Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  1a.ee OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 49, 50, 51  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Nipi1000
HV kasutaja

liitunud: 25.10.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2018 14:01:46 vasta tsitaadiga

ei ole nuttu, lihtsalt natuke pettunud, et peale pikka ootamist ei saanud tellitud kaupa, mille eest oli makstud(toode ei olnud laos viimane vms.)...kui nüüd väita, et nende kauba valikus olevaid tooteid ei peagi olemas olema, siis võib ju ükskõik mida müüa. ma siiski eeldaks, et kui tellimus on kinnitatud, siis on ka see kaup olemas ja antud tellimusse ära lubatud(laost maha kantud). hetkel on nende laomajandusega kohe kindlasti midagi katki, kui mitu inimest saab samale tootele tellimuse teha(ja ka jõuda arve tasumiseni), mida vb laos ainult 1 ongi...
ps. endal isiklikult pole 1a.ee'ga probleeme olnud, ka täna sain ilusti oma tellitud hinnaga monitori kätte ja pretensioone ei ole....aga soovitada neid enam ei julge, mine tea, vb jälle on neil tooted vale hinnaga, pole olemas või lihtsalt kaovad ära.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2018 14:34:07 vasta tsitaadiga

no tundub ikka väga nutu moodi kui hakatakse juba mingeid "peaks ka tegema..." teooriaid välja käima selle pärast, et lihtsalt ühes poes ei olnud müüa ühte tellitud vidinatest ja selle eest maksti raha tagasi.

keegi pole väitnud, et midagi ei pea olemas olema. ma selgitasin mismoodi arvutipoodide kaubavaliku sisteema toimib. keskladu ILMSELGELT ei ole ühe eesti poe jaoks personaalne, et poe tellimuste süsteem saaks kuidagi mõjutada seda, mis seal toimub või ei toimu. Who knows, kuhu see kaart ära müüdi või oli lao info lihtsalt outdated ja tegelikult oli kaart või kaardid juba varem ära müüdud aga lihtsalt staatus polnud muutunud. kui varem selliseid asju ei teadnud siis nüüd ja edaspidi loodetavasti tead. sind see muidugi ei lohuta aga ma võin 100% kinnitada, et täpselt samasuguseid case'e on praegusel ajal VÄGA paljudel inimestel arvutirauaga. selle nimi on reaalsus turumajanduses. kui miski toode on defitsiit, ja seda veel ülemaailmselt siis paraku käib selle järgi paras rabamine ja siililegi on selge, et keegi jääb ilma. mida vähem kaupa pakkumises on ehk mida suurem defitsiit parasjagu, seda rohkem on neid ilma jääjaid. täpselt sama asi võiks suvalisel hetkel juhtuda misiganes kaubagrupiga. hiljuti oli meil võikriis näiteks. iga mats lihtslat poest võid ei ostnud...võisid ju kaupmeest kiruda prisma leti taga, et KURAT teil on ju hind siin väljas aga miks kaup otsas on? kedagi ei huvita ja ega ausalt öeldes väga ei peagi huvitama. kaup on otsas...kõik, lihtne. arvutipoed jah, tahavad raha ette aga eks see ole ka mingis mõttes mõistetav. kas keegi peab selle jaoks pangalaenu võtma, no see on juba ausalt öeldes igaühe isiklik tragöödia. edaspidi soovitaks elada rohkem oma võimaluste piires. võibolla ikka ei ole vaja just 1080ti'd osta kui selle jaoks tuleb minna panka laenu taotlema?! thumbs_up.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nipi1000
HV kasutaja

liitunud: 25.10.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2018 15:01:27 vasta tsitaadiga

no kuule, võiks natuke huumorist ka aru saada, keegi ei hakka ju mingit e-poodi/laenukontorit tegema...ja palun võta rahusteid, kui muidu ei saa ja vajadus kohe juhmiks sõimama hakata.
arvan, et täiesti mõistlik on eeldada, et poes nimekirjas olevad tooted on ka reaalselt müügis ja tellimuse kinnitades see ka tellimusesse saab ning kantakse laost koheselt maha, et mitte järgmisi kliente eksitada. kui juhtubki, et müüakse kaupa, mis vb juba eelmine päev laost otsa sai, siis tuleb ju koheselt klienti teavitada, mitte oodata nädal aega ja kliendi rahasid kinni hoida.
ps. veel sinu võipaki näitel... kui sisenen poodi, panen võipaki korvi, jõuan kassasse, maksan võipaki eest ära ja siis kilekotti tõstes selgub, et minu ees olev klient maksis juba minu võipaki ise ära ning nüüd kuulub see hoopis talle ja mina pean jääma ootama kuni saabub uus võipakk poodi või siis nõustuma raha tagasi maksmisega järgmine päev nt....siis ei ole see ju normaalne?
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trib3
HV kasutaja

liitunud: 20.03.2005




sõnum 09.03.2018 15:15:08 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:


Üldiselt, ega arvutipoed ei ole ka kohustatud olema mingisugused infopunktid igale suvalisele jukule, kel pole (väidetavalt) aimugi, mis maailmas toimub...eriti just graafikakaartidega! ausalt öeldes isegi meedias on korduvalt läbi käinud, et kaardid on maailmast otsas. Nii et võibolla peaks siis natuke enda ümbr toimuvat paremini hoomama, oskaks teinekord arvestada sellist võimalike viperustega.



