Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  C# MUDi arendamine märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
EpX
HV vaatleja
EpX

liitunud: 18.03.2006




sõnum 01.10.2009 19:42:06 C# MUDi arendamine vasta tsitaadiga

Tere,

meil on siis selline projekt tuttavatega käsil, et teeme MUDi laadset konsoolipõhist mängu C# programmeerimiskeeles. Küll aga oleks meil vaja teada, kuidas oleks kõige lihtsam teha selles liikumist. Nt kasutaja kirjutab "vasakule", siis tuleb ruum. Ruumis oleksid nt mingid kirjeldused, vahest ka mõni asi, mida üles saaks korjata ja teatud protsendiga võib tekkida ka koll. Ruumis võiks olla erinevad väljapääsud, nt ühes ruumis vasakule ja paremale. Kolmandas vasakule, paremale ja üles jne jne. Kuidas neid ruume aga mällu talletada. ArrayListi abil hakata töötama?

Üks skeem siis, kuidas võiks asja lahendada:
http://img194.imageshack.us/img194/6594/53613793.png

Küll aga ei tea kust otsast oleks kõige loogilisem ja lihtsam läheneda asjale.

Ette tänades,
EpX
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fukiku
Kreisi kasutaja
Fukiku

liitunud: 06.11.2003




sõnum 01.10.2009 21:34:24 vasta tsitaadiga

C# kui objektorienteeritud keel peaks olema selle ülesande lahendamiseks ju ideaalne. Ilma detailidesse süüvimata, teete klassi Ruum, iga konkreetne ruum on selle klassi isend, mille küljes on viited kõigile seotud ruumidele. Kasutaja objekti külge panete viite hetke asukoha ruumile. Kasutaja sisendi järgi kontrollite, kas vastavale suunale on naaberruumi viide olemas, kui on, liigutate ära (uuendate kõik vajalikud viidad), kui ei ole, annate kaikaga lollile kasutajale vastu pead.

See oleks üldine visioon, kuidas mina OO kontseptsioonis asjale läheneks. Detailid jäägu lugejale iseseisvaks harjutuseks icon_wink.gif

_________________
Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 01.10.2009 22:11:05 vasta tsitaadiga

Ma pole küll kindel kas (pole ise kunagi kasutama pidanud) negatiivsed massiiviindeksid on lubatud c#'s? Siis algaks keskpunkt 0,0...
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fukiku
Kreisi kasutaja
Fukiku

liitunud: 06.11.2003




sõnum 01.10.2009 22:42:25 vasta tsitaadiga

madedog kirjutas:
Ma pole küll kindel kas (pole ise kunagi kasutama pidanud) negatiivsed massiiviindeksid on lubatud c#'s? Siis algaks keskpunkt 0,0...

Mina isiklikult ei leia, et peaks hakkama ruumide reaalset asukohta jäigalt massiiviindeksiga siduma, ise vist eelkõige kasutaks siiski lihtsalt oma vahel viitadega seotud struktuuri, kui nüüd natuke meenutada mingit algoritmide ja andmestruktuuride kursust, siis tuleks seal üks kena graaf põhimõtteliselt välja, kus igal ruum on üks tipp ja selle küljes on viidad (=graafi servad) sellest tipust (=ruumist) ligipääsetavatele ruumidele. Esimeses lähenduses pole ehk ju isegi ruumide absoluutne asukoht universumis ju oluline, olulisem on ikka seosed.

_________________
Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 02.10.2009 11:09:08 vasta tsitaadiga

Tre,

Jah viitade/linkide süsteem tunbub kõige lihtsam/loogilisem teha olema. Sai kunagi ka ise näpuharjutuse korras proovitud midagi sellist teha. Varasemad mudad olid rohkem kirjeldusfaili põhised, tänapäevasemad on pea vist kõik andmebaasilised (muda mootori oma baas, andmestruktuur), kus maailmaga seotud infot mingil konkreetsel kujul hoitakse. Aga mul on pigem küsimus, kas teemaalgataja teeb seda projekti rohkem näpuharjutuseks või mudamootori loomise eesmärgil. Teisel juhul on ju olemas paras hunnik valmistehtuid mootoreid mille abil oma maailma luua.

