on vastuolu, põhim. see mida sa sooviksid on ka statside järgi MM. Sest PR ja WR tekib ka ikkagi vastavalt sellele kuidas sa statistiliselt performid randomis. Mõte iseenest tundub algul õilis ja hea, ma usun ise ka, et lahingud tuleksid keskmiselt pingelisemad ja huvitavamad. Samas siis kaoks ära winrate kui oskuste indikaator. Sest keskmiselt poleks võimalik enam suurel määral enda wr'i üle 50% tõsta. Kuna teamid võrdsed. St. sinu oskustele vastav mängija vastasteamis olemas. Ehk, et 50/50 võimalus mäng ära võita läbi Sinu panusele. Ka tomatidel tõuseks winrate 50% peale, sest igale tomatile pannakse vastu umbes samasugune mängija jne..Sest vahet pole mida sa teed, su wr jääb 50% peale, sest kui hakkad halvemini mängima ja winrate langeb, siis MM leiab sulle vastu nõrgemaid mängijaid ja vastupidi, kui mängid järjest paremini, siis MM leiab sulle vastu järjest tugevamaid mängijaid. Ehk, et jõuame sellisesse permanentsesse ranking süsteemi, mida minu teada osades mängudes tegelikult kasutatakse..
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HaXoR
HV kasutaja

liitunud: 07.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.09.2018 13:25:26 vasta tsitaadiga

Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.09.2018 14:56:32 vasta tsitaadiga

thomak28, no las need 2x15 valitakse nagu praegugi, lihtsalt mingi tiimide "järelsorteerimine" tuleks teha. Kasvõi suht suure veaprotsendiga, a'la 20% PR erinevus loetakse võrdseks olevaks.

Rankedi jaoks see MM väidetavalt üritas arvestada osade tankide puhul ka nende soomusega/võimetega. Ehk üritati võimalusel vältida vastasseise a'la Jgpz E100 vs Grille 15.
Seda võiks ka randomis rakendada. Ohverdada 10-20sek ooteaega veidi parema võimaliku MM jaoks.

Praegu ikka tubli 60-70% juhtudel on lahingu alguses võitja tiim juba selge. icon_rolleyes.gif
Need 15:2 võidud või kaotused ei paku kummalegi poolele midagi...

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fellanor
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2014




sõnum 18.09.2018 17:01:41 vasta tsitaadiga

HaXoR kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler
nii ta on icon_smile.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kurat666
HV kasutaja
Kurat666

liitunud: 06.09.2011




sõnum 18.09.2018 17:06:08 vasta tsitaadiga

Ega need 15:2 võidud seepeale kao. Olen tähele pannud, et statistiliselt kõvasti parem võidab ikka suhteliselt harva ülejooksuga. Lumepalli lahtipäästmiseks piisab ühe mängija veast - ja eksivad kõik, ka unicumid. Kõiki tegureid ette näha ning dikteerida on suhteliselt võimatu - liiga palju on igas üksikus mängijas kinni.
Samas pole mul midagi selle vastu, kui MM valik 30 suvalist jorssi välja ning seejärel jagaks oskuste kaupa tiimidesse laiali. Ma ohverdaks WR-i hea meelega tasavägistemate mängude nimel. Oluline oleks ikkagi see, et see 30 valik tehakse täiesti randomilt. Ranked lahinguid randomisse ei tahaks.

_________________
WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 18.09.2018 18:06:23 vasta tsitaadiga

Kurat666 pani pihta thumbs_up.gif Nõustun ja olen kogenud ka ise (kui ootamatult surma saav superuunikum).
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fellanor
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2014




sõnum 18.09.2018 18:17:20 vasta tsitaadiga

Mida paremini keskmine mängija mängib, seda suurem roll on üksikisikute vigadel. Vead kasutatakse kiiremini ja efektiivsemalt ära ning seisu ümber pöörata on keerulisem.

Ebaõnnestunud tiimitaktika (oluliste positsioonide loovutamine ilma proovimata) süvendab seda veelgi või siis vastupidi hea positsioneerimine leevendab isiklike vigade mõju. Kui ühte tiimi saab kokku palju poolküpseid tomateid, siis minu arvates kaotuse peamine põhjus ongi taktikaline saamatus. Aeg-ajalt/tihti näed esimese poole minutiga, et tiimil pole võimalustki võita, kui vastane vähegi paar võtmepositsiooni ära võtab.

Aga noh, iga aus uunikum hiilib selle peale kuhugi tagumisse põõsasse ja keskendub enda statile. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kurat666
HV kasutaja
Kurat666

liitunud: 06.09.2011




sõnum 18.09.2018 21:30:14 vasta tsitaadiga

fellanor kirjutas:
Mida paremini keskmine mängija mängib, seda suurem roll on üksikisikute vigadel. Vead kasutatakse kiiremini ja efektiivsemalt ära ning seisu ümber pöörata on keerulisem.

