Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
23.06.2009 12:14:20
|
|
|
ei, nad lihtsalt niisama ei läinud sõitma. Ofkoors läks midagi katki, et rajale ei mindud
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
23.06.2009 13:41:04
|
|
|
Varem lihtsalt ei jõudnud kirjutada, enamus aega läks järgi magamise peale. (Viimased 3 ööd saime tiimiga magatud 1-2tundi)
Aga kahjuks jah ei saanud rajale. Asi hakkas huvitavalt. Reedel sai käidud sillaregullis ja kärult maha sõites hakkas naljakas kolin. Peale sillaregulli sai uuritud puuritud, aga heli oli kadunud. Ei osanud nagu midagi arvata ja sai treila peale tagasi sõidetud. Õhtul läksime Haapsalusse testima/seadistama, aga kolin tuli tagasi ja oluliselt hullemini, mõtlesime erinevaid variante aga päris pihta ei saanud, kuna heli oli ca. 1000rpmi juures ja siis uuesti alles 3000rpmi juures. Saime vähemalt kasti õli taseme normi ja otsustasime hommikul uue hooga pihta hakata. (Testimise ajal olid siis käigukasti ja mootoriõlirõhud normaalsed). Järgmine päev sain Taavo-Erkki Vitsutil nööbist kinni ja ta viitsis tulla vaatama milles viga, peale heli kuulmist ütles kohe, et käigukasti turbiin on lahti, tal kunagi oli juhtunud, sama hääl oli. Vaatasime loksutasime ja turbiin oli ilusti kinni, aga hooratas koos adapteriga oli väntvõlli küljest lahti, loks oli sees. Kõik poldid olime pannud õige jõuga ja keermeliimiga kinni, ning seal hoiavad veel kaks 10mm puksi. Kardan et enne kirjeldatud pauguga, mis lõi rihmaratta katki, oli murdnud ka hooratta lahti.
Samuti oli uuesti otsaratas lahti ja pragu sees, mille 200nm ja keermeliimiga kinni olime pannud :S
Igatahes uskumatu. Hooratta kinnipanekuks oleks jõudnud kasti maha võtta, kui nüüd seal midagi ära lõhkunud ei ole, aga otsaratast kohapeal teha poleks saanud. (See oli originaalist ümber treitud).
Siis otsustasime et kiirendusvõistlusel ei võistle. Aga Eve'l tuli hea idee et viime siis tuuningnäitusele, inimesed saaksid vaadata ja katsuda. Huvi oli väga suur, inimesi oli ümber auto pea koguaeg. Õhtul tuli üllatuseks et võitsime tuuningus C-klassis (kõige kallim klass, investeeritud üle 150k) kolmanda koha
Nüüd tuleb kast koos mootoriga korra uuesti maha võtta ja vaadata mis seal tagantpoolt ära lõhkunud on. Sellega hakkame tegelema kohe peale jaani.
Paegu üle mobiili netis, panen hiljem pilte juurde.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
23.06.2009 14:14:28
|
|
|
Tulebki kogemustega vanadel varrukast kinni võtta ja nõu küsida, kui mingi jama käes on. Eestis mingit meeletut konkurentsi pole ju, ikka üksteist abistatakse häda korral. Erkki Camaro vist sai ka uue jagaja enne sõitu ühe tuttava käest, kes oli koha peal vaid pealtvaatajana. Pärast sõitu sai vend jagaja tagasi ning sõitis koju oma autoga
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
23.06.2009 21:00:52
|
|
|
Ok, mulle isegi jäi segaseks, miks te viimasel etapil rajal polnud, igatahes hoian teile pöialt, kuna oma AHV ju roolis nüüd
Igatahes olin teile haapsalu etapil naaber, rajalt vaadates vasakul pool valge autoga, järgmine kord võtan nööbist kinni ja teen juttu kah.
Enda parim aeg siiamaani 13.9, suht stock autoga, aga eks arenguruumi on veel küll ja küll.
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
24.06.2009 02:25:07
|
|
|
Mis klassis sõidad siis? A?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
24.06.2009 13:00:54
|
|
|
taikonaut kirjutas: |
Mis klassis sõidad siis? A? |
Ema sul sõidab A klassis
Aga aktiivselt ei sõida kuskil, oleneb võistlusest jne. C, bracket, outlaw...
