Mina loobusin näiteks siis, kui artyd nõrgemaks tehti
Ma mingi vahe just tõestasin, et arty pole nerfi saanud, pigem buffi, tänu stunn mehaanikale. Teha sessioon jooksul t92 või conqi'ga 2.1-2.4k dmg pole väga suur probleem. Jah, monster rmänge tuleb vähem võrreldes pre-stun ajaga, aga tuleb vähem ka neid mänge kus teed ainult 500-1000 hp dämmi.
Aga saan aru nendest mängijatest kellele meeldib see loto efekt, et paned ruletis 2, 10, 16 peale kogu raha ja vaatad kas saad pihta. Nüüdse artyga lihtsalt dmg per shot väiksemaks läind , samas dpg samaks jäänud, sest saad tihedamalt pihta ja laed kiiremini, lisaks teed nüüd stunni..see vähemalt minu arvamus...
Aga saan aru nendest mängijatest kellele meeldib see loto efekt, et paned ruletis 2, 10, 16 peale kogu raha ja vaatad kas saad pihta. Nüüdse artyga lihtsalt dmg per shot väiksemaks läind , samas dpg samaks jäänud, sest saad tihedamalt pihta ja laed kiiremini, lisaks teed nüüd stunni..see vähemalt minu arvamus...
Neil artameestel tasub nüüd neid FV-sid mängida kui oneshot kõvaks ajab. Need teevad mängus ikka suhteliselt koledaid laske.
Mina loobusin näiteks siis, kui artyd nõrgemaks tehti
Ma mingi vahe just tõestasin, et arty pole nerfi saanud, pigem buffi, tänu stunn mehaanikale. Teha sessioon jooksul t92 või conqi'ga 2.1-2.4k dmg pole väga suur probleem. Jah, monster rmänge tuleb vähem võrreldes pre-stun ajaga, aga tuleb vähem ka neid mänge kus teed ainult 500-1000 hp dämmi.
Aga saan aru nendest mängijatest kellele meeldib see loto efekt, et paned ruletis 2, 10, 16 peale kogu raha ja vaatad kas saad pihta. Nüüdse artyga lihtsalt dmg per shot väiksemaks läind , samas dpg samaks jäänud, sest saad tihedamalt pihta ja laed kiiremini, lisaks teed nüüd stunni..see vähemalt minu arvamus...
Sellel nädalal olen mänginud ainult(va üks e25 lahing 1600 dammi) M53/M55 artyga, kuna üritasin arty misiooni ära teha. Ma ei ütleks ka, et arty kehvem on, pigem palju parem kuna dammile saab lisada stun dammi. Ainuke asi mis kannatab on WR.
Tulemused spoileris:
Minu arust annab just SPG mängule funki juurde kui passid saad karistada kui ei oska/tea saad samuti karistada lisaks kui teed oma tiimi hea SPG-ga koostööd (suhtlete) siis saab suure töö ära teha ja võita.Enamikel ikka lendan peale tapan kõik ära mentaliteet ning pärast nutt ja hala järgi
Minu arust annab just SPG mängule funki juurde kui passid saad karistada kui ei oska/tea saad samuti karistada lisaks kui teed oma tiimi hea SPG-ga koostööd (suhtlete) siis saab suure töö ära teha ja võita.Enamikel ikka lendan peale tapan kõik ära mentaliteet ning pärast nutt ja hala järgi
Need mitteoskajad siin võtavadki kõige rohkem sõna artade vastu.
Minu arust annab just SPG mängule funki juurde kui passid saad karistada kui ei oska/tea saad samuti karistada lisaks kui teed oma tiimi hea SPG-ga koostööd (suhtlete) siis saab suure töö ära teha ja võita.Enamikel ikka lendan peale tapan kõik ära mentaliteet ning pärast nutt ja hala järgi
Mingis mõttes nõus, aga arty'd samas võivad olla ka mängu tapvad. Näiteks 3 arty mängud lahtistel kaartidel. Mis huvi on näiteks heavga funki juurde anda?
