Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
03.05.2018 10:52:02
|
|
|
Kui hinnad langevad, siis tuleb pressiteade. Kui hinnad tõusevad, siis pressiteadet ei tule....kahepalgelisus
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
190318
HV kasutaja
liitunud: 19.03.2018
|
03.05.2018 11:21:09
|
|
|
Suurepärane sõnastus:
tsitaat: |
Kallimaks muutub andmesideliidese ja M2M masinliidese kuutasu, kuid seda kokku vaid pea 80 sendi võrra. |
|
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
03.05.2018 11:26:35
|
|
|
https://tehnika.postimees.ee/4482360/elisa-paneb-maasse-400-kilomeetrit-valguskaablit
korrusmajade elanikud, ehk ei midagi uut
tsitaat: |
Ettevõtte tehnoloogiaüksuse juhi Toomas Polli sõnul on peamisteks optikaehituse piirkondadeks Tallinn ja selle lähiümbrus, Pärnu ja Tartu. Vaguskaabel viiakse eelkõige suuremate korterelamutesse, uutesse eramupiirkondadesse ning kuni 100 uude ärimajja. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
erko
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2004
|
03.05.2018 11:57:58
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Kui hinnad langevad, siis tuleb pressiteade. Kui hinnad tõusevad, siis pressiteadet ei tule....kahepalgelisus |
Ega sa artiklit vist ei lugenud? Seal oli öeldud, et hinnatõus puudutab ärikliente ning neid teavitati sihitud kirjadega. Milleks see pressiteade peaks veel vajalik olema?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
03.05.2018 12:17:48
|
|
|
Ärikliendid ei loe pressiteateid?
Aga kui on hinnatõus olnud eraklientidele, kas siis on pressiteade olnud?
Ja vutvut antakse pressiteade välja, seda küll teisel teemal et eelmine vaikselt ära jahtuks https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=733437
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
05.05.2018 13:59:15
|
|
|
Eelmisest kuust alates on Elisa täiesti lambist hakanud jälle emailile arveid saatma. Sai kunagi ära keelatud, kui nad selle eest mingi 60 senti vms küsima hakkasid, huvitav, mis siis nüüd lahti? Said humanitaarabi korras kuskilt tasuta meiliserveri ja paari aasta hoolduskulud?
Ega mul neid ausalt öelda vaja küll pole - omal ajal sai maksetähtaja päevaks igakuine kalendrikirje tekitatud ja toimib kenasti.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
masmre
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.02.2004
|
05.05.2018 14:30:27
|
|
|
See raha küsimine arvete eest keelati ära justkui. Praegu saad vist isegi paberil koju tellida.
|
|
Kommentaarid: 79 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.05.2018 14:42:05
|
|
|
2016 kevadest keelati juba arve edastamise eest tasu küsimine ära.
tarbijakaitsel viskas keti maha, et e-riigis küsis Elisa ka meili teel edastatavate arvete eest nii suurt summat.
Selle peale tõmmati valitsuses muidugi pidurit, kahjuks ka paberarvetele mille levikut prooviti väikese summaga koomale tõmmata.
Nüüd ei küsita enam ühegi arve eest edastustasu.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
05.05.2018 14:50:16
|
|
|
tarbijad maksavad kinni niiehknaa, eraldi kulureana või kuskile sissekeevitatuna, sügavat vahet pole.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
05.05.2018 16:00:33
|
|
|
masmre kirjutas: |
See raha küsimine arvete eest keelati ära justkui. Praegu saad vist isegi paberil koju tellida. |
Tean, aga ma ei ole midagi tellinud - konkreetselt keelasin omal ajal iseteenindusest mõlemal kujul saatmise ära. Aprilli alguses tuli emailile lambist märtsi arve ja nüüd aprilli oma. Pole ühtki muudatust teinud, isegi mitte andmeid täpsustanud.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
05.05.2018 17:37:15
|
|
|
Elisast on mullegi helistatud niimõnigi kord, siis olen neile nende e-arve saagast rääkinud Siis soovitakse mulle positiivset päeva ja kõik.