Equ

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
troglodyte
Kreisi kasutaja
troglodyte

liitunud: 09.08.2002




sõnum 02.10.2009 11:29:46 vasta tsitaadiga

Kunagi kui ma oma muda kirjutasin siis sai ka viitadega tehtud, kuid viidad olid ikka massiivis. Massiiv oli fikseeritud pikkusega - elementide arv oli max. väljapääsude arv (= 6 - põhi, lõuna, ida, lääs, üles, alla). Igal väljapääsu suunal oli oma kindel indeks ja massiivis viitas vastav index vastavasse suunda (või oli NULL, kui antud suunas väljapääsu ei olnud). Väga lihtne.
_________________
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Fukiku
Kreisi kasutaja
Fukiku

liitunud: 06.11.2003




sõnum 02.10.2009 11:35:45 vasta tsitaadiga

See võib mõningane jõudluse pidur olla suures skaalas, aga samas, ei pea ju piiratud suurusega massiivis viitasid hoidma, sest minuarust ei peaks ilmtingimata 100% kinni hoidma praktikast, et igal ruumil on maksimaalselt kuus väljapääsu, põhimõtteliselt võiks ju neid määramata arv olla ja hoida neid mingis Map struktuuris (mul ei tule selle struktuuri eestikeelne värdtõlge hetkel meelde.. icon_razz.gif), kasutades võtmeväärtustena väljapääsude nimesid..

Aga see on juba puhtteoreetiline mulisemine, teemaalgatajat võibolla enam niipalju ei aita.. icon_razz.gif

_________________
Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
troglodyte
Kreisi kasutaja
troglodyte

liitunud: 09.08.2002




sõnum 02.10.2009 13:38:00 vasta tsitaadiga

Paisktabelis? icon_smile.gif
_________________
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Fukiku
Kreisi kasutaja
Fukiku

liitunud: 06.11.2003




sõnum 02.10.2009 13:43:43 vasta tsitaadiga

ot:
troglodyte kirjutas:
Paisktabelis? icon_smile.gif
Oli vist jah .. icon_razz.gif

_________________
Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 05.10.2009 12:51:21 vasta tsitaadiga

(Hash)map on overkill "uste" salvestamiseks, harilik dünaamilse pikkusega vektor või kasvõi linked list on piisav selleks ning suht kindlasti efektiivsem, kui map.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
andreie
HV vaatleja
andreie

liitunud: 09.09.2006




sõnum 06.10.2009 20:25:09 vasta tsitaadiga

Võib ju võtta mõne olemasoleva MUD-i aluseks, koodi C#-i ringi visata ja siis seda masseerida enda vajadustele sobivaks. Eelis: ei pea päris nullist alustama.

Ühest keelest teise jõuab käsitsi transleerida ümmarguselt 1000 rida päevas.

_________________
Unix survives only because everyone else has done so badly.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
keevitaja
AM 10 aastat
keevitaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 06.10.2009 20:52:19 vasta tsitaadiga

väike off topic: kas kuidaig automaatselt saab üldse näiteks paskali C-ks keerata? ehk siis alama keele kõrgemaks keeleks?
_________________
Hinnavaatlus ei ole koht arvamuse avaldamiseks!
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 07.10.2009 09:52:58 vasta tsitaadiga

keevitaja kirjutas:
väike off topic: kas kuidaig automaatselt saab üldse näiteks paskali C-ks keerata? ehk siis alama keele kõrgemaks keeleks?
1. C loetakse just madalamaks, s.t. raualähedasemaks keeleks icon_cool.gif
2. Saab, kui väga tahtmist on. Aga selle käänaja kirjutad ise valmis. Ja võid arvestada kõva käsitööga ikkagi lisaks....
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  C# MUDi arendamine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.