Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
udumees
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
06.10.2009 08:57:19
Logitechi tehasegarantii |
|
|
Tahaks valgustada inimesi Logitechi tehasegarantii koha pealt natuke.
Nimelt sai kolm aastat tagasi ostetud Logitech MX400 hiir, mille vasak hiirenupp hiljuti jamama hakkas. Hiir teeb aegajalt 1 klõpsu asemel 2. Ei ole tarkvara/draiverite probleem kuna hiir jamab 3 erineva arvuti taga, osadel on „setpoint“ installeeritud, osadel pole. Samuti on arvutites erinevad OP süsteemid.
Sorisin oma mälusopis ja nagu mäletasin, et hiirel peaks olema olnud pikem kui 2 aastane garantii. Ka Internet väidab nagu, et MX400 on lausa 5 aastane tehasegarantii. Sain läbi poe kuskohast hiire ostsin aga Logitechi Eesti esindajalt hoopis järgmise vastuse:
Need olid vanad karbid kus 5 a. peal ning mõeldud teise turu jaoks.
Baltikumi turul on garantii 2 a.
Ehk olge ettevaatlikud oma kallite Logitech hiirtega – garantii on neil täpselt sama pikk kui odavatel A4techidel.
Rohkem kui siia sobiks ta vast arvutifirmade alla, aga seal räägitakse vaid eesti arvutimüügiga tegelevatest firmadest mitte tootjatest. Hiir/klaveri foorumit meil kah pole. Eks siis moded tõstavad järsku paremasse kohta kui see just nende arvates kõige õigem koht pole.
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect |
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
jackstick
HV vaatleja
liitunud: 02.06.2009
|
08.10.2009 18:23:43
|
|
|
Imelik, mul on sama viga Razer Copperhead hiirega, pole garantii asja uurinud ja praegu ajan asja läbi Razer tech supporti, kuigi sealt pole korraliku lahendust probleemile leidnud veel.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
13.10.2009 02:52:56
Re: Logitechi tehasegarantii |
|
|
udumees kirjutas: |
Need olid vanad karbid kus 5 a. peal ning mõeldud teise turu jaoks.
Baltikumi turul on garantii 2 a. |
Suht tavaline asi, et müüakse kraami siin mida tootja üldse ei luba müüa.Sama asi nt osade Samsungi LCD monitoridega mis on mõeldud ainult Aasia turule aga müüakse siin
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
13.10.2009 05:19:40
|
|
|
On teistesse regioonidesse müüdav kaup halvem?
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
13.10.2009 06:53:18
|
|
|
MarioA. kirjutas: |
On teistesse regioonidesse müüdav kaup halvem? |
Minu näitel? - Jah
Näiteks ise olin ebameeldivalt üllatunud sinise tooni ülekülluse suhtes, aga tuleb välja, et Aasias see tavaline
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
13.10.2009 08:24:15
|
|
|
tomorrow: Muide, Samsung müüb juba aastakümneid "suvalises regooonis" toodetud tooteid "suvalistes müügiregioonides".
Alles olid kõrvuti Hiinas ja Ida-Riigis (riik täpselt meelde ei tule, vist Bulgaaria) Samsungi LCD-monitorid. Mudel kestal oli sama, aga tootedisain täiesti erinev - näitena kasvõi kõikvõimalikd kinnitusraamis, mis omavahel vahetatavad polnud.
----------------------------------------------------------------
Aga, mis ekraani värvi puutub, siis sellele pole mõtet tähelepanu pöörata, kuna enamusel odavatest tootjatest on selle värvi reguleerimisega "nii nagu juhtub, või kuhu see reguleerija parajasti reguleerkruvi keeras." Parem meeleolu - pilt punasem, halvem meeleolu - pilt sinisem. Kellele meeldib roheline värv, see keerab pildi üldse roheliseks jne...
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
13.10.2009 08:57:41
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Aga, mis ekraani värvi puutub, siis sellele pole mõtet tähelepanu pöörata |
Ma arvan, et on.Vähemalt mina tahaks sama eest originaalpaneeli saada mitte koopiat mis mahub küll speccide raamesse aga pilti siiski kehvem kui olla võiks
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
13.10.2009 13:30:15
|
|
|
tomorrow: Käisin täna Ordist läbi. Neil töötas riiuli peal a 20, erinevate tootjate, LCD-monitori ja võid arvata, et mitu neist a õige värviga pilti näitas. Pakun välja mingi 2-3. Ülejäänute pildi olid kõik kas rohekamad või punakamad, vist mõned sinakama pildiga olid kah hulgas.
