Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
joosepl88
HV vaatleja
liitunud: 22.04.2015
|
01.05.2015 18:19:28
|
|
|
Sai läbi Elisa saadetud sinna Lenovo Yoga 2 tahvel. Viga oli, et ei võtnud enam pilti ette ja ei töötanud ka laadimine ühesõnaga surnud tol hetkel.
Nädala pärast üteldi, et seade töötab korralikult igapäevaselt. Taheti käsitlustasu.
Polnud nõus sellega.
Rõhusin sellele, et ma ju ei too tervet masinat hooldusesse ja Elisa esinduses ka prooviti ja ei töötanud.
Vastuseks tuli "ju oli usb valesti pesas" WTF!! Kõik korrad kui proovisin ja elisas ka prooviti?
Peale seda uuesti käsitluses nädal aega.
Tuli vastus "kas tagastame seadme seade töötab igapäevaselt probleemideta"
Küsisin et kas hooldus garantii korras?
Seepeale seade jälle käsitluses.
Nädala möödudes kirjutasin sinna, et nad tagastaks seadme kui nad sellega midagi peale ei suuda hakata.
nii oli 2 nädalat veel.
Siis sai siiber. helistasin sinna ja küsisin et kaua võib?
Seepeale teenindaja vastas et suhtleb tehnikuga ja helistab tagasi tunni jooksul
Helistasin ise pooleteise tunnipärast ja vastati, et tehnik pole meilile vastanud.
Järgmine hommik oli seade valmis ja ootas transporti tagasi elisasse.
Seadmega koju jõudes avastasin et üks servise kruvi kleeps pole õige koha peal ja aparaat ei suuda võrku registreerida ennast.
Super tuleb uus saaga nende idiootidega. Loodan et seekord tuleb DAS-i abil see paremini välja.
Väga negatiivne kogemus!!!
Episood 2.
Tahvlile telliti uus emaplaat. Tarne 3-4 nädalat.
5. Nädala lõpus küsisin kõnekeskuse kaudu, et kas varuosa saabunud juba. Juba järgmine päev oli staatus "ressursi ootel" -> "käsitlemisel" ja täpselt minut hiljem "käsitletud".
Emaplaadi vahetus vähem kui minutiga, on alles profid.
Jõudis siis tahvel lõpuks minuni registreeris ilusti võrku. Kõik tundus ilus kena, aga avastasime oma kaarti sisse pannes, et ei registreeri 4G võrku.
Sai elisasse helistatud ja nemad siis kohe vabandama ette ja taha. On jäetud tegemata viimane tarkvara uuendus. Viisin sama päev tagasi tahvli kui võtsin ja isegi poes olevad teenindajad vaatavad imestusega, et kuidas nii saab.
Ps! Helistasin peale Elisaga rääkimist ICT-sse. Seal öeldi mulle, et nende tehnik kontrollib alati kõik asjad üle k.a. 4G.
Aga teenindaja suust tuli lause "muidugi me ei saa seda kinnitada kas kontrollis."
Niiet kontrollima peab seadet juba kui järgi lähed.
Nüüd siis on jälle seade ICT-s ja ootan uut seadme tagastust.
viimati muutis joosepl88 28.06.2015 07:54:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kjmrc
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.05.2009
|
01.05.2015 18:55:01
|
|
|
ServisaICT-ga on jah viimasel ajal probleeme palju. Lisaks veel, et nad on ilmselt Eesti aeglaseimad garantiiteostajad.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
sant
HV veteran
liitunud: 04.08.2003
|
01.05.2015 19:47:41
|
|
|
kjmrc kirjutas: |
ServisaICT-ga on jah viimasel ajal probleeme palju. Lisaks veel, et nad on ilmselt Eesti aeglaseimad garantiiteostajad. |
Kui sa pead viimase aja all silmas palju palju aastaid siis kahjuks nii ta on, miskit pole aastatega muutunud
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Mõttetu mees
HV Guru
liitunud: 18.07.2003
|
01.05.2015 20:50:40
|
|
|
Käis seal üks Alienware läpakas. Vahetati emaplaati seal olnud aja jooksul kaks korda. Kui siis peale pikka ootamist kätte sain, oli täpselt sama vigane, kui sinna saates.
|
|
Kommentaarid: 632 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
516 |
|
tagasi üles |
|
|
Kriiks
HV kasutaja
liitunud: 24.01.2003
|
12.06.2015 12:37:06
|
|
|
Väga negatiivne kogemus nendega.