Ebaõnnestunud tiimitaktika (oluliste positsioonide loovutamine ilma proovimata) süvendab seda veelgi või siis vastupidi hea positsioneerimine leevendab isiklike vigade mõju. Kui ühte tiimi saab kokku palju poolküpseid tomateid, siis minu arvates kaotuse peamine põhjus ongi taktikaline saamatus. Aeg-ajalt/tihti näed esimese poole minutiga, et tiimil pole võimalustki võita, kui vastane vähegi paar võtmepositsiooni ära võtab.

Aga noh, iga aus uunikum hiilib selle peale kuhugi tagumisse põõsasse ja keskendub enda statile. icon_biggrin.gif


ja iga aus tomat jolob surma? beer_yum.gif

_________________
WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 19.09.2018 11:12:40 vasta tsitaadiga

Kurat666, ei, aus tomat campib arty selja taga oma Mausiga, sest ikkagi Prokhorovka ja "mina küll keset kaarti ei sõida artat lagipähe saama" ja kolm mängu hiljem arty roolist tulnuna postitab siia "arta on mängus oluline, sest muidu superheavyd ainult campikski kaardi nurgas" icon_wink.gif
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arny
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.01.2012




sõnum 19.09.2018 17:05:08 vasta tsitaadiga

a miks sa arvad, et see tomat just mõne lilla mängu stiilist sedasi käituma pole õppinud. Lilladele on see dmg farm palju olulisem kui tomatile kes matsu ei jaga.
_________________
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fellanor
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2014




sõnum 19.09.2018 17:20:15 vasta tsitaadiga

arny kirjutas:
a miks sa arvad, et see tomat just mõne lilla mängu stiilist sedasi käituma pole õppinud. Lilladele on see dmg farm palju olulisem kui tomatile kes matsu ei jaga.


Ma viitasin sellele, et kui keegi näeb, et võita võimalik pole, siis keskendub enda tulemusele - seda ei saa ju absoluutselt pahaks panna.

Damage farming käib seal, kus seda teha saab ja 99% juhtudest ei toimu see arty selja taga. Loomulikult on erineva stiiliga mängijaid. Osad eelistavad brawlida ja suudavad esimese paari minutiga olulise panuse lahingu võitmisse anda. Risk on küll suurem, aga ka auhind mahlasem. Osad eelistavad istuda spot range'i serva peal ja pauku teha. Nende võiduprotsent on sama WN8 juures tõenäoliselt sutsu kõrgem (aga adrenaliini vähem).
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 23.09.2018 21:46:04 vasta tsitaadiga

arny kirjutas:
a miks sa arvad, et see tomat just mõne lilla mängu stiilist sedasi käituma pole õppinud. Lilladele on see dmg farm palju olulisem kui tomatile kes matsu ei jaga.


Ma ei tea ühtegi lillat, kes arvaks, et damaget farmitakse arty selja taga. Võibolla tomatid ei tea lihtsalt, et täitsa tagaliini mängides jääd dämmist ilma? Eks nad seepärast ongi tomatid, et nad ei oska positsioneerida oma tanke maksimaalse dämmifarmi jaoks.

Anyway, teemat vahetades - mis teie kõige pikem soolo winrate streak on olnud? Mul on nüüd päris pikk icon_lol.gif

Spoiler Spoiler Spoiler


Kusjuures sellele eelneval õhtul oli mul 11 kaotust 12st mängust loss streak - sama tank, samuti soolo, isegi WN8 oli laias laastus sama, hoolimata kaotustest...

EDIT: pole küll nagu SerBile altkätt midagi maksnud, aga:

Spoiler Spoiler Spoiler


Ju vist vahepeal peab niisama ka vedama - võidud tulid ka need mängud, kus ma ise feilisin...

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BlueQ
HV vaatleja
BlueQ

liitunud: 13.01.2014




sõnum 24.09.2018 23:26:04 vasta tsitaadiga

Rallisin ka M46 Pattoniga ringi, ei tulnud ka kõige halvem tulemus, win 80%.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pyroman11
HV kasutaja
pyroman11

liitunud: 17.11.2013




sõnum 24.09.2018 23:54:59 vasta tsitaadiga

No kui juba eputamiseks läks icon_biggrin.gif
Mis ma aga öelda tahtsin....teinekord võimle või ogaraks, aga kui tiimi seljataga pole, siis ei aita ka peapeal seis või spagaat.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
WOT kasutaja: Abe_Normal
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 25.09.2018 08:35:20 vasta tsitaadiga

BlueQ kirjutas:
Rallisin ka M46 Pattoniga ringi, ei tulnud ka kõige halvem tulemus, win 80%.
Spoiler Spoiler Spoiler


No krt, see ikka väga viisakas thumbs_up.gif Just WRi kuidagi farmib see masin jube hästi.