Seega kõik 1080ti mida arvtuitark või mõni epood müüd realselt pole, kõik on maailmas otsas icon_smile.gif nice one Wiltz, oskad reedel tuju tõsta icon_smile.gif
Ja mis sugune krdi tainapea läheb neti poodi tellib midagi, maksab ja siis ootab kaupa! Lugegu uudiseid selle asemel et ostelda icon_smile.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2018 15:26:35 vasta tsitaadiga

täiesti mõistlik on ka eeldada, et vahel esineb ikka infosüsteemides vigu ja tõrkeid! eriti kui seal taga on ka inimfaktor ja seda veel õige mitmes järgus.

ei oska kommenteerida seda kui kaua kuskil midagi oodati või mitte, aga üsna selge on see, et ega info tõepoolest ei liigu alati nii "koheselt" nagu inimesed loodavad või arvavad. kas see oli pood või ladu, kes info liigutamisega venitas, seda ei tea ka täpselt keegi. seega ei saa teha mingeid põhjapanevaid järeldusi. ja variante on mitmeid, võibolla poodi teavitati hoopis, et loaseis oli hetkel vale, kuid lähima nädala jooksul oodatakse uut partiid? partiid aga ei saabunud sest ka laole anti selles osas vale või lõplikult kinnitamata infot. jällegi, mis siis nüüd saama peaks sinu meelest? pood peaks sulle selle ühe ja ainukese õige kaardi ise valmis ehitama sahvris? ilmselgelt mitte. tundub igati loogiline, et siis lihtsalt pakutakse võimalikult sarnase hinnaga võimalikult sarnast toodet asenduseks. ega poes ei hakka sul onud netist otsima, et oi kuramus ei tea, see kaart on ikka natuke väiksema jõudlusega...ei tea kas ikka on viisakas pakkuda? otsus, kas see sobib või mitte, jäi sinu teha. tegid otsuse ära ja said raha tagasi. kuskil foorumis prõõksuda, et vaadake kus on ikka ennekuulmatu jultumus, sellise asja peale? milleks?

mul pole vaja rahusteid võtta selliste pehmoprobleemide tõttu. lihtsalt naeruväärne on lugeda, mis probleemid inimestel on. justkui mille iganes SAAMINE oleks mingisugune kuradi põhiõigus. elus on tähtsamaid asju, mille pärast muretseda. viimase 2 kuu jooksul olen ostnud, ning üritanud osta igasuguseid graafikakaarte ja muid vidinaid igasugustest erinevatest kohtadest. et ENAMUS juhtudel pood tegelikult seda kaupa müüa ei saagi, või siis ei saa müüa sellise hinnaga nagu väljas oli...see on täiesti tavaline ja igapäevane situatsioon praeguses turuolukorras. eelkõige tasub ise helistada ja täpselt küsida üle kõigi asjade tegelik ja aktuaalne seis, suurem osa "valetellimusi" õnnestub juba nii vältida. vahel on tõesti raha mõnda aega kuskil kinni. no mis siis ikka teha. pole senimaani veel lõputult kuskile midagi kinni jäänud.

ja pealegi, nagu keegi siin just kirjutas "1a puhul on hea see, et kauba eest saab maksta ka kättesaamisel sularahas või kaardiga. Siis jääb ära see ootamine, et millal raha nende arvele jõuab ja mis siis saab, kui kaubaga mingi probleem tekib." et miks siis ei võinud seda varianti kasutada kui pangalaenud ja suured riskid jne? anyway, ma arvan, et konstruktiivne kriitika on igati tegetulnud aga antud juhul mul on küll raskusi selle konstuktiivse osa leidmisega siit. seda, et toodete seisud kuskil netilehtedel ei pruugi alati vastata tõele peaks tänasel päevfal teadma juba suht igaüks siin eeriigis. ja kui oled kord oma raha kuskile kontole kandnud siis tasub ka sellega juba ette arvestada, et mis iganes probleemide korral võib see raha seal võõral kontol ikka nädalaid kindlasti kinni olla enne kui tagasi saad. minuteada neid asju reguleerivad seadused ja eks seadustega tasub sellisel puhul siis lihtsalt kursis olla

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2018 15:33:35 vasta tsitaadiga

sul on kohati raskusi kirjutamisega icon_lol.gif

Okei, ma niisama, mitte paha pärast.

