Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Aleksandr
HV kasutaja
liitunud: 14.01.2007
|
25.08.2013 21:45:39
|
|
|
Kui mina pöördusi nende poole siis vastuvõtus oli kaks naisterahvast ja puha eestlased. Eelnev päev võtsin nendega tel. teel ühendust ja suheldi minuga puhta eesti keeles.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
ToivoLep
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2010
|
26.08.2013 10:02:00
|
|
|
G80 kirjutas: |
ToivoLep kirjutas: |
Ma mõtlesin just, et kui tagasitulemisel on arvutiga mingid hädad lisandunud või midagi valesti siis äkki Elioni sõna maksab rohkem kui minu oma Servisega suhtlemisel. Venekeelt ka sugugi ei oska |
Mis see vene keel siia puutub?
Servica väga hea koht, vii sinna kiire ja korralik teenindus üldiselt. |
Okei, proovime ära. Ma natuke lihtsalt ehmatasin teema alguse peale
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
G80
HV Guru
liitunud: 27.03.2006
|
26.08.2013 22:15:58
|
|
|
Ma olen seal oma 15-20 korda käinud, kunagi ei olnud midagi negatiivset öelda, üldjuhul sai asjad korda kiirelt.
_________________ Ära siia kliki |
|
Kommentaarid: 256 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
210 |
|
tagasi üles |
|
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
27.08.2013 01:59:00
|
|
|
G80 kirjutas: |
ToivoLep kirjutas: |
Ma mõtlesin just, et kui tagasitulemisel on arvutiga mingid hädad lisandunud või midagi valesti siis äkki Elioni sõna maksab rohkem kui minu oma Servisega suhtlemisel. Venekeelt ka sugugi ei oska |
Mis see vene keel siia puutub?
Servica väga hea koht, vii sinna kiire ja korralik teenindus üldiselt. |
Khm, bullshit, khm.
Kui küsimusi tekib, et miks bullshit, siis loe eestpoolt mu kogemustest.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
[raVen]
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2003
|
30.08.2013 18:57:24
|
|
|
Ise ostan juppe töökindluse järgi, nii et garantiid pole praktiliselt kunagi vaja, aga üks kaudne positiivne kogemus on nendega küll.
Õe Dell Inspironi emaplaat suri tüüpvea kätte, videokaardi ülekuumenemine. Mingis venkude Max'is venitati ja öeldi, et kuna korpusel
on mahakukkumisjäljed, siis garantii alla ei lähe (ühest nurgast oli mõnemillimeetrine kosmeetiline tükk murdunud), uus emaplaat mingi
kaks poolsada eurot, muidugi sama tüüpveaga ja loobumistasu 20€. Põhimõtteliselt mõttes maha kantud masina võtsid Servisa ICT
mehed garantiisse, emaplaat sai mõne päevaga vahetatud ja ütlesid, et märkasime, et teil on korpus ka katki, vahetasime selle ka ära.
Kusjuures tegemist on odavklassi arvutiga, töötab siiani, lugu ise oli eelmisel kevadel.
ASUSe kvaliteedi allakäigu juttu on aga terve internet täis, fännasin ka neid ligi 20 aastat. Ulme, kuidas kvaliteedietalon saab alla käia.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
ToivoLep
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2010
|
02.09.2013 13:52:59
|
|
|
Spezz kirjutas: |
G80 kirjutas: |
ToivoLep kirjutas: |
Ma mõtlesin just, et kui tagasitulemisel on arvutiga mingid hädad lisandunud või midagi valesti siis äkki Elioni sõna maksab rohkem kui minu oma Servisega suhtlemisel. Venekeelt ka sugugi ei oska |
Mis see vene keel siia puutub?
Servica väga hea koht, vii sinna kiire ja korralik teenindus üldiselt. |
Khm, bullshit, khm.
Kui küsimusi tekib, et miks bullshit, siis loe eestpoolt mu kogemustest. |
Keel puutub siia selliselt, et eeldan nö kodumaal registreeritud teenustelt riigikeeles suhtlemist. Venekeelt ei kõssa väga ja kogemus eespool sellele viitas.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
09.09.2013 09:31:48
|
|
|
http://www.tarbija24.ee/1370746/klient-suudistab-euronicsit-pettuses
Kliendil ja ka Euronicsil negatiivne kogemus antud teenusepakkujaga.
tsitaat: |
Kaupleja tellimusel tegi Servisa ICT OÜ arvuti kõvaketta (HDD) hoolduse ja OS taaslaadimise, arvutis olnud andmed kopeeriti uuele kettale.