Nii, et head valimist - et milline neist õige värvigammaga pilti näitab, milline mitte.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Carniflex
HV vaatleja
liitunud: 23.12.2007
|
02.11.2009 10:14:46
|
|
|
Mul on ka käsil suhtlus parasjagu logitech tech suppordiga tehasegarantii asjus nende G5 tüüpi hiirel nimel hakkas juhe katkestama. Vidin ise on ostetud 2007 aasta juulis, ning seega vastu pidanud umbes 2 aastat ja 3 kuud. Kirjutasin neile alustuseks, et firma kust selle asja ostsin on pankrotis, ning küsisin, et kuidas neil eestis esindustega on, et kas neil on kedagi siin kellega ma sellel teemal suhtlema peaks või tuleb mul vidin otse neile tehasesse saata. Läks mööda umbes 4 päeva ning siis tuli vastu teade, kus küsiti näha ostutseki skänni või digifotot. Tegin neile siis pildi ostutsekist ning lisasin pildi peale isegi karbi milles see vidin tuli, kus on kenasti 3 aastat peale kirjutatud (imekombel oli see mul kapiotsas selle aja vastu pidanud).
Eks paistab, mis nad nüüd vastu kostavad. Vähemalt nende veebileht annab sedatüüpi vidinale garnatii pikkuseks 3 aastat ilma mingeid täiendavaid piiranguid mainimata.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
udumees
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
02.11.2009 13:09:57
|
|
|
Carniflex kirjutas: |
Mul on ka käsil suhtlus parasjagu logitech tech suppordiga tehasegarantii asjus nende G5 tüüpi hiirel nimel hakkas juhe katkestama. Vidin ise on ostetud 2007 aasta juulis, ning seega vastu pidanud umbes 2 aastat ja 3 kuud. Kirjutasin neile alustuseks, et firma kust selle asja ostsin on pankrotis, ning küsisin, et kuidas neil eestis esindustega on, et kas neil on kedagi siin kellega ma sellel teemal suhtlema peaks või tuleb mul vidin otse neile tehasesse saata. Läks mööda umbes 4 päeva ning siis tuli vastu teade, kus küsiti näha ostutseki skänni või digifotot. Tegin neile siis pildi ostutsekist ning lisasin pildi peale isegi karbi milles see vidin tuli, kus on kenasti 3 aastat peale kirjutatud (imekombel oli see mul kapiotsas selle aja vastu pidanud).
Eks paistab, mis nad nüüd vastu kostavad. Vähemalt nende veebileht annab sedatüüpi vidinale garnatii pikkuseks 3 aastat ilma mingeid täiendavaid piiranguid mainimata. |
Kuhu aadressile sa neile kirjutsid? Viimati kui vaatasi oli Euroopa e-mail support maas. Tahaks ka küsida kas minu hiire garantii kehtib...
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect |
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
Carniflex
HV vaatleja
liitunud: 23.12.2007
|
13.11.2009 15:58:04
|
|
|
udumees kirjutas: |
Carniflex kirjutas: |
Mul on ka käsil suhtlus parasjagu logitech tech suppordiga tehasegarantii asjus nende G5 tüüpi hiirel nimel hakkas juhe katkestama. Vidin ise on ostetud 2007 aasta juulis, ning seega vastu pidanud umbes 2 aastat ja 3 kuud. Kirjutasin neile alustuseks, et firma kust selle asja ostsin on pankrotis, ning küsisin, et kuidas neil eestis esindustega on, et kas neil on kedagi siin kellega ma sellel teemal suhtlema peaks või tuleb mul vidin otse neile tehasesse saata. Läks mööda umbes 4 päeva ning siis tuli vastu teade, kus küsiti näha ostutseki skänni või digifotot. Tegin neile siis pildi ostutsekist ning lisasin pildi peale isegi karbi milles see vidin tuli, kus on kenasti 3 aastat peale kirjutatud (imekombel oli see mul kapiotsas selle aja vastu pidanud).
