Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
deFt
HV kasutaja
liitunud: 23.06.2008
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Leinö
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
26.09.2012 10:53:45
|
|
|
londiste kirjutas: |
Leinö, ramdrive kui aeglasem storage? ahah. |
Proovi. Ja siis kommenteeri.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
26.09.2012 10:59:37
|
|
|
Leinö, olen mänginud hdd, sdd ja ramdrive pealt. kiiruses osas ramdrive > sdd > hdd. aga sellegipoolest on 10-15 sek ramdrivelt vähe liig.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
26.09.2012 14:13:14
|
|
|
Peaks olema ka mingi maproom, sama süsteem mis POE-s, endgame paistab küll soliidne
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Qufi
HV kasutaja
liitunud: 29.08.2011
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
rewer
HV Guru
liitunud: 31.08.2004
|
28.09.2012 13:40:53
|
|
|
Settings>Item Display?
|
|
Kommentaarid: 1296 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
917 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Leinö
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
29.09.2012 17:28:55
|
|
|
Türbel küll, mingi vana rammis mul tegelase juurikate vahele kinni
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
MaxEvil
HV kasutaja
liitunud: 07.10.2007
|
30.09.2012 12:06:58
|
|
|
Leinö kirjutas: |
Türbel küll, mingi vana rammis mul tegelase juurikate vahele kinni
|
Kui muud moodi välja ei saa, sii:, "LAN game"-> Reroll world, viskab su karakteri lähimasse linna
kuid kõik kaardid genereeritakse randomiga uuesti, mis jäävad ka üksikmängu pärast seda
EDIT: seda reroll tegelt vist ei pea panema, peaks piisama lihtsalt LAN mängu alustamisest ka
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
30.09.2012 12:39:13
|
|
|
nii, nüüd on siis torchlight 2-le üks ring peale tehtud.
üldmulje on täpselt selline nagu ma vist korra juba olen väljendanud - odav diablo kloon.
arvestades nende kilkamist, et teevad parema diablo kui uus diablo ongi, siis on ikka väga huumor kui vähe uusi lahendusi on mängus.
kuna d3 on kõige lähem konkurent, siis on ka see põhiliselt võrdluseks.
d3 pealt tl2 mängima hakata on üldiselt üsna valus tagasiminek kvaliteedis.
samas, kolmandik d3 hinnast ja kui otsidagi odavat diablo klooni, siis miks mitte.
koigepealt sellest, mis disaini ja kujustuse poolt silma jäi:
- fantaasiarikkus keskkonna osas paistab välja: metsa-ala (d2/d3 act1), kõrbeala (d2/d3 act 2), swamp (d2 act3). okei, soo act3s (ehk siis mingi pool act3) oli üsna okei ja need paar viimast steampunki areat olid ka okei. aga need olid vaid paar tundi kogu mängust. kollidega oli samasugune lugu - vaid paar head liigutust, seened soos ja võib-olla ka steampunk, ülejäänud oli standardkraam.
- esimesega võrreldes parem graafika pole just eriline näitaja. kujustuse pool on maitseasi.
- korraliku madina puhul ei saa ööd ega mütsi aru, mid ekraanil toimub. on küll toredad efektid, aga proovige mõni suurem fight 6-kesi ette võtta, ja siis keset madinat mõnd konkreetset vastast klikkida...
- asjad, millest aru ei saa enne kui mõtlema hakkad - peale tl2 mängimist panin tähele kuidas d3-s on alati uksed-doorwayd ekraanist kaugemates seinades. tl2s oli meeldiv ukse ees kakelda, kus ukse hitbox on igal pool ees + enamasti tuleb ukse tagant järgmine seltskond vastaseid selga...
- hitboxid on liiga väikesed. kohati lihtsalt ei saa vastastele pihta klikitud. viimased tunnid see küll ei häirinud, tea kas patsutati ära või lihtsalt harjusin lõpuks.
sisulisemast poolest:
- random mappidest on saanud hunnik fixed areasid ja random dungeonid (nagu diablo 3). hea küljena - see mapworksi teema on peajagu üle d3 recycletud samadest story areadest. random dungeonid kohati lõbusate modifieritega ja bossiga lõpus on Hea Mõte™.
- skill süsteem oli pettumus. kõik runicu lubadused mitmekesisemast skillsüsteemist kui d3 ja tulemus... on täpselt sama nagu d3 aga ilma respecita (veame kihla, et see tuleb modidega kiirelt).
- charid paistavad üsna unbalanced olema. ma oma outlanderiga (ja multiplayer mängudes ka kaas-outlandereid jälgides) toksin vastaseid ikka hädiselt. samas maagtüübid lasevad aoe-ga nii, et maa must ja jooksevad vastastest kiiremini läbi raskusaste kõrgemal kui mina.
- ma tean küll, et rohkem elu ja rohkem dämmi ongi nagu actionrpg kõrgema raskusastme põhipoint aga tl2-s on sellegipoolest nagu midagi puudu. üle normali lihtsalt ei viitsinud mängida. kõige hullem, et asi ei ole raskuses vaid nüriduses. asi ei läinud mitte raskemaks vaid tüütuks. lihtsalt tuli teha sama asja kauem (ehk siis hit-n-run outlanderi korral).
