Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 4 sekundiga nullist sajani läheb. märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.05.2009 22:36:42 HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 4 sekundiga nullist sajani läheb. vasta tsitaadiga

Selle aasta kavand icon_smile.gif



_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
m0nx
Kreisi kasutaja
m0nx

liitunud: 03.10.2005




sõnum 26.05.2009 13:35:07 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Selle aasta kavand icon_smile.gif



tagaklaas on tabav thumbs_up.gif icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2009 16:30:18 vasta tsitaadiga

Kui tihti masinat siis tänavatel kohata annab? Nagu ma aru saan on Kopikas street legal.
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2009 16:34:18 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Nagu ma aru saan on Kopikas street legal.

ei tohiks nagu olla icon_rolleyes.gif

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2009 16:38:29 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tsitaat:

Nagu ma aru saan on Kopikas street legal.

ei tohiks nagu olla icon_rolleyes.gif

Numbrimärk ajas siis lihtsalt segadusse mind icon_redface.gif

_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 26.05.2009 18:51:03 vasta tsitaadiga

Tänud. Tagaklaasi lauset sai pikalt mõeldud ja Taneliga arutatud. icon_smile.gif

Aga Kopikas küll sõidab Street B klassis, aga tegelikult nn Street Legal pole. Eesti seadused on oluliselt karmimad kui mujal Euroopas ja mikidemaal (N: ei tohi muuta väljalaskesüsteemi, pidureid, roolisüsteemi, sõita turvapuuriga jne). Eestisse saaks Kopika küll arvele võistlusmasinana ja siis sõita võistlustele ja treeningutele, aga kokkuvõttes ei tasu see ära. Tehnilises passis on siiani 1.2liitrit ja 43kw icon_biggrin.gif

Numbrimärk lihtsalt peab reeglitejärgi olema.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2009 12:03:53 vasta tsitaadiga

Soomes min teada peavad kõik kiirendusmasinad olema suutelisedmaanteel läbima mingi distantsi iseseisvalt. Sellest tulenevalt võib paljude sealsete masinatega legaalselt teedel sõita. Nt Seppo Saapola 2000+hp ProMod on täiesti tänavalegaalne icon_biggrin.gif

Eestis on jah need seadused naeruväärselt karmid. Imo turvapuuriga autos on ju liikluses palju ohutum liigelda.

_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
likoor
HV kasutaja

liitunud: 17.06.2006




sõnum 27.05.2009 12:20:23 vasta tsitaadiga

Aga kui turvapuuriga auto ja turvapuurita auto põrkavad kokku, mis siis saab? Turvapuurita masin saab oluliselt rohkem kannatada.

Samas nõustun sellega, et Eestis kohati liiga üle pingutatud nende seadustega.

Samas edu - loodetavasti ülejäänud masin peab kenasti, nüüd kui käigukasti probleemist olete jagu saanud.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2009 12:41:51 vasta tsitaadiga

Kannatada saaks veidi rohkem. Sest ega tervet nina kinni ei keevitata ju. Rohkem kaitseb see sõitjaruumi ikka. Mingi külgkokkupõrke korral oleks puurist kõvasti abi. Kuid aitab ot'st.


Teemast ka veidi: selliseid masinaid on tore näha jah. Kiirendusvõistlustel on peamine probleem see, et jõudu on vähe icon_biggrin.gif Motors24 videos mainiti, et tuleb 3-käiguline automaat thumbs_up.gif Manuaaliga stardis kaotab kõvasti. Pidamise probleeme ei teki, kui turbo tööle hakkab? Mis rpm pealt turbo üles spoolib?

_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dinkz
Kreisi kasutaja

liitunud: 31.03.2008




sõnum 27.05.2009 13:38:28 vasta tsitaadiga

Kui ma mäletan, siis Nightrace 2008 tõi tulemuseks 60ft aja 1,7, mis näitab, et pidamist on küll ja küll.