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
24.06.2009 13:28:30
|
|
|
Outlaw's stock autoga...yeah right
Bracketit võid tõesti sõita absull iga autoga, peaasi, et liigub.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Dinkz
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2008
|
24.06.2009 14:13:01
|
|
|
taikonaut kirjutas: |
Outlaw's stock autoga...yeah right
Bracketit võid tõesti sõita absull iga autoga, peaasi, et liigub. |
Bracketis tõesti võid iga autoga ilma teha, aga rooli ja istme vaheline tihend peab hea olema.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
24.06.2009 14:18:23
|
|
|
Tihendi viga ongi ainuke asi, mille tõttu seal kaotada võid. Ses suhtes pull jah bracket, et mingi 20a vana escort võib võita top fuel dragsterit isegi
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
24.06.2009 15:08:31
|
|
|
taikonaut kirjutas: |
Outlaw's stock autoga...yeah right
Bracketit võid tõesti sõita absull iga autoga, peaasi, et liigub. |
Aga miks mitte? Outlaws on nii vähe osalejaid, et teinekord isegi võimalus poodiumile saada,
mis sest, et tagant poolt viimane oled.
Bracketit ikka iga autoga ei sõida, esiteks peab see auto olema kiirem, kui 16s ja teiseks peab see auto suutma sõita stabiilselt, ühte ja sama aega või õigemini, sina peaksid suutma selle autoga stabiilselt sõita.
Kui ikka pidamist pole autol, siis on väga raske paugutada aegu, mis jääksid 10-ndik sekundi sisse.
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
26.06.2009 11:24:12
|
|
|
Sinu Ema, me vist ka eelmine aasta olime mingi võistlus boksidega kõrvuti, kui õieti mäletan. Aga kindlasti ka teistele et tulge julgelt juurde ja küsige. Ise ka natuke naljakas juurde astuda ja autot tutvustama hakata
Aga sõjaplaanid on nüüd paigas, leidsin tõstuki variandi ja pühapäeval saab mootori+kasti autolt maha (laseme koos sillatalaga allapoole välja), siis asi tükkideks ja näha mis seal täpselt juhtunud on. Tuleb igatahes pöialt hoida et väntvõll taastamiskõlblik oleks, kahjuks 2.0 Fiati mootorid suht haruldased, kui keegi teab et seisab midagi sellist võib kindlasti teada anda. Mure nimelt et uuemad (Croma, Thema) fiattidel väntvõlli otsas õlipump, mitte traditsiooniliselt lada moodi, ja need väntvõllid ei sobi.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Juiced
HV kasutaja
liitunud: 29.03.2008
|
26.06.2009 19:14:39
|
|
|
Oot , millega SinuEma s6itis siis ?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
26.06.2009 19:53:33
|
|
|
Tegid paar kiiremat tiiru ümber kvartali?
Krt peab ka ikka oma silmaga suve jooksul auto ära kaema.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
26.06.2009 23:56:02
|
|
|
Õli tuli on seal armatuuril ikka massiivne
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
27.06.2009 00:56:19
|
|
|
Sellelt pildilt, kus Tanelgi peal on, tundub mulle, et kõrval (ehk siis paremal pool) on veel teine iste ka. Kui nii, siis miks see seal on?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
27.06.2009 01:01:37
|
|
|
taikonaut, järsku, et miinimumkaal täis saada? Ise absull teemas ei ole, et teine võimalus, et selles klassis peab 2 kohta äkki olema? Tunduks sellised loogilisemad variandid.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
27.06.2009 01:41:49
|
|
|
taikonaut kirjutas: |
Sellelt pildilt, kus Tanelgi peal on, tundub mulle, et kõrval (ehk siis paremal pool) on veel teine iste ka. Kui nii, siis miks see seal on? |
valdz kirjutas: |
... ja kõrvalistuja tooli + rihma võimaluse jätame alles. |
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
27.06.2009 08:08:30
|
|
|
Kõrvalistuja tool on vajalik seadistamiseks ning saab ka mõne "lõbusõidu" teha.