Ma ise olen nõus uskuma, et hea hinnaga kaup on läinud nagu soe sai. See muutus nähtavasti ei kajastu piisavalt kiiresti 1A e-poes. [samas ma ei tea, kuidas neil see süsteem toimib]
Kui ma teen oma tellimuse ja saan 1A-lt kinnituse, et saime raha kätte jne jne, kas siis nende laoseis uuendatakse automaatselt?
Teine moment, kas e-poes on kirjas laoseis või see, mis "viimati" kehtis?

_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nipi1000
HV kasutaja

liitunud: 25.10.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.03.2018 15:45:32 vasta tsitaadiga

aga tänud info eest, wiltz...võibolla oli siis tõesti vale eeldada meie poolt, et neil tootenimekirjas olevad tooted ka reaalselt müügis on icon_wink.gif
samas kuna see teema on seotud 1a.ee kasutuskogemusega, siis seda ma siin jagangi...
ps. mulle väga meeldib nende e-pood, eriti toodete sorteerimine(parem kui hv's), komplekti koostamine, jne...samuti pole endal nendega probleeme olnud ja loodetavasti ka ei tule
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 09.03.2018 15:50:00 vasta tsitaadiga

Ausalt öeldes, et kui ma olen midagi tellinud ja ära maksnud ning siis on poel tekkinud mingi error saatnud vale toote/ülemüünud, siis ma eeldan, et papp kantakse tagasi võimalkult kiiresti aga ikka aetakse seda 14p jura.

Ikka meil käib kuller korra nädalas, vaja teha korralik kontroll...
Kurat, kui see on poe bläkk, siis peaks korraldama kiirema protsessi.
Sellega seoses on niimõnigi pood ja ka kmh...ksalong minu mustasnimekirjas.

_________________
Kulli või kirja... Iso kulli
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 13.03.2018 20:38:26 vasta tsitaadiga

Kohutav tellimis keskkond, tahad midagi järelmaksule saada pead tööandja andmed sisestama +tööandja pangakonto.....milleks? Lisaks pead nõustuma uudiskirjadega, muidu tellimust täita ei saa ja kui oled soovinud järelmaksule midagi siis pead tellima kulleriga kauba kättesaamis viisi. Pakiautomaati ei lase samamoodi vormistada. Lisaks võetakse veel tellimuse töötlemise teenustasu:1.29 thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!


viimati muutis Muhekas 13.03.2018 21:04:54, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.03.2018 20:42:25 vasta tsitaadiga

tsitaat:

tööandja pangakonto

Why , tahavad neile raha saata icon_eek.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 13.03.2018 20:44:49 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
tsitaat:

tööandja pangakonto

Why , tahavad neile raha saata icon_eek.gif


Seda peab neilt küsima.

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimzu
HV kasutaja
raimzu

liitunud: 27.10.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2018 02:15:16 vasta tsitaadiga

El-Fuego kirjutas:
Kohutav tellimis keskkond, tahad midagi järelmaksule saada pead tööandja andmed sisestama +tööandja pangakonto.....milleks? Lisaks pead nõustuma uudiskirjadega, muidu tellimust täita ei saa ja kui oled soovinud järelmaksule midagi siis pead tellima kulleriga kauba kättesaamis viisi. Pakiautomaati ei lase samamoodi vormistada. Lisaks võetakse veel tellimuse töötlemise teenustasu:1.29 thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif



päris toksiline icon_biggrin.gif


1). ei pea nõustuma sealt saad valida et ei soovi uudiskirja emaili peale.
2). sa pead sisetama enda pangakonto mitte töötandja oma.
3). kulleriga sellepärast et pead andma alkirjad lepingule. (üks jääb sulle ja teise toob kuller firmase tagasi)
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 14.03.2018 12:29:13 vasta tsitaadiga

Ei ole toksiline. Kurja ma täidan kodus uuesti ja siis teen sulle screeni. Oli täiesti olemas tööandja pangakonto. 2x veel vaatasin seda. Ja jäi mulle see arusaamatuks. Kus seda maksekuupäeva määrata saab seda ma ka ei näinud ning kuna tuleb esimene sissemakse teha? Arvutitargas on see asjaajamine ikka tükimaad inimlikum.
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2018 13:01:49 vasta tsitaadiga

