Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 4 sekundiga nullist sajani läheb. märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
matukaz
HV kasutaja
matukaz

liitunud: 24.05.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2009 13:14:25 vasta tsitaadiga

No kui turbo on 3000+ pöördel(ma ei mäleta mis pööretel sul seadistatud oli turbo) taha tuleb ja stall on ainult 2000 pöördel siis tulebki selline jama mis videos on näha. Ennem kergenduskuuri tal polnud vaja burnoutida, sest pidamist oli küll ning kas mitte polnud pehmem rehvi segu?

0:30 http://www.youtube.com/watch?v=fgFoJGWmUuk&feature=related on isegi kuulda kui kaua ja pikalt tal tulevad pöörded ülesse. Kui tartu videosi vaadata samast autost ilma 9 sekundi stallita siis alguses läks edasi nagu buss- sama viga mis indrekul.

Loodetavasti jõuate ära seadistada ning ei teki vigasi ja võib olla näeb ka 11 sekundi aegu icon_wink.gif
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 12.08.2009 15:42:20 vasta tsitaadiga

Mootoril pole lihtsalt 2000 pöördel veel jõudu, manual kastiga on hea et saab kõrgel pöördel lihtsalt siduri lahti lasta ja minek. Burnouti vist see hooaeg teha ei saa, lihtsalt ei tõmba ratast ringi ja burnoutimisel nitrot ka kasutada ei tohi. Järgmisel hooajal tellime uue turbiini või laseme olemasoleva ümber teha, siis kõik korras. Õige turbiini leidmine on nagu "black-magic" icon_smile.gif

Nitroga on start päris hea. 20% juures veel ratast ringi ei tõmmanud, aga edasi hüppas väga hästi.


Kui tulete kambakesti siis kindlasti tulge koos boksist läbi, saan autot tutvustada ja küsimustele vastata. icon_smile.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tbit
HV Guru

liitunud: 27.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.08.2009 13:30:11 vasta tsitaadiga

teeks siis kogunemise mingil kindlal ajal boksis, et valdz teeb rahvale väikse ekskursiooni rehvirõhust - värvi paksuseni...
_________________
DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus
Kommentaarid: 264 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 229
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2009 00:21:08 vasta tsitaadiga

No minu poolest võib ka nii teha.

edit: oleks siis veel minejaid ahve? Väike masinatutvustus oleks küll super thumbs_up.gif , kuid siis peaks tõesti kogu ahvikari koos olema, mitte et igaühele eraldi.

_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 18.08.2009 10:49:41 vasta tsitaadiga

Kui on plaane teha seda tänavasõidu legaalseks, on se võimalik?
_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2009 11:01:52 vasta tsitaadiga

Volum kirjutas:
Kui on plaane teha seda tänavasõidu legaalseks, on se võimalik?

Miks peaks seda tegema? Eesmärk oli ju ehitada võistlusauto.
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 18.08.2009 18:59:08 vasta tsitaadiga

Issand jumal, ma ainult küsin ju icon_rolleyes.gif
_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2009 19:23:50 vasta tsitaadiga

Teoreetiliselt on ju kõik võimalik. Ilmselt turvapuur välja, slikid alt ära, vb on ka heitgaasid normist väljas, kindlasti midagi veel. Kuid midagi sarnast on kindlasti võimalik teha.
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 18.08.2009 19:47:57 vasta tsitaadiga

See ümberehitus oleks päris suur, kergem vast oleks deforsseeritud mootor kuhugi teisele kerele tõsta. Võimalik oleks ta tänavamasinaks teha, aga 100% tänavalegaalseks pea võimatu, eesti seadused väga karmid.

Mõned näited:
Piduri süsteeme ei tohi muuta (Hiace tagasilda ei tohiks olla)
Väljalaske süsteemi ei tohi muuta (turbo + torustik)
Roolisüsteemi ei tohi muuta (lattrool)
Mootor ei mahu maksimaalse kubatuuri piiridesse
Turvapuur

Soomes ei peaks vist suurt midagi ümber tegema et tänaval ringi vurada. icon_lol.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2009 22:21:57 vasta tsitaadiga

Suht küll jah. Usa/UK ka pmst sõidavad kodugaraazist otse stripile oma masinaga, pole vaja kuskil treileril kohale vedada icon_biggrin.gif
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.08.2009 09:40:05 vasta tsitaadiga

taikonaut kirjutas:
Suht küll jah. Usa/UK ka pmst sõidavad kodugaraazist otse stripile oma masinaga, pole vaja kuskil treileril kohale vedada icon_biggrin.gif