Hiljutine lugu elisa (maksmata?) arvete teemal, mine võta kinni, kellel õigus, kellel mitte aga kahju ikka...
http://epl.delfi.ee/article.php?id=81956303
_________________ Kulli või kirja... Iso kulli |
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
06.05.2018 09:20:12
|
|
|
Henry kirjutas: |
Elisast on mullegi helistatud niimõnigi kord, siis olen neile nende e-arve saagast rääkinud Siis soovitakse mulle positiivset päeva ja kõik.
Hiljutine lugu elisa (maksmata?) arvete teemal, mine võta kinni, kellel õigus, kellel mitte aga kahju ikka...
http://epl.delfi.ee/article.php?id=81956303 |
No milleks tasulisi pakette jagada...
|
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
100 |
|
tagasi üles |
|
|
190318
HV kasutaja
liitunud: 19.03.2018
|
07.05.2018 01:37:05
|
|
|
tsitaat: |
Eelmisest kuust alates on Elisa täiesti lambist hakanud jälle emailile arveid saatma.
|
Üks tavalistest variantidest on see, et teatud andmebaasis on veerud kaduma läinud ehk mingi andmebaas on kas puusse migreeritud või lausa õhku lastud ja ei-tea-mis-asjast varukoopiaga asendatud.
|
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
07.05.2018 02:41:45
|
|
|
Päris vana backup siis, kuna viimati on mulle arve saadetud 12.2013.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
190318
HV kasutaja
liitunud: 19.03.2018
|
07.05.2018 14:04:48
|
|
|
Mida kõike ei juhtu, eks
|
|
tagasi üles |
|
|
Esteix
HV kasutaja
liitunud: 13.01.2013
|
12.05.2018 20:30:56
|
|
|
190318 kirjutas: |
Suurepärane sõnastus:
tsitaat: |
.
jeesus188 kirjutas:
Kui hinnad langevad, siis tuleb pressiteade. Kui hinnad tõusevad, siis pressiteadet ei tule....kahepalgelisus
Ega sa artiklit vist ei lugenud? Seal oli öeldud, et hinnatõus puudutab ärikliente ning neid teavitati sihitud kirjadega. Milleks see pressiteade peaks veel vajalik olema? icon_confused.gif |
|
Alates 1. Maist tõusid ka osade eraklientide hinnad, kui aasta tagasi oli hind mul ~ 6eur nüüd peale teist hinnatõusu 9.5eur.. ajab närvi küll eriti kui saadetakse ülipikk kiri kuidas pakett jne paremaks tehakse läheb aga lõpus ikka kirjas, et seoses kiiruse tõstmisega oleme kahjuks sunnitud ka hinda tõstma. Nagu oleks küsinud neid muudatusi 🤔
Lugupeetud Klient!
Meil on Sulle mitu uudist! Alates 1. maist 2018 jõustuvad muudatused avavad Sulle mitmeid uusi võimalusi ja võimaldavad meil operaatorina pakkuda Sinu numbril XXX levale teenusele Nutipakett 7,96 veelgi paremat kasutuskogemust.
LEPINGU MUUTMINE
1. Teavitus internetipiletite tingimuste muutmisest
Internetipiletid (päeva-, nädala- ja kuupilet) on välismaal reisides osutunud lühikese ajaga meie klientide seas populaarseks mobiilse interneti kasutamise teenuseks. Alates 1. maist 2018 muutub teenuse kasutamine veelgi mugavamaks, mitmekülgsemaks ning soodsamaks:
Internetipileti regiooni sisenedes saad kliendina SMSi* otselingiga Elisa iseteenindusse, kus saad valida, millise hinnakirja ja -mudeli alusel soovid mobiilset internetti välismaal tarbida. Esmakordse iseteenindusse sisenemise ja selleks vajamineva andmesidemahu eest tasu ei võeta. Sulle kuvatakse neli valikut: vastava regiooni päeva-, nädala-, kuupilet või mahupõhine arveldus. Elisa soovitab internetipileteid, mis on soodsaim viis mobiilse andmeside kontrollitud tarbimiseks. Valides mahupõhise arvelduse maksad iga tarbitud andmemahuühiku megabaidi (MB) eest vastavalt roamingu hinnakirjale, millega võib kaasneda oodatust suurem arve. Mahupõhiselt arveldatud tarbimine piletiregioonis arvestatakse kalendrikuise roamingu andmesidelimiidi sisse (vaikimisi 60 €, km-ga);
