Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Manivald
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2005
|
15.07.2010 13:21:55
Canoscan 4400F ei toimi Windows 7'ga |
|
|
Mure selline. Saime uue arvuti, Windows 7 peal. Muidu kõik OK, aga scanner ei toimi. Installeerisin Canoni kodukalt saadud draiverid, restartisin - ikka ei midagi. Kui võtan Canoni toolboxi lahti, siis seal scannerite valikus ei ole midagi. Kui vaatan Device Manageris, siis ühes kohas on "usb not recognized" või midagi sellist (ma olen ise praegu nüüd sellest eemal, aga mälu järgi meenutan). Vana arvutiga kus oli Vista peal, asi töötas kenasti. Täitsa mure majas
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
15.07.2010 13:23:49
|
|
|
proovi vista driveritega
|
|
Kommentaarid: 340 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
283 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
15.07.2010 13:23:49
|
|
|
proovi vista driveritega
|
|
Kommentaarid: 340 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
283 |
|
tagasi üles |
|
 |
Manivald
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2005
|
15.07.2010 13:36:35
|
|
|
Wordmc9 kirjutas: |
proovi vista driveritega |
Sai ka ära proovitud - tulemust ei ole.
Kummaline - Microsofti kodukalt saab lugeda, et see scanner peaks küll olema Windows 7'ga kenasti kokkusobiv.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
15.07.2010 14:11:22
|
|
|
Kui skanneri ühendad, siis Device Manager-i alla tekib "midagi". Kas Imaging device alla või USB vidinate alla või...
Sellel paremklõps > Properties > Details > Hardware Ids. Seal peab olema näha VID_04a9&PID_2228 http://www.linux-usb.org/usb.ids andmetel. Kui ei ole midagi või on VID_0000&PID_0000, siis arvuti skanneriga suhelda ei suuda ja mingid draiverid siin ei aita. Kas sellepärast nüüd kohe skanner katki on, seda ei tea. Võib olla ka defektne kaabel või probleemid arvuti USB pordiga või...
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
15.07.2010 14:32:44
|
|
|
Tööl on täpselt sama skänner ja töötab Windows 7 32-bit peal veatult, isegi Toolbox tarkvara on selle jaoks olemas ja töötab ka korralikult.
Paigaldada tuleb draiver paketist ScanGear CS 12.13 (vastavalt vajadusele 32-bitine või 64-bitine ja sellest piisab skänneri kasutamiseks) ja kui tahad ka skänneri nuppe ja Toolboxi tarkvara kasutada, siis CanoScan Toolbox 5.0.12a (töötab nii 32 kui 64-bit süsteemil)
Nuppude töölesaamiseks võib olla vajalik Printers and Devices aknast skänner üles otsida ja selle seadistuses nuppude vajutamisel käivitatavaks tarkvaraks valida CanoScan Toolbox.
Kõik selle leiad siit ja sigrimigri vähendamiseks vali seal lehel OS-iks Windows 7 ning keeleks English
Kui endiselt ei tööta, proovi USB kaablit vahetada (kasutad ikka skänneriga kaasas olnud korralikult varjestatud kaablit või mingit muud?)
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Manivald
HV kasutaja

liitunud: 28.10.2005
|
19.07.2010 09:51:43
|
|
|
Nii, nüüd saime ikkagi käima. Eile installeerisin rahulikult draiverid uuesti peale - ja toimib! Tänud kõigile!
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|