Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Jalgrattavaatlus [esimeses postituses info lukkude & varguste kohta] märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 343, 344, 345  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kasutad rattakiivrit?
Kasutan.
44%
 44%  [ 74 ]
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas)
7%
 7%  [ 12 ]
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe
21%
 21%  [ 36 ]
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas)
26%
 26%  [ 44 ]
hääli kokku : 166

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2019 19:16 vasta tsitaadiga

Kõige odavam on kõige parem, kuna seda ei taha keegi varastada, siin pole seda mainitud, aga olulisem on just ratta läbisõidu vaatamine hoolduste planeerimisel, kui te vaid telefoni kasutate, siis pole ju aimugi palju ratas reaalselt sõitnud on, või on iga rattasõit trenn ja loete oma trennide kilomeetrid kõik kokku, et teada saada palju ratas liikunud on? Samuti pole juhtmel viga midagi kui koguaeg üle kaela ei käi ja juhet nii tugevalt ei kinnita, et järsk lenksupööre juhtme ära lõhub.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 30.08.2019 22:28 vasta tsitaadiga

lightbluefox kirjutas:
Kõige odavam on kõige parem, kuna seda ei taha keegi varastada, siin pole seda mainitud, aga olulisem on just ratta läbisõidu vaatamine hoolduste planeerimisel, kui te vaid telefoni kasutate, siis pole ju aimugi palju ratas reaalselt sõitnud on, või on iga rattasõit trenn ja loete oma trennide kilomeetrid kõik kokku, et teada saada palju ratas liikunud on? Samuti pole juhtmel viga midagi kui koguaeg üle kaela ei käi ja juhet nii tugevalt ei kinnita, et järsk lenksupööre juhtme ära lõhub.
juppide klass maksab juba
ehk oled mingi konkreetse klassi voki ostnud, siis teatud tasemest madalamaid juppe ei saa kasutada - kett liiga lai või hammakad liiga laiad või rumm ei sobi vms

teine asi, et kui otsid kindlat ülekannet, siis odavama otsa omad ei paku piisavalt suurt ja kallima otsa omad ehk ei paku piisavalt madalat

ja see risu raam ei ole see kallis asi

kõik muu on

mul oli vaja 52-53 esihammakat shimanole ja siis letikas oli 52le 99€, netist saab kümps soodsamalt
odavama otsa omad sobiksid mõõtudelt, kuid 50 max, ultegra max on 53, 105 oli 50 hammast

tagakassetiga sama dela - soovisin sujuvat üleminekut hammastel, kuid ainult ultegra seeria võimaldas järjestikust miinus üks hammas hammaka kohta, seega pidin 11-25 kasseti ostma, kuid ultegra, kuna madalam ots ei ole sobiv

kui tead, mida soovid, siis võib mingi odava raamiga rometi ka võtta, kuid uhkematel vokkidel on geomeetria ja konstrui kohati parem, kas siis vibratsiooni maandavate lahenduste või siis tõesti porilaudade kinnitused, pakiraamikinnitused

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 31.08.2019 09:35 vasta tsitaadiga

libe, oeh, siin pidasin küll silmas vaid rattakompuutrit- ala 10€ eur prismas, mitte rattaid ennast icon_lol.gif Sinu jutt jääb täitsa kehtima.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




see post läheb kustutamisele sõnum 31.08.2019 11:21 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




see post läheb kustutamisele sõnum 31.08.2019 11:37 vasta tsitaadiga

Tundub, et hoogu jätkus icon_lol.gif
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.09.2019 14:12 vasta tsitaadiga

https://eu.wahoofitness.com/devices/bike-computers/gps-elemnt-bolt-reconditioned
... sellega kellelgi kogemust? Tundub selle raha eest, võrreldes konkurentidega, ikka üsna hea kooslus.