Lenovo MIIX tahvel, vaevalt 1 kuu töötanud, ei võtnud enam ühel päeval pilti ette. Läks nende juurde garantiisse ja oli seal kaks kuud. Olevat kaks korda varuosi tellitud ja kirjelduse põhjal säilis originaalst vaid korpus.
Kõige toredam on, et tahvleid kokku panna nad ilmselt ei oska, kuna tahvel ja magnetühendusega klaviatuur peale garantiid enam koos ei püsinud. Isegi normaalses püstiasendis kukub tahvel klaviatuurist välja, kokkuklapitult ei püsi üldse koos. Alaserv on täiesti kõver. Peale selle ei töötanud helinupud ja lcd taustavalgus kumas ühest küljest lausa kollaselt läbi.
Läks siis uuesti nende juurde tagasi, kus see on nüüdseks veidi üle kahe nädala passinud - "varuosade ootel". Neid toovad nad vist Hiinast jala.
Õnneks esimene kokkupuude nendega, aga jätavad küll mulje kui paras soss-seppade punt.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkel.
HV Guru
liitunud: 16.06.2003
|
15.06.2015 12:58:49
|
|
|
Sõbranna dell käis ka nende juures klaviatuurivahetuses ja kuigi olid mõned arusaamatused, siis need lahenesid ilusti.
viimati muutis Mihkel. 04.09.2016 15:16:56, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
26.06.2015 19:18:09
|
|
|
Siinsed õudusjutud ajavad judinad peale. Oleks vaja oma ROG viia puhastusse ja pastavahetusse ning Servisa on ainus, kes seda üldse Eestis teeb
EDIT: mured olid alusetud. Teenus oli kiire ning kvaliteetne ja leti taga olnud piigad olid suurepärased.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramm
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2004
|
28.06.2015 00:44:37
|
|
|
Ei saa esimest kogemust laita... viisin Nexus 7 garantiisse kuna pilti ei tulnud ette ja laadimis märki ei tulnud ette. Järgmine päev juba oli korras, tahvelarvutis olev laadijapesa oli otsad andnud.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
07.09.2015 12:31:51
|
|
|
Kas seal firmas mingi klienditoe laadne asi ka on, kes meilidele vastab? Küsisin ammu-ammu, milline nende PSUde testimisprotsess välja näeb ja vastust ei tulnud. Nüüd küsisin veel ühe lihtsa küsimuse, millele võiks vastata stiilis jah/ei, aga vastust pole ikka tulnud.
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
puik17
HV veteran
liitunud: 19.12.2006
|
03.02.2016 18:07:06
|
|
|
Viisin ka sinna enda Lenovo, 2 nädalat hakkab täis tiksuma vaikselt, aga kipu ei midagi. Pühad ka muidugi vahel, ehk järgmine nädal selgub midagi.
E: 4's nädal jookseb, lõpuks on ühele meilile ka vastatud,öeldi läheb veel vähemalt 2 nädalat. Ei ole rahul.
E: 14.12.15 viisin garantiisse, vaikselt hakkab 2 kuud tiksuma. Meilidele jälle ei vastata ja kui vastatakse, siis öeldakse, et kas varuosa tarne probleemid vms.
Ideid või ei anna sellises olukorras muud teha, kui oodata?
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
08.02.2016 11:28:07
|
|
|
Küsi raha tagasi siis, mõistlik aeg ammu möödas
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
0ssu
HV vaatleja
liitunud: 21.07.2009
|
12.05.2016 18:29:29
|
|
|
Vana teema aga endal on sarnane juhtum. Elisa kaudu sai iPhone saadetud parandusse 13.04.2016.
Paranduse lepingus on kirjas, et parandus võtab aega kaks nädalat või vahel rohkem.
Hakkasin uurima kui oli kolm nädalat seade juba enda käest väljas ning antud firmat paistab olevat võimatu telefoni teel kätte saada. Elisa küsimustele paranduse kohta vastavad nad nädalase viitega. Sain vastuseks Elisast, et nad pakuvad, et selle nädala jooksul saab valmis, kuid homme on reede ja nüüdseks on juba kuu möödunud ajast kui telefoni ära andsin...
Kõige huvitavam on asjaolu, et tegemist on mehaanilise veaga Apple poolt, nimelt mute nupp lakkas töötamast. Enamasti vahetatakse selliste vigadega seadmed koheselt välja. Vähemalt IM Arvutitest olen enamasti sellise kogemuse osaliseks saanud.
