Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Sixten
HV Guru

liitunud: 14.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2014 13:19:39 vasta tsitaadiga

Millega saavutab kõige parema tulemuse renderdamisel, kui mudel on valmis tehtud Autodesk Inventoriga ? Inventor 2014 enda renderdamine on väga lahja thumbs_down.gif
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 28.05.2014 18:59:32 vasta tsitaadiga

Välis HDRI jah, tegelt pilt üldse nii tehtud et terve taust on lisatud photoshopis, ainult mudel ise ja vari on Maxist. Kasutasin välist HDRI'd sellepärast et ei saanud stuudio omadega kuidagi rahuldavat tulemust icon_rolleyes.gif
_________________

3D Portfolio
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rull
HV vaatleja

liitunud: 25.09.2009




sõnum 03.06.2014 10:05:26 vasta tsitaadiga

Olen ka veidi 3D tegelenud ja mõtlesin, et näitan ka mis tehtud on:

Siin mõned teised tööd ka:
https://www.upload.ee/gallery/12810/tsiripiripin.html

Kasutan blenderit ja autodesk revitit.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 03.06.2014 18:54:44 vasta tsitaadiga

Kohe alguses torkab silma, et kaamera horisont ei lähe kokku tausta horisondiga. Taustapilt peaks allpool olema tuntavalt.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SeedX
HV kasutaja
SeedX

liitunud: 10.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.08.2014 12:49:34 vasta tsitaadiga

Maxis tehtud, olen veel algaja. Puud ja mööbel on netist võetud.



Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 10.09.2014 09:21:53 vasta tsitaadiga

Mitu aastat 3d'st eemal oldud, nüüd ei tule terminoloogiad meelde, et otsida... kuidas ma saaksin 3ds maxis Text objekti osakesed laiemaks teha? Okei... seletamine veidi raske... Toon v2ikse n2ite:

https://www.dropbox.com/s/fudp0nbvl3gl4r8/perspective_symbol.JPG?dl=0

Hieroglyyf - kujundi kriipsude vahed on aga liiga suured ja kriipsud ise liiga v2ikesed. Kuidas ma saaksin k6ik need kriipsud jms laiemaks/suuremaks teha nii, et koguobjekt ise kuhugi ei veniks, vaid et osakesed veniksid iseseisvalt ja nende keskpunkt j22ks samaks? Pushi proovisin, see ei suutnud alumist ja ylemist poolt tasapinnalisena hoida vaid hakkas neid kurvitama miskip2rast...

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2014 09:49:17 vasta tsitaadiga

Edit poly ja selectid need polygonid mida tahad muuta.
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 88
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 10.09.2014 13:45:14 vasta tsitaadiga

Et siis k2sitsi? Ma lootsin et mingi modifier on...

E: A la, tee k6ik elemendid mingi x yhiku v6rra suuremaks, igasse kaarde v.a. ette ja taha...

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 10.09.2014 20:30:52 vasta tsitaadiga

neros kirjutas:
Et siis k2sitsi? Ma lootsin et mingi modifier on...

E: A la, tee k6ik elemendid mingi x yhiku v6rra suuremaks, igasse kaarde v.a. ette ja taha...


Tervist!

Heh, kriipsud ja osakesed icon_smile.gif

Kui ma nüüd õigesti aru saan su murest, siis peaks siinkohal aitama see, kui sa lisad oma objektile Edit Poly modifier'i, teed kõik vajalikud elemendid (Element sub-object, "5") aktiivseks ja lihtsalt Scale'd neid ainult x-y tasandis. Aga enne vaata, et su "Use Center" (vt pilti) oleks "Use Pivot Point Center" peal.



Siis on veel see variant, et sa valid ainult objekti külgmised Polygon'id (näiteks Front view's) ja Extrude'd neid jälgides, et su Extrude meetod oleks "Local Normals".

Kolmas variant on Shell modifier'i kasutamine, aga see teeb su elemendid igas suunas "paksuks".

Edu!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 11.09.2014 08:25:42 vasta tsitaadiga

Ei ole kursis 3d m6istetega icon_razz1.gif

Nuputasin oma peaga selle element sub-obj v2lja, aga seal tekkis omakorda see probleem, et toimib korralikult ainult siis, kui pole yhtegi sissepoole minevat nurka. Proovisin ka seda, et push+slice+cap holes, aga see keskmine auk kaeti 2ra... ja see peaks alles j22ma. See oli ideaalne lahendus, kui vaid saaks AINULT slice poolt tekitatud aukudega seda teha... Extrude pole veel proovinud. Polysid on küll palju, aga kui ta ka sissepoole olevatel suudab sujuvalt teha (muidu peab vertexitele kallale minema) siis peaks parem variant olema. Proovin 2ra kui kodu j6uan thumbs_up.gif

Oeh, mingi teksti 3d printimise jaoks valmis tegemine on ikka paras peavalu icon_razz1.gif

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 09.02.2015 14:31:15 vasta tsitaadiga

Ahoi!

