Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Jalgrattavaatlus [esimeses postituses info lukkude & varguste kohta] märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 301, 302, 303 ... 379, 380, 381  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kasutad rattakiivrit?
Kasutan.
44%
 44%  [ 87 ]
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas)
8%
 8%  [ 16 ]
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe
21%
 21%  [ 42 ]
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas)
25%
 25%  [ 50 ]
hääli kokku : 195

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
olavsu1
külaline






sõnum 23.02.2018 21:18:07 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
mille järgi te otsustate, et ratta kett vajab vahetust? vaatasin videosid kuidas vajaduses veenduda. aga huvitaks kas tarbesõidukitel (v.a libe oma) ka paika peab.
endal pole aastat veel täis, aga ls jääb kindlasti alla 1000km/a. aga karvane tunne, et olemasolev kett enne mind päris mitu tuhat läbi sõtkunud...


see paistab suure ketiratta pealt ära. kulunud kett annab hammasratta peal venima. korras kett ei veni.
tagasi üles
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006




sõnum 23.02.2018 22:03:37 vasta tsitaadiga

arm2004, nagu juba eelpool soovitati, siis kõige lollikindlam on ketimõõdikut kasutada thumbs_up.gif
_________________
Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Kommentaarid: 360 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.02.2018 22:28:16 vasta tsitaadiga

olavsu1 kirjutas:
arm2004 kirjutas:
mille järgi te otsustate, et ratta kett vajab vahetust? vaatasin videosid kuidas vajaduses veenduda. aga huvitaks kas tarbesõidukitel (v.a libe oma) ka paika peab.
endal pole aastat veel täis, aga ls jääb kindlasti alla 1000km/a. aga karvane tunne, et olemasolev kett enne mind päris mitu tuhat läbi sõtkunud...


see paistab suure ketiratta pealt ära. kulunud kett annab hammasratta peal venima. korras kett ei veni.

ja mul venib nagu piix! v!itt! icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 23.02.2018 22:31:52 vasta tsitaadiga

Mis kett teil venib....
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 23.02.2018 22:42:29 vasta tsitaadiga

Pärast viimast korda, kui lõpuks nagunii pidin koos ketiga vahetama ka tagumise kasseti, otsustasin, et eraldi ma keti vahetamise pärast enam ei tõmble. Kuni üle ei viska, siis nii kaua sõidan. Tol korral ka tegelikult sõites polnd midagi viga, hoolduses mõõdeti ja öeldi, et veninud. Ja siis uus kett loomulikult vanade kulunud hammasratastega enam ei sobinud. icon_lol.gif

Kuna keti ja kasseti hinnavahe ei ole väga suur ja kette peaks vahetama mingi kord-kaks aastas, siis tuleb pikemalt sõita lõpuks mõttekam.

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 23.02.2018 23:04:30 vasta tsitaadiga

namstoop kirjutas:
Pärast viimast korda, kui lõpuks nagunii pidin koos ketiga vahetama ka tagumise kasseti, otsustasin, et eraldi ma keti vahetamise pärast enam ei tõmble. Kuni üle ei viska, siis nii kaua sõidan. Tol korral ka tegelikult sõites polnd midagi viga, hoolduses mõõdeti ja öeldi, et veninud. Ja siis uus kett loomulikult vanade kulunud hammasratastega enam ei sobinud. icon_lol.gif

Kuna keti ja kasseti hinnavahe ei ole väga suur ja kette peaks vahetama mingi kord-kaks aastas, siis tuleb pikemalt sõita lõpuks mõttekam.
olen täielikult nõus, aga lõpu peab ära tajuma
mul läks 2 kuuga asi täiega lappama, hooaeg ka muidugi karm

ma sain ühe kassetti ja ketiga ~5400km sõidetud ja lõpp oli kiire
viimati, kui seda ühes postis mainisin
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9743950#9743950

siis järgmine päev enam rattaga hooldusesse ei jõudnud icon_lol.gif
kett läks sõidu ajal pooleks