Eks paistab, mis nad nüüd vastu kostavad. Vähemalt nende veebileht annab sedatüüpi vidinale garnatii pikkuseks 3 aastat ilma mingeid täiendavaid piiranguid mainimata. |
Kuhu aadressile sa neile kirjutsid? Viimati kui vaatasi oli Euroopa e-mail support maas. Tahaks ka küsida kas minu hiire garantii kehtib... |
Läksin nende tavalisele inglisekeelsele pealehele ja sealt support alt sai lõpuks tekitada mingi weebivormi mille teäitmise peale tuli alguses automaatne kinnitus maili peale, et nad 24h jooksul kõik su maised mured lahendavad ning 4 päeva hiljem ka inimese poolt kirjutatud lakooniline vastus, mis küsis lisaks pilti näha tsekist. Seal muidugi prominentsemal kohal olid mingid kanada telefoninumbrid kust nad pidid abi osutama. Kui minna otse e-mail support peale siis ütleb jah, et asi on maas. Ma vist kasutasin tegelikult seda 'ask a question' emailimise vormi.
http://logitech-en-amr.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_amr.cfg/php/enduser/ask.php? - sellel aadressil.
Täiendus. Nädalake peale seda, kui saatsin neile foto ostutsekist ei olnud miskit vastust tulnud. Täiendasin siis oma posti nende support systeemis küsimusega, et kaua tavaliselt reageerimiseks kulub aega neil. Juba 40 minti hiljem tuli mulle kiri, kus kinnitati, et minu probleem on lahendatud, ehk siis nad on teinud linnukese lahtrisse, et mulle peaks tulema uus samasugune vidin, aga et nende mailisüsteemis oli olnud mingi tõrge, mis arvutipoolt genereeritud teate, mis mulle oleks pidanud tulema ära on söönud. Lisaks mainiti, et neil seda hiirt parajasti laos ei ole, aga et kui posti läheb peaksin ma automaatselt maili saama sel teemal. Katkist hiirt paistab, et nad tagasi ei taha.
Sellest on nüüd 5 päeva möödas, eks paistab. Kui mulle kuu aja jooksul midagi ei tule, eks peab siis jälle uurima, kas nende arvutisüsteem midagi jälle ära pole söönud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Dadec
HV kasutaja
liitunud: 21.10.2006
|
20.11.2009 15:38:13
|
|
|
Hmm, ise pidin ka saama asendus G5, esmaspäeval panid posti, kui kaua aega võtab, 2-3nädalat?
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
zaitz
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.07.2003
|
22.11.2009 17:31:25
|
|
|
Endal oli juhtum mx610 hiirega, samamoodi hakkas topeltklikke tegema. Ostutsekk oli mul kadunud, seega kirjtasin nende supporti viisaka kirjaksese, et tsekk kadunud ja hiir nõks alla 3 aasta vana, et kas annab veel midagi teha või on prügikasti kaup. Küsisid mu hiirest pilti, saatsin selle ära ja paari nädala pärast tõi kuller mulle uue mx620-e Tagantjärgi saatsin nende soovil oma vana hiire USB vastuvõtja postiga saksamaale Logitechi. minupoolt.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Carniflex
HV vaatleja
liitunud: 23.12.2007
|
30.11.2009 17:58:17
|
|
|
Sain täna kirja, et mulle on G500 posti pandud (G5 on juba mõnda aega tootmisest maas muidugi ka). Tavalise postiga ja paistab, et tuleb saksamaalt (vähemalt kiri on nii saksa kui inglise keeles) niiet eks tõenäoliselt paari nädala pärast peaks kohale ka jõudma. Träking number on e mailis, niiet eks kui tundub, et kaua venib siis saab seda ka jälitada weebis, et kuhu on toppama jäänud. Ajaskaala millisel asi toimis on muidugi selline, et ma olen vahepeal jõudnud omale uue hiire osta (mocrosoft X8, millega ma eriti õnnelik ei ole). Samas eks see tehasegarantii olegi selline na aeglasem teenus tavaliselt. See eest saadavad uue hiire ja ei pea enda oma oma kulu ja kirjadega kuskile hiinasse saatma (vähemalt esialgu).
Üldiselt võib minupoolt ilmselt omapoolseks lõpetuseks mainida, et paistab, et neil see tehasegarantii täitsa töötab.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kulkizkin
HV vaatleja
liitunud: 28.09.2009
|
28.12.2009 14:29:41
|
|
|
Nonii, ehk rahvas oskab aidata. Ostsin siis septembri lõpus endale Büroomaailmast uue hiire, Logitech M305, nüüd, peale jõule, hiir lakkas töötamast, see punane tuluke põleb korralikult, seega kahtlustan, et hiire see USB-vastuvõtja ei tööta enam. Olen proovinud mitmes arvutis, ei tööta. Mida peaksin edasi tegema, kas minema Büroomaailma oma hiire ja ostutšekiga või tuleb Logitechi Eesti esindajaga ühendust otsida?
