Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Dreamlover
HV Guru
liitunud: 21.02.2013
|
|
Kommentaarid: 1710 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
1218 |
|
tagasi üles |
|
|
camu
HV kasutaja
liitunud: 11.10.2005
|
01.05.2020 22:40:34
|
|
|
Sai läbi. Tore väike mänguke jah.
Pikkus ka piisav, et üle ei viskaks. Difficulty curve kohati väga ränk.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
03.05.2020 17:15:53
|
|
|
sacred coil investigationi viimane missioon - seebiks.
aga üldpilt on xcom lite. 9 raha eest mängu küll
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
04.05.2020 22:12:21
|
|
|
londiste kirjutas: |
sacred coil investigationi viimane missioon - seebiks. |
Sellega oli küll palju pusimist aga kui kohe esimesena sai selle BellusMar maha sai (mul õnnestus see kui Blueblood'i kohe esimesena kasutada) siis oli natukne lihtsam juba.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
04.05.2020 22:17:22
|
|
|
bugbrake kirjutas: |
Sellega oli küll palju pusimist aga kui kohe esimesena sai selle BellusMar maha sai (mul õnnestus see kui Blueblood'i kohe esimesena kasutada) siis oli natukne lihtsam juba. |
boss ei olnud kunagi probleem, ülejäänud rahvas küll.
oleneb randomist ka. kui esimesse satsi andromedon ja mec ei spawni, on kohe palju lihtsam. uste efektid varieeruvad ka.
ma paneks prioriteediks guardiani ja alles siis bossi. guardiani shieldid võtavad liiga palju lisalaske oma peale.
generaatoritele kohe peale lennata on kindlasti hea mõte, muidu jäädki neid reinforcemente tapma - ja esimese korraga tulevad andromedon ja kaks chryssalidi.
oleneb ka, mis järjekorras võtta investigationeid. see esimesena on väga pita. endgame tiimiga oleks olnud lihtsam. mitte lihtne aga lihtsam.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
09.08.2020 12:06:24
|
|
|
londiste kirjutas: |
sacred coil investigationi viimane missioon - seebiks.
aga üldpilt on xcom lite. 9 raha eest mängu küll
|
See läks mul "suht" libedalt. Aga 1 missioon oli enne seda? Gatekeeperiga, mis toimus mul rongijaamas. Miskit 11 spectral zombiet lonkas lõpuks platsil ja lisaks pressisid külgedelt kohe purifirerid peale.
See oli lõbus, lõpuks jäi Godmother 1HP-ga alles, juba oli lootust, et Untouchable veab välja kui Necromancerid maha saab. Aga ei jopanud:P
Teise korraga õppisin vigadest, vedasin liini laiali, nii et purifirer ja granud ei saanud ligi kõigile korraga. Terminal ravis tagaliinist, ning Godmother noppis eest.
Üldiselt peale algust kus esines väga lapselikku dialoogi ning raskusaste käis nagu ameerika mägedel väga lihtne-väga raske joones, loksus stiil mängu keskel paika ja oli päris lõbus.
Dialoogid andsid kohati isegi mängumaailmale sisu juurde ning karakterite omavaheline nokkimine oli ka elavdav.
Kui breachidel juba lisaboonuseid sai kasutada, siis oli täitsa mõistlik. +15 aim, nõrgestad, Godmother lõpetab ära ja saab Untouchable ja sealt edasi hakkab juba lahti hargnema.
Koomiksi stiiliga harjus ka ära. Kuna üldine toon oligi natuke lõbusam kui XCOM-le kohane, siis käis küll.
Mäng ise oli ka loogilisem, vastased surusid külgedelt, tugevdasid küljed ära ja surusid vastu, siis panid vastased ka punuma. Palju 100% omadusi aitas ka mängu nauditavamaks muuta, kui oli vaja mingi mängu pööret tegev lüke teha. Sai ka Normaliga tehtud ja kui surma said, siis sai ainult ennast kirutud, mitte RNGeesust. Järgmine kord panid strateegia paremini paika ja suhteliselt lihtsalt sai läbi tehtud.
Patchwork muutus lõpuks ikka jah ülitugevaks- pool meeskonda pani magama ja teise käiguga Serial peale, siis oligi mäng pmst tehtud;) Samas oli ka vastaste laineid lõpmatult palju(seni kuni mingi missiooni osa ära lõpetasid), seega kohati mõistetav miks selline area spell kaasa anti...
Ja üldine tempo oli ka lihtsavõitu, mul vist ainult korra viskas 1 pulga üldisele linna paanikaastmele juurde.
Lõputiitrid olid ka head, mis selle viimase dialoogiga seal mõeldi?
Üldiselt võib rahule jääda, 10€ eest 30h+ head mängu. Pole üldse paha. Alguse paarist kehvast missioonist ja dialoogist tuleb end lihtsalt läbi vedada...
Ja HUD on väga raskelt harjutav. Vb konsoolikate jaoks tehtud, aga ma kirusin ikka kuni mängu keskpaigani, enne kui ära harjusin enam-vähem.
Samas need boonuste kogumised olid päris kasulikud. Sai saata niisama aega surnuks löövad meeskonnaliikmed Intelit koguma või treeningutele lisaomadusi koguma.
Kohati oli tobe, et ma hakkasin kohe raha koguma, aga mängu lõpuks istus arvel 1000+ ja midagi polnud peale hakata. Intel on põhiline valuuta siin.
Ning relvad nii uuringutega saadavad kui ka poest(k.a. Scavenger Market) olid väga lahjad. Missioonidest saadavad olid väga asjalikud. Lõpu meeskonnast oligi kõigil eriomadustega relvad käes.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|