Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
matukaz
HV kasutaja
liitunud: 24.05.2006
|
12.08.2009 13:14:25
|
|
|
No kui turbo on 3000+ pöördel(ma ei mäleta mis pööretel sul seadistatud oli turbo) taha tuleb ja stall on ainult 2000 pöördel siis tulebki selline jama mis videos on näha. Ennem kergenduskuuri tal polnud vaja burnoutida, sest pidamist oli küll ning kas mitte polnud pehmem rehvi segu?
0:30 http://www.youtube.com/watch?v=fgFoJGWmUuk&feature=related on isegi kuulda kui kaua ja pikalt tal tulevad pöörded ülesse. Kui tartu videosi vaadata samast autost ilma 9 sekundi stallita siis alguses läks edasi nagu buss- sama viga mis indrekul.
Loodetavasti jõuate ära seadistada ning ei teki vigasi ja võib olla näeb ka 11 sekundi aegu
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
12.08.2009 15:42:20
|
|
|
Mootoril pole lihtsalt 2000 pöördel veel jõudu, manual kastiga on hea et saab kõrgel pöördel lihtsalt siduri lahti lasta ja minek. Burnouti vist see hooaeg teha ei saa, lihtsalt ei tõmba ratast ringi ja burnoutimisel nitrot ka kasutada ei tohi. Järgmisel hooajal tellime uue turbiini või laseme olemasoleva ümber teha, siis kõik korras. Õige turbiini leidmine on nagu "black-magic"
Nitroga on start päris hea. 20% juures veel ratast ringi ei tõmmanud, aga edasi hüppas väga hästi.
Kui tulete kambakesti siis kindlasti tulge koos boksist läbi, saan autot tutvustada ja küsimustele vastata.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Tbit
HV Guru
liitunud: 27.04.2004
|
16.08.2009 13:30:11
|
|
|
teeks siis kogunemise mingil kindlal ajal boksis, et valdz teeb rahvale väikse ekskursiooni rehvirõhust - värvi paksuseni...
_________________ DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus |
|
Kommentaarid: 264 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
229 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
18.08.2009 00:21:08
|
|
|
No minu poolest võib ka nii teha.
edit: oleks siis veel minejaid ahve? Väike masinatutvustus oleks küll super , kuid siis peaks tõesti kogu ahvikari koos olema, mitte et igaühele eraldi.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
18.08.2009 10:49:41
|
|
|
Kui on plaane teha seda tänavasõidu legaalseks, on se võimalik?
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus. |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
18.08.2009 11:01:52
|
|
|
Volum kirjutas: |
Kui on plaane teha seda tänavasõidu legaalseks, on se võimalik? |
Miks peaks seda tegema? Eesmärk oli ju ehitada võistlusauto.
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
18.08.2009 18:59:08
|
|
|
Issand jumal, ma ainult küsin ju
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus. |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
18.08.2009 19:23:50
|
|
|
Teoreetiliselt on ju kõik võimalik. Ilmselt turvapuur välja, slikid alt ära, vb on ka heitgaasid normist väljas, kindlasti midagi veel. Kuid midagi sarnast on kindlasti võimalik teha.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
18.08.2009 19:47:57
|
|
|
See ümberehitus oleks päris suur, kergem vast oleks deforsseeritud mootor kuhugi teisele kerele tõsta. Võimalik oleks ta tänavamasinaks teha, aga 100% tänavalegaalseks pea võimatu, eesti seadused väga karmid.
Mõned näited:
Piduri süsteeme ei tohi muuta (Hiace tagasilda ei tohiks olla)
Väljalaske süsteemi ei tohi muuta (turbo + torustik)
Roolisüsteemi ei tohi muuta (lattrool)
Mootor ei mahu maksimaalse kubatuuri piiridesse
Turvapuur
Soomes ei peaks vist suurt midagi ümber tegema et tänaval ringi vurada.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
18.08.2009 22:21:57
|
|
|
Suht küll jah. Usa/UK ka pmst sõidavad kodugaraazist otse stripile oma masinaga, pole vaja kuskil treileril kohale vedada
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
19.08.2009 09:40:05
|
|
|
taikonaut kirjutas: |
Suht küll jah. Usa/UK ka pmst sõidavad kodugaraazist otse stripile oma masinaga, pole vaja kuskil treileril kohale vedada |
Seda saab ka eestis teha, kui võtta auto arvele, kui võistlussõiduk, siis võib sellega sõita võistlusele ja tagasi, turvapuur võib sellel juhul olla.
