Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Rauafoorum »  Logitechi tehasegarantii märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
udumees
Kreisi kasutaja
udumees

liitunud: 04.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.10.2009 08:57:19 Logitechi tehasegarantii vasta tsitaadiga

Tahaks valgustada inimesi Logitechi tehasegarantii koha pealt natuke.

Nimelt sai kolm aastat tagasi ostetud Logitech MX400 hiir, mille vasak hiirenupp hiljuti jamama hakkas. Hiir teeb aegajalt 1 klõpsu asemel 2. Ei ole tarkvara/draiverite probleem kuna hiir jamab 3 erineva arvuti taga, osadel on „setpoint“ installeeritud, osadel pole. Samuti on arvutites erinevad OP süsteemid.
Sorisin oma mälusopis ja nagu mäletasin, et hiirel peaks olema olnud pikem kui 2 aastane garantii. Ka Internet väidab nagu, et MX400 on lausa 5 aastane tehasegarantii. Sain läbi poe kuskohast hiire ostsin aga Logitechi Eesti esindajalt hoopis järgmise vastuse:

Need olid vanad karbid kus 5 a. peal ning mõeldud teise turu jaoks.
Baltikumi turul on garantii 2 a.

Ehk olge ettevaatlikud oma kallite Logitech hiirtega – garantii on neil täpselt sama pikk kui odavatel A4techidel.

Rohkem kui siia sobiks ta vast arvutifirmade alla, aga seal räägitakse vaid eesti arvutimüügiga tegelevatest firmadest mitte tootjatest. Hiir/klaveri foorumit meil kah pole. Eks siis moded tõstavad järsku paremasse kohta kui see just nende arvates kõige õigem koht pole.

_________________
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
Kommentaarid: 57 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jackstick
HV vaatleja

liitunud: 02.06.2009




sõnum 08.10.2009 18:23:43 vasta tsitaadiga

Imelik, mul on sama viga Razer Copperhead hiirega, pole garantii asja uurinud ja praegu ajan asja läbi Razer tech supporti, kuigi sealt pole korraliku lahendust probleemile leidnud veel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2009 02:52:56 Re: Logitechi tehasegarantii vasta tsitaadiga

udumees kirjutas:

Need olid vanad karbid kus 5 a. peal ning mõeldud teise turu jaoks.
Baltikumi turul on garantii 2 a.

Suht tavaline asi, et müüakse kraami siin mida tootja üldse ei luba müüa.Sama asi nt osade Samsungi LCD monitoridega mis on mõeldud ainult Aasia turule aga müüakse siin icon_mad.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 13.10.2009 05:19:40 vasta tsitaadiga

On teistesse regioonidesse müüdav kaup halvem?
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2009 06:53:18 vasta tsitaadiga

MarioA. kirjutas:
On teistesse regioonidesse müüdav kaup halvem?

Minu näitel? - Jah

Näiteks ise olin ebameeldivalt üllatunud sinise tooni ülekülluse suhtes, aga tuleb välja, et Aasias see tavaline icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 13.10.2009 08:24:15 vasta tsitaadiga

tomorrow: Muide, Samsung müüb juba aastakümneid "suvalises regooonis" toodetud tooteid "suvalistes müügiregioonides".

Alles olid kõrvuti Hiinas ja Ida-Riigis (riik täpselt meelde ei tule, vist Bulgaaria) Samsungi LCD-monitorid. Mudel kestal oli sama, aga tootedisain täiesti erinev - näitena kasvõi kõikvõimalikd kinnitusraamis, mis omavahel vahetatavad polnud.
----------------------------------------------------------------
Aga, mis ekraani värvi puutub, siis sellele pole mõtet tähelepanu pöörata, kuna enamusel odavatest tootjatest on selle värvi reguleerimisega "nii nagu juhtub, või kuhu see reguleerija parajasti reguleerkruvi icon_cool.gif keeras." Parem meeleolu - pilt punasem, halvem meeleolu - pilt sinisem. Kellele meeldib roheline värv, see keerab pildi üldse roheliseks jne...
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2009 08:57:41 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Aga, mis ekraani värvi puutub, siis sellele pole mõtet tähelepanu pöörata

Ma arvan, et on.Vähemalt mina tahaks sama eest originaalpaneeli saada mitte koopiat mis mahub küll speccide raamesse aga pilti siiski kehvem kui olla võiks icon_mad.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 13.10.2009 13:30:15 vasta tsitaadiga

tomorrow: Käisin täna Ordist läbi. Neil töötas riiuli peal a 20, erinevate tootjate, LCD-monitori ja võid arvata, et mitu neist a õige värviga pilti näitas. Pakun välja mingi 2-3. Ülejäänute pildi olid kõik kas rohekamad või punakamad, vist mõned sinakama pildiga olid kah hulgas. icon_biggrin.gif