*Eeldusel, et Sinu nutipakett (nt Euroopa, Põhjamaade, Soome) ei sisalda vastava sihtriigi paketisisest andmemahtu
Päevapilet on sarnaselt nädala- ja kuupiletiga nn liuguva kestusega: päevapilet kehtib aktiveerimise hetkest 24h, olenemata kalendrikuust või sihtriigi ajavööndist;
Sama raha eest rohkem andmesidemahtu:
Euroopa päevapileti maht suureneb – senise 2,5 €/400 MB asemel saab tarbida 500 MB;
Internetipiletite andmesidemaht mitmekordistub järgnevates riikides: Venemaa, Ukraina, Valgevene, Türgi, Iisrael, Kõrgõzstan, Iraan, Tadžikistan, Usbekistan, Gruusia, Kasahstan, Armeenia, Araabia Ühendemiraadid. Senise päevapileti 10 €/150 MB asemel saab tarbida 400 MB, senise nädalapileti 24 €/500 MB asemel 1 GB (gigabaiti) ning senise kuupileti 36 €/1 GB asemel tervelt 2 GB andmemahtu;
Nelja internetipileti regiooni asemel on kolm regiooni: „Põhja-Ameerika“ ning „Muud riigid“ liidetakse ning need koonduvad ühise nime „Muud riigid“ alla;
Kaua oodatult lisandub „Muud riigid“ alla uue riigina Šveits, mis avab esmakordselt võimaluse tarbida internetti kontrollitult ja soodsamalt kui kunagi varem ka selles riigis.
Internetipiletite tingimuste muutmise õiguslikeks alusteks on Elektroonilise side seaduse § 99 lõige 2 ja Elisa üldtingimuste punkt 10.5 ning muudatuse põhjuseks on sidevaldkonna tehniline ja sisuline areng, toodete ja teenuste hinnakujunduse muutumine ning klientidele teenuste ja toodete kasutamiseks täiendavate ja paremate võimaluste loomine.
2. Teavitus andmesidepakettides üles- ja allalaadimiskiiruste ning hinnastamise muutmisest
Oled Sa mõelnud, miks sõbraga vesteldes Skype’is heli ja pilt katkevad, YouTube’is oled sunnitud vaatama madalama kvaliteediga pilti, et vältida video seisma jäämist või miks läheb täna mõne uudiste portaali nagu Delfi avamiseks kauem aega kui viis aastat tagasi?
Kodulehed, veebirakendused ja sotsiaalmeedia kanalid muutuvad järjest mahukamaks, sest tänapäeva interaktiivse maailma lahutamatuks osaks on saanud videod, voogedastused, reklaambännerid, suured pildid jms. Mahukama sisu kuvamine eeldab ka kiiremat ühendust, mis vähendab internetilehekülgede ning e-posti manuste allalaadimisele kuluvat aega.
Lisaks on suur osa interneti videosisust tänaseks Täis-HD formaadis (1080p), mille sujuvaks vaatamiseks on vajalik internet minimaalse kiirusega 5 Mbit/s. Viimast Sinu tänane Nutipakett 7,96 ei võimalda, mistõttu alates 1. maist 2018 tõstame Sinu teenuse allalaadimiskiirust
pea kolm korda (3,5 Mbit/s => 10 Mbit/s)
ning üleslaadimiskiirust
kaks ja pool korda (2 Mbit/s => 5 Mbit/s)
Kvaliteedi tõstmine eeldab meiepoolseid investeeringuid, mistõttu muutub mõnevõrra ka Sinu Nutipakett 7,96 kuutasu, suurenedes ühe euro ja viiekümne sendi võrra.
Tahame pakkuda Sulle teenuste tarbimisel kvaliteeti, mis võimaldab internetis teha senisest asju tõhusamalt, kiiremini ja väiksema närvikuluga.
Toome siinjuures Sulle ka ühe näite. Kui tahad YouTube’is vaadata ühe minuti kvaliteetse pildiga videot, mis võtab keskmiselt 30 MB andmemahtu, siis vana kiiruse juures (3.5 Mbit/s) oleks Sul aega kulunud 1 minut ja 9 sekundit, et video jõuaks piisavalt ette laadida ja video vaatamine oleks sujuv. Uus kiirus (10 Mbit/s) võimaldab kvaliteetse pildi ja heli ning sama video avamiseks läheb vaid 24 sekundit.