Ei tea kuidas saab üks firma niimoodi opereerida, et ei pea enda tähtaegadest kinni ning ei suhtle oma klientidega kui paistab, et ei jõuta valmis õigeaegselt.
Unustasin enne mainida, et põhjust miks parandus on viibinud ei ole siiani keegi andnud.
E: sain Servisalt ise meili teel kontakteerudes vastuse, et ootavad Apple poolt asendust. Lõpuks tean mida ootan, kuid ilma hinnangulise ajakavata.
viimati muutis 0ssu 13.05.2016 09:53:02, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
puik17
HV veteran
liitunud: 19.12.2006
|
12.05.2016 18:37:28
|
|
|
Minu seik lõppes kuupäevaga 02.03, ehk siis jämedalt, nibin-nabin 3 kuud läks aega.
Suurt midagi teha ei saanudki, iga nädal saatsin ühe meili küsimusega, kaugel asjad on millele vastati alati, et tarneprobleemid kuni lõpuks pakkusid välja, kas soovin veel oodata paar nädalat või raha tagasi. Ilmselgelt soovisin raha tagasi.
Järgmine kord olen targem ja uurin ennem, kes garantiiremonti teostab.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkel.
HV Guru
liitunud: 16.06.2003
|
13.05.2016 12:04:09
|
|
|
Sellisel juhul pead hakkama äriklassi ostma. Odavseeriate läpakad käivad suures enamuses kas servisa ict's või servicenetis. Mõlemad samal tasemel asutused.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
13.05.2016 12:10:11
|
|
|
Ei tea kas tase siis alla käinud, aga minu XPS läpakas tehti ~3 aastat tagasi küll paari nädalaga korda (emaplaadivahetus) ja kogemata parandati minu modifikatsioonid (lahtiühendatud webcam) ära. Sain isegi (väidetavalt) selle kallal töötanud tehnikuga telefoniteel rääkida, sest wwan modem ei tahtnud alguses pärast mobo vahetust toimida.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkel.
HV Guru
liitunud: 16.06.2003
|
13.05.2016 12:15:03
|
|
|
Kõik oleneb konkreetsest garantiijuhtumist ilmselt. Mul on ka olnud postiivseid kogemusi, aga eks negatiivsed kogemused on ju ikka need millest kirjutama tullakse (olen isegi kirjutanud). Lisaks võib ainult ette kujutada, milline kogus tooteid sealt päevas läbi käib, st paratamatult satub mõni negatiivne asi sekka.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
13.05.2016 13:40:21
|
|
|
No kui ikka varuosa pole tootja saatnud siis ega nad seda ise tegema ei hakka.
Kuu ajaga korda ei tehta siis kreeditit küsida ja kogu lugu.
See, et mõni kuude kaupa oma aega viidab on juba igaühe oma valik.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
p2evavaras
HV vaatleja
liitunud: 16.11.2008
|
12.08.2016 18:49:50
|
|
|
Minu dell inspirion 15-5547 on ostetud on-offist ja koduehel on kirjas, et kõnealune firma pakub garantiiteenust. Kuna juba pikemat aega käib korpusest naks läbi, kui kaant avada ja garantii kehtib, mõtlen, et äkki peaks proovima lasta neil see asi korda teha. Siin on seda viga pikemalt lahatud: http://en.community.dell.com/support-forums/laptop/f/3518/t/19622428 . Seal tehakse garantiiga korda. Mul kaob see klikk ära, kui nurgast kruvi peale keerata aga nädalaga on tagasi. Lugedes nüüd neid jutte, tundub omale probleemide otsimine see garantiivärk ja lihtsam oleks vist kruvikas läheduses hoida. Või on lootust, et lahendatakse see asi mul ikka ära? Töösse saadaks läbi on-offi, minu tööpäevad kahjuks ei võimalda neid sellistel aegadel külastada.
|
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
12.08.2016 19:16:49
|
|
|
Delli garantii tegid mul super hästi. XPS käis kaks korda, emaplaadiga ja samasuguse naksuga. Aega läks nagu nende asjadega ikka, aga tegid korda.