Näib, et päris paljud ratturid kasutavad, radari funktsioon on päris huvitav:
Spoiler Spoiler Spoiler

... rääkimata muust funktsionaalsusest icon_razz.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

... mulle personaalselt meeldib, et kasutajaliidest saab üsna suures ulatuses enda järgi seadistada ja näitab ka kaarti thumbs_up.gif

_________________
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
miga
HV veteran
miga

liitunud: 07.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.09.2019 14:38 vasta tsitaadiga

Scott-i 2020 vokid ka vaikselt müüki jõudnud...kevadel jäi ost lahti, nüüd peab mõtlema, mida kaasa haarata. Esimesed Shimano GRX seeriaga väljas siis
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 01.09.2019 17:34 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
https://eu.wahoofitness.com/devices/bike-computers/gps-elemnt-bolt-reconditioned
... sellega kellelgi kogemust? Tundub selle raha eest, võrreldes konkurentidega, ikka üsna hea kooslus.

Näib, et päris paljud ratturid kasutavad, radari funktsioon on päris huvitav:
Spoiler Spoiler Spoiler

... rääkimata muust funktsionaalsusest icon_razz.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

... mulle personaalselt meeldib, et kasutajaliidest saab üsna suures ulatuses enda järgi seadistada ja näitab ka kaarti thumbs_up.gif
võtsin garmini wahoo asemel
https://www.dcrainmaker.com/2019/04/garmin-edge-530-cycling-gps-in-depth-review.html
maksin küll 260€ kohe väljatulekul, ei kurda, eks ole mõned miinused ja plussid

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.09.2019 22:02 vasta tsitaadiga

Jalgrattatüüpe on vähe icon_lol.gif Hübriid on ikka kehv, kui vastu tuult ja vihma järvevanal sõtkuda, drop bari oleks vaja. Cyclocross ja gravel on ikkagi muda sees ukerdamiseks mitte asfaldile, maanteerattaga lõhud kiirelt veljed või rehvid või saad nina moosiseks kui äärekivisid hooga võtma hakkad, samuti metsateed tunduvad kahtlased. MTB ja Fat pole üldse teemas, olen kuulnud mingist adventure road bike kategooriast või touring bike, aga viimane on vist juba rohkem matkaratas icon_rolleyes.gif Tundub, et kui tahad võimalust kiirelt liikuda, siis sa pakiraami ja porilauavõimalust ei saa, rehvid peened jne icon_neutral.gif
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 03.09.2019 22:06 vasta tsitaadiga

Hübriidil saab ju lenksu ära vahetada ja rehvid ka siledate (aga endiselt laiade) vastu.
_________________
M: Mitsubishi valuveljed
Kommentaarid: 734 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 569
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CTR
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2012




sõnum 03.09.2019 23:05 vasta tsitaadiga

Gravelile saad vabalt 40+ mm rehvid alla panna ja kõik võimalikud tuled-viled-kotid-raamid
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marqs
HV veteran
marqs

liitunud: 06.12.2001




sõnum 04.09.2019 10:37 vasta tsitaadiga

Mingis kindlas tüübis või müügimeeste/turundajate antud siltidest küll väga kinni ei tasu hoida (endurance road/gravel/advntr.road/CX/monster cross/dropbar advntr bike/..). See antud silt võib küll sisust mingit aimu anda, aga piirid on nii hägused, et valiku tegemisel sellest liiga suurt abi ei ole. Käiakse cycloga mnt grupisõitudel ja sõidetakse asfaldil võidu ning tehakse endurance roadiga kuudepikkuseid matku. Ratast ostes ei laulata sa end elu lõpuni ei rehvide ega jooksude ega sadula ega lenksupaela ega muude pisidetaildega.

Kui laia rehvi tahad alla panna? Saledamad raamid välistad.
Universaalkinnitusega porikad ja bikepacking kotid või poldiaugud lapatsite-raamide tarvis? Järgmine välistus.
Kas asend on liiga sportlik või liiga lebo? Tõmbad järgmised valikust maha.
Ja nii jätkata, kuni tahtmist ja võimalusi jagub või kuni nimekiri piisavalt lühike. Ja siis võid vaadata, kas valikusse jäi nüüd igapäevasõitudeks sobilik rahulikum cyclo või hoopis kruusarallidel poodiumikohti noppiv gravel. Või hoopis võistluskonfis cyclo või matkakonfis gravel.

Ja kui kusagilt kompromisse teha taha, siis ongi n+1 (rule #12 - the correct number of bikes to own).