- kui d3 on itemizationil põhinevalt kuradi suurte numbritega itemitel, siis tl2-l on need liiga väiksed.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
30.09.2012 13:19:58
|
|
|
Spoiler
Kurat pappi ei ole,et vaadata mida siis pakutakse
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
deFt
HV kasutaja
liitunud: 23.06.2008
|
30.09.2012 13:53:28
|
|
|
thargun kirjutas: |
Spoiler
Kurat pappi ei ole,et vaadata mida siis pakutakse |
See selline huvitav vendor kes ainult set'e müüb. Ise sain selle scrolli kuskil lvl 20 ja 30 vahel, siis olid tal hinnad kuskil 40k kanti.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
renhoelder
HV veteran
liitunud: 19.06.2003
|
30.09.2012 16:53:18
|
|
|
11h mängitud Vetiga ja olen hetkel lvl 31 Outlander.
Mis endale hetkel negatiivselt silma on jäänud, tl1 jäi mäng pausi kui oma item'id Petile sokutasid, tl2 jookseb rahumeeli edasi.
Naljakas on ka vaadata kui satud mingi Elite hunniku otsa kuskil, sama level sinuga, presenteeritakse sulle su perse hõbekandikul nii kiiresti, et mäng teavitab sind "Your health is low" ja "You have died" kui sult juba küsitakse kas soovid leveli alguses või linnas resurrectida
Nõustun, et Vetiga mängida on just nüri mitte raskem otseselt.
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
30.09.2012 17:39:57
|
|
|
Ei nõustu, et vetiga on nüri, just vastupidi, normaliga on nüri
Lvl 63 NG+ vetiga, alustasin just A2-te
Mingis koopas mind löödi 4-5 korda pilbasteks, vihastasin ja läksin lan normalis sinna ja.. põmm, põmm, korja loot kokku, põmm, põmm, korja loot jne
Veteraniga kui ikka näed et troll võtab oma suure nuiaga hoogu, siis run Forest run
Aga eks ta maitse asi ole
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Leinö
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
30.09.2012 17:55:30
|
|
|
MaxEvil kirjutas: |
Leinö kirjutas: |
Türbel küll, mingi vana rammis mul tegelase juurikate vahele kinni
|
Kui muud moodi välja ei saa, sii:, "LAN game"-> Reroll world, viskab su karakteri lähimasse linna
kuid kõik kaardid genereeritakse randomiga uuesti, mis jäävad ka üksikmängu pärast seda
EDIT: seda reroll tegelt vist ei pea panema, peaks piisama lihtsalt LAN mängu alustamisest ka |
Downportal aitab ka.
Booni kutsusin välja, sain mitu päris head itemit.
Ehk siis kui kellelgi on Argonauti set itemeid pakkuda, andku teada
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
renhoelder
HV veteran
liitunud: 19.06.2003
|
30.09.2012 18:08:16
|
|
|
thargun, eks igale oma.
Kohati tundub Vetiga ka lihtne, seal samas satud mõne kangema vennikese otsa ja tõmmatakse sul hoobilt kotid pähe. Või on siis asi klassis. Ma ei mäleta, et tl1s oleks sellist asja olnud, et tihti võid kaotajaks jääda lihtsalt selle tõttu, et mingi 10+ väikeste vennikeste mob sulle kuskil kaela lendab lisaks mõnele eliidile. Esimeses mäletamist mööda mingeid rottide ja tarakanide või millegi võrdväärse rahesid polnud. Lisaks sellele olen täheldanud, et tegelane jääb pahatihti kõmmutama paigale kui oleks vaja eest ära liikuda, st ei taha liikumisele reageerida, alles hiljuti lahmisin tl1 veel korra läbi, seal sellist asja ei täheldanud.
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
30.09.2012 18:25:48
|
|
|
Yep, endal sama asi, selle asemel et joosta ta raibe seisab mokk töllakil ja veel tulistab, ajab ikka närvi küll ausalt.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
High-Q
HV Guru
liitunud: 11.11.2001
|
04.10.2012 11:46:31
|
|
|
tegin ka TL2-le ringi peale.
lasin normaliga, ei viitsinud eriti pingutada ja selles suhtes ei ole küll virisemist. isegi, kui kerge oli, siis challenge polnud peamine.
negatiivsed muljed:
1) itemite valik sõltus esmalt socketist või õigemini nende arvust. kuna igasugu shardid ja skullid ja emberid olid väga hea rewardiga, siis mitme socketi olemasolu oli ikka üle prahi asi. Kuskil level 35 juures sain 4 socketiga sinise pistoli, mis vedas mind mängu lõpuni. Mu signature spell gaive spell võttis miski 20 mana, aga ainuüksi mana recovery per second oli kividega mul kuskil 10 per second ning relval +12 mana leech on hit. sisuliselt käiski mäng skilli spammiga, primary attack oli mõttetu, ainult vahest manaleechiks, kui ei viitsinud potioneid kasutada. skillid tundusid aga kõvasti kõvemad, "low magic" my ass, nagu TL2 wiki outlanderit kirjeldab.
