Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
13.05.2003 11:37:37
Max Payne 2 |
|
|
sellise asja otsa komistasin:
Rockstar Games Announces Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Developed by Remedy Entertainment, Max Payne 2: The Fall Of Max Payne for the PC is expected to hit retail shelves Fall 2003.
kas siis meie põhjanaabid olid salaja töötanud juba teise osa kallal vahepeal?
_________________ /allkiri
viimati muutis mutabor 23.10.2003 21:19:24, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
CroiX
HV kasutaja
liitunud: 09.11.2001
|
13.05.2003 12:02:11
|
|
|
teise osa väljatulek oli teada juba esimese osa väljatulekust saadik
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
13.05.2003 14:47:09
|
|
|
CroiX kirjutas: |
teise osa väljatulek oli teada juba esimese osa väljatulekust saadik  |
huvitav oleks teada kus sellest räägitud oli, kui saladus pole?
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
13.05.2003 16:15:25
|
|
|
Hehe, täitsa õigus, Max Payne järje tegemine sai avalikuks saladuseks kohe pärast 1. osa väljatulekut....
...ahjaa, linki ei viitsi otsida, kuna ise lugesin seda firingsquadi uudistest mingi poolteist aastat tagasi
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
13.05.2003 16:36:18
|
|
|
a siis on normaalne, polegi kaua oodata eriti enam. see aasta ikka nii mõnigi potentsiaalne hitt tulemas
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Reimo005
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2003
|
14.05.2003 15:13:09
|
|
|
max payne juba ruulis huvitav mis siis max payne 2 teeb. Sinna pidi ka multyplayer tulema.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
AsTeR
HV kasutaja

liitunud: 31.12.2002
|
14.05.2003 22:16:21
|
|
|
kuidas max payne-i kahekesi teha kui aegluubis värk on. üks vend hüppab aegluubis taseme ühes otsas ja teine venda hakkab teises taseme otsas aeglasti liikuma.võimalus on see et multiplayeris lihtsalt ple aegluubis värki.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
14.05.2003 23:21:18
|
|
|
AsTeR kirjutas: |
kuidas max payne-i kahekesi teha kui aegluubis värk on. üks vend hüppab aegluubis taseme ühes otsas ja teine venda hakkab teises taseme otsas aeglasti liikuma.võimalus on see et multiplayeris lihtsalt ple aegluubis värki. |
selline asi hakkab olema matrix online mängus, kuidas see võimalik on?
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
tdg
HV vaatleja

liitunud: 24.01.2002
|
15.05.2003 13:57:23
|
|
|
AsTeR kirjutas: |
kuidas max payne-i kahekesi teha kui aegluubis värk on. üks vend hüppab aegluubis taseme ühes otsas ja teine venda hakkab teises taseme otsas aeglasti liikuma.võimalus on see et multiplayeris lihtsalt ple aegluubis värki. |
mutabor kirjutas: |
selline asi hakkab olema matrix online mängus, kuidas see võimalik on?  |
Nii nagu quake3arena Matrix modis. Nati bugine on aga siiski töötab - kui singleplayeris on sul yks kella-topsi-ühikutäis kuuliaja pulbrit siis singleplayeris yks korda mängijate arv ehk siis igalühel on purk. Kui üks seda otsustab kasutada ehk aktiveerib kuuliaja siis aeglustub kõigi mängijate liikumine. Singleplayeris ju kah nii et botid st pahad arvutitegelased liikusid aeglaselt kuuliajas koos sinuga - niisiis, milles on probleemi?
|
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
15.05.2003 14:49:16
|
|
|
tdg kirjutas: |
AsTeR kirjutas: |
kuidas max payne-i kahekesi teha kui aegluubis värk on. üks vend hüppab aegluubis taseme ühes otsas ja teine venda hakkab teises taseme otsas aeglasti liikuma.võimalus on see et multiplayeris lihtsalt ple aegluubis värki. |
mutabor kirjutas: |
selline asi hakkab olema matrix online mängus, kuidas see võimalik on?  |
Nii nagu quake3arena Matrix modis. Nati bugine on aga siiski töötab - kui singleplayeris on sul yks kella-topsi-ühikutäis kuuliaja pulbrit siis singleplayeris yks korda mängijate arv ehk siis igalühel on purk. Kui üks seda otsustab kasutada ehk aktiveerib kuuliaja siis aeglustub kõigi mängijate liikumine. Singleplayeris ju kah nii et botid st pahad arvutitegelased liikusid aeglaselt kuuliajas koos sinuga - niisiis, milles on probleemi? |
milles on probleem? kuidas sa seda sama asja kujutad ette mängus kus on korraga ytleme 5000 mängijat sees? mängidki aegluubis koguaeg?
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
cbr
HV Guru