Arty tegelikult tervislik lahingule kui neid on max 1-2, eks 2 isegi palju, aga osades map'ides on OK, kus arty impact väiksem. Ütleme, et iga lahing 1 arty, kui vaja siis kaevab mingi hull down tanki välja. Praegu karistab arty iga 30 sec'i tagant u., pole vaja lahingusse neid 3 tk. nats liiast imo. Tekitaks arty jaoks mingi template, et 15% mängudest 0 artyt, 30% 2 artyt ja 55% mängudest 1 arty, seda siis keskmiselt. Arty järjekordi saab vähendada selllega, et on cool down period, kus teatud aja ei saa mängida artyt või siis pead vahele mingit muud klassi mängima..
mul ilmselt ulme mõte aga hetkel arty justkui tuleviku tankid või midagi. Rohkem nagu satelliidid või nii, et saad pealt vaates mööda kaarti ringi vahtida. Kunagi oli mäng battlefield 1942, seal olid ka wespe ja m7 priest. Nendega sõitsid ringi nagu iga teise tankiga aga lasta said siis kaarega mitte otse. Sa nägid sama moodi nagu tankiga aga sihiku asemel tekkis pinnale selline ülevalt alla nooleke koos ringiga mille sisse mürsk kukub, pihta saades oli dmg kõvasti suurem kui muu tankiga lastes. WG võiks ehk sama teha artyga, et enam ei vahi satelliit pildina mööda kaarti vaid otse vaates ja pead sättima kuhu mürsk kukub. Armor tuleks ilmselt ümber teha siis artyl ja camo paremaks aga oleks reaalsem ja huvitavam. _________________
Arty on parim relax muud ei kommenteeri,läheeb jamax
Siis pead seda ilmselt päris hästi valdama. IMHO on sellega ikka võimlemist palju rohkem kui tavatankiga. Vali positsioone, passi skaute ja muudkui säti trajektoore kuhu lasta. Lisaks enamus nii uimased, et flangi kukkumisel pole kuhugi enam minna. Lisaks saad veel sõimata kah.
tnis33, mul. Räägitakse, et modpackide teema. Peale uusima Aslaini sikutamist paranes mul igatahes olukord kõvasti, kuigi vahel harva crashib ikka, õnneks siis kui pikalt idlenud olen. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Ma mängin vanillaga. Jumala lambi hetkedel minimizib WOT akna ja crashib. Teinekord ühe roundi peale 3x
Uninsallsin vana ja lasin väske peale tagasi, mitte miski ei aita.
XVM pani pikalt "segast". Viimased versioonid tunduvad stabiilsed nüüd jälle olema.
Üldiselt kui pidev mängija oled siis nädal-kaks peale uuendust tasub iga päev modide versioone kontrollida, et kas on uuendusi.
Vanillas vaata garaazi seaded üle, minimalistlik vms seal oli tekitas ka crashe. Osadel. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
mul kah viskas pidevalt mängust välja. Tegin WG kaebuse ja soovitati lisaks juba proovitule ka cache failid ära kustuda appdata kausta alt mis woti kaustas. Paraku ei tea kas see aitas või aitas uus nvidia driver mis samal päeval välja lasti ja ma installisin. _________________
Arvasin seni, et bottide tunnuseks on 44%WR, aga nüüd avastasin prantsuse BC 155-55 artat grindides, et ka võimalikult hästi mängida üritades pole probleemi 35%WR saavutada üle mitmesaja mängu.
Ükskõik mida ka ei teeks, mängud lõpevad 15-4, 3-15 (ei tea jah, kumbapidi sagedamini) kolme-nelja minutiga või nii, minuga samasse tiimi sattununa näivad ka uunikumide platoonid hulluvat ja ennast silmapilkselt surnuks yolovat, rääkimata siis traditsioonilisematest meeskondadest.
Irvitage või tundke kaasa... _________________ Tšudes ne bõvajet.
