järgmine variant ühest karmimast rtsist on olemas/tulemas. järg supreme commanderile.
rohkem kõike, rohkem streamlined, lihtsam, kiirem ja mõnusam. või mida iganes marketingidroidid välja pole mõelnud.
kommentaare demo põhjal olen juba kuulnud (rohkem streamlined, rohkem vähem raske, rohkem vähem buildinguid jne).
kui kodo jõuab, saab ise ka ära proovitud, demo tiksub steamist parasjagu.
edit:
kommentaarid olid õiged. käkk. järg on esimese mänguga võrreldes mänguasi.
- jookseb päris hästi ja näeb vastavalt väga halb välja (unitid on mänguasjad, animatsioonid hüplikud)
- ressursimajanduse refresh on HALB. supcomi eripärase sissetuleku ja ehitamise queuede asemele on taas kord tekkinud standardne rtsi ressursisüsteem - ootad kuni ressurssi on ja siis ehitad. queueda saad samuti ainult olemasoleva ressursi piires.
- research oleks nagu teoorias hea mõte, aga praktikas jätab mitmes mõttes odava mulje.
- waypointimine ikaldab millegipärast, lisaks ei paistnud unitid enam formationitest kuulnud olema.
- ehitisi ongi vähem. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Orig. Supreme Commander oli ikka väga tegija. Siiani vahest mängin. Lihtsalt jama on see, et ei eksisteeri masinat millel seda jooksutada. Tahaks näiteks üksi 1vs8 81x81 mapil teha arvuti vastu max unititega. Minu oc-d q6600 ei suuda suurt üle 1000 uniti välja võtta. Peale seda juba sim speed niikehva, et mängiks nagu aegluubis.
hondaa, demo on steam-only.
mäng ise ilmselt ka kui steamworks multiplayeri jaoks tarbel... _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Eraldiseisva strateegiamänguna ei oleks väga vigagi. Tehniliselt töötab, gameplay on ok ning kujutan ette, et keskmine rts-i mängija võib isegi nautida seda mängu mõnda aega.
Kuid olgem ausad võrreldes Originaaliga on see mäng nii omadega metsas kui olla saab.
Graafika - Lego klotsid vikerkaare värvides. Give me a break. SupCom 1-s ei olnud minu meelest graafika mingi probleem. Kui juurde lisada, et kuni mängu tehti on tänapäeva keskmine arvuti võimeline originaalset SupComi ilma suuremata probleemideta jooksutama siis otsus downgrade-da tundub absurd. Ilmselge konsoolide eelistamine mängu tegemise ajal.
Sound - Meh. Pole midagi erilist. Nagu strateegiamäng ikka. Voice acting - average ja mitte kaasahaarav.
Gameplay - Tule taevas appi. Mapid on väiksed, kadunud on tunne, et sa pead võitmiseks kasutama strateegiat. Pm on tegemist ainult taktikalise mänguga. Nagu keskmine RTS. Economy system on täiesti mõttetu. Lihtsalt ehita vastav ehitus ja see automaatselt kogub ressurssi. Kui vastav kogus on käes saad midagi ehitada. Ei saa enam nii teha, et planeerid pool baasi jutti ära ning engineerid hakkavad kohe lammutama. Kui pappi pole siis jääb kõik pooleli. Kui vajalike vahendeid ei ole siis ette queuing ei ole enam võimalik.
Uniteid on vähe ning neil on väga vähe iseloomu.
Experimental unitid on ka parajad naljad.
Võtsin custom scenario, suurima mapi ning alustuseks 2vs2.
30 minti ja map läbi. Avastasin ära kogu tehnoloogia ning oligi kogu moos. Ehitasin 30 research stationit ning 10 minutiga avastasin kõik ära mis vaja. Experimentali tegemine võttis ainult mõne minuti.
Kui mängu suurim tugevus on enhanced pathfinding siis andke andeks kui ma rõõmust lakke ei hüppa.
Eraldiseisva mänguna võttes 7/10.
SupCom: FA-ga võrreldes - 4/10. Tõeline tagasiminek ja mõttetu dumbdown, et konsoolikate jaoks asi sobivaks teha. Jah, mäng on nüüd arusaadavam keskmisele mängurile, kuid kadunud on isikupära ja tõeline huviline, kes nautis juba Total Annihialaton-it saab igastähes pettumuse osaliseks.
