The player can learn about recent news between 1945 and the early 1950s. The game will feature a completely open-ended game map of 10 square miles. No restrictions are included from the start of the game.
edit: miks nad heade mängude alati nii peavad tegema :S
Wikipedia kirjutas:
Release date(s)
Early 2010
niikuinii mäng ise valmis kindlasti, kuid fisqal year vms ei sobi (no GTA IV-ja teine allalaetav episood jääb ka ju päris Mafia II-e esialgse ilmumiskuupäeva lähedale).
No aga GTA4-ga oli ju sama teema.Mida rohkem inimsed ootavad,seda rohkem ostavad.Äriplaan siin raskel ajal:D..Muidugi toob see kasuks mängu bug-ide jne lihvimisele aga eks ootajad ole närvis vaikselt.Mina ostsin ka PS3 GTA4 pärast aga samas oleks võinu osta XBPX-i ja oleks saanud DLC aga elab üle.Küll see mäng kunagi välja tuleb ja tuleb enne seda ka veel häid nii,et MAFIA fännid.Tuleb uus ja parim!!!
see küll vast juba suurematele fännidele teada, kuid värske informatsioon 'delay' kohta:
GameSpot kirjutas:
Red Dead Redemption and Mafia II are now scheduled for the first quarter of Take-Two's 2010 fiscal year, which runs from November 1, 2009 to February 28, 2010. "We haven't given any detail beyond that," he said, meaning one or both games could still be released in calendar year 2009.
Kirjutasin üles ka veidi meeldejäävamat erinevatest podcastidest:
Spoiler
Läbi mängu stoori püütakse erinevaid seiku võimalikult efektselt välja tuua peamiselt erinevate ilmastikuolude tekitamisega ja raadiojaamade lugude valikuga. Käivitades missiooni, ehk teisisõnu nõustudes kellelegi heaks mõnda teenet tegema, muutub ilm automaatselt vastavalt stoorile kõige paremini olustikku sobivaks ning autosse istudes hakkab mängima lugu, mis mängu tegijate arvates sobib antud olustikuga kõige paremini kokku - teisisõnu lugu, mis mängiks taustaks, kui tegu oleks tipptasemel filmiteosega.
Kui filmides on keskmiselt 100-150 lehte käsikirja (viimane eriti massiivsete toodangute jaoks), siis Mafia II-e jaoks on praegusel hetkel kirjutatud käsikirja juba umbes 800 lehe jagu. Stsenaariumit alustati plaanitud 50 000-e sõnalise dialoogiga, mis on tänaseks kasvanud juba 75 000-ni. Mafia II-e algupärase stsenaariumi kirjutamist alustati Daniel Vávra poolt tsehhi keeles üsna pea peale Mafia: The City of Lost Heaven'i ilmumist. See tõlgiti hiljem briti inglise keelde, kuid kuna tegemist on ju Empire Bay'ga (mis põhineb San Franciscol ja New Yorgil), tuli see omakorda kohendada sobivaks 'brooklynese'-iga - inglise keele dialektiga, mida räägitakse New Yorgis.
Suurt rõhku on pandud (ja selle nimel ka tööd tehtud) voice actingu alal.
Tegelastest jäi meelde niipalju, et Vito ja Joe kasvasid üheskoos üles, olles mõlemad Sitsiilia sugemetega. Vito oli selline väiksemat kasvu poiss, Joe aga tunduvalt suurem, võttes Vito oma kaitse alla. Joe on üks tegelastest, kes suudab end alati pahandustesse mässida, tirides Vito endaga kaasa (heh, meenutab veidike Niko ja Roman'i seiklusi ). Joe aitab läbi mängu Vito't, tõmmates teda samas ka situatsioonidesse kus parema meelega väga olla ei sooviks. Teisisõnu on tegu tüüpiliste parimate sõpradega
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.