Andmesideteenuse raames üles- ja allalaadimise kiiruste tingimuste muutmise õiguslikeks alusteks on Elektroonilise side seaduse § 99 lõige 2 ja Elisa üldtingimuste punkt 10.5 ning muudatuse põhjuseks on sidevaldkonna tehniline ja sisuline areng ning klientidele teenuste ja toodete kasutamiseks täiendavate ja paremate võimaluste loomine.
3. Teavitus teeninduse hinnakirja muutmisest
Elisa Eesti AS muudab alates 1. maist 2018 teeninduse erakliendi hinnakirja, kehtestades hinnakirja uusversiooni, millega on võimalik tutvuda Elisa kodulehel (https://www.elisa.ee/et/elisast/teenuste-tingimused-ja-hinnakiri/teeninduse-hinnakiri-erakliendile).
Teeninduse hinnakirja muutmise õiguslikeks alusteks on Elektroonilise side seaduse § 99 lõige 2 ja Elisa üldtingimuste punkt 10.5 ning muudatuse põhjuseks on toodete ja teenuste hinnakujunduse muutumine ning klientidele teenuste ja toodete kasutamiseks täiendavate ja paremate võimaluste loomine.
4. Teavitus andmekaitsealaste tingimuste muutmisest
Elisa uuendab alates 25. maist 2018 andmekaitsealaseid põhimõtteid ja eeskirju, et viia need kooskõlla Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärusega nr 2016/679. Uuendatud dokumentide redaktsioonidega on Elisa kodulehel jaotuses „Teenuste tingimused ja hinnakirjad“ võimalik tutvuda hiljemalt 24. aprillist 2018 a. Tingimuste muutmine ei too kaasa olulisi sisulisi muudatusi Elisa teenuste igapäevase kasutamises, kuid klientide andmete kaitsmisele pööratakse veelgi enam tähelepanu ning täpsustatakse kliendi õigusi andmetega tutvumise, andmete kustutamise ning andmete ülekandmise osas.
Andmekaitsealaste tingimuste muutmise õiguslikeks alusteks on Elektroonilise side seaduse § 99 lõiked 1 ja 2 ning Elisa üldtingimuste punkt 10.5 ning muudatuse põhjuseks on muudatused õigusaktides (eelkõige Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmääruse nr 2016/679 rakendamine) ning vajadus sellest tulenevalt ajakohastada ja selgitada teenuste osutamise ja kasutamisega seotud asjaolusid.
Ülaltoodud muudatustega mittenõustumisel on Teil õigus leping leppetrahvita üles öelda, teavitades sellest Elisa klienditeenindust punktides 1–3 kirjeldatud muudatuste puhul enne 1. maid 2018 ning punktis 4 toodud muudatuse puhul enne 25. maid 2018 a.
Küsimuste korral helista palun Elisa kõnekeskuse numbril 6 600 600, kirjuta info@elisa.ee või pöördu lähimasse Elisa esindusse.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
mTim
HV Guru
liitunud: 19.10.2004
|
13.05.2018 20:25:14
|
|
|
mina sain tänu lepingu muudatustele elisast leppetrahvita jalga lasta. Anti mõista ka, et muidu oleks leppetrahv tulnud
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Corwin
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.01.2005
|
13.05.2018 22:04:19
|
|
|
Ma sain raevuda jälle Elisa peale, tea kas kelelgil teisel on sarnast situatsiooni ?
umbes aasta eest sai telefon ostetud, aastase vms järelmaksu peale, kindlustus ka võetud. Esinduses mitukorda kinnitati et peale aasta maksmist saab vabalt ära liikuda ja "kindlustust saab lõpetada iga kell"
Täna mõtlesin et nu aasatake möödas, peaks selle kindlustuse jama ka ära lõpetama, see p10lite oma nime järgi vähemalt 10 korda vasta maad käinud ja pole tal viga midagi. Well...tuleb välja et kindlustust ei saa lõpetada kuna tähtajaline leping kuni 2019 juuli. Ehk siis 2 aastat.
Sai kuri kiri supporti ka kirjutatud, viimati vastasid 2 nädalat tho...