Suht halb. Ma ei oska muud öelda, kui et ära mängi artat, universum karistab muidu
Muidu kui tõsisemalt rääkida, siis viimasel ajal on palju 3-arty mänge ja need ongi eriti volatiilsed, üks pool saab mingi väikese eelise siis enam seda teerulli seisma ei saa. _________________ WoT StatsTwitch Stream
priitr, saada mõned replayd kuidas sa mängid artyt, pigem läbilõige, mitte parimad mängud. Ma ei pea ennast mingiks artafaggotiks, samas saan päris OK'lt hakkama. Võib-olla suudan mingitki nõu anda...
Artasid on jah viimasel ajal kuidagi väga palju. Ei tea kas põhjuseks on see, et teine personal kampaania laseb kõiki arta-ga teha (spot misse ehk mitte )? WG oleks pidanud selles osas ikka mingit pidurit tõmbama, et inimesed ikka TANKE mängiks... _________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Huvitav kas woti teeks selline asi huvitavamaks kui kasutada wow lähenemist. Et siis lightide laske raadiust vähendada, nagu destroyerid wowis aga spotivad samuti. Medidel kah laske ulatust maha, et peaks rohkem vaeva nägema mitte istuvad arty taga farmivad dmg. Wowis asi toimib, et kui on hea nägemine ja kiire siis laske ulatus on väike ja kui oled suur ja aeglane siis laske ulatus suurem. See paneks erinevate tankidega rohkem liikuma minu arust. Nüüd selle AX asjaga enamus top mede istuvad ja farmivad dmg kuskilt tagant, medid on ikka liiga head wotis. _________________
Huvitav kas woti teeks selline asi huvitavamaks kui kasutada wow lähenemist. Et siis lightide laske raadiust vähendada, nagu destroyerid wowis aga spotivad samuti. Medidel kah laske ulatust maha, et peaks rohkem vaeva nägema mitte istuvad arty taga farmivad dmg. Wowis asi toimib, et kui on hea nägemine ja kiire siis laske ulatus on väike ja kui oled suur ja aeglane siis laske ulatus suurem. See paneks erinevate tankidega rohkem liikuma minu arust. Nüüd selle AX asjaga enamus top mede istuvad ja farmivad dmg kuskilt tagant, medid on ikka liiga head wotis.
Nagu need lightid oleks erilised snaiprid praegu? Penetration drop on neil ka vägev. Sinu soovitud tulemused on põhimõtteliselt juba mängus sees lightide kohapealt. Medid liiguvad praegugi palju ringi, artat valvavad sageli ka heavyd ja TD-d. Tundub, et vaatad asja liiga oma mätta otsast. Mängu kaartides ja tankide balansis üldiselt on jama - mitte medides endas. Ja mäng ijates muidugi ka....
EDIT: lisaks veel, et miks sa arvad, et siis heavy seal taga passima ei hakka kui nende laskekaugus rahule jätta? Ma olen WoWsiga suht kursis, ja seal ongi ysna päevakorral mure, et battleshipid kaardi ääres snaibivad mitte ei kasuta oma HP pooli _________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Huvitav kas woti teeks selline asi huvitavamaks kui kasutada wow lähenemist. Et siis lightide laske raadiust vähendada, nagu destroyerid wowis aga spotivad samuti. Medidel kah laske ulatust maha, et peaks rohkem vaeva nägema mitte istuvad arty taga farmivad dmg. Wowis asi toimib, et kui on hea nägemine ja kiire siis laske ulatus on väike ja kui oled suur ja aeglane siis laske ulatus suurem. See paneks erinevate tankidega rohkem liikuma minu arust. Nüüd selle AX asjaga enamus top mede istuvad ja farmivad dmg kuskilt tagant, medid on ikka liiga head wotis.
See teeks asja ikka VÄGA ebareaalseks ja foorumid oleks nuttu-hala täis.
tnis33, keela Discordis mänguga suhtlemine ära, ehk lülita overlay välja. Siis saad mõlemit kasutada. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.