_________________
0xDEAD
0xBEEF
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2019 11:49 vasta tsitaadiga

Raam ise ju seab ka piiranguid, cyclo on imo sellise raamiga, mida hea mudasest nõlvast üles lipates selga võtta, samuti on gravelil ja tsüklol ka clearance mis soodustab maastikusõitu.
Ehk siis sa võid land cruiserile panna sportrooli ja slikid, aga ferrariks ta ei muutu icon_lol.gif
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Petz
HV Guru

liitunud: 05.11.2001




sõnum 04.09.2019 17:01 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Mingis kindlas tüübis või müügimeeste/turundajate antud siltidest küll väga kinni ei tasu hoida (endurance road/gravel/advntr.road/CX/monster cross/dropbar advntr bike/..).
Kui nüüd siiski terminoloogias näpuga järge ajada, siis milline nendest aretustest oleks kõige lähedasem klassikalisele MNT rattale? Mul korralik MTB olemas, aga tahaks miskit kiiremat maanteele, et mõned rallid sõita ja linna-maa vahet kiiremini kulgeda. Päris MNT-ga ei taha jällegi end asfaldist sõltuma panna. Peale laiema rehvi võimaluse eelistaks ka ketaspidureid.
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marqs
HV veteran
marqs

liitunud: 06.12.2001




sõnum 04.09.2019 17:34 vasta tsitaadiga

lightbluefox, raam seabki teatud piirid, nagu juba öeldud, valid rehvi, mida alla tahad panna ja selle järgi saad liiga kitsa raamiga velod maha kriipsutada. Aga nende liiga kitsaste all võib mis iganes sildi all müüdavaid asju ollla - cx/gravel/avd.road - ja mõne teise tootja samu silte kandvad velod jäävad endselt valikusse.
CX ei tähenda hoobilt mega-laia hargivahet, UCI reeglid lubavad võistelda ainult kuni 33mm rahviga. Kui CX raamil on õlale võtmiseks toptube alune trossidest ja kinnitustest puhas (mis on tänaseks ka pea kõigil teistel raamidel - kaabledus on raami sisse kolinud) , ei muuda väga palju selle sõduomadusi, küll aga võib tõupuhas CX oma asendilt liiga agressiivne olla, et sellel väga üle tunni-paari veeta tahaks. Ja mõni teine CX sildiga asi on jälle raamil kõikvõimalike kinnituse jm mudruga, et sellga ka sopasel aastajal puhtalt ja pakiraamikotiga poodi piima järele saaks. Lihtsalt mine ja proovi, kui poeesine plats väikeseks jäääb, siis citybike rendist saab cx ja mnt ka pikema tuuri tarvis laenutada. Kui veab, saad sealt ka aimu, kuidas sama cx nii kärna kui mnt rehviga liigub. Teine jooksupaar graveli või cx tarvis ei ole miskit väga haruldast.

Ja kui üks velo kõigi oma soovide tarbeks ei sobi, siis jääbki n+1. Käidud tee.

Ise sõidan 29" hardtailiga. Pea eranditult metsas. Ja graveliga. Viimasel vahetab praeguse mõnusa pehme 43mm tubeless kruusarehvi varsti 35m vastu - päevad kisuvad pikema tolmutamise tarvis juba natuke liiga lühikeseks, aeg porilauad uuesti peale kruvida ja end tagasi tööle kupatada, eelistatult puhta säärega. Kui peaksin kindlasti ühe rattaga elama, jääks peale gravel. Ja mõnel muul aastal ja/või muu tootja puhul oleks *täpselt* sama raam, ehk veidi teiste juppidega, võinud kanda graveli asemel cx või adv.road või miskit muud silti.