Telefonide remontija MTTC oli see kurja juur ja unetute ööde põhjustaja, ei maksa segamini ajada
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
HA
HV Guru
liitunud: 02.05.2005
|
12.08.2016 20:34:49
|
|
|
p2evavaras kirjutas: |
Minu dell inspirion 15-5547 on ostetud on-offist ja koduehel on kirjas, et kõnealune firma pakub garantiiteenust. Kuna juba pikemat aega käib korpusest naks läbi, kui kaant avada ja garantii kehtib, mõtlen, et äkki peaks proovima lasta neil see asi korda teha. Siin on seda viga pikemalt lahatud: http://en.community.dell.com/support-forums/laptop/f/3518/t/19622428 . Seal tehakse garantiiga korda. Mul kaob see klikk ära, kui nurgast kruvi peale keerata aga nädalaga on tagasi. Lugedes nüüd neid jutte, tundub omale probleemide otsimine see garantiivärk ja lihtsam oleks vist kruvikas läheduses hoida. Või on lootust, et lahendatakse see asi mul ikka ära? Töösse saadaks läbi on-offi, minu tööpäevad kahjuks ei võimalda neid sellistel aegadel külastada. |
Kruvikaga pole seal enam midagi teha kui olukord selline nagu seal piltidel, tuleb see korpuse detail välja vahetada mille külge hinged kinnituvad. Antud juhul siis palmrest. Väga paljudel juhtudel lõhub katkise arvuti kinni-lahti väntsutamine ka selle alumise korpuse (bottom base) ära.
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
p2evavaras
HV vaatleja
liitunud: 16.11.2008
|
13.08.2016 14:39:31
|
|
|
Eiei, mul nii laiali pole. Praegu ainult naksub. Siis tuleb see remonti jah viia.
|
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
15.08.2016 12:45:54
|
|
|
Mul Servisa suutis süleri käima panna ja siis kinni tagasi. Kruvide järgi sai kindlaks teha, et pole kunagi lahti tehtudki.. nemad "parandasid".
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
p2evavaras
HV vaatleja
liitunud: 16.11.2008
|
17.09.2016 11:16:38
|
|
|
p2evavaras kirjutas: |
Minu dell inspirion 15-5547 on ostetud on-offist ja koduehel on kirjas, et kõnealune firma pakub garantiiteenust. Kuna juba pikemat aega käib korpusest naks läbi, kui kaant avada ja garantii kehtib, mõtlen, et äkki peaks proovima lasta neil see asi korda teha. Siin on seda viga pikemalt lahatud: http://en.community.dell.com/support-forums/laptop/f/3518/t/19622428 . Seal tehakse garantiiga korda. Mul kaob see klikk ära, kui nurgast kruvi peale keerata aga nädalaga on tagasi. Lugedes nüüd neid jutte, tundub omale probleemide otsimine see garantiivärk ja lihtsam oleks vist kruvikas läheduses hoida. Või on lootust, et lahendatakse see asi mul ikka ära? Töösse saadaks läbi on-offi, minu tööpäevad kahjuks ei võimalda neid sellistel aegadel külastada. |
Käis läbi on-offi nende juures ja tehti garantiiga korda. Mingit infot ma ei saanud, mida nad seal ära tegid aga korda see sai. Võib rahul olla.
|
|
tagasi üles |
|
|
virx
HV Guru
liitunud: 23.11.2002
|
22.02.2017 14:40:12
|
|
|
Kogemus ICT Servisast, arvuti tuleb garantiist tagasi (~1500eu maksev isend) ja enam mitte sellises seisus nagu oli saadetud, välised defektid, kas kliendil on õigus nõuda selle osa vahetust (pealmine kaan vms), kui see on selgelt nende poolt ära rikutud? hetkel on mul selline juhtum käsil antud kohaga, kus keeldutakse seda tasuta tegemast. Öeldi, et nüüd on kuskilt kõrgemalt nõusolekut vaja (Lenovo supportist), et seda tõesti mul tasuta ära vahetataks, on see normaalne? Pakuti ka mingisugust 50/50 lahendust, mis ausaltöelda naerma ajab + maksa veel postikulu ka peale kuna ei asu ise Tallinnas.
Emaplaati vahetati samuti kaks korda, kuna esimene kord ei saadud korda, kahtlustan, et ei võetud ettegi
|
|
Kommentaarid: 353 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
22.02.2017 18:53:41
|
|
|
On ikka õigus nõuda. Ise nad ajavad näpuga igat kraapsu taga.
Aga kuidas sa selle ära tõestad? Kõige kindlam oelks enne saatmist toodet pildistada. Ma ei usu, et sa sellise hinnaga arvutit kilekotis saatsid (ehk et kuller/transport süüdi oleks olnud).
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
|