Nii, et head valimist - et milline neist õige värvigammaga pilti näitab, milline mitte. icon_cool.gif
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Carniflex
HV vaatleja
Carniflex

liitunud: 23.12.2007




sõnum 02.11.2009 10:14:46 vasta tsitaadiga

Mul on ka käsil suhtlus parasjagu logitech tech suppordiga tehasegarantii asjus nende G5 tüüpi hiirel nimel hakkas juhe katkestama. Vidin ise on ostetud 2007 aasta juulis, ning seega vastu pidanud umbes 2 aastat ja 3 kuud. Kirjutasin neile alustuseks, et firma kust selle asja ostsin on pankrotis, ning küsisin, et kuidas neil eestis esindustega on, et kas neil on kedagi siin kellega ma sellel teemal suhtlema peaks või tuleb mul vidin otse neile tehasesse saata. Läks mööda umbes 4 päeva ning siis tuli vastu teade, kus küsiti näha ostutseki skänni või digifotot. Tegin neile siis pildi ostutsekist ning lisasin pildi peale isegi karbi milles see vidin tuli, kus on kenasti 3 aastat peale kirjutatud (imekombel oli see mul kapiotsas selle aja vastu pidanud).

Eks paistab, mis nad nüüd vastu kostavad. Vähemalt nende veebileht annab sedatüüpi vidinale garnatii pikkuseks 3 aastat ilma mingeid täiendavaid piiranguid mainimata.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
udumees
Kreisi kasutaja
udumees

liitunud: 04.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2009 13:09:57 vasta tsitaadiga

Carniflex kirjutas:
Mul on ka käsil suhtlus parasjagu logitech tech suppordiga tehasegarantii asjus nende G5 tüüpi hiirel nimel hakkas juhe katkestama. Vidin ise on ostetud 2007 aasta juulis, ning seega vastu pidanud umbes 2 aastat ja 3 kuud. Kirjutasin neile alustuseks, et firma kust selle asja ostsin on pankrotis, ning küsisin, et kuidas neil eestis esindustega on, et kas neil on kedagi siin kellega ma sellel teemal suhtlema peaks või tuleb mul vidin otse neile tehasesse saata. Läks mööda umbes 4 päeva ning siis tuli vastu teade, kus küsiti näha ostutseki skänni või digifotot. Tegin neile siis pildi ostutsekist ning lisasin pildi peale isegi karbi milles see vidin tuli, kus on kenasti 3 aastat peale kirjutatud (imekombel oli see mul kapiotsas selle aja vastu pidanud).

Eks paistab, mis nad nüüd vastu kostavad. Vähemalt nende veebileht annab sedatüüpi vidinale garnatii pikkuseks 3 aastat ilma mingeid täiendavaid piiranguid mainimata.


Kuhu aadressile sa neile kirjutsid? Viimati kui vaatasi oli Euroopa e-mail support maas. Tahaks ka küsida kas minu hiire garantii kehtib...

_________________
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
Kommentaarid: 57 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Carniflex
HV vaatleja
Carniflex

liitunud: 23.12.2007




sõnum 13.11.2009 15:58:04 vasta tsitaadiga

udumees kirjutas:
Carniflex kirjutas:
Mul on ka käsil suhtlus parasjagu logitech tech suppordiga tehasegarantii asjus nende G5 tüüpi hiirel nimel hakkas juhe katkestama. Vidin ise on ostetud 2007 aasta juulis, ning seega vastu pidanud umbes 2 aastat ja 3 kuud. Kirjutasin neile alustuseks, et firma kust selle asja ostsin on pankrotis, ning küsisin, et kuidas neil eestis esindustega on, et kas neil on kedagi siin kellega ma sellel teemal suhtlema peaks või tuleb mul vidin otse neile tehasesse saata. Läks mööda umbes 4 päeva ning siis tuli vastu teade, kus küsiti näha ostutseki skänni või digifotot. Tegin neile siis pildi ostutsekist ning lisasin pildi peale isegi karbi milles see vidin tuli, kus on kenasti 3 aastat peale kirjutatud (imekombel oli see mul kapiotsas selle aja vastu pidanud).

Eks paistab, mis nad nüüd vastu kostavad. Vähemalt nende veebileht annab sedatüüpi vidinale garnatii pikkuseks 3 aastat ilma mingeid täiendavaid piiranguid mainimata.


