Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Max Payne 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 13.05.2003 11:37:37 Max Payne 2 vasta tsitaadiga

sellise asja otsa komistasin:
Rockstar Games Announces Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Developed by Remedy Entertainment, Max Payne 2: The Fall Of Max Payne for the PC is expected to hit retail shelves Fall 2003.

kas siis meie põhjanaabid olid salaja töötanud juba teise osa kallal vahepeal? icon_wink.gif

_________________
/allkiri


viimati muutis mutabor 23.10.2003 21:19:24, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CroiX
HV kasutaja

liitunud: 09.11.2001




sõnum 13.05.2003 12:02:11 vasta tsitaadiga

teise osa väljatulek oli teada juba esimese osa väljatulekust saadik icon_neutral.gif
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 13.05.2003 14:47:09 vasta tsitaadiga

CroiX kirjutas:
teise osa väljatulek oli teada juba esimese osa väljatulekust saadik icon_neutral.gif


huvitav oleks teada kus sellest räägitud oli, kui saladus pole?

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 13.05.2003 16:15:25 vasta tsitaadiga

Hehe, täitsa õigus, Max Payne järje tegemine sai avalikuks saladuseks kohe pärast 1. osa väljatulekut....


...ahjaa, linki ei viitsi otsida, kuna ise lugesin seda firingsquadi uudistest mingi poolteist aastat tagasi thumbs_up.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 13.05.2003 16:36:18 vasta tsitaadiga

a siis on normaalne, polegi kaua oodata eriti enam. see aasta ikka nii mõnigi potentsiaalne hitt tulemas thumbs_up.gif
_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reimo005
HV kasutaja
Reimo005

liitunud: 04.02.2003




sõnum 14.05.2003 15:13:09 vasta tsitaadiga

max payne juba ruulis huvitav mis siis max payne 2 teeb. Sinna pidi ka multyplayer tulema. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AsTeR
HV kasutaja
AsTeR

liitunud: 31.12.2002




sõnum 14.05.2003 22:16:21 vasta tsitaadiga

kuidas max payne-i kahekesi teha kui aegluubis värk on. üks vend hüppab aegluubis taseme ühes otsas ja teine venda hakkab teises taseme otsas aeglasti liikuma.võimalus on see et multiplayeris lihtsalt ple aegluubis värki.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 14.05.2003 23:21:18 vasta tsitaadiga

AsTeR kirjutas:
kuidas max payne-i kahekesi teha kui aegluubis värk on. üks vend hüppab aegluubis taseme ühes otsas ja teine venda hakkab teises taseme otsas aeglasti liikuma.võimalus on see et multiplayeris lihtsalt ple aegluubis värki.


selline asi hakkab olema matrix online mängus, kuidas see võimalik on? icon_confused.gif

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tdg
HV vaatleja
tdg

liitunud: 24.01.2002




sõnum 15.05.2003 13:57:23 vasta tsitaadiga

AsTeR kirjutas:
kuidas max payne-i kahekesi teha kui aegluubis värk on. üks vend hüppab aegluubis taseme ühes otsas ja teine venda hakkab teises taseme otsas aeglasti liikuma.võimalus on see et multiplayeris lihtsalt ple aegluubis värki.

mutabor kirjutas:
selline asi hakkab olema matrix online mängus, kuidas see võimalik on? icon_confused.gif


Nii nagu quake3arena Matrix modis. Nati bugine on aga siiski töötab - kui singleplayeris on sul yks kella-topsi-ühikutäis kuuliaja pulbrit siis singleplayeris yks korda mängijate arv ehk siis igalühel on purk. Kui üks seda otsustab kasutada ehk aktiveerib kuuliaja siis aeglustub kõigi mängijate liikumine. Singleplayeris ju kah nii et botid st pahad arvutitegelased liikusid aeglaselt kuuliajas koos sinuga - niisiis, milles on probleemi?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 15.05.2003 14:49:16 vasta tsitaadiga

tdg kirjutas:
AsTeR kirjutas:
kuidas max payne-i kahekesi teha kui aegluubis värk on. üks vend hüppab aegluubis taseme ühes otsas ja teine venda hakkab teises taseme otsas aeglasti liikuma.võimalus on see et multiplayeris lihtsalt ple aegluubis värki.

mutabor kirjutas:
selline asi hakkab olema matrix online mängus, kuidas see võimalik on? icon_confused.gif


Nii nagu quake3arena Matrix modis. Nati bugine on aga siiski töötab - kui singleplayeris on sul yks kella-topsi-ühikutäis kuuliaja pulbrit siis singleplayeris yks korda mängijate arv ehk siis igalühel on purk. Kui üks seda otsustab kasutada ehk aktiveerib kuuliaja siis aeglustub kõigi mängijate liikumine. Singleplayeris ju kah nii et botid st pahad arvutitegelased liikusid aeglaselt kuuliajas koos sinuga - niisiis, milles on probleemi?


milles on probleem? kuidas sa seda sama asja kujutad ette mängus kus on korraga ytleme 5000 mängijat sees? mängidki aegluubis koguaeg? icon_biggrin.gif

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cbr
HV Guru
cbr

liitunud: 01.09.2002




sõnum 15.05.2003 16:21:49 vasta tsitaadiga

Et ühes serveris oleks 5000 mängijat ja et nad ka normaalselt mängida saaksid läheks vaja vähemalt dualproset, scsi ketast, rohkem kui gigabitist ühendust jne...ei usu et sellist serverit eluski tuleb.
_________________
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 15.05.2003 16:36:49 vasta tsitaadiga

Cobra[EST] kirjutas:
Et ühes serveris oleks 5000 mängijat ja et nad ka normaalselt mängida saaksid läheks vaja vähemalt dualproset, scsi ketast, rohkem kui gigabitist ühendust jne...ei usu et sellist serverit eluski tuleb.


ma räägin 'matrix online' mängust, mis on MMORPG ja nendes reeglina on tuhandetes mängijaid korraga... DUH!