Mis leheküljel sa oled? Kuskil pole mingit kasti tööandja arveldusnr jaoks. Ainuke arvelduskonto nr lahter, mida tellimise käigus küsitakse on sinu enda oma. Ning tõesti, uudiskirja liitumine ei ole kohustuslik. Saad sealt tulbast ju valida, et ei soovi uudiskirja.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 14.03.2018 13:31:38 vasta tsitaadiga

Nagu ma eelnevalt ütlesin, ma teen selle järelmaksu teema uuesti läbi ja postitan ekraanisalvestuse siia.
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2018 13:37:18 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

icon_rolleyes.gif

_________________
Kommentaarid: 351 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 293
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2018 23:26:04 vasta tsitaadiga

ju ta arvabki, et kuna arveldusarve numbri lahter on seal tööandmete juures, siis tuleb töö kontornr sisestada
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 15.03.2018 00:30:13 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
ju ta arvabki, et kuna arveldusarve numbri lahter on seal tööandmete juures, siis tuleb töö kontornr sisestada


Jah arvasin tõesti. Ja kui need väljad täita ja edasi minna siis näitab infot töökoha andmete kohta. No hetkel olen küll confused.

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
StarLight
HV veteran

liitunud: 09.06.2004




sõnum 15.03.2018 11:25:16 vasta tsitaadiga

Sorry aga.... icon_lol.gif Kui elementaarsetest asjad on segased, kas siis on ikka mõistlik võtta pikaajalisi finantskohustusi endale ?
_________________
Make no mistake. Despite every good thing i've ever done... I'm still a bad person
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.03.2018 11:32:12 vasta tsitaadiga

Samas nad küsivad seal suht absurdseid asju, millel pole mingitki seost liisingusse võtmisega
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
StarLight
HV veteran

liitunud: 09.06.2004




sõnum 15.03.2018 12:27:35 vasta tsitaadiga

jeesus188, näituseks mida? Vaadates seda pilti mis siin lingutud on ei näe küll ühtegi sellist üleliia mõttetut küsimust.
_________________
Make no mistake. Despite every good thing i've ever done... I'm still a bad person
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.03.2018 12:30:33 vasta tsitaadiga

StarLight kirjutas:
jeesus188, näituseks mida? Vaadates seda pilti mis siin lingutud on ei näe küll ühtegi sellist üleliia mõttetut küsimust.

Elukoha tüüp, perekonnaseis, panga nimi

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.03.2018 15:45:43 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
StarLight kirjutas:
jeesus188, näituseks mida? Vaadates seda pilti mis siin lingutud on ei näe küll ühtegi sellist üleliia mõttetut küsimust.

Elukoha tüüp, perekonnaseis, panga nimi


need ju täiesti enesestmõistetavad küsimused...
elukohatüüp vaja teada kas maksad üüri ehk on lisa kulutus sulle või omad hoopis ise kinnisvara väiksem risk sulle laenu anda kuna sult on mida võtta probleemide korral.
pereseis sama keiss suht... kas on mitu sissetulekut või elad üksi.. või oled hoopis lahutatud ja pead naisele alimente plekkima mis kindlasti suurendab riski...
panka ilmselt tahavad ,et su andmete õigsust kontrollida sissetuleku suurust jne...
ma ei tea mida te mõtlete??? et HV-s on mõned positiivsed ja siis peavad kõik mulle insta laenu andma ilma küsimusi küsimata:D?
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2018 04:10:05 vasta tsitaadiga

Tasub meeles pidada, et järelmaksu taotlemisel nõutavad andmed ei ole mingi 1a luulu vaid tingitud sellest, et neil on 3 järelmaksupakkujat - bigbank, koduliising ja inbank. Reaalselt nõuab koduliising ilmselt kõige vähem andmeid, aga lihtsam ju lasta korraga kõik ära täita. Ma ei tea kuidas see järelmaksu taotlemine seal on üldse. Täidad andmed ära ning tuleb vastus, et kes kui palju ja mis tingimustel pakub?
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 23.03.2018 12:02:14 vasta tsitaadiga

Mihkel. kirjutas:
Tasub meeles pidada, et järelmaksu taotlemisel nõutavad andmed ei ole mingi 1a luulu vaid tingitud sellest, et neil on 3 järelmaksupakkujat - bigbank, koduliising ja inbank. Reaalselt nõuab koduliising ilmselt kõige vähem andmeid, aga lihtsam ju lasta korraga kõik ära täita. Ma ei tea kuidas see järelmaksu taotlemine seal on üldse. Täidad andmed ära ning tuleb vastus, et kes kui palju ja mis tingimustel pakub?



Ma ei tea mille järgi seal otsustatakse, aga mulle määrati Koduliising krediidi andjaks.

Pilt töökoha andmete kohta, seda siis kuvab kui koik väljad oled täitnud.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  1a.ee OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 49, 50, 51  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.