Tegime eelmine võistlus ka ära tehnilise, ning praegu võistluskaal 1260kg (koos minuga), et siis 40kg ülekaalus. Mõtleme ka võistlusteks kõrvalistuja rihmad+istme eemaldada, sellega saaksime kaalu alla veel 10kg.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
tige kala
HV veteran
liitunud: 16.11.2004
|
27.06.2009 11:14:59
|
|
|
See NOS seadistamise värk paistab eriti keeruline olevat. Filmides on üks punane nupp ja korras
Mõnud näeb välja auto
_________________
3D Portfolio |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
27.06.2009 12:01:54
|
|
|
Nitro seadistamine on keeruline jah. On segu lahja, pole süsteemsit suurt tolku. Läheb segu rikkaks, on ka paha. Turbomootoritele peaks nitro üldiselt väga hästi istuma - jahutab ju nitro mootorisse liikuvaid gaase veelgi maha -> parem täituvus -> veelgi rohkem jõudu.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
29.06.2009 22:27:02
|
|
|
Jah nitro paika saamine võtab aega, jama selles et kui sega lahja siis kohe detonatioon ja tõenäoliselt mootor tükkideks. Rikas segu võrdub vähem jõudu, kuigi jah nitrosüsteemid seadistatakse üldiselt suht rikkaks 11:1 või isegi 10:1 segule. See kontroller küll kihvt asi, selle sain täitsa joppamise peale ja väga soodsalt
Eile sai siis mootor kastiga uuesti maha. Tõepoolest hooratas oli lahti, üks 10mm puks katki. Saatsin kõik (mootori, kasti, hooratta, turbiini) juba Põltsamaale, Rikitop OÜ-sse Silver7-me juurde. Temal väga tõsised metalliteadmised ja kontrollib kõik tolerantsid üle ja leiab põhjuse üles.
Kahjuks kardan et ka väntvõllist hooratta poldiaugud ka välja venitanud, küll kontaktpind oli ok. Naljakas et suuremad kahjustused olid seal kus hooratas adapteri küljes oli ja see oli korralikult kinni. Seal oli näha hõõrdumise jälgi.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
29.06.2009 22:39:02
|
|
|
Sul pilte pole purustustest?
Nitro segu sõltub ka rpm'ist? Madalamatel pööretel antakse vähem peale ning kõrgematel pööretel rohkem?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
29.06.2009 23:14:49
|
|
|
Kahjuks pilte pole, fotokas oli eile tühjaks saanud ja mobla kaamera mul päris jama.
Nitro kogus tavaliselt pööretest ei sõltu, ta annab juurde etteantud koguse jõudu kogu pöörete vahemikus. Tavalises variandis seadistatakse välja düüsidega, minul nitrol ja kütusel eraldi düüs igal silindril. Sellega saadakse paika segu. Düüside valik sõltub siis vajamineva jõu suurusest ja kütuserõhust. Samuti väga tähtis on nitro pudeli rõhk, tavaliselt hoitakse seda 950-1000psi (üle 65 Bar'i) juures. Rõhk sõltub otseselt pudelis olevast nitro kogusest ja temperatuurist. Sobivaim temperatuur on ca. 30C, ehk Eestis on vaja kasutada pudelisoojendusi. Madala rõhu korral pole masinal jõudu, kõrge rõhu korral gaasistub N2O liig kiiresti ja jällegi kaotab jõus. Mootorisse lastakse N2O vedelik olekus. Liiga kõrge rõhu korral puruneb ülerõhu klapp ja pudel tühjendatakse.
Minul olevast kontrolleris saab seadistada peale nupu vajutust millal nitro aktiveerub (1ms - 10sek), mitu % düüsidest tulevast jõust alguses peale antakse(1-100%), mitu % lõpus (1-100%), kui kaua võtab aega jõu tõstmine [algusest lõppu] (1ms - 10sek). Nitro ja kütuse solenoide juhitakse sagedusega, ja sageduse sammu muutmisega muutub pealeantava jõu protsent. Põhimõtselt sama kontrollerit kasutab ka Kuriks.
Väga kallitel kontrolleritel ka pöörete etteandmis võimalus.
PS: Mul väga hea meel kui esitatakse küsimusi, on näha Taikonaut et teadmised sul kõvad
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
|