Kel huvi auto ehitusloo kohta, siis lugemismaterjali teile siit: LINK

Indrekule edu ja tervet kepsu algavaks hooajaks! icon_smile.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2009 14:02:06 vasta tsitaadiga

See täitsa kobe aeg jah. Palju on lootust nitroga (ilmselt läheb käiku alles teisega?) jõudu juurde saada? Kuriks sai vist mingi 250heppa lausa juurde.
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 27.05.2009 14:09:06 vasta tsitaadiga

Tänan heade soovide eest icon_smile.gif

Turvapuur võib olla ka ohtlik, eriti kui korralikult trakse peale ei pane/kiivrit ei kanna. Külgkokkupõrkest rääkides peaks kõigil ladadel tegelt turvapuur kohustuslik olema icon_razz.gif

Käigukast tuleb jah kolmekäiguline th-350, Vitsuti tänavaauto alt, seal osa juppe küll juba vahetatud seest tugevamate vastu, aga puudub manual valve body (Käigud küll käsitsi vahetatavad, aga alles ka Drive funktsioon) ja transbrake (stardis esimese ja tagumise käigu kooslülitus). Turbo hakkab rõhku tootma 4000rpm'il, käigukasti turbiini stall speed tuleb hetkel 3600rpm'i, nii et karta on kohe peale starti tuleb ka nitrot vajutada et rõhk tekiks. Eelmine aasta pidamisega probleeme eestis ei olnud ja siis ei saanud ka korralikult burnoutida, sest masin lükkas ennast lihtsalt veeboksist välja. See aasta ka Line Lock (saab rakendada ainult esipidurid), et loodame korraliku burnouti teha ja pidamist sellega veel paremaks saada.
Nitro tuleb esialgu 200hp (Minu süsteemi maksimum on 400hp, rohkem solenoidid läbi ei lase). Et pidamist kohe ei kaotaks olemas ka kontroller, millega saab määrata nitro avanemise algus ja lõpp protsendi, ning aja mil ühest teiseni jõutakse. Sellega peaks saama väga hea pidamise ja kiirenduse suhte.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2009 14:24:23 vasta tsitaadiga

Full nitrolaks kolbi läbi mootoriploki ei lennuta? icon_biggrin.gif Automaat on jah tegija kiirendusmaailmas- transbrake peale, pöörded üles ja kohalt sa lendadki.

Kui line locki saad ka, sisi ootame selliseid burnoute:
Spoiler Spoiler Spoiler

icon_biggrin.gif 8) beer_yum.gif hevi.gif
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 27.05.2009 15:21:57 vasta tsitaadiga

Full laks stardis oleks jah liig mis liig icon_biggrin.gif Aga õnneks kontrolleriga saan määrata. Tulebki roolile kaks nuppu, üks aktiveerib nitro läbi kontrolleri, teine otse icon_smile.gif

Vast läheb mõni aasta veel aega kui niisuguse burnoudini jõuan icon_lol.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2009 15:31:46 vasta tsitaadiga

Hea kui mõnigi aasta läheb icon_biggrin.gif Eestis tehakse üsna väikseid burnoute paraku icon_neutral.gif
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ihvike
HV Guru

liitunud: 31.03.2002




sõnum 27.05.2009 15:34:55 vasta tsitaadiga

Esirattad ka õhku saab? Tänaval oleks nokk õhus foori tagant vana sigulliga ikka üle prahi icon_wink.gif Muidu läheb süda soojaks küll, et inimesed viitsivad oma kätega midagi teha, edu võistlustel.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2009 15:39:02 vasta tsitaadiga

Tänavad on nii mustad ja kehva pidamisega, et vaevalt. Kuid muidu saab nina õhku kerkimist regullida 4-link vedrustusega, kus tõukejõudu saab kontrollida kõigis 3 suunas (ette, üles, küljele)
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2009 15:41:18 vasta tsitaadiga

Seda autot mäletan veel Pärnu etappidest. Siis ei tehtud burnouti, kuna käigukast ei lubanud seda vms. Igaljuhul edu võistlustel thumbs_up.gif
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 27.05.2009 16:13:02 vasta tsitaadiga

Eelmine aasta sai jah hoitud kasti, ei teinud eriti burnoute ega testisõite.

