Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Supreme Commander 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 25.02.2010 17:42:04 Supreme Commander 2 vasta tsitaadiga

link :: ametlik leht


järgmine variant ühest karmimast rtsist on olemas/tulemas. järg supreme commanderile.
rohkem kõike, rohkem streamlined, lihtsam, kiirem ja mõnusam. või mida iganes marketingidroidid välja pole mõelnud.

demo on tänasest steamis saadaval.

lingid:
ametlik leht
wikipedia
supreme commander wiki
demo (steam)

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 25.02.2010 17:43:33 vasta tsitaadiga

Tegu on järekordse mõttetu tootega GPGlt. Vana hea SupComiga seob seda taiest ainult nimi, kõik muu on konsoolipoiste "streamlined" rämps.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 26.02.2010 02:28:11 vasta tsitaadiga

teema võiks ikka olemas olla ju icon_razz.gif

kommentaare demo põhjal olen juba kuulnud (rohkem streamlined, rohkem vähem raske, rohkem vähem buildinguid jne).
kui kodo jõuab, saab ise ka ära proovitud, demo tiksub steamist parasjagu.

edit:
kommentaarid olid õiged. käkk. järg on esimese mänguga võrreldes mänguasi.
- jookseb päris hästi ja näeb vastavalt väga halb välja (unitid on mänguasjad, animatsioonid hüplikud)
- ressursimajanduse refresh on HALB. supcomi eripärase sissetuleku ja ehitamise queuede asemele on taas kord tekkinud standardne rtsi ressursisüsteem - ootad kuni ressurssi on ja siis ehitad. queueda saad samuti ainult olemasoleva ressursi piires.
- research oleks nagu teoorias hea mõte, aga praktikas jätab mitmes mõttes odava mulje.
- waypointimine ikaldab millegipärast, lisaks ei paistnud unitid enam formationitest kuulnud olema.
- ehitisi ongi vähem.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 26.02.2010 03:04:38 vasta tsitaadiga

Siis küll jama.

Orig. Supreme Commander oli ikka väga tegija. Siiani vahest mängin. Lihtsalt jama on see, et ei eksisteeri masinat millel seda jooksutada. Tahaks näiteks üksi 1vs8 81x81 mapil teha arvuti vastu max unititega. Minu oc-d q6600 ei suuda suurt üle 1000 uniti välja võtta. Peale seda juba sim speed niikehva, et mängiks nagu aegluubis.

Teiste vastu muidugi pro.

Aga eks proovin selle demo ka varsti ära...
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2010 16:26:56 vasta tsitaadiga

Mulle demo täitsa meeldis, eriti see research värk ja upgraded.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 27.02.2010 11:20:47 vasta tsitaadiga

Supreme Commander 2 flowfield pathfinding. icon_eek.gif
http://www.gametrailers.com/video/flowfield-pathfinding-supreme-commander/62420?type=flv

_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.02.2010 11:44:54 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 27.02.2010 12:44:59 vasta tsitaadiga

ee... lõhnab pullikaka järgi.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hondaa
Kreisi kasutaja
hondaa

liitunud: 09.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.02.2010 15:25:21 vasta tsitaadiga

demo kuskilt normaalsest kohast ka kätte saab? (steam ei ole minujaoks normaalne)
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 27.02.2010 15:31:38 vasta tsitaadiga

hondaa, demo on steam-only.
mäng ise ilmselt ka kui steamworks multiplayeri jaoks tarbel...

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 05.03.2010 03:03:37 vasta tsitaadiga

Good work. Jälle üks franchise rikutud. 7/10.

Eraldiseisva strateegiamänguna ei oleks väga vigagi. Tehniliselt töötab, gameplay on ok ning kujutan ette, et keskmine rts-i mängija võib isegi nautida seda mängu mõnda aega.
Kuid olgem ausad võrreldes Originaaliga on see mäng nii omadega metsas kui olla saab.