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Juiced
HV kasutaja
liitunud: 29.03.2008
|
19.08.2009 22:09:26
|
|
|
Nägin täna masinat Haapsalus , käisite testimas?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
21.08.2009 08:43:07
|
|
|
ma vaatan, et valdz on ära reganud, millal siis ahvidele auto tutvustamine toimub?
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
Tbit
HV Guru
liitunud: 27.04.2004
|
21.08.2009 14:16:53
|
|
|
valdz võiks vast ise välja pakkuda kui tal muidugi aega ongi praegu siin teemat jälgida
peale ajasõite 15.45 - 16.15 on muidu vaheaeg ette nähtud, siis nii kui nii rahvas käib mööda boxe tuuritamas
_________________ DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus |
|
Kommentaarid: 264 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
229 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
22.08.2009 08:25:59
|
|
|
Hetkel soidame juba Haapsalu poole. Varem ei saanud vastata kuna iga vaba hetk on garaazis moodunud. Tbiti valjapakutud aeg auto tutvustamiseks peaks sobima hasti. Voistlusel naeme.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
23.08.2009 11:10:35
|
|
|
Nonii, ühtegi ahvi ei ilmunudki välja?
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
24.08.2009 23:15:08
|
|
|
Nonii, nüüd siis lõpuks aega natuke kirjutada ka.
Kolmapäeva õhtul kui ka siit rahvas meid haapsalus nägi proovisime tõesti testima minna. Lennukal saime teha vaid ühe sõidu ja tagasitulles kui kiirendasin teise käiguni ja gaasi maha lasin sain aru et midagi väga mäda. Osad silindrid ei töötanud. Kontrollisime järjest asjad üle ja 1 ning 4ndas silindris säde kadunud. Vea leidsime ajust, signaal ei jõudnud süütepoolideni. Kõne sõbrale Valgast ja süüteväljundid otse aju prosest - diagnoos aju prose läbi. Saime veel teada et wastegate ei suuda korralikult boosti regullida. Masin jälle treila peale ning Tallinna tagasi. Õnneks teamikaaslasel Sandril oli valmivale projektile ka sama aju muretsetud ja laenasin tema proset.
Saime hommikul auto käima ja uuesti Haapsalu poole. Seal jälle uus üllatus, lairiba lambda ei töötanud. Õnneks Sandril ka see tagavaraks ja panime külge ja hakkasime testima. Stardid nitroga olid päris rajud. Nitrot lastes tõusis turbo boost momentaanselt üle 2bar'i. Stardis sai rattad ringi päris pikalt. Hakkasime vähendama rehvirõhku 0.8 0.7 0.6 bar'i. Ikka ei leidnud pidamist. Turbo boosti proovisime ka manual boost controlleriga seadistada, aga boost kõikus koguaeg. Kas oli teda liiga palju või liiga väha. Peale 300 meetrit tekkis hakkas masin ka kahtlaselt ujuma. (Ladaklubi summercambil oli sama asi, vahetult enne finishit viskas niimoodi külje ette et ma olin täiesti kindel et ei mahu andurite vahelt läbi). Ehk siis masin õhtul jälle treilale ja Tlna tagasi.
Reedel nitrot täites tuli järgmine üllatus - balloon lekib, saime õnneks selle küll korda peale paart tundi mässamist. Õhtul katsetasime Reigo ja Sandriga kuidas esisilla kalded muutuvad kui nina tõsta. Mnjah, lada vedrustus... Midagi ei jää õigeks, kalded, tuleb lahkujooks jne. Ragistasime ajusid ja leidsime lahenduse, trossiga ülemine õõts kere külge tõmmata et ei sõites ei saaks nina kergitada. Tegime selle ära ja veel paar muudatust.
Laupäeval hommikul siis jälle Haapsalu poole. Saime tehaühe testsõidu, rõhku 1.3-1.4 bar'i, start hea aga vahetasin teisele käigule liiga kiiresti ning ajaks 12.7 sekundit. Selle rõhu kohta tulemus päris hea. Esimene ajasõit start polnud eriti hea ning aeg 12.8 sekundit. Auto lõpus ikka ujus naljakalt. Teine ajasõit: vajutasin stardis nitrot aga see kohe järgi ei tulnud. Vajutasin hetke pärast uuesti ning kohe tõmbas rattad ringi ja autol tõmbas hetkest külje ette. Lasin gaasi kohe maha. Elliminaatoritesse kahjuks ei saanud ja läksime teisele rajale angaaride juures olevale platsile starte proovima et aru saada miks ta niimoodi ära kiskus. Alguses kõik stardid jätsid maha neli musta 1cm laiust triipu. Rehvi rõhku liiga vähe, kandis ainult äärtega. Tõstsime tagaratastes rõhku 0.8 bar'ini, ikka sama asi. 1.2bar'i juures ratas enam nii ringi ei käinud, start oluliselt parem. Paremale kiskumine oli oluliselt väiksem aga oli olemas ikka.
