Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa (üldine bränd, press ja teenindus) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 116, 117, 118  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2021 07:40:28 vasta tsitaadiga

netiga kala anyone?

kohalik liiklus ja google otsing toims, aga välislingid jäävad tummaks

_________________
Kommentaarid: 351 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 293
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pois11
HV Guru

liitunud: 11.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2021 07:55:07 vasta tsitaadiga

Hetkel on mingi ikaldus jah mustamäel. Delfit on huvitav lugeda. Uudised on aga reklaame ei ole icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 100
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Oliverk
HV veteran

liitunud: 31.12.2003




sõnum 20.01.2021 08:02:27 vasta tsitaadiga

Kõik katki jah.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kriimsilm
HV kasutaja
kriimsilm

liitunud: 18.05.2002




sõnum 20.01.2021 08:18:33 vasta tsitaadiga

Infoliinilt tuli, et eeldatav lahenduse aeg on 12:00 icon_eek.gif aga loodavad varem.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2021 08:27:46 vasta tsitaadiga

tracert ütleb et pärast soomet on timeout
_________________
Kommentaarid: 351 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 293
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2021 15:28:48 vasta tsitaadiga

Lisaks netiikaldusele oli ka TV (kaabliga) katki.
Nii otse- kui järgivaatamisel olid heli ja pilt süngist väljas. Õnneks digiboksi restart aitas.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2021 18:48:10 vasta tsitaadiga

Viirus sai Markose kätte ehk.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p3000
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.09.2008




sõnum 30.01.2021 14:00:45 lepingu peatamine vasta tsitaadiga

ilmselt saab siit vastuse kiiremini

tsitaat:
Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“
Vali mobiilinumber
Vali „Lepingu ajutine peatamine“


mul puudub valik "ajutine peatamine", on vaid "vaheta paketti" (vali uus nutipakett)

edit

sain lahenduse, tuleb vajutada sinisena kuvatud nr peale, mitte vajutada kasti
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hippokrates
HV kasutaja

liitunud: 13.12.2012




sõnum 16.02.2021 07:54:57 vasta tsitaadiga

Elisa klienditeenindusega suhtlemine on ilmatuma valululikuks osutunud.

Sai nimelt eelmine suvi võetud Elisast pakkumine mobiilsele internetile suvekoju ja kuna pakkumine tundus sobiv, sai ka leping sõlmitud. Pakkumises oli kuutasu soodus 5€ kuus aastaks ajaks. Arvetes on siiski kogu aeg täis hinda küsitud ja mingit eraldi allahindluse rida ei ole vms. Ühesõnaga põhjust nurisemiseks. Kuna mul on pere peale palju lepinguid ja mobiilside arved 50-60€ kuus siis seda alguses ei märganudki. Täitsin siis lõpuks Elisa kodulehel kontaktvormi ja kirjeldasin probleemi detailselt. Vastuse sain meilile kuus päeva hiljem kus lahkelt öeldi et "Uurisime Teie palutud arve kohta ning selgus, et olete kasutanud parkimist mitmel korral, ilmselt sellest tulenevalt oli ka Teie arve suurem. Pakettidega seotud soodustused on meie poolt kõik aktiivsed. Juhul kui soovite arve kohta lisa küsida helistage palun meie infotelefonile 6 600 600 E-P: 07.00-23.00."

Ei taha ma kuhugi ja kellelegi helistada, muud ka teha. Saatsin 15 min. hiljem vastuse kus manusena kõik lepingud ja vigased arved. Nüüd on jälle mitu päeva vaikust. Lõbus lugu ka - vahepeal helistas Elisast mingi müügiinimene ja soovis mulle mingit uut televiisoriteenusvigurit müüa. icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif Ma siis kurtsin et olen nende klienditeenindusega rahulolematu ja ei soovi praegu midagi osta. Müügiinimene hakkas kohe oma käsi asjast puhtaks pesema ("kahjuks mina isiklikult selle valdkonnaga ei tegele"). Oleks siis vähemalt vabandanudki, aga valis selle asemel mega seletamise (inimlik küll, aga vale siiski). Minu silmis on ju tegemist igatepidi ühe ja samuse Elisaga, mul ju vahet pole, kas tegelikult tegemist mõne allhankijaga kes Elisa eest müügitööd teeb vms.