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 15.05.2003 21:40:39 vasta tsitaadiga

idee poolest ei tohiks teine m2ngija arugi saada, kui yks kasutab bullettime'i
teise m2ngija jaoks toimub asi endise kirusega, sest esimese m2ngija v6imed ei anna endast teisele m2ngijale m2rku, nagu filmis icon_wink.gif

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tdg
HV vaatleja
tdg

liitunud: 24.01.2002




sõnum 17.05.2003 01:55:55 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
idee poolest ei tohiks teine m2ngija arugi saada, kui yks kasutab bullettime'i
teise m2ngija jaoks toimub asi endise kirusega, sest esimese m2ngija v6imed ei anna endast teisele m2ngijale m2rku, nagu filmis icon_wink.gif


Nagu sa võibolla isegi märkasid on see idepoolest ebareaalne. Siiski on minu näiteks quake, kus maksimum mootori poolt toetatav mängijate arv on 64.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 17.05.2003 13:44:06 vasta tsitaadiga

tdg kirjutas:
libe kirjutas:
idee poolest ei tohiks teine m2ngija arugi saada, kui yks kasutab bullettime'i
teise m2ngija jaoks toimub asi endise kirusega, sest esimese m2ngija v6imed ei anna endast teisele m2ngijale m2rku, nagu filmis icon_wink.gif


Nagu sa võibolla isegi märkasid on see idepoolest ebareaalne. Siiski on minu näiteks quake, kus maksimum mootori poolt toetatav mängijate arv on 64.


olen nõus et ebareaalne, aga kordan veel, tegemist on MMORPG - Massive Multiplayer Online RPG, kus ei ole 64 mängijat vaid ikkagi tuhandetes, nagu asi on mõeldud ja nagu teistes samasugustes mängudes on. duh!

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZorroZip
HV kasutaja

liitunud: 23.07.2002




sõnum 20.05.2003 14:21:39 vasta tsitaadiga

Matrixi mmorpg s pidi bullettime/focus välja nägema nii, et kui keegi selle endale peale lükkab siis saab nagu kuulide eest põigelda jne nii, et nagu tast tekib mitumitu kujutist...raske seletada aga nagu filmiski kui agent põikles.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
OskarR89
HV Guru
OskarR89

liitunud: 22.02.2003




sõnum 16.08.2003 07:45:09 vasta tsitaadiga

Uued pildid http://www.gamespot.com/pc/action/maxpayne2/screenindex.html
Päris hea tundub thumbs_up.gif 31 oktoobril tuleb välja http://www.megagames.com/news/html/pc/maxpayne2getsoctoberrelease.shtml
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matu7
HV vaatleja
matu7

liitunud: 26.09.2002




sõnum 22.08.2003 17:49:51 vasta tsitaadiga

Jään põnevusega ootama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
v2hja
HV Guru
v2hja

liitunud: 14.03.2003




sõnum 22.08.2003 18:04:50 vasta tsitaadiga

http://www.sloleht.ee/index.aspx?d=18.08.03&r=24&id=144657 thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif
_________________
www.ninjatune.net
RIP Monkey Radio
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 22.08.2003 18:25:54 vasta tsitaadiga

v2hja kirjutas:
http://www.sloleht.ee/index.aspx?d=18.08.03&r=24&id=144657 thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif


heh, ikka kuu aega võttis enne kui seda uudist kusagil eesti keeles näha sai icon_smile.gif

muide max payne 2 veeb on yleval
http://www.rockstargames.com/maxpayne2/

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Beanladen
HV kasutaja
Beanladen

liitunud: 25.03.2002




sõnum 11.09.2003 09:55:22 vasta tsitaadiga

link :: uued pildid !!!

vaadake seda...

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 11.09.2003 10:09:17 vasta tsitaadiga

graafika küll midagi paremat pole kui 1 osas. icon_neutral.gif
_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 11.09.2003 11:21:58 vasta tsitaadiga

naljamees icon_lol.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kk
HV veteran
kk

liitunud: 30.03.2002




sõnum 11.09.2003 16:23:56 vasta tsitaadiga

Graafika on screenide järgi tunduvalt parem. Esimene oli väga hea aga see on lausa super.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 7 :: 3 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
OskarR89
HV Guru
OskarR89

liitunud: 22.02.2003




sõnum 14.09.2003 11:00:25 vasta tsitaadiga

Trailer ka väljas: http://www.gamershell.com/news_BMaxPayne2BTrailer.shtml
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Max Payne 2 mine lehele 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.