_________________
0xDEAD
0xBEEF
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel7
HV kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2019 17:46 vasta tsitaadiga

Milline gravel Sul on?
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 04.09.2019 17:57 vasta tsitaadiga

ma lasin oma tsükloga talvotsa, naelkummid all ja poritiivad küljes
suvel läksid 28mm gp5000 alla ning esimese 46T hammaka vahetasin 52T hammaka vastu

sellisena tuulevaikuses saab liikluses 40+ kenasti sõita, kui vaja, saab ka 60+km/h mugavalt sõita

aga krt kõvema klassi jupid on ikka kirved - täna töölt koju tulles hoidis pedaal talla all imelikult - jäin seisma ja käpp krt pooleks, 126€ nagu mutiauku

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marqs
HV veteran
marqs

liitunud: 06.12.2001




sõnum 04.09.2019 18:39 vasta tsitaadiga

Petz kirjutas:
tsitaat:
Mingis kindlas tüübis või müügimeeste/turundajate antud siltidest küll väga kinni ei tasu hoida (endurance road/gravel/advntr.road/CX/monster cross/dropbar advntr bike/..).
Kui nüüd siiski terminoloogias näpuga järge ajada, siis milline nendest aretustest oleks kõige lähedasem klassikalisele MNT rattale? Mul korralik MTB olemas, aga tahaks miskit kiiremat maanteele, et mõned rallid sõita ja linna-maa vahet kiiremini kulgeda. Päris MNT-ga ei taha jällegi end asfaldist sõltuma panna. Peale laiema rehvi võimaluse eelistaks ka ketaspidureid.

Ketas on tänaseks tavaline, ka päris mnt rattal. Odavam trossiga, kallim õlil. Variant on paarist rattapoest läbi astuda ja soovi kirjeldada - lihtsalt 28 .. 32mm rehvi tarvis võib sobida ka mõni "päris" mnt rattas. Viimaste aastate popimad märksõnad on gravel ja adventure road , läbi nende leiab vast kõige laiemat valikut. Võistlusratastega võrreldes on neil ka asend pigem püstisem ja mõeldud pikemate otse mugavamaks kestmiseks. Aga no jälle see slitide teema - näiteks poodides pannakse kogu laiema rehviga kraam sageli lihtsalt CX või CX\Gravel alla.

mihkel7 kirjutas:
Milline gravel Sul on?

Cube Nuroad , porikate-raamide-rummudünamoga variant, suvekuudeks puhtamaks roogitud.

_________________
0xDEAD
0xBEEF
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 04.09.2019 19:11 vasta tsitaadiga

marqs kirjutas:
Petz kirjutas:
tsitaat:
Mingis kindlas tüübis või müügimeeste/turundajate antud siltidest küll väga kinni ei tasu hoida (endurance road/gravel/advntr.road/CX/monster cross/dropbar advntr bike/..).
Kui nüüd siiski terminoloogias näpuga järge ajada, siis milline nendest aretustest oleks kõige lähedasem klassikalisele MNT rattale? Mul korralik MTB olemas, aga tahaks miskit kiiremat maanteele, et mõned rallid sõita ja linna-maa vahet kiiremini kulgeda. Päris MNT-ga ei taha jällegi end asfaldist sõltuma panna. Peale laiema rehvi võimaluse eelistaks ka ketaspidureid.

Ketas on tänaseks tavaline, ka päris mnt rattal. Odavam trossiga, kallim õlil. Variant on paarist rattapoest läbi astuda ja soovi kirjeldada - lihtsalt 28 .. 32mm rehvi tarvis võib sobida ka mõni "päris" mnt rattas. Viimaste aastate popimad märksõnad on gravel ja adventure road , läbi nende leiab vast kõige laiemat valikut. Võistlusratastega võrreldes on neil ka asend pigem püstisem ja mõeldud pikemate otse mugavamaks kestmiseks. Aga no jälle see slitide teema - näiteks poodides pannakse kogu laiema rehviga kraam sageli lihtsalt CX või CX\Gravel alla.

mihkel7 kirjutas:
Milline gravel Sul on?

Cube Nuroad , porikate-raamide-rummudünamoga variant, suvekuudeks puhtamaks roogitud.
mulle just see madal asend meeldib rohkem, endal lasin stemi nii alla kui võimalik, aga ikka võiks madalam olla.
oleks väiksema raami võtnud, siis oleks rohkem võimalusi olnud

ja ma sõidan tänaseks ainult dropbaridel, ülevalt hoides on kuidagi imelik ja hakkab seljale rohkem, all muidugi põrutab käsi jälle, kuid reielihas saab rohkem vatti (tunde järgi vähemalt)

alt hoides on kõht ka probleemiks ja ühtlasi ka motivatsioon kõhust lahtisaamiseks

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel7
HV kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2019 19:53 vasta tsitaadiga

marqs kirjutas:

mihkel7 kirjutas:
Milline gravel Sul on?