Pakkuda tööd 3D modelleerijatele. Projekte on palju ning vaheldust on rohkelt. Huvi korral palun saada näidiseid oma tehtud töödest:


Kontakt:
info@wolfprint3d.ee
5621 4070
http://wolfprint3d.ee/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Diginugis
HV kasutaja
Diginugis

liitunud: 14.05.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2015 16:18:11 vasta tsitaadiga

Mõtlesin ka tutvuda 3D-ga ning esimeseks katsetuseks tegin ühe mootorvoodi raami. Inventoriga sai katsetatud, kuigi paljud soovitavad kähku 3dsmax-i peale üle kolida enne kui hilja icon_biggrin.gif

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
PORTFOLIO
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sixten
HV Guru

liitunud: 14.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2015 20:18:17 vasta tsitaadiga

Diginugis kirjutas:
Mõtlesin ka tutvuda 3D-ga ning esimeseks katsetuseks tegin ühe mootorvoodi raami. Inventoriga sai katsetatud, kuigi paljud soovitavad kähku 3dsmax-i peale üle kolida enne kui hilja icon_biggrin.gif

Spoiler Spoiler Spoiler



thumbs_up.gif thumbs_up.gif

Inventor ja 3dsmax on veits erineva eesmärgi jaoks ka minu teada. Inventorit kasutatakse palju tootmisettevõtetes ja pigem tehniliste jooniste/mudelite tegemiseks. 3dsmax on vist üldine 3D mudelite tegemiseks ?
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2015 21:01:08 vasta tsitaadiga

3ds max suht üldine, aga renderdamise jaoks eelistatud.
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 88
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 23.11.2015 22:58:59 vasta tsitaadiga

3DSMax polymodeling jne vaba modelleerimine, Inventor tehniline joonestamine ja nendest joonistest 3D välja venitamine.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Diginugis
HV kasutaja
Diginugis

liitunud: 14.05.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.11.2015 08:08:50 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
3DSMax polymodeling jne vaba modelleerimine, Inventor tehniline joonestamine ja nendest joonistest 3D välja venitamine.


Just. Tööalaselt on Inventor mulle õige, seega sai siis niimoodi alustatud icon_smile.gif Aga kindlasti teen enne jõule tutvust ka 3DSMaxiga thumbs_up.gif

_________________
PORTFOLIO
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
m4rk
HV vaatleja

liitunud: 24.09.2006




sõnum 18.05.2016 14:14:46 vasta tsitaadiga

Keegi high end tasemel Maya't valdab? Peamiselt tegu: autode sisedetailide modelleerimisene (quadrangulated), UV-mapping nii pindadele kui ka õmblustele.
Täpsem info juba vajadusel.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sixten
HV Guru

liitunud: 14.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2016 08:26:38 vasta tsitaadiga

Soov on teha paarist 3d mudelist fotorealistlik renderdus. Mis programmiga on soovitatav teha mudel ? Kas Solidworks, Solid Edge või Inventor ? Millega hiljem renderdada ? Lõppkvaliteet peaks jääma nii hea kui võimalik.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 28.06.2016 01:20:21 vasta tsitaadiga

Palun veidi abi. Pole ise piisavalt kogenud joonestaja. Aga lühikokkuvõte on selline, et on üks auto embleem mida ma sooviks näha .par või .stl formaadis.
Embleem on füüsiliselt olemas. Tegu on vana Audi V8 originaal ''8''-ga. Ma olen siiani ise suutnud väliskontuuri joonistada, kuid embleem on nö faasidega.
Neid ma lihtsalt ei oska joonistada.
Palun kirjutage mulle kui leiate, et viitsite tahate proovida.(mõõtevahendid saate ka vajadusel minu käest)
Ma eeldan, et tasuta lõunaid ei ole.

_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kenny91
HV vaatleja

liitunud: 27.03.2006




sõnum 01.09.2016 21:31:11 vasta tsitaadiga

Üks pooleli olev projekt.
Fallout 4-st dream machine.
Konstruktiivne kriitika alati teretulnud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rants15
HV vaatleja

liitunud: 12.06.2014




sõnum 24.01.2017 08:23:56 vasta tsitaadiga

Panen ka siis paar tehtud tööd, avastasin enda jaoks uue programmi, Solidworks ja 3D Maxi renderdused on liiga aeganõudvad ja pole väga paindlikud, mis puudutab parandusi.

Diivani patjadele ei viitsinud kortse mudeldada, joonistasin 3D maxis Viewport Canvasega bump mapid valmis ja konvertisin normal mapiks.


tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 05.03.2017 12:34:40 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MrPuhur
HV vaatleja

liitunud: 04.03.2013




sõnum 11.08.2017 15:30:29 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


Ise kokku mugandatud auto, ei tahtnud väga kinni mõelda ennast tehes mõnda päris autot.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 03.01.2018 19:23:54 vasta tsitaadiga

Pole paha, enda viimane looming:

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________

3D Portfolio
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MrPuhur
HV vaatleja

liitunud: 04.03.2013




sõnum 31.01.2018 19:03:12 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.