Graafika - Lego klotsid vikerkaare värvides. Give me a break. SupCom 1-s ei olnud minu meelest graafika mingi probleem. Kui juurde lisada, et kuni mängu tehti on tänapäeva keskmine arvuti võimeline originaalset SupComi ilma suuremata probleemideta jooksutama siis otsus downgrade-da tundub absurd. Ilmselge konsoolide eelistamine mängu tegemise ajal.

Sound - Meh. Pole midagi erilist. Nagu strateegiamäng ikka. Voice acting - average ja mitte kaasahaarav.

Gameplay - Tule taevas appi. Mapid on väiksed, kadunud on tunne, et sa pead võitmiseks kasutama strateegiat. Pm on tegemist ainult taktikalise mänguga. Nagu keskmine RTS. Economy system on täiesti mõttetu. Lihtsalt ehita vastav ehitus ja see automaatselt kogub ressurssi. Kui vastav kogus on käes saad midagi ehitada. Ei saa enam nii teha, et planeerid pool baasi jutti ära ning engineerid hakkavad kohe lammutama. Kui pappi pole siis jääb kõik pooleli. Kui vajalike vahendeid ei ole siis ette queuing ei ole enam võimalik.
Uniteid on vähe ning neil on väga vähe iseloomu.
Experimental unitid on ka parajad naljad.

Võtsin custom scenario, suurima mapi ning alustuseks 2vs2.
30 minti ja map läbi. Avastasin ära kogu tehnoloogia ning oligi kogu moos. Ehitasin 30 research stationit ning 10 minutiga avastasin kõik ära mis vaja. Experimentali tegemine võttis ainult mõne minuti.


Kui mängu suurim tugevus on enhanced pathfinding siis andke andeks kui ma rõõmust lakke ei hüppa.

Eraldiseisva mänguna võttes 7/10.
SupCom: FA-ga võrreldes - 4/10. Tõeline tagasiminek ja mõttetu dumbdown, et konsoolikate jaoks asi sobivaks teha. Jah, mäng on nüüd arusaadavam keskmisele mängurile, kuid kadunud on isikupära ja tõeline huviline, kes nautis juba Total Annihialaton-it saab igastähes pettumuse osaliseks.

Delete...
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 05.03.2010 07:52:26 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
Good work. Jälle üks franchise rikutud.



Delete...


Sekundeerin.
The elements, that made SupCom very good are completely stripped down. Epic fail võib siinkohal täiesti öelda.
Uninstall + shift-delete.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2010 10:14:14 vasta tsitaadiga

Mul veel 3 kampaaniamissiooni teha ja siis on ka kampaania läbi. Kurb tõesti, asi tehtud kordades lihtsamaks. Pmst clickfest nüüd, igasugu ehitisi/uniteid on ikka nii vähe (võrreldes sup com 1-ga).
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 05.03.2010 10:16:23 vasta tsitaadiga

Archangel, lisaks su jutule veel selle, et 'advanced' pathfinding tähendab antud kontekstis tõsiasja, et erinevalt supcomist/fa-st ei arvutata teed enam per unit vaid karja peale kokku...
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 05.03.2010 10:26:15 vasta tsitaadiga

Too paljuhaibitud pathfinding paistab olevat baseeritud sellel väiksel uurimustööl. Ütleks, et ei midagi erilist. Puhast A* pathfindingut ei ole enam aastaid keegi kasutanud, praktiliselt kõikjal on mingitsorti kohendused sees suuremate masside liigutamiseks.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
martin366
HV Guru
martin366

liitunud: 07.09.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.03.2010 12:46:33 vasta tsitaadiga

empire earth 3 tuleb meelde, mis oli total fail icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 05.03.2010 13:04:55 vasta tsitaadiga

Minule, kui inimesele, kes RTS'e eriti ei armasta meeldib see isegi veidi rohkem, kui 1. osa, sest suurem roll on huvitavatel lahingutel, mitte baasi ehitamisel ja ressursside majandamisel. Erinevate experimental'itega, mida eskordivad pisemad üksused on üsna huvitav lahingusse minna. Seda kuidas suur kogus unit'eid sujuvalt liigub on lausa lust vaadata eelnevaid kogemusi silmas pidades.
_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 05.03.2010 13:35:15 vasta tsitaadiga

Marduuhin, c&c4 on sinu jaoks.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rogue
HV kasutaja
rogue

liitunud: 24.08.2002




sõnum 06.03.2010 13:56:02 vasta tsitaadiga


Link


Haha Supreme Fail!