liitunud: 01.09.2002
|
15.05.2003 16:21:49
|
|
|
Et ühes serveris oleks 5000 mängijat ja et nad ka normaalselt mängida saaksid läheks vaja vähemalt dualproset, scsi ketast, rohkem kui gigabitist ühendust jne...ei usu et sellist serverit eluski tuleb.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
15.05.2003 16:36:49
|
|
|
Cobra[EST] kirjutas: |
Et ühes serveris oleks 5000 mängijat ja et nad ka normaalselt mängida saaksid läheks vaja vähemalt dualproset, scsi ketast, rohkem kui gigabitist ühendust jne...ei usu et sellist serverit eluski tuleb. |
ma räägin 'matrix online' mängust, mis on MMORPG ja nendes reeglina on tuhandetes mängijaid korraga... DUH!
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
15.05.2003 21:40:39
|
|
|
idee poolest ei tohiks teine m2ngija arugi saada, kui yks kasutab bullettime'i
teise m2ngija jaoks toimub asi endise kirusega, sest esimese m2ngija v6imed ei anna endast teisele m2ngijale m2rku, nagu filmis
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
tdg
HV vaatleja

liitunud: 24.01.2002
|
17.05.2003 01:55:55
|
|
|
libe kirjutas: |
idee poolest ei tohiks teine m2ngija arugi saada, kui yks kasutab bullettime'i
teise m2ngija jaoks toimub asi endise kirusega, sest esimese m2ngija v6imed ei anna endast teisele m2ngijale m2rku, nagu filmis  |
Nagu sa võibolla isegi märkasid on see idepoolest ebareaalne. Siiski on minu näiteks quake, kus maksimum mootori poolt toetatav mängijate arv on 64.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
17.05.2003 13:44:06
|
|
|
tdg kirjutas: |
libe kirjutas: |
idee poolest ei tohiks teine m2ngija arugi saada, kui yks kasutab bullettime'i
teise m2ngija jaoks toimub asi endise kirusega, sest esimese m2ngija v6imed ei anna endast teisele m2ngijale m2rku, nagu filmis  |
Nagu sa võibolla isegi märkasid on see idepoolest ebareaalne. Siiski on minu näiteks quake, kus maksimum mootori poolt toetatav mängijate arv on 64. |
olen nõus et ebareaalne, aga kordan veel, tegemist on MMORPG - Massive Multiplayer Online RPG, kus ei ole 64 mängijat vaid ikkagi tuhandetes, nagu asi on mõeldud ja nagu teistes samasugustes mängudes on. duh!
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZorroZip
HV kasutaja
liitunud: 23.07.2002
|
20.05.2003 14:21:39
|
|
|
Matrixi mmorpg s pidi bullettime/focus välja nägema nii, et kui keegi selle endale peale lükkab siis saab nagu kuulide eest põigelda jne nii, et nagu tast tekib mitumitu kujutist...raske seletada aga nagu filmiski kui agent põikles.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
OskarR89
HV Guru

liitunud: 22.02.2003
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
matu7
HV vaatleja

liitunud: 26.09.2002
|
22.08.2003 17:49:51
|
|
|
Jään põnevusega ootama.
|
|
tagasi üles |
|
 |
v2hja
HV Guru

liitunud: 14.03.2003
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
22.08.2003 18:25:54
|
|
|
heh, ikka kuu aega võttis enne kui seda uudist kusagil eesti keeles näha sai
muide max payne 2 veeb on yleval
http://www.rockstargames.com/maxpayne2/
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Beanladen
HV kasutaja

liitunud: 25.03.2002
|
11.09.2003 09:55:22
|
|
|
link :: uued pildid !!!
vaadake seda...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
11.09.2003 10:09:17
|
|
|
graafika küll midagi paremat pole kui 1 osas.
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
11.09.2003 11:21:58
|
|
|
naljamees
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
kk
HV veteran

liitunud: 30.03.2002
|
11.09.2003 16:23:56
|
|
|
Graafika on screenide järgi tunduvalt parem. Esimene oli väga hea aga see on lausa super.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
7 :: |
3 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
OskarR89
HV Guru

liitunud: 22.02.2003
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
|