Aga Lada ehitamise suureks plussiks et sellel ju originaalis juba 4 link vedrustus all. Mul küll vardad originaalpikkustega (pikad reaktiivvardad on Fiat'ilt koos stabikaga ja lühemad on jämedast torust tehtud ja BMW puksidega).

See aasta tuleb ka suurem kergenduskuur, klaasid tulevad Lexanist ning veel palju üleliigset sai välja lõigatud. Kokku sai välja võetud pea 140kg. Samas tuleb natuke tagasi ka kuna mõned asjad kaaluvad rohkem kui eelmine aasta.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2009 23:50:47 vasta tsitaadiga

Need igast bumperid jms võiksid ka ära kaotada. neid pole ju ometigi vaja ning veidi kaalu säästad ka icon_biggrin.gif Mind lausa huvitaks, mille arvelt sa suutsid 140kg niigi tühjast kopikast veel ära kaotada icon_biggrin.gif
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 28.05.2009 09:49:03 vasta tsitaadiga

Bumperid jätan alles, küll kaalus võidaks, aga välimuses kaotaks palju. Eesmärk on ikkagi väljast 2101na ta hoida.

Ega kõiki saladusi ei saa ka reeta icon_razz.gif Aga Kopikas polnud ju üldse kerge, kaalu vähendamise peale me ennem ei mõelnud, arvasime et niigi liiga kerge saab, tuli välja vastupidi.
Kergendamisel andsid väga suure osa rohkem pisiasjad. Cooleri jahutus paak tuleb väiksem, ilma sisemise radikata ja plastikust (-20kg), tagauksed seest tühjaks + lexanist klaasid (-4.4kg tk), esiuksed samamoodi (-3kg tk), esivõre plastik (-2kg), roolikarp vahetatud roolilati vastu (-3.5kg), tagaklaas lexan (-7kg), kõrvalistuja tool + rihmad (-9.6kg) jne.

Auto võistluskaaluks plaanime saada ~1230kg (see siis koos minuga). See siis 10kg rohkem kui reeglites sätestatud.

Roolikarp sai vahetatud roolilati vastu küll sellepärast et uus käigukast alla mahuks ja kõrvalistuja tooli + rihma võimaluse jätame alles.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Morpheus15
HV veteran
Morpheus15

liitunud: 27.06.2006




sõnum 28.05.2009 10:09:58 vasta tsitaadiga


Link


kui ma ei eksi peaks see sama aparaat olema ?

_________________
hwbot profiil
Kommentaari saate profiili peale seda kui olete ise selle lisanud!
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2009 11:37:44 vasta tsitaadiga

Toruraam mootoriruumi ei jõua vist? Turbuclub'i foorumist paljud pildid maha võetud. Kui pikendada raami, siis saad mootori raamile istudada, nina pmst maha lõigata ning siis tagasi istutada ainult selle välimise pleki silmailu jaoks. Rattakoopad jms saaksid ära kaotada. Massi poolest ilmselt ei võida, kuid kere jäigem, kapoti all rohkem ruumi -> suurem turbo, parema voolavusega headerid jms.
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2009 11:43:18 vasta tsitaadiga

Nagu ma aru saan, siis eesmärgiks on siiski ka mingi piirini originaalsuse säilitamine?
_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2009 11:53:22 vasta tsitaadiga

Väljast näeb asi samasugune välja icon_wink.gif Samas sellise põhimõttega kaugele ei jõua. Kõik tuleb ohverdada kiiruse jaoks icon_biggrin.gif
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 4 sekundiga nullist sajani läheb. mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.