praegune kellaaeg 18.06.2025 21:53:55
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
LiivaneLord
Sõpradele "Olavi"
liitunud: 20.06.2006
|
07.11.2013 21:30:23
|
|
|
Spoiler 
londiste kirjutas: |
mängijate leidmisega oligi selles tohutult keeruline ju?
lükkasin ka sikutama aga 10gb-ga läheb suts aega.  |
Asi on selles, et kõik teised saavad mängida ja mingeid probleeme ei ole, aga minul on igavene häda, et midagigi leida. Vahest möödub 4-5 päeva ja mitte ühtegi mängu. Varem ma viitsisin mitukümmend korda päevas otsida mängu ja siis pikapeale ehk midagi "tilkus" ka, aga krt ei viitsi enam otsida. 2-3 korda panen otsima ja rohkem ei viitsi. Aga sellist kadalippu ei peaks ju läbi tegema.
Lisaks tollele sõbrale sai räägitud ka ühe teisega, manoelm vist oli mängija nimeks. Ta aitas mind ja ta nagu teadis ka asjast rohkem ning vastuseks minu küsimusele, et võib-olla ma mängijaid ei leia seetõttu, et mäng on juba üsna vana ja ebapopulaarne ning mängijaid lihtsalt ei olegi, oskas mulle kinnitada, et tegelikult on mängijaid küll ja küll. Tema korraldas kunagi ka onlines kokkusaamisi ja mina olin sel ajal hakkamas kohe, aga mina ei saanud mitte kellegagi ühendust.
Esimese litsentsi otsin Ubisofti kampaania raames ning Manoel arvas, et äkki seetõttu on konto piiratud, et see mingi "säästulitsents" vms. Ostsin siis uue litsentsi ning täishinnaga, aga ei mingit muutust uue litsentsiga polnud.
Kui mul oli 1 megane ühendus, siis Manoel arvas, et aeglane internet. Sain 5-mega, muutusi polnud. Nüüd on 30-mega, ikka ei miskit. Seega ühenduse viga pole, pordid samuti kõik suunatud muidugi. Modemiks on olnud Speedtouch 716, TG 585 ja nüüd on TG789vn. Isegi Elisa Mintiga sai proovitud, aga see viskas paketikadude tõttu minuti jooksul mängust välja. Ainus, mida pole saanud proovida, on teine arvuti, aga kuna mu sõber Moskvas proovis seal minu kontoga mänge leida ning ei saanud, siis ei saa viga olla ei arvutis, ega ka internetiteenuse pakkujas. Ja mis iganes ka on, temal tema enda kontoga probleeme ei ole.
Manoel lõpuks ka vist tüdines ja eemaldas mu sõprade hulgast ära, aga paaril perioodil olen saanud temaga mängida. Üldjuhul käibki see perioodiliselt. Selle Moskva sõbraga saingi varem mängida, enamasti vaid kahekesti, aga perioodiliselt oli perioode, mil ma ei saanud ka temaga mängida. Praegune periood aga on juba nii pikale veninud, juba vist teine kuu jookseb, mil temaga mängida ei saa. Temaga mängimine tähendab muidugi seda, et üldjuhul mängida saame vaid kahekesti, sest mitte keegi teine ei saa meie mänguga ühineda.
Rusikareegliks on kujunenud - kui toimumas on mäng, milles osaleb sõber, kellega ma saaksin mängida ning ta mängib mängijatega, milles vähemalt üks on selline, kellega ma ühendust ei saaks, siis selle mänguga ma liituda ei saa. Kui aga mängivad kõik need mängijad, kellega saaksin ka ükskult mängida, siis ma selle mängu üles leian ja saan nendega liituda.
Teine reegel - kui mina mängin kellegagi, siis sellega saavad liituda vaid need mängijad, kes saaksid ka eraldi mängida nii minu kui ka kõigi teiste mängus osalevate mängijatega.
Kogu selle krempli ning püramiidskeemi tulemuseks on see, et mina ei saa mängida mitte kellegagi ja mitte keegi ei saa ühineda mänguga, kus mina osalen. Vahest oleme tuimalt 3 tundi jutti mänginud ja mitte ühtegi teist mängijat pole liitunud. Nad lihtsalt ei saa. Manoel ütles, et ta teab veel mängijaid, kellel on selline probleem. Vahepeal toimis trikk, et sõber teatas, kui toimub kvalifikatsioon. Kvalifikatsiooni ajal oli suurem tõenäosus saada mänguga liituda.
Ubisofti support on ka nii krdi kavalalt üles ehitatud. Iga kord esimest kirja kirjutades ja ära saates annab süsteem errori ning tagasi ei suuna. Kui klient oleks kogenematu, siis ta eeldaks, et ta peab kogu kirja uuesti kirjutama, FF back nupp toob õnneks teksti tagasi, aga igaks juhuks tuleb tekst enne kopeerida, et ei peaks uuesti kirjutama. 1. hea võimalus klientide kaebusi vältida.
Teine trikk on neil see, et iga järgmine vastus võtab 2x rohkem aega. Olen neile vist 4-5 juhtumid avanud ning esimene vastus tuleb järgmine päev, teine vastust 2-3 päeva pärast, kolmas vastust 5-6 päeva pärast ja niimoodi see venib.
Kolmas trikk on anda stampvastuseid. Nt. Vaata lehte, kus kirjas, millised pordid peavad olema avatud, siis Run Uplay as admin, Send logs, contact your ISP, disable all startup items, disable your antivirus, update your sound card driver (selle peale ei teadnud, kas nutta või naerda), update you video card driver (loogiline, aga draiverid uued), jne jne. Küsimustele praktiliselt ei vastata, vaid stampvastused.
EDIT:
gan3b, see võib ka juhus olla, aga minul on mängude leidmise tõenäosus umbes 5:95 vastu.
EDIT 2: Täna tekkis üks idee, et kuna probleem on seotud kontoga ning kui Ubisoftiga asi mitte kuidagi ei õnnestu ja sõber Moskvas nõus on, siis ehk ostab tema sealt uue litsentsi, mille võtan mina kasutusele. Mina teeksin ülekande temale.
Hetkel on see vaid plaan B.
Kui vaid teaks, mis põhjustab selle, et minu konto saab online ühenduste loomisel väiksema prioriteedi. Arvan, et põhjus on kuskil selles kategoorias.
EDIT 3:
Asjad natukene arenevad ning kui varem paluti saata dxdiag ning msinfo fail, siis täna paluti muuta parool, et nad saaksid oma testimiskeskuses asja proovida.
EDIT 5:
tsitaat: |
In this case the problem could be with your friend instead of your account,. |
Muide, sai tehtud kaitse selle mängijaga, kes Moskvas elab. Saatsin talle oma mängukoodi, konto andmed ning ta logis minu nimel sisse ja üritas mängida. Kuigi temal pole seal oma kontoga probleeme kunagi olnud, siis ka tema ei saanud minu kontoga multiplayerit mängida ...
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|