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karumaru
HV kasutaja

liitunud: 20.01.2018




sõnum 25.09.2018 20:39:42 vasta tsitaadiga

wot on puhas p2w game. võrdleme kahte tanki mida ma hetkel mängin. panter 1 WR 52% ja tiger 1 WR 75%. mõlemad tier 7 tankid, aga meeletu vahe nagu? alustame sellest ja lõpetame sellest, wot ei ole spordimäng. see on p2w game turundusmäng ja selline ta on. wot ei ole mäng nagi teised shooterid on, kus relvad on võrdsed. wotis ei ole midagi võrdset, loeb ainult see mida marketingi osakond kasumiks peab. tehakse uus puu, uus premium tank, see ei ole sport. eks see mäng kestab täpselt nii kaua kuni mängijaid on ja siis juhe seinast.
ma peaks nüüd panter 2 lahti kohe saama, see on veel nõrgem tank kui on panther 1. see mäng on poliitiline, ainult vene tankid on head ja teised siis kuidas marketingi osakond arvab. reaalsete tankidega pole ammu midagi pistmist.
kunagi sõimati serB sitaks, aga uued devid on veel nõmedamad.

üheski teises mängus pole sellist asja olemas kus sa kõrgema leveliga saad nõrgemaid lasta premium saastaga. see nagu korrutab su tulemusi. ajuvaba, ainult venelased suudavad sellist jama toota.
kiitke nüüd lukashenkot, ikkagi euroopa diktaator ja pole putini venemaa. ise müüsin kõik vene tankid maha, enam ei mängi tibla tankidega, parem hilja kui mitte kunagi icon_lol.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 25.09.2018 21:32:55 vasta tsitaadiga

karumaru kirjutas:
wot on puhas p2w game. võrdleme kahte tanki mida ma hetkel mängin. panter 1 WR 52% ja tiger 1 WR 75%. mõlemad tier 7 tankid, aga meeletu vahe nagu? alustame sellest ja lõpetame sellest, wot ei ole spordimäng. see on p2w game turundusmäng ja selline ta on. wot ei ole mäng nagi teised shooterid on, kus relvad on võrdsed. wotis ei ole midagi võrdset, loeb ainult see mida marketingi osakond kasumiks peab. tehakse uus puu, uus premium tank, see ei ole sport. eks see mäng kestab täpselt nii kaua kuni mängijaid on ja siis juhe seinast.
ma peaks nüüd panter 2 lahti kohe saama, see on veel nõrgem tank kui on panther 1. see mäng on poliitiline, ainult vene tankid on head ja teised siis kuidas marketingi osakond arvab. reaalsete tankidega pole ammu midagi pistmist.
kunagi sõimati serB sitaks, aga uued devid on veel nõmedamad.

üheski teises mängus pole sellist asja olemas kus sa kõrgema leveliga saad nõrgemaid lasta premium saastaga. see nagu korrutab su tulemusi. ajuvaba, ainult venelased suudavad sellist jama toota.
kiitke nüüd lukashenkot, ikkagi euroopa diktaator ja pole putini venemaa. ise müüsin kõik vene tankid maha, enam ei mängi tibla tankidega, parem hilja kui mitte kunagi icon_lol.gif


Ajaloolist täpsust nüüd külll ei maksa siit otsida, see on ikka väga kaugel sellest icon_biggrin.gif Mulle meeldib küll seal saksa tankidega mängida, eriti veel siis kui teed hea tulemuse ning keegi tuleb pärast privas virisema, et olen cheater jne jne jne. siis võin öleda et läks korda. Kuna ma stastipede ei ole (ärge nüüd solvuge) siis mind ei morjenda ka see iskiliku reitingu tase. Kui hästi ei lähe ja järjepanu kaotused tuelvad siis panen kinni ja järgimine kord läheb paremini. On asju mis ajavad muigele näiteks, nende reservidega keeratekse raudslet RNG'd juurde, korduvlat olen seda testinud. Kui ikka 200% või 300% reservid (kõik kolm) peale paned siis võid kindel olla, et võit ja damage tuleb raskelt.

_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 25.09.2018 21:36:29 vasta tsitaadiga

Jälle lähete sama trolli õnge. Lihtsalt ignoge teda...
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1058, 1059, 1060 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.