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
14.05.2018 09:01:09
|
|
|
Corwin kirjutas: |
Ma sain raevuda jälle Elisa peale, tea kas kelelgil teisel on sarnast situatsiooni ?
umbes aasta eest sai telefon ostetud, aastase vms järelmaksu peale, kindlustus ka võetud. Esinduses mitukorda kinnitati et peale aasta maksmist saab vabalt ära liikuda ja "kindlustust saab lõpetada iga kell"
Täna mõtlesin et nu aasatake möödas, peaks selle kindlustuse jama ka ära lõpetama, see p10lite oma nime järgi vähemalt 10 korda vasta maad käinud ja pole tal viga midagi. Well...tuleb välja et kindlustust ei saa lõpetada kuna tähtajaline leping kuni 2019 juuli. Ehk siis 2 aastat.
Sai kuri kiri supporti ka kirjutatud, viimati vastasid 2 nädalat tho... |
Kahjuks nii on, et kõik olulised vastused tuleb küsida kirjalikult.
Ise alati üritan e-mailiga sellised asjad paika panna nii, et saadan väga konkreetselt sõnastatud küsimuse ja palun sellele vastust, et hiljem minimeerida vaidluse võimalust (päris välistada ei saa kunagi).
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Esteix
HV kasutaja
liitunud: 13.01.2013
|
28.05.2018 23:52:35
|
|
|
mTim kirjutas: |
mina sain tänu lepingu muudatustele elisast leppetrahvita jalga lasta. Anti mõista ka, et muidu oleks leppetrahv tulnud |
Ei olnud sega mõeldagi kas laseks jalga või mitte kuna teavitus saadeti ainult iseteenindusse, mitte mailiga või smsiga.. Kes see käib iga kuu igas kohas kus mingi leping või asi oseteeninduses kontrollimas ega uusi kirju saadetud pole.. suht gay. Ausalt olen pettunud elisas.. Kui tähtajaline lõppeb vaatan ja tõmban ilmselt leebet kogu pere numbritega
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
28.05.2018 23:59:58
|
|
|
Esteix, suht gay on lasta neid iseteenindusse saata, selmet e-maili või muud sarnast lahendust eelistada
tsitaat: |
Lisaks iseteenindusele on Sul võimalik saada arveid ja teateid tasuta ka teistesse kanalitesse (nt posti või e-posti teel).
Teavituste sihtkoha seadistamine on oluline, et saaksime tagada esmatähtsa teabe (nt lepingu muudatused) kiire ja vahetu jõudmise meie klientideni. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
ufo56
HV Guru
liitunud: 18.11.2004
|
29.05.2018 00:53:07
|
|
|
rex kirjutas: |
Päris vana backup siis, kuna viimati on mulle arve saadetud 12.2013. |
Pole viga, COOP pank lasi paar nädalat tagasi midagi õhku ja klientide netipangad näitasid 0
_________________ Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
Esteix
HV kasutaja
liitunud: 13.01.2013
|
30.05.2018 00:31:56
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Esteix, suht gay on lasta neid iseteenindusse saata, selmet e-maili või muud sarnast lahendust eelistada
tsitaat: |
Lisaks iseteenindusele on Sul võimalik saada arveid ja teateid tasuta ka teistesse kanalitesse (nt posti või e-posti teel).
Teavituste sihtkoha seadistamine on oluline, et saaksime tagada esmatähtsa teabe (nt lepingu muudatused) kiire ja vahetu jõudmise meie klientideni. |
|
Teoorias on sul kõik õige ja peab mainima, et otsisin kodulehelt selle koha üles ja tuleb välja, et olen praktikas seda ka jälginud. Nimelt mul on nii arvete kui teadete sihtkohaks märgitud minu isiklik e-post. Arved on iga kuu seal olemas, teateid mitte. Peakski neile helistama ja asja uurima.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
30.05.2018 07:38:31
|
|
|
Teade on tavaliselt arve peal. Aga püsimaksega maksjad ei vaata ju arveidki...
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
30.05.2018 09:57:58
|
|
|
rex kirjutas: |
Teade on tavaliselt arve peal. Aga püsimaksega maksjad ei vaata ju arveidki... |
Mul on tele2ga nö otsekorraldus, arve läheb panka ja tuleb ka meilile. Arveid ikka jälgin, et eelkõige olematu asja eest ei maksaks.
_________________ Kulli või kirja... Iso kulli |
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
|