Cube Nuroad , porikate-raamide-rummudünamoga variant, suvekuudeks puhtamaks roogitud.
Päris hea valik thumbs_up.gif. Kui kitsam rehv alla panna siis on vist maanteel päris mõnus sõita. Milliseid kingi kasutad?
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 04.09.2019 20:02 vasta tsitaadiga

mihkel7, kuna selline vokk on commutemiseks hea, siis tasub eelistada SPD klippe
nonde jalatsitega kannatab normaalselt kaupluses vms kohtades käia
maanteeratta klipid on ainult spordi tegemiseks, nendega käia ei kannata

samas ajutisi täistalla aluseid on mõlemale klipitüübile

endale võtsin casual välimusega giro vr jalatsid ja spd klipid, kuna igapäevaselt kodu-töö-pood-kodu

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel7
HV kasutaja

liitunud: 23.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2019 20:06 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
mihkel7, kuna selline vokk on commutemiseks hea, siis tasub eelistada SPD klippe
nonde jalatsitega kannatab normaalselt kaupluses vms kohtades käia
maanteeratta klipid on ainult spordi tegemiseks, nendega käia ei kannata

samas ajutisi täistalla aluseid on mõlemale klipitüübile

endale võtsin casual välimusega giro vr jalatsid ja spd klipid, kuna igapäevaselt kodu-töö-pood-kodu
Tänan info eest thumbs_up.gif
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 04.09.2019 20:13 vasta tsitaadiga

vaatasin, et see vokk, mis ma ostsin ettetellimisega (-20%) ja sain 1600€ eest, on hetkel ligi 2000€ eest saadaval, ilmselt kundekaga saaks 200€ alla ja juut veel rohkem

https://proshop.ee/cyclocrossi-rattad/4643-stevens-cross-vapor-dark-olive.html#/897-raamisuurus-56

sel aastal sellega juba 4000km läbinud

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marqs
HV veteran
marqs

liitunud: 06.12.2001




sõnum 04.09.2019 20:19 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
mulle just see madal asend meeldib rohkem, endal lasin stemi nii alla kui võimalik, aga ikka võiks madalam olla.

Just, kes mida eesmärgiks seab. Sportlikuma asendi kuid laiema rehvi tarvis võibki vast CX pundist lihtsamini sobiva velo leida. Ma ise ajasin just pikemat mugavat sõitu taga. Kui kõrvalt MNT tüüpe näen, siis on nende flat/hood kohati minu droppidest madalamal (:

mihkel7 kirjutas:
Milliseid kingi kasutad?

SPD maastikuking, suht suvalised tegu ja moeta plasttallaga Northwaved, olid varasemast metsasõidu tarvis olemas. Poes saab käidud ja matkad tehtud, argipäeviti lõuna jm tarvis on tööl teised kaunad. Kui oleks pidnud valima, oleks ka mingi argisema joonega SPD jalatsi otsinud.

_________________
0xDEAD
0xBEEF
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 04.09.2019 20:24 vasta tsitaadiga

marqs kirjutas:
libe kirjutas:
mulle just see madal asend meeldib rohkem, endal lasin stemi nii alla kui võimalik, aga ikka võiks madalam olla.

Just, kes mida eesmärgiks seab. Sportlikuma asendi kuid laiema rehvi tarvis võibki vast CX pundist lihtsamini sobiva velo leida. Ma ise ajasin just pikemat mugavat sõitu taga. Kui kõrvalt MNT tüüpe näen, siis on nende flat/hood kohati minu droppidest madalamal (:
sellel cubel on piltidel küll kõigil stem valepidi icon_biggrin.gif

mu vokk talverežiimis ja suve omas (hetkel stem veel madalamale viidud, kuid enne talvekogemust madala stemiga ei julge posti maha lõigata. Idee on veel suurema nurgaga stem panna)
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Jalgrattavaatlus [esimeses postituses info lukkude & varguste kohta] mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 343, 344, 345  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.