Arvuti tagastati kliendile veebruari keskel, ent nädal hiljem võttis tarbija uuesti ettevõttega ühendust sooviga lepingust taganeda, kuna arvuti töös tekkisid samad probleemid. Kaupleja sõnul ei olnud selleks alust, kuna hooldustöökojas tehtud diagnostika tulemusena on märgitud, et arvuti on riistvaraliselt korras ning vead arvuti töös on põhjustatud arvutisse installeeritud tarkvarast. Arvutile tehti teistkordne OS taaslaadimine. |
tsitaat: |
Komisjonile esitatud sõltumatu ekspertiisi AS Ordi arvamuse kohaselt tuvastati arvutile tehtud diagnostika käigus riistvara rike, eeldatavasti emaplaadi rike (hangub ja sata seadmed kaovad küljest). Selgus, et arvutil esinenud töörežiimi häired ei saa olla põhjustatud tarkvarast. |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
R3negadeX
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2010
|
20.11.2013 15:00:54
|
|
|
Palju see keskmine aeg neil garantiiremondil on? Mul ilmselt ventika vahetus tulemas, ütlesid et 2 nädalat mis tundub ulmeliselt pikk aeg sellise töö jaoks Eks muidugi teisi seadmeid on ka seal aga siiski.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Olaf
liitunud: 14.11.2003
|
20.11.2013 15:18:45
|
|
|
Jupi tarne võtab juba aega, tõenäoliselt ei ole neil antud venti kohapeal.
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
22.11.2013 13:22:08
|
|
|
Põhimõtteliselt võtabki alati aega tarne, kui juppi pole kohapealt võtta, vahetus ise tehakse poole päevaga.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
duplex
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.10.2002
|
07.01.2014 18:03:53
|
|
|
Kas keegi postiga ka neile saatnud on?
Edit.
Õnnetus õhtul lõpuks telefoni teel keegi sealt kätte saada ja vajalik teave käes (proovisin päeva jooksul miski 6 või 7 korda helistada).
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
13.01.2014 21:22:35
|
|
|
Sai ka Eesti Postiga saadetud neile (reedel). Täna kirjutasin, et andku teada kui kätte on saanud, aga siiani vaikus.
Eks näis mis saab. Tegemist Asus K53SV toitepistiku veaga (see, mis arvuti küljepeal on). Ei võtnud laadjat taha.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
22.01.2014 16:44:29
|
|
|
Sülearvuti jõudis täna kulleriga tagasi. Kirjade järgi said nemad selle kätte 15'ndal ning eile võeti ette ja parandati ära (vahetati DC jack). Seega võib kogemuse postiivseks lugeda !
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
rasmus21
HV vaatleja
liitunud: 25.10.2011
|
25.03.2014 14:48:01
|
|
|
Delli läpakas nende juures juba 2 kuud. Probleem selline, et ekraan hakkab virvendama pilt sassis jne, kuid välise monitoriga töötab tip-top ei mingeid probleeme. Saatsin läbi DataGate sinna.
Alguses kohe telliti emaplaat see võttis 2 nädalat umbes, see ei aidanud. Sinna helistades räägiti mingit juttu et Dellidel driveri tüüpviga aga misk krt nad siis seda ei lahenda ei saa aru. Nüüd täna helistasin räägiti juba et tellitakse uut ekraani, küsimuse peale kas drivereid kontrolliti vastati, et ok eks me siis kontrolli. Ja hakati ajama et hoopis videokaardil neil tüüpviga seepärast emaplaat sai tellitud.
Läbi telefoni tundub ikka selline täielik "IT-spets" [/b]
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
aivar75
HV vaatleja
liitunud: 18.04.2007
|
30.03.2014 02:08:19
|
|
|
rasmus21 kirjutas: |
Delli läpakas nende juures juba 2 kuud. Probleem selline, et ekraan hakkab virvendama pilt sassis jne, kuid välise monitoriga töötab tip-top ei mingeid probleeme. Saatsin läbi DataGate sinna.
Alguses kohe telliti emaplaat see võttis 2 nädalat umbes, see ei aidanud. Sinna helistades räägiti mingit juttu et Dellidel driveri tüüpviga aga misk krt nad siis seda ei lahenda ei saa aru. Nüüd täna helistasin räägiti juba et tellitakse uut ekraani, küsimuse peale kas drivereid kontrolliti vastati, et ok eks me siis kontrolli. Ja hakati ajama et hoopis videokaardil neil tüüpviga seepärast emaplaat sai tellitud.
Läbi telefoni tundub ikka selline täielik "IT-spets" [/b] |
OT-na sulle, et see ei pruugi olla riistvara viga ja ei laida/propageeri servisat ... endal teise esindusega kogemus kus delli läpakal vahetati ekraani virvendusega(kui ekraan offi läheb ja tagasi tuleb on ilge virvendus) välja kas 2-3 korda ekraan, emaplaat ja hunnik muid juppe kuid siiski ei aidanud.