Kuhu aadressile sa neile kirjutsid? Viimati kui vaatasi oli Euroopa e-mail support maas. Tahaks ka küsida kas minu hiire garantii kehtib...


Läksin nende tavalisele inglisekeelsele pealehele ja sealt support alt sai lõpuks tekitada mingi weebivormi mille teäitmise peale tuli alguses automaatne kinnitus maili peale, et nad 24h jooksul kõik su maised mured lahendavad ning 4 päeva hiljem ka inimese poolt kirjutatud lakooniline vastus, mis küsis lisaks pilti näha tsekist. Seal muidugi prominentsemal kohal olid mingid kanada telefoninumbrid kust nad pidid abi osutama. Kui minna otse e-mail support peale siis ütleb jah, et asi on maas. Ma vist kasutasin tegelikult seda 'ask a question' emailimise vormi.

http://logitech-en-amr.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_amr.cfg/php/enduser/ask.php? - sellel aadressil.

Täiendus. Nädalake peale seda, kui saatsin neile foto ostutsekist ei olnud miskit vastust tulnud. Täiendasin siis oma posti nende support systeemis küsimusega, et kaua tavaliselt reageerimiseks kulub aega neil. Juba 40 minti hiljem tuli mulle kiri, kus kinnitati, et minu probleem on lahendatud, ehk siis nad on teinud linnukese lahtrisse, et mulle peaks tulema uus samasugune vidin, aga et nende mailisüsteemis oli olnud mingi tõrge, mis arvutipoolt genereeritud teate, mis mulle oleks pidanud tulema ära on söönud. Lisaks mainiti, et neil seda hiirt parajasti laos ei ole, aga et kui posti läheb peaksin ma automaatselt maili saama sel teemal. Katkist hiirt paistab, et nad tagasi ei taha.

Sellest on nüüd 5 päeva möödas, eks paistab. Kui mulle kuu aja jooksul midagi ei tule, eks peab siis jälle uurima, kas nende arvutisüsteem midagi jälle ära pole söönud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dadec
HV kasutaja

liitunud: 21.10.2006




sõnum 20.11.2009 15:38:13 vasta tsitaadiga

Hmm, ise pidin ka saama asendus G5, esmaspäeval panid posti, kui kaua aega võtab, 2-3nädalat?
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zaitz
Kreisi kasutaja
zaitz

liitunud: 08.07.2003




sõnum 22.11.2009 17:31:25 vasta tsitaadiga

Endal oli juhtum mx610 hiirega, samamoodi hakkas topeltklikke tegema. Ostutsekk oli mul kadunud, seega kirjtasin nende supporti viisaka kirjaksese, et tsekk kadunud ja hiir nõks alla 3 aasta vana, et kas annab veel midagi teha või on prügikasti kaup. Küsisid mu hiirest pilti, saatsin selle ära ja paari nädala pärast tõi kuller mulle uue mx620-e icon_cool.gif Tagantjärgi saatsin nende soovil oma vana hiire USB vastuvõtja postiga saksamaale Logitechi. thumbs_up.gif minupoolt.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Carniflex
HV vaatleja
Carniflex

liitunud: 23.12.2007




sõnum 30.11.2009 17:58:17 vasta tsitaadiga

Sain täna kirja, et mulle on G500 posti pandud (G5 on juba mõnda aega tootmisest maas muidugi ka). Tavalise postiga ja paistab, et tuleb saksamaalt (vähemalt kiri on nii saksa kui inglise keeles) niiet eks tõenäoliselt paari nädala pärast peaks kohale ka jõudma. Träking number on e mailis, niiet eks kui tundub, et kaua venib siis saab seda ka jälitada weebis, et kuhu on toppama jäänud. Ajaskaala millisel asi toimis on muidugi selline, et ma olen vahepeal jõudnud omale uue hiire osta (mocrosoft X8, millega ma eriti õnnelik ei ole). Samas eks see tehasegarantii olegi selline na aeglasem teenus tavaliselt. See eest saadavad uue hiire ja ei pea enda oma oma kulu ja kirjadega kuskile hiinasse saatma (vähemalt esialgu).