Seda saab ka eestis teha, kui võtta auto arvele, kui võistlussõiduk, siis võib sellega sõita võistlusele ja tagasi, turvapuur võib sellel juhul olla.
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Juiced
HV kasutaja

liitunud: 29.03.2008




sõnum 19.08.2009 22:09:26 vasta tsitaadiga

Nägin täna masinat Haapsalus , käisite testimas?
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2009 08:43:07 vasta tsitaadiga

ma vaatan, et valdz on ära reganud, millal siis ahvidele auto tutvustamine toimub?
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tbit
HV Guru

liitunud: 27.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2009 14:16:53 vasta tsitaadiga

valdz võiks vast ise välja pakkuda kui tal muidugi aega ongi praegu siin teemat jälgida icon_razz.gif
peale ajasõite 15.45 - 16.15 on muidu vaheaeg ette nähtud, siis nii kui nii rahvas käib mööda boxe tuuritamas icon_rolleyes.gif

_________________
DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus
Kommentaarid: 264 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 229
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 22.08.2009 08:25:59 vasta tsitaadiga

Hetkel soidame juba Haapsalu poole. Varem ei saanud vastata kuna iga vaba hetk on garaazis moodunud. Tbiti valjapakutud aeg auto tutvustamiseks peaks sobima hasti. Voistlusel naeme.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.08.2009 11:10:35 vasta tsitaadiga

Nonii, ühtegi ahvi ei ilmunudki välja?
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 24.08.2009 23:15:08 vasta tsitaadiga

Nonii, nüüd siis lõpuks aega natuke kirjutada ka.

Kolmapäeva õhtul kui ka siit rahvas meid haapsalus nägi proovisime tõesti testima minna. Lennukal saime teha vaid ühe sõidu ja tagasitulles kui kiirendasin teise käiguni ja gaasi maha lasin sain aru et midagi väga mäda. Osad silindrid ei töötanud. Kontrollisime järjest asjad üle ja 1 ning 4ndas silindris säde kadunud. Vea leidsime ajust, signaal ei jõudnud süütepoolideni. Kõne sõbrale Valgast ja süüteväljundid otse aju prosest - diagnoos aju prose läbi. Saime veel teada et wastegate ei suuda korralikult boosti regullida. Masin jälle treila peale ning Tallinna tagasi. Õnneks teamikaaslasel Sandril oli valmivale projektile ka sama aju muretsetud ja laenasin tema proset.

Saime hommikul auto käima ja uuesti Haapsalu poole. Seal jälle uus üllatus, lairiba lambda ei töötanud. Õnneks Sandril ka see tagavaraks ja panime külge ja hakkasime testima. Stardid nitroga olid päris rajud. Nitrot lastes tõusis turbo boost momentaanselt üle 2bar'i. Stardis sai rattad ringi päris pikalt. Hakkasime vähendama rehvirõhku 0.8 0.7 0.6 bar'i. Ikka ei leidnud pidamist. Turbo boosti proovisime ka manual boost controlleriga seadistada, aga boost kõikus koguaeg. Kas oli teda liiga palju või liiga väha. Peale 300 meetrit tekkis hakkas masin ka kahtlaselt ujuma. (Ladaklubi summercambil oli sama asi, vahetult enne finishit viskas niimoodi külje ette et ma olin täiesti kindel et ei mahu andurite vahelt läbi). Ehk siis masin õhtul jälle treilale ja Tlna tagasi.

Reedel nitrot täites tuli järgmine üllatus - balloon lekib, saime õnneks selle küll korda peale paart tundi mässamist. Õhtul katsetasime Reigo ja Sandriga kuidas esisilla kalded muutuvad kui nina tõsta. Mnjah, lada vedrustus... icon_rolleyes.gif Midagi ei jää õigeks, kalded, tuleb lahkujooks jne. Ragistasime ajusid ja leidsime lahenduse, trossiga ülemine õõts kere külge tõmmata et ei sõites ei saaks nina kergitada. Tegime selle ära ja veel paar muudatust.

Laupäeval hommikul siis jälle Haapsalu poole. Saime tehaühe testsõidu, rõhku 1.3-1.4 bar'i, start hea aga vahetasin teisele käigule liiga kiiresti ning ajaks 12.7 sekundit. Selle rõhu kohta tulemus päris hea. Esimene ajasõit start polnud eriti hea ning aeg 12.8 sekundit. Auto lõpus ikka ujus naljakalt. Teine ajasõit: vajutasin stardis nitrot aga see kohe järgi ei tulnud. Vajutasin hetke pärast uuesti ning kohe tõmbas rattad ringi ja autol tõmbas hetkest külje ette. Lasin gaasi kohe maha. Elliminaatoritesse kahjuks ei saanud ja läksime teisele rajale angaaride juures olevale platsile starte proovima et aru saada miks ta niimoodi ära kiskus. Alguses kõik stardid jätsid maha neli musta 1cm laiust triipu. Rehvi rõhku liiga vähe, kandis ainult äärtega. Tõstsime tagaratastes rõhku 0.8 bar'ini, ikka sama asi. 1.2bar'i juures ratas enam nii ringi ei käinud, start oluliselt parem. Paremale kiskumine oli oluliselt väiksem aga oli olemas ikka.

Nüüd siis vaja veel mõelda ja asju parandada. Pole veel kindel kas Tartu drag'ile läheme aga Motoshowl oleme küll kohal.

