Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Precision
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2005
|
31.03.2010 18:43:53
Flash kodukas |
|
|
Tere!
Küsimus selline, et kas keegi oskab aidata tutoriali leidmisega või aidata niisama ja näidata mingit suunda, kuidas selline kesmise osa liikumine on tehtud.
On mõte teha samuti, kuid ei oska aimata, mis moodi keskmine osa liigub http://www.sectionseven.com/ ja kuidas sinna pildile vajutades see efekt on pandud, kas vajutamisel hakkab seal mingi movie mängima ?
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
tanel98
HV kasutaja

liitunud: 04.03.2006
|
31.03.2010 19:42:06
|
|
|
Mida sa mõtled seal täpsemalt? Seda, kui loader ära kaob ja tuleb ette Project booki pilt millele vajutades see asi laiali jookseb? või seda, kuidas need lahtijooksnud lehed hiljem liiguvad. Üldiselt on mõlemat liikumist suhteliselt kerge teha. Esimene on lihtsalt peale vajutuse mingi koodi jooksutamine, mis siis liigutab need pisikesed arvatavasti movieclipid laiali. Teisel juhul siis hiire positsiooni järgi nende movieclipide positsioneerimine. Kui peale vajutad on jälle mingi tweenimine videot kasutatud küll vist pole. St peale vajutamist jooksutab jälle mingit tweeni funksiooni.
elementaarse flashi oskusega peaks need kõik asjad suhteliselt kergelt tehtavad olema aga sellise lehe tasemel on suht korralik ülesanne selline kompott kokku panna. Kui sul pole ettekujutust, kuidas flash toimib ja arusaam funksioonidest, siis ma soovitaks küll vaiksemalt unistada.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Precision
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2005
|
01.04.2010 00:19:14
|
|
|
Ma just mõtlen seda, et xxxx| nnnn |xxxxx selles suhtes et brauseri nähtavus on markeeritud | ja n on ala, mida näeme, xx on pildist väljas, aga kui hiirt ühele, teisele poole liigutada, siis tuleb mõni x kummlatki poolt ju juurde ja mõni n muutub x.iks. See kursori positsiooni liikumine on jah mu soov...
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
tanel98
HV kasutaja

liitunud: 04.03.2006
|
01.04.2010 10:17:57
|
|
|
No siis pm hiire positsiooni järgi liigutadki mingit movieclipi mis sisaldab teise movieclipe või siis kohe neid teisi movieclipe. Võib olla maskitud ja võid nn browseri mõõdud seada limiidiks.
AS2 puhul midagi sellist
this.onMouseMove = function() {
liikumine(movieclipiinstance);
};
function liikumine(target:MovieClip) {
targetX = _root._xmouse;
target._x = arvutus siia;
}
_________________
 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
idegraaf
HV kasutaja
liitunud: 24.07.2008
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Precision
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2005
|
01.04.2010 15:24:53
|
|
|
Krt, see viimane on as3, mida ma üldse ei valda kahjuks, aga Tanel98, kas ma selle liikuva movieclipi teen siis siukse pika ja suure ? Mul lihtsalt aju ei võta välja hetkel:D
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
tanel98
HV kasutaja

liitunud: 04.03.2006
|
01.04.2010 16:48:41
|
|
|
Jah, minu koodi põhjal oleks tegemist ühe suure moviclipiga. Sinna sisse võid neid väikseid panna. Image panning või filmstrip otsingusõnu kasutades peaksid ka jõudma foorumi teemade või õpetusteni kus seda asja põhjalikult kommenteeritud koodiga lahatakse.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|