Mul on ka kodune telekas ja nett Elisast. Kuus läheb ümmargune 100€ neile. Huvitav kas peab kõik lepingud liikuma panema nt. Teliasse vms. et midagi reaalselt toimuma hakkaks. icon_confused.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 16.02.2021 09:59:28 vasta tsitaadiga

Lihtsam helistada ju. Saab kiirelt asja lahendatud.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puna
HV Guru


liitunud: 18.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.02.2021 19:03:59 vasta tsitaadiga

Elisaga saad asjad healjuhul joonde siis kui numbrid liikuma paned
muidu on vaidlus nagu peaga seina joosta vaid ühepoolne valu
Kommentaarid: 360 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 312
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bunny
HV kasutaja
Bunny

liitunud: 02.09.2018



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2021 16:28:44 vasta tsitaadiga

Selline küsimus oleks. Elisa pakkus tuua oma numbri üle kuna niigi olen nende neti klient juba väga ammu, ja pakkus sama paketi mis on mul hetkel Telias x2,5 odavamalt (letialune pakkumine 6 euri, tegelik hind on mingi 15 euri). Et siis oleks selline küsimus, kus on konks sellistes pakkumistes ? Öeldi küll, et mingid kohustusi ei kaasne, aga ikka on mingi kahtlus sellistes pakkumistes. Ei tea kohe mida teha.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 05.03.2021 16:55:02 vasta tsitaadiga

Bunny kirjutas:
Selline küsimus oleks. Elisa pakkus tuua oma numbri üle kuna niigi olen nende neti klient juba väga ammu, ja pakkus sama paketi mis on mul hetkel Telias x2,5 odavamalt (letialune pakkumine 6 euri, tegelik hind on mingi 15 euri). Et siis oleks selline küsimus, kus on konks sellistes pakkumistes ? Öeldi küll, et mingid kohustusi ei kaasne, aga ikka on mingi kahtlus sellistes pakkumistes. Ei tea kohe mida teha.


Ei ole mingit konksu. Nii lihtsalt ongi, et ei pea võtma neid ülemakstud pakette mis kodulehel kirjas on.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 05.03.2021 17:12:56 vasta tsitaadiga

Bunny kirjutas:
Selline küsimus oleks. Elisa pakkus tuua oma numbri üle kuna niigi olen nende neti klient juba väga ammu, ja pakkus sama paketi mis on mul hetkel Telias x2,5 odavamalt (letialune pakkumine 6 euri, tegelik hind on mingi 15 euri). Et siis oleks selline küsimus, kus on konks sellistes pakkumistes ? Öeldi küll, et mingid kohustusi ei kaasne, aga ikka on mingi kahtlus sellistes pakkumistes. Ei tea kohe mida teha.


Tähtajalist ei ole.. mis peale mingit aega maksma hakkad? Mobiiliteenustes käibki ületoomiste sõda, eesmärgiga, et kasvatada kliendibaasi ja siis peale mingit perioodi tavahinnaga jätkata, lootuses, et klient taas kolima ei hakka.
Kui algatad kolimise, siis Telia teeb omapoolse "hoia" pakkumise. Otsusta vastavalt sellele. Kui sidumist pole, saad alati ringi liikuda kui teenuse või teenindusega muresid on.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 29.07.2002




sõnum 05.03.2021 17:14:39 vasta tsitaadiga

Tähtajalist pole enam aga on see, et soodustus tavaliselt kehtivusega 24 kuud. Siis hakka jälle kemplema nendega
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bunny
HV kasutaja
Bunny

liitunud: 02.09.2018



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2021 18:56:08 vasta tsitaadiga

Tänud vastamas, eks vaatab ja mõtleb, Telia ka juba pakub oma poolt 8 euriga (2 aastad soodukas) või siis minna üle Diili ja oleks 6,50 (2 aastad soodukas).
tsitaat:

mis peale mingit aega maksma hakkad?