_________________ TM |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
zorten22
HV veteran
liitunud: 17.12.2004
|
28.12.2009 14:44:37
|
|
|
Kõige lihtsam ilmselt pöörduda tšekiga ostukohta...
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
|
kulkizkin
HV vaatleja
liitunud: 28.09.2009
|
31.12.2009 11:03:16
|
|
|
Nii, võtsin ühendust Logitech Supportiga, küsisid paar küsimust, vastasin korrektselt, nüüd soovivad ostutšekki ja aadressi, juu näeb, mis saab.
_________________ TM |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 13.09.2002
|
28.01.2010 21:18:44
|
|
|
2007ndal aastal ostetud g5 kärvas maha , sattusin ka siia teemasse ja saatsin kirja ära ehk on uut g500 loota
16-ndal saatsin esimese kirja täna 28 sain pika kirjavahetuse tulemusena viimase kirja, et G5 nad enam ei tooda aga G500 saavad asenduseks pakkuda peale seda kui ma kinnitasin et sobis anti teada, et 7-10 business day jooksul peaks uus G500 kohale jõudma, logitech FTW
|
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 04.09.2003
|
25.02.2010 17:39:15
|
|
|
kas nad tahavad ainult tšekki näha? Aga toodet?
Nii võib ju neile lihtsalt suvalise logitechi tšeki saata, et katki (see ja see tüüpviga) ning tahaks uut
kuskilt on meelde jäänud kellegi kogemus, kus nõuti ka tootest pilti ja seejärel sooviti näha fotot samast asjast, kuid purustatuna.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
25.02.2010 17:43:22
|
|
|
oliver. kirjutas: |
kas nad tahavad ainult tšekki näha? Aga toodet?
Nii võib ju neile lihtsalt suvalise logitechi tšeki saata, et katki (see ja see tüüpviga) ning tahaks uut
kuskilt on meelde jäänud kellegi kogemus, kus nõuti ka tootest pilti ja seejärel sooviti näha fotot samast asjast, kuid purustatuna. |
ükskord taheti pilti (kõigepealt tootest ja hiljem purustatud vastuvõtjast), teine kord mitte. ehk see sõltub konkreetsest klienditeenindajast?
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
29.05.2010 14:49:27
|
|
|
kui ostupaber olemas, siis loomulikult Logitechi Support'i
remonti ametlikult ei tee keegi. saadetakse sulle vaid uus rott UPS'iga uksetaha
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
nitramra
HV kasutaja
liitunud: 26.10.2003
|
31.05.2010 21:17:41
|
|
|
mul vahetati mx revo välja, sain uue mx revo, siis läks see katki ja siis vahetati teise hiire vastu välja.
super support minuarust, mul polnud isegi arvet olemas.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
susi
HV veteran
liitunud: 24.03.2002
|
01.06.2010 14:28:23
|
|
|
Minul on näiteks positiivne kogemus Logitech'i garantiiga. Nimelt Revolution MX hakkas jukerdama, st vasak klahv tegi vahepeal topelt klõpse ja siis jälle ei toiminud üldse. Logitech'iga võtsin ühendust 6 päeva enne 3 aasta täis saamist. Peale mõningast meilide vahetust ja ostudokumendi koopia saatmist sain uue hiire. Vabandati kah veel, et neil seda Revolution'it pole pakkuda ja saadeti selle asemel Perfomance MX.
viimati muutis susi 01.06.2010 15:29:27, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 258 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
206 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
01.06.2010 15:19:11
|
|
|
ma pean vist oma MX Air'i pärast jälle garantiiga suhtlema hakkama. see siis teine, mis hakkab samamoodi käituma kui susi MX Revolution. seekord peaks vist miskit muud asemele küsima, natuke ära tüüdanud see Air juba
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
|
04.06.2010 11:49:34
|
|
|
Nii. Sai logitechile lõpuks info saadetud. Vaatame, mis edasi saab.
Kuidas see uue asemele küsimine muidu käib? Lihtsalt jorsid ütlevad, et saadavad sulle asenduse ja ütled, et saatke midagi muud?
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
|
|