Proovin ka lähiajal videosid üles panna...

Siinkohal veel tervitused Sinu Ema'le, kellega sai pikalt juttu aetud, kahjuks keegi teine HinnaVaatlusest minu juurde ei tulnud või uudistasid autot niisama. icon_smile.gif

Siin ka üks laenatud (marekpotti.com) ilus pilt:


viimati muutis valdz 09.11.2017 21:35:40, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.08.2009 23:33:40 vasta tsitaadiga

icon_smile.gif thumbs_up.gif
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
matukaz
HV kasutaja
matukaz

liitunud: 24.05.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2009 18:04:34 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Teine ajasõit: vajutasin stardis nitrot aga see kohe järgi ei tulnud. Vajutasin hetke pärast uuesti ning kohe tõmbas rattad ringi ja autol tõmbas hetkest külje ette. Lasin gaasi kohe maha.


mingi :/ video on ka olemas. http://www.youtube.com/watch?v=yjyGSbnHOe0&feature=channel_page
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 02.09.2009 12:41:43 vasta tsitaadiga

Nüüd sai ka kaks videot üles:
Testisõit:
http://www.youtube.com/watch?v=c6Kmm0tuplQ&feature=channel
I ajasõit:
http://www.youtube.com/watch?v=an_QeryPt00&feature=channel_page
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.09.2009 12:46:39 vasta tsitaadiga

Aga selles mõttes imelik küll, et meil nüüd oma HV võitlusauto olemas, HV autopedesid täis, aga ükski ei jõudnud isegi võistlusele.

Igatahes, järgmisel aastal peaksid mõned muudatused tulema, mis kopika vähe kiiremini ja asjalikumalt liikuma panevad, nii, et loodame, et järgmine aasta rohkem ahve rajaääres pöialt hoidmas on.
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 02.09.2009 16:15:10 vasta tsitaadiga

Tartus kindlasti olen olemas, Haapsalu on pagana kaugel :/
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 24.09.2009 10:56:09 vasta tsitaadiga

Tartu rahval on võimalik reede kuni pühapäev huvitavat kopikate esitust näha Tartu Motoshowl siseruumides. Sinna on organiseeritud pea kõik mis kopikast teha saab. Kohal on taastatud originaal, ladamootoriga tuuningauto, kiire ja mugav tänavaauto, Historic Rally, ringraja ja ka meie kiirendusauto. Kokku siis 6 masinat.

Tulge kindlasti vaatama kui saate.
Motoshow on avatud:
R 25.september 11.00 - 18.00
L 26. september 10.00 - 18.00
P 27.september 10.00 - 16.00

Pileti hinnad:
PILET 50.- (täiskasvanud, üliõpilane)
FLAIERIGA 25.- (prindi SIIT)
SOODUSPILET 35.- (õpilane, pensionär)
PEREPILET 90.- (ema ja isa koos alla 18 a. lastega)

Parkimine on tasuta.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 01.10.2009 00:16:51 vasta tsitaadiga

Käisin ja kaesin üle masina, pildi järgi jõudu on, eks järgmine aasta suudate selle ka asfaltisse suruda.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 01.10.2009 10:48:31 vasta tsitaadiga

Järgmise aasta plaanid sõltuvad reeglimuudatustest mida plaanitakse teha. Praegu oleme arutanud palju kuidas jõudu efektiivselt mahapanna.

Hetkel planid:
* Korralikud amordid, tõenäoliselt spetsiaalsed reguleeritavad dragi amordid nii ette kui taha.
* Teised vedrud taha - praegu vedrud liiga jäigad eesti radadele. Auto vetrub ainult rehvil, ebamugav juhtida ning wheelspin kerge tulema, kuna peale starti viskab tagaosa kergeks.
* Ette kitsad diagonaal dragi rehvid. Hetkel suurematel kiirustel auto tagaosa "vedel", ujub vasakult paremale, aga ees radiaalrehvid mis hoiavad nina paigal. Sõites tunne et kohe läheb käest ära, kui korrigeerid sõiduajal veel midagi siis väga kergelt viskab külje ette.

* Transbrake (stardis lülitatakse sisse esimene ja tagurpidi käik ja nupu lahtilaskmisel lastakse tagurpidi käik lahti ja auto sööstab edasi)
* Uus turbiin, oluliselt kõrgema stall'iga. Reaalne transbrakes olev pööre peaks jääma sinna 4000 kanti. Siis oleks turbo rõhk juba üleval.
* Karmimad nukkvõllid, et pöördemoment ei kaoks enne 8000ndet. Saaks jõudu oluliselt juurde ja jõumomendi ala efektiivsemalt kasutada


Siin ka pilte Motoshowst. Väga tore üritus oli, küll väiksem kui eelmine aasta, aga siiski külatas seda pea 7500 inimest.
http://www.autoleht.ee/news/single?news_id=1304
http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=25894307
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 4 sekundiga nullist sajani läheb. mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.