Pidi sama olema koguaeg, aga ma veits kahtlen selles.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 18.05.2021 19:25:35 vasta tsitaadiga

Täna ajas ikka tõsiselt keema elisa klienditeenindaja. Surub mingit jama vastu, midagi asjadest ei jaga. Probleem siis, et elisa nõuab raha telefoni eest mis käis 2 korda garantiis ja ikka vigasena tuli tagasi. Elisa ostis telefoni tagasi,kandis rahad mulle üle ja nüüd nõuavad uuesti raha tagasi.

2 nädalat pidin üldse ootama, enne kui keegi suvatses tagasi helistada. thumbs_down.gif
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.05.2021 20:09:20 vasta tsitaadiga

Keeruline midagi arvata, kui sa ei maini, miks raha tagasi küsivad.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 18.05.2021 20:24:18 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Keeruline midagi arvata, kui sa ei maini, miks raha tagasi küsivad.


Ma ei tea ise ka ju. Selle kuu arvele pandi summa otsa ja kõik. Keegi midagi ei räägi mille eest.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.05.2021 20:28:05 vasta tsitaadiga

Number liikuma siis ja arve ootele, kuni selgitus tuleb. Või said otsekorralduse rõõmud juba kätte?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 18.05.2021 20:56:29 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Number liikuma siis ja arve ootele, kuni selgitus tuleb. Või said otsekorralduse rõõmud juba kätte?


Ei saanud. Maksin selle osa ära mis reaalselt vaja, 250€ vigase Elisa poolt tagasi ostetud telefoni eest jätsin maksmata.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lauri76
HV kasutaja

liitunud: 12.12.2012




sõnum 19.05.2021 00:47:25 vasta tsitaadiga

Elisast ostetud (mi 10T)telefonil hakkasid tulema igapäevaselt kõnede probleemid,et inimesed ei kuulnud mõnikord,inimesed kellega rääkisin,ei kuulnud mind,kadusin ära..,saatsin telefoni garantiisse ja ostsin teise telefoni (mi 11 ) ja seal samamoodi,et mõnikord inimesed kellega rääkisin ei kuulnud mind,katkendlikult...käisin esinduses rääkimas et äkki sim kaardi probleem,ei sa ju olla et mõlemil telefonil sama viga... esintuses teenindaja ütles et prooviksin veel erinevate telefonidega ja ei soovinud kaarti ära vahetada tasuta...

Kuidas teile tundub,kas ikka kaardi viga?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 26.07.2003




sõnum 19.05.2021 01:16:58 vasta tsitaadiga

Ära osta odavat telefoni. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 29.07.2002




sõnum 19.05.2021 09:07:52 vasta tsitaadiga

Osta siis mingi eurone kõnekaart ja proovi
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2021 10:40:05 vasta tsitaadiga

Lauri76 kirjutas:
Elisast ostetud (mi 10T)telefonil hakkasid tulema igapäevaselt kõnede probleemid,et inimesed ei kuulnud mõnikord,inimesed kellega rääkisin,ei kuulnud mind,kadusin ära..,saatsin telefoni garantiisse ja ostsin teise telefoni (mi 11 ) ja seal samamoodi,et mõnikord inimesed kellega rääkisin ei kuulnud mind,katkendlikult...käisin esinduses rääkimas et äkki sim kaardi probleem,ei sa ju olla et mõlemil telefonil sama viga... esintuses teenindaja ütles et prooviksin veel erinevate telefonidega ja ei soovinud kaarti ära vahetada tasuta...

Kuidas teile tundub,kas ikka kaardi viga?


Telia küsib SIM kaardi vahetamise eest raha, v.a. kui sa oled nõus ise iseteeninduses uue kaardi andmed õigesse kohta sisse trükkima - sellisel juhul antakse uus sidumata SIM kaart tasuta kätte ja trükid selle pealt mõned numbrid iseteenindusse ning ei maksa midagi.
Elisas pole midagi sellist?
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa (üldine bränd, press ja teenindus) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 116, 117, 118  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.