Samas ise reinstallisin draiverid ja puhastasin kuidas sain. Lõpptulemusena peale delli plaadi pealt reinstalli ei aidanud asi vaid ikka sama. Lahendusena oli MS enda windowsi plaadi pealt install ja probleem kadus ... võta sa kinni mis delli draiver kooskõlas windowsi patchiga seda tegi kuid nüüd olen ma sellest probleemis lahti. Võibolla on sul sama teema.
PS! minu dellil on ekraani tüübina 2 ekraani .. samsung ja mingi muu ... ja kuna välismaa foorumid kirjutavad et just 1 nendest jamab siis sai proovitud mõlemat ekraani tulemusteta.
Lihtsalt infoks siis.
|
|
tagasi üles |
|
|
bloodraven
HV vaatleja
liitunud: 17.09.2003
|
02.09.2014 16:45:30
|
|
|
Alienware m18 graafika veaga sai viidud neile ... 11.07.14 .. lubati helistada kohe kui viga teada .. sest palusin seda just sellepärast et mul tähtsad dokumendid seal.seda kõnet ei saanud. kunagi hiljem (kuupäeva ei mäleta enam aga vist oli kuu aega möödunud) helistasin jälle .. pandi ootele , siis keegi härra ütles et nad olid tellinud lcd kaabli mis osutus ikkagi terveks ja tuli välja et graafika kaardid katki . küsisin siis seepeale et kas nüüd pean uuesti ootama 2 nädalat kuna nemad tellisid vale varuosa ... vastas tüüp et kahjuks jah `.. wth . eile helistasin jälle ja tädi lubas et jupid kohe saabuvad ja homme saab arvuti kätte .. täna oli jääle kõik selgusetu ja ei tea .. lubas tagasi helistada. ma miskipärast ei usu seda. Sest nad pole kunagi helistanud .. ehk siis hea teenindus jah ? Mul on tõsiselt kahju et ma kunagi endale sellise arvui ostsin .. ja maksin 2400 euri selle eest et aftersale on tootel täielik #"&Y/
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
bloodraven
HV vaatleja
liitunud: 17.09.2003
|
02.09.2014 17:17:32
|
|
|
ime .. isegi helistati tagasi ja öeldi et "suure tõenäosusega saab homme kätte" tuleb meelde see muinasjutt kus surm tuli vanamehe juurde teda ära viima ja vanamees kauples välja et homme viib ära.. sai siis seinale kirjutatud "homme". Surm käis nii tal külas iga päev aga oli sunnitud alati "Homme" tagasi tulema.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
anrem
HV vaatleja
liitunud: 16.10.2014
|
16.10.2014 14:18:17
Servisa ICT OÜ |
|
|
Tegu siis ASUS tahvelarvutiga. Juhtus selline kummaline asi, et laps mängis tahvleiga minuga koos ja äkki käis mingi krõks ja mõra jooksis üle ekraani.
Esimest korda näen sellist asja. Sain antud toode euronicsi kauplusesse tagasi, kust vaadati üle ja mingeid kukkumise jälgi pole ja öeldi, et väheste kasutusjälgedega.Edasi läks Servisa ICT OÜ garantiiremonti. Algu nõuti 24 eurot diagnostikaks. Garantii all olevale tootele peaks sellise asja tegema ära ikka tasuta. Kui aga keeldusin maksmast siis 7 päeva hiljem öeldi, et see on kliendi poolt tekitatud. Küsimusele, et kuidas te selle tuvastasite oli vastuseks, et visuaalselt. Küsisin ka, et kas lahti võtsite veendumaks, et midagi sees viga pole. Vastuseks oli, et ei võtnud lahti, kuna muidu läheb klaas katki (nagu seal ei oleks juba mõra). Palusin saata tahvelarvuti emafirmasse, et ka nende arvamust kuulda. Selle peale saadeti vaid e-mail kuhugi suvalisse kohta. Vastus loomulikult pildid järgi, et ei kuulu remontimisele. Ei saa aru kuidas tänapäeval on võimalik selliseid asju visuaalselt selgeks teha. Näpuga ekraani puutudes pole arugi saada et mingi mõra oleks ja puuduvad täkked, mis näitaksid kukkumist. Väga negatiivne kogemus selle firmaga. Täielik plokk pandi ette ja räägi nagu seinaga. Ei soovita mitte kellelegi sellist kohta nagu Servisa ICT OÜ .
Kas kellelgi sarnane juhtum on aset leidnud?
|
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
17.10.2014 14:05:22
|
|
|
anrem, mul oli just see nädal järjekordne positiivne kogemus nendega. Sülearvuti laadija lakkas töötamast ja sai esmaspäeval garantiisse saadetud. Jõudis kohale neile kolmapäeval ja juba täna just 20minutit tagasi käis DPD ja tõi uue laadija.