_________________
Life sucks sellega oleks nigu kõik öeldud
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 14.03.2010 00:54:50 vasta tsitaadiga

No nii... olen oma jagu mänginud seda nüüd ja ütleks et tegemist on üllatavalt hea mänguga icon_razz1.gif

Campaign oli ka suhteliselt norm, kuigi voice acting andis soovida icon_biggrin.gif Esimest korda tundus imelik, et sõdureid polegi jms ja land unitid tunudsid igavatena aga mida rohkem mängisid seda rohkem meeldima hakkas. Experimentalid olid muidugi eriti lahedad... kuigi jah osad neist tundusid kohati kas under powered või overpowered antud kontekstis. Näiteks AC-1000 oli kuidagi liiga nõrk võrreldes näiteks soul reaperiga, millel isegi AA on jne. Samas peab tõdema, et experimentalid tulevad kuidagi liiga kähku kätte. Näiteaks Cybran-ite Megalith II tuleb ikka väga ruttu kätte ja ei maksa ka suurt midagi. Aga see on nii kuradi võimas... sellel on peal mingi "Big Ass" laser, mis laseb 2x kaugemale kui kõik teised unitid ja on veel ka väga võimas. Sellel on isegi AA aga lennuki üksuse vastu jääb ta ikka nõrgaks. Aga pmst paarist Megalith II-st piisaks et terve baas maha võtta, hea et AI seda "õieti" kasutada ei oska icon_biggrin.gif

Aga ei, minu arust on tegu hea mänguga icon_smile.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2010 01:12:50 vasta tsitaadiga

tsitaat:

"Big Ass" laser

2 tükki on nood long range omad, pealmine kõige surem ei lase nii kaugele. 5 Megalithi või soul ripperit ja vastase baas on puhas plats.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 14.03.2010 15:03:51 vasta tsitaadiga

Mafia, kas sa supreme commanderit ja forged alliancet oled mänginud?
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 14.03.2010 15:09:15 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
Mafia, kas sa supreme commanderit ja forged alliancet oled mänginud?

Ei ole...

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 24.03.2010 10:49:47 vasta tsitaadiga

Mafia, proovi icon_smile.gif

supcom2 iseenesest on üsna harju keskmine strateegia, vast veidi nüri aga kindlasti mitte halb.
meie virina mõistmiseks proovi supcom või forged alliancet veidi mängida. need on mängud, millele teema subjekt peaks olema järg...

edit:
supreme commander 2 - review (gameshark)
tsitaat:
The result of this refinement is a Supreme Commander 2 that is recognizable as a sequel based on its theme and core ideas but that leaves aside much of the annoying stuff that made the first game such a pain to figure out. Your economy is still centered on the accumulation of Mass and Energy, but now you can't spend what you don't have preventing those weird spikes and dips in building that frustrated people not well-versed in how that system worked. You still build a range of factories and structures but you don't have to worry about energy efficient template patterns to maximize output.

In short, this is a traditional RTS that has evolved out of a very untraditional model. Maps are more reasonably sized, research makes more intuitive sense, and defensive towers are formidable but not impregnable. Every RTS player will be immediately comfortable playing SupCom2.

This is one of the few RTS games that rewards turtling (your ACU is a strong defender on its own, early rushing units are fragile) so you can choose to play against an AI that will follow this strategy.

blaablaablaa...
aa, see kõik on positiivne muide, b+ on lõpphinne.
icon_cry.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
right
HV kasutaja
right

liitunud: 06.11.2005




sõnum 04.04.2010 16:37:22 vasta tsitaadiga

võrreldes eelmise kahega on teitsugune küll aga parem...graafika on ilusam....4v4 mäng kipub vähest lagima ag 3v3 on väga hea mängida
_________________
[img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Supreme Commander 2 mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.