Üldiselt võib minupoolt ilmselt omapoolseks lõpetuseks mainida, et paistab, et neil see tehasegarantii täitsa töötab.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kulkizkin
HV vaatleja

liitunud: 28.09.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.12.2009 14:29:41 vasta tsitaadiga

Nonii, ehk rahvas oskab aidata. Ostsin siis septembri lõpus endale Büroomaailmast uue hiire, Logitech M305, nüüd, peale jõule, hiir lakkas töötamast, see punane tuluke põleb korralikult, seega kahtlustan, et hiire see USB-vastuvõtja ei tööta enam. Olen proovinud mitmes arvutis, ei tööta. Mida peaksin edasi tegema, kas minema Büroomaailma oma hiire ja ostutšekiga või tuleb Logitechi Eesti esindajaga ühendust otsida?
_________________
TM
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
zorten22
HV veteran
zorten22

liitunud: 17.12.2004




sõnum 28.12.2009 14:44:37 vasta tsitaadiga

Kõige lihtsam ilmselt pöörduda tšekiga ostukohta...
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kulkizkin
HV vaatleja

liitunud: 28.09.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.12.2009 11:03:16 vasta tsitaadiga

Nii, võtsin ühendust Logitech Supportiga, küsisid paar küsimust, vastasin korrektselt, nüüd soovivad ostutšekki ja aadressi, juu näeb, mis saab. icon_smile.gif
_________________
TM
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 13.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2010 21:18:44 vasta tsitaadiga

2007ndal aastal ostetud g5 kärvas maha , sattusin ka siia teemasse ja saatsin kirja ära ehk on uut g500 loota icon_smile.gif thumbs_up.gif


16-ndal saatsin esimese kirja täna 28 sain pika kirjavahetuse tulemusena viimase kirja, et G5 nad enam ei tooda aga G500 saavad asenduseks pakkuda peale seda kui ma kinnitasin et sobis anti teada, et 7-10 business day jooksul peaks uus G500 kohale jõudma, logitech FTW thumbs_up.gif
Kommentaarid: 486 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 394
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 04.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.02.2010 17:39:15 vasta tsitaadiga

kas nad tahavad ainult tšekki näha? Aga toodet?
Nii võib ju neile lihtsalt suvalise logitechi tšeki saata, et katki (see ja see tüüpviga) ning tahaks uut icon_smile.gif
kuskilt on meelde jäänud kellegi kogemus, kus nõuti ka tootest pilti ja seejärel sooviti näha fotot samast asjast, kuid purustatuna.
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.02.2010 17:43:22 vasta tsitaadiga

oliver. kirjutas:
kas nad tahavad ainult tšekki näha? Aga toodet?
Nii võib ju neile lihtsalt suvalise logitechi tšeki saata, et katki (see ja see tüüpviga) ning tahaks uut icon_smile.gif
kuskilt on meelde jäänud kellegi kogemus, kus nõuti ka tootest pilti ja seejärel sooviti näha fotot samast asjast, kuid purustatuna.

ükskord taheti pilti (kõigepealt tootest ja hiljem purustatud vastuvõtjast), teine kord mitte. ehk see sõltub konkreetsest klienditeenindajast?

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.05.2010 14:49:27 vasta tsitaadiga

kui ostupaber olemas, siis loomulikult Logitechi Support'i icon_rolleyes.gif
remonti ametlikult ei tee keegi. saadetakse sulle vaid uus rott UPS'iga uksetaha icon_biggrin.gif

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nitramra
HV kasutaja

liitunud: 26.10.2003



Online

sõnum 31.05.2010 21:17:41 vasta tsitaadiga

mul vahetati mx revo välja, sain uue mx revo, siis läks see katki ja siis vahetati teise hiire vastu välja.

super support minuarust, mul polnud isegi arvet olemas.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
susi
HV veteran

liitunud: 24.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2010 14:28:23 vasta tsitaadiga

Minul on näiteks positiivne kogemus Logitech'i garantiiga. Nimelt Revolution MX hakkas jukerdama, st vasak klahv tegi vahepeal topelt klõpse ja siis jälle ei toiminud üldse. Logitech'iga võtsin ühendust 6 päeva enne 3 aasta täis saamist. Peale mõningast meilide vahetust ja ostudokumendi koopia saatmist sain uue hiire. Vabandati kah veel, et neil seda Revolution'it pole pakkuda ja saadeti selle asemel Perfomance MX.

viimati muutis susi 01.06.2010 15:29:27, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 258 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 206
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2010 15:19:11 vasta tsitaadiga

ma pean vist oma MX Air'i pärast jälle garantiiga suhtlema hakkama. see siis teine, mis hakkab samamoodi käituma kui susi MX Revolution. seekord peaks vist miskit muud asemele küsima, natuke ära tüüdanud see Air juba icon_rolleyes.gif
_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2010 11:49:34 vasta tsitaadiga

Nii. Sai logitechile lõpuks info saadetud. Vaatame, mis edasi saab.

Kuidas see uue asemele küsimine muidu käib? Lihtsalt jorsid ütlevad, et saadavad sulle asenduse ja ütled, et saatke midagi muud?
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Rauafoorum »  Logitechi tehasegarantii mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.