Ise ma polnud nii kindel, et laadija ümber vahetatakse, kuna laadija puhul võib ju samuti kergelt öelda "kliendi poolt tekitatud juhtmeviga" või midagi sellist. 5+ minupoolt.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
afex
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2004
|
17.10.2014 14:17:25
|
|
|
Tahvelarvuti puutetundliku klaasi katkiminemiseks ei pea teda maha viskama, piisab kui nt. nurgast kinni hoides natuke väänata vms. Oli juhus, kus Ipadi ulatati teisele inimesele nurgast hoides ja käis samamoodi krõps läbi. Klaasi saab ehk eraldi vahetada. Esimese 6 kuu jooksul peab müüja toote defekteerimisega seotud kulud enda kanda võtma, edaspidi oli vist poolte kokkuleppel. Aga see on müüja küsimus, mitte hoolduskeskuse.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
HA
HV Guru
liitunud: 02.05.2005
|
17.10.2014 14:35:43
|
|
|
afex, seda ipadiga juhust ma küll ei usu... isegi kui see nii oli, siis pidi puutepaneel juba enne vigastatud olema
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
anrem
HV vaatleja
liitunud: 16.10.2014
|
17.10.2014 21:05:49
|
|
|
Kas mitte hooldus ei peaks antud seadet kontrollima diagnostikaga ja ka lahti võtma. Nõudsid kohe garantiiall oleva toote diagnostika eest 25 eurot, mis on absurd. Lahti ei võetud, et selgitada välja ega midagi seest läbi põlenud. Öeldi vaid, et visuaalselt kontrolliti. Väga kahtlane värk.
|
|
tagasi üles |
|
|
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
17.10.2014 21:24:36
|
|
|
füüsiline vigastus käib mingitel asjadel garantii alla? Mõtle nüüd ise, mis on võimalus, et see iseenesest tekkis vs kasutaja hooletus? Üks sajast-tuhandest-miljonist?
tahvel ei reageerinud, kärsitu kasutaja ei mallanud oodata ning siis vajutas oma pöidlaga with all his might.
ma isegi ei kujuta ette, mis diagnoosi tulemust sa sealt lootsid. Et võtavad seadme lahti ja vaatavad, et arbuusiseeme läks sees kasvama ja tahtis ekraanist välja ennast murda?
_________________ The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go. |
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
18.10.2014 20:14:13
|
|
|
traks kirjutas: |
füüsiline vigastus käib mingitel asjadel garantii alla? Mõtle nüüd ise, mis on võimalus, et see iseenesest tekkis vs kasutaja hooletus? Üks sajast-tuhandest-miljonist?
tahvel ei reageerinud, kärsitu kasutaja ei mallanud oodata ning siis vajutas oma pöidlaga with all his might.
ma isegi ei kujuta ette, mis diagnoosi tulemust sa sealt lootsid. Et võtavad seadme lahti ja vaatavad, et arbuusiseeme läks sees kasvama ja tahtis ekraanist välja ennast murda? |
+1
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
tupsuosu
HV vaatleja
liitunud: 03.07.2014
|
23.10.2014 18:59:04
|
|
|
Servisaga üle aastate suhted väga huvitavad olnud. Läbi Klicki ostetud Dell Inspironi seeria sülearvuti on nende juures käinud pea iga aasta peale ostu. See pole loomulikult nende süü, aga nt. esimesel korral viies (kui mälu ei peta, siis oli emaplaadi viga, mistõttu videokaart ei töötanud) sai mainitud ka, et arvuti on ebanormaalselt kuum (süles hoida oli võimatu, mingil hetkel läks asi nii kuumaks, et ma pidin käsitsi lehvikuga arvutit jahutama). Lubati uurida, aga midagi lõpuks ette ei võetud. (Arvata on, miks emaplaadid ja kõik muud asjad ära surevad, kui läpakas phmt pidevalt üle kuumeneb...) Lisatasusid küsivad ka üsna liberaalselt, diagnostika ja muu sellise jaoks, mis on eriti ajuvaba, kui seda võrrelda sellega, kui aeglaselt nad seda teevad. Vahel on ka nn 'lauatädid' väga huvitavad olnud, küll räägivad nad palju parema meelega vene kui eesti keelt, kord koosnes kogu vestlus preili ja meie vahel neljast-viiest sõnast. Ühesõnaga - otseselt halba kogemust ei ole, aga kuigi hea nüüd ka ei ole. Eelistaks võimalusel mõnda muud firmat.
|
|
tagasi üles |
|
|
|