2) critical hit teema oli ikka megalihtne outlanderi charge'iga. ainult 100 dexiga tähendas pasiivis u 20% chance'i, ühel õlal oli +3, relval +2, st imekergelt 25% passivi. charge'iga sai kuni +10 (ja vähenes väga aeglaselt) ja share the wealthiga jõudsin 6-ni (samuti vähenes aeglselt, sest iga killiga taastus). 40+ critical hit chance oli ikka megalihtne saavutada. 2000-3000 damagega hitid lendasid 40-ndal levelil sinna-tänna. ühe ainsa 20 managa gaive thowriga tähendas see vähemalt 5-le kollile samaaegset criti ma ei jõudnud tavalistele kollidele ligidalegi saada, kui need juba maas olid. TL1-s pidi ikka valima ja otsima itemeid, et üle 25% saada.
3) enchanteri täielik mõttetus. väga kallis ja kasutu. 10K kulda mingi +50 healthi eest on väga naeruväärne. kolmas enchant oli tubli 15000 või peale. esimeses osas oli asi huvitavam (kuigi sellega oli rohkem abuse'i ja hacke) ja mis peamine, tulemus oli parem. kallis oli, aga oli riskivärk
4) build valik oli ikka väga lahja. outlanderiga sisuliselt peale poison damage't valikut ei olnud, vähemalt mõttekat mitte. natuke oli physicali (mis sakkis) ja natuke tuld, aga ice ega lightning valikut ei olnudki. Sama lugu on lisaskillidega, et mitme skilli paigutamine mingit pointi ei olnud, pigem üksikute skillide põhjaajamine ja keskendumine paarile põhilisele. see tähendas aga, et vahepeal jäi skillpointe lihtsalt üle ja paigutasin suvalistesse skillidesse, et äkki tuleb kasuks. sain respec potioni, jõin ära ja lootsin, jess teeme midagi uut, aga ennäe, polnudki midagi head valida.
5) mängu lõpp oli kuidagi lahja. justnagu d3-s oli act1 äge, act2 okei, act3 ja 4 aga tundusid kiirustusega tehtud, nii ka TL2-s. act4-ja ei saanudki päris aru, millal algas ja lõpukas tuli kah ilma igasugu etteteavituseta. lahja oli.
6) ma nagu ei saanud pet strateegiast aru. itemeid valisin mis ma valisin, aga ikka igal levelil oli mu petil suurem armor igas elemendis, suurem damage, rohkem HP-d ja mana . by default, ilma igasugu eri-itemiteta ja ma neid +% pet armor/dam ei korjanudki. ma ei mäletagi, et ta kordki ära oleks surnud. mina ise surin, aga pet mitte.
7) ja mis võibolla kõige enam häiris: eemaldumine originaal Torchlight ideest ja d3-mega samastumine (metsad, kõrbed, talveteema jms). Miks on mängu nimi torchlight, kui torchlighti linnaga see mitte kuidaig seotud ei ole, ainult avafilmikese stseen. Mis neil korrustel viga oli? Väga tiptop idee oli.
meeldisid:
väga väiksed süsteeminõudmised. int graafikaga läpakal jooksis isegi päris okei.
suured kaardid ja mitu missiooni per map, sh päris lahedad. vähe backtrackimist, mis on väga positiivne. Borderlands2 idiootsusega ei anna võrreldagi
üsnagi pikk gameplay. 19€ eest tubli jagu mängu, rohkem kui diablos
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
04.10.2012 12:05:31
|
|
|
Enchatimine võib olla ikka päris ok, kui leiad stats enchanteri, aga nad vist ilmuvad randomiga
Mul enchatis ühele jupile +31 focust ja +22 strengthi, minu arvates päris okidoki boonus, maksis vist mingi 30k kokku
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
04.10.2012 13:00:50
|
|
|
High-Q kirjutas: |
4) build valik oli ikka väga lahja. outlanderiga sisuliselt peale poison damage't valikut ei olnud, vähemalt mõttekat mitte. natuke oli physicali (mis sakkis) ja natuke tuld, aga ice ega lightning valikut ei olnudki. Sama lugu on lisaskillidega, et mitme skilli paigutamine mingit pointi ei olnud, pigem üksikute skillide põhjaajamine ja keskendumine paarile põhilisele. see tähendas aga, et vahepeal jäi skillpointe lihtsalt üle ja paigutasin suvalistesse skillidesse, et äkki tuleb kasuks. sain respec potioni, jõin ära ja lootsin, jess teeme midagi uut, aga ennäe, polnudki midagi head valida. |
skillivalikut iseenesest ju oli... ma maxisin pmst jooksvalt ära püstolitega seonduvad passived ja panin ühe punkti muudesse passivetesse. kogu muu tegevus oli sigil trees. shadowshot dämmi jaoks + heal/blade pact.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
|