Nüüd siis vaja veel mõelda ja asju parandada. Pole veel kindel kas Tartu drag'ile läheme aga Motoshowl oleme küll kohal.
Proovin ka lähiajal videosid üles panna...
Siinkohal veel tervitused Sinu Ema'le, kellega sai pikalt juttu aetud, kahjuks keegi teine HinnaVaatlusest minu juurde ei tulnud või uudistasid autot niisama.
Siin ka üks laenatud (marekpotti.com) ilus pilt:
viimati muutis valdz 09.11.2017 21:35:40, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
matukaz
HV kasutaja
liitunud: 24.05.2006
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
02.09.2009 12:46:39
|
|
|
Aga selles mõttes imelik küll, et meil nüüd oma HV võitlusauto olemas, HV autopedesid täis, aga ükski ei jõudnud isegi võistlusele.
Igatahes, järgmisel aastal peaksid mõned muudatused tulema, mis kopika vähe kiiremini ja asjalikumalt liikuma panevad, nii, et loodame, et järgmine aasta rohkem ahve rajaääres pöialt hoidmas on.
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
02.09.2009 16:15:10
|
|
|
Tartus kindlasti olen olemas, Haapsalu on pagana kaugel :/
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
24.09.2009 10:56:09
|
|
|
Tartu rahval on võimalik reede kuni pühapäev huvitavat kopikate esitust näha Tartu Motoshowl siseruumides. Sinna on organiseeritud pea kõik mis kopikast teha saab. Kohal on taastatud originaal, ladamootoriga tuuningauto, kiire ja mugav tänavaauto, Historic Rally, ringraja ja ka meie kiirendusauto. Kokku siis 6 masinat.
Tulge kindlasti vaatama kui saate.
Motoshow on avatud:
R 25.september 11.00 - 18.00
L 26. september 10.00 - 18.00
P 27.september 10.00 - 16.00
Pileti hinnad:
PILET 50.- (täiskasvanud, üliõpilane)
FLAIERIGA 25.- (prindi SIIT)
SOODUSPILET 35.- (õpilane, pensionär)
PEREPILET 90.- (ema ja isa koos alla 18 a. lastega)
Parkimine on tasuta.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
01.10.2009 00:16:51
|
|
|
Käisin ja kaesin üle masina, pildi järgi jõudu on, eks järgmine aasta suudate selle ka asfaltisse suruda.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV vaatleja
liitunud: 28.10.2004
|
01.10.2009 10:48:31
|
|
|
Järgmise aasta plaanid sõltuvad reeglimuudatustest mida plaanitakse teha. Praegu oleme arutanud palju kuidas jõudu efektiivselt mahapanna.
Hetkel planid:
* Korralikud amordid, tõenäoliselt spetsiaalsed reguleeritavad dragi amordid nii ette kui taha.
* Teised vedrud taha - praegu vedrud liiga jäigad eesti radadele. Auto vetrub ainult rehvil, ebamugav juhtida ning wheelspin kerge tulema, kuna peale starti viskab tagaosa kergeks.
* Ette kitsad diagonaal dragi rehvid. Hetkel suurematel kiirustel auto tagaosa "vedel", ujub vasakult paremale, aga ees radiaalrehvid mis hoiavad nina paigal. Sõites tunne et kohe läheb käest ära, kui korrigeerid sõiduajal veel midagi siis väga kergelt viskab külje ette.
* Transbrake (stardis lülitatakse sisse esimene ja tagurpidi käik ja nupu lahtilaskmisel lastakse tagurpidi käik lahti ja auto sööstab edasi)
* Uus turbiin, oluliselt kõrgema stall'iga. Reaalne transbrakes olev pööre peaks jääma sinna 4000 kanti. Siis oleks turbo rõhk juba üleval.
* Karmimad nukkvõllid, et pöördemoment ei kaoks enne 8000ndet. Saaks jõudu oluliselt juurde ja jõumomendi ala efektiivsemalt kasutada
Siin ka pilte Motoshowst. Väga tore üritus oli, küll väiksem kui eelmine aasta, aga siiski külatas seda pea 7500 inimest.
http://www.autoleht.ee/news/single?news_id=1304
http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=25894307
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
|