Mul veel 3 kampaaniamissiooni teha ja siis on ka kampaania läbi. Kurb tõesti, asi tehtud kordades lihtsamaks. Pmst clickfest nüüd, igasugu ehitisi/uniteid on ikka nii vähe (võrreldes sup com 1-ga).
Archangel, lisaks su jutule veel selle, et 'advanced' pathfinding tähendab antud kontekstis tõsiasja, et erinevalt supcomist/fa-st ei arvutata teed enam per unit vaid karja peale kokku... _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Too paljuhaibitud pathfinding paistab olevat baseeritud sellel väiksel uurimustööl. Ütleks, et ei midagi erilist. Puhast A* pathfindingut ei ole enam aastaid keegi kasutanud, praktiliselt kõikjal on mingitsorti kohendused sees suuremate masside liigutamiseks. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Minule, kui inimesele, kes RTS'e eriti ei armasta meeldib see isegi veidi rohkem, kui 1. osa, sest suurem roll on huvitavatel lahingutel, mitte baasi ehitamisel ja ressursside majandamisel. Erinevate experimental'itega, mida eskordivad pisemad üksused on üsna huvitav lahingusse minna. Seda kuidas suur kogus unit'eid sujuvalt liigub on lausa lust vaadata eelnevaid kogemusi silmas pidades. _________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
No nii... olen oma jagu mänginud seda nüüd ja ütleks et tegemist on üllatavalt hea mänguga
Campaign oli ka suhteliselt norm, kuigi voice acting andis soovida Esimest korda tundus imelik, et sõdureid polegi jms ja land unitid tunudsid igavatena aga mida rohkem mängisid seda rohkem meeldima hakkas. Experimentalid olid muidugi eriti lahedad... kuigi jah osad neist tundusid kohati kas under powered või overpowered antud kontekstis. Näiteks AC-1000 oli kuidagi liiga nõrk võrreldes näiteks soul reaperiga, millel isegi AA on jne. Samas peab tõdema, et experimentalid tulevad kuidagi liiga kähku kätte. Näiteaks Cybran-ite Megalith II tuleb ikka väga ruttu kätte ja ei maksa ka suurt midagi. Aga see on nii kuradi võimas... sellel on peal mingi "Big Ass" laser, mis laseb 2x kaugemale kui kõik teised unitid ja on veel ka väga võimas. Sellel on isegi AA aga lennuki üksuse vastu jääb ta ikka nõrgaks. Aga pmst paarist Megalith II-st piisaks et terve baas maha võtta, hea et AI seda "õieti" kasutada ei oska
Aga ei, minu arust on tegu hea mänguga _________________ Bawse
supcom2 iseenesest on üsna harju keskmine strateegia, vast veidi nüri aga kindlasti mitte halb.
meie virina mõistmiseks proovi supcom või forged alliancet veidi mängida. need on mängud, millele teema subjekt peaks olema järg...
The result of this refinement is a Supreme Commander 2 that is recognizable as a sequel based on its theme and core ideas but that leaves aside much of the annoying stuff that made the first game such a pain to figure out. Your economy is still centered on the accumulation of Mass and Energy, but now you can't spend what you don't have preventing those weird spikes and dips in building that frustrated people not well-versed in how that system worked. You still build a range of factories and structures but you don't have to worry about energy efficient template patterns to maximize output.
In short, this is a traditional RTS that has evolved out of a very untraditional model. Maps are more reasonably sized, research makes more intuitive sense, and defensive towers are formidable but not impregnable. Every RTS player will be immediately comfortable playing SupCom2.
This is one of the few RTS games that rewards turtling (your ACU is a strong defender on its own, early rushing units are fragile) so you can choose to play against an AI that will follow this strategy.
blaablaablaa...
aa, see kõik on positiivne muide, b+ on lõpphinne.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
võrreldes eelmise kahega on teitsugune küll aga parem...graafika on ilusam....4v4 mäng kipub vähest lagima ag 3v3 on väga hea mängida _________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.