kui ikka kett veninud, siis hakkab aina hullemini kasseti ja esihammakat sööma
väidetavalt õigeaegselt ketti vahetades saab kassetti kasutada kuni 3 keti jagu, aga kett venib juba 2000km peal piisavalt ära, seega pigem siis juba kogu kompott ära vahetada, kui viskama hakkab

päris lõpuni sõitmine ei tasu ka ära

lasin nüüd voki enamvähem ära hooldada ja nüüd on ainult vaja vajutada icon_cool.gif
sakinaga kirjutas:
Mis kett teil venib....
ega kett otseselt ei veni, kuid kulumise tõttu lõtkud kasvavad ja nende lõtkude arvelt võtab kett pikkust juurde ning sealt ka see piltlik venimine
_________________
☠


viimati muutis libe 23.02.2018 23:06:17, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 23.02.2018 23:05:15 vasta tsitaadiga

Kett läheb pooleks pigem seetõttu, kui pinge all käike vahetada, eriti talvel.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olavsu1
külaline






sõnum 23.02.2018 23:09:48 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Kett läheb pooleks pigem seetõttu, kui pinge all käike vahetada, eriti talvel.


ei lähe. just suure kulumise juures ja tõusudel. sõrmed kuluvad läbi.
tagasi üles
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 23.02.2018 23:12:47 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Kett läheb pooleks pigem seetõttu, kui pinge all käike vahetada, eriti talvel.
normaalse vahetiga pole vahet, käiguvahetus toimub täpselt ja kiirelt ega pea vändaga poolt pööretki tegema, kui käik vahetatud

antud juhul läks aga kett pooleks tema üldise kulumise ja lisaks tagumise jooksu kõveruse tõttu
sõidu ajal kett viskas külgsuunas vaat et 10cm võnke sisse ja ega see tallutud lumi kergliiklusteedel on võrdne linttraktori roopas sõitmisega

mul lihtsalt väänas lüli needist lahti

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 23.02.2018 23:15:27 vasta tsitaadiga

Olgu sõbrad icon_smile.gif Uurige, palju fatbikedel talvel kette läheb vs suvel ja räägime uuesti.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 23.02.2018 23:17:32 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Olgu sõbrad icon_smile.gif Uurige, palju fatbikedel talvel kette läheb vs suvel ja räägime uuesti.
kogu su jutt on nii üldine, et selle põhjal ei saa mingeid järeldusi teha - tühi jutt
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 23.02.2018 23:20:11 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
sakinaga kirjutas:
Olgu sõbrad :) Uurige, palju fatbikedel talvel kette läheb vs suvel ja räägime uuesti.
kogu su jutt on nii üldine, et selle põhjal ei saa mingeid järeldusi teha - tühi jutt
Oma kogemus kinnitab seda "üldist" juttu. Sama kinnitasid ka Otepääl fatbike matkadega tegelevad inimesed. Võta siis näpust.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olavsu1
külaline






sõnum 23.02.2018 23:25:19 vasta tsitaadiga

libe, sellist õnnetust pole kogenud. mul on läinud puruks ketiluku sõrmed.

sakinaga, see juhtub vist aint siis kui onud tahavad üli kerget ratast ja panevad maantearatta keti. see läheb pooleks maastikul sõites.
tagasi üles
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 23.02.2018 23:33:09 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
libe kirjutas:
sakinaga kirjutas:
Olgu sõbrad icon_smile.gif Uurige, palju fatbikedel talvel kette läheb vs suvel ja räägime uuesti.
kogu su jutt on nii üldine, et selle põhjal ei saa mingeid järeldusi teha - tühi jutt
Oma kogemus kinnitab seda "üldist" juttu. Sama kinnitasid ka Otepääl fatbike matkadega tegelevad inimesed. Võta siis näpust.
ka see jutt on üldine
ei sisalda fakte teeoludest, määrdest, sõidetud kilomeetritest, maastikust
ja kurat teab, mis käiguvahetajad neil odavatel matkasõidu fatbikedel on - ilmselgelt on koormus neil suurem, kuna hõõrdetakistus suurem.
kui komponendid ise ei ole tasemel, siis nad ka lagunevad

kõik võib mõjutada

minul hakkas rattal ikaldus pihta, kui panin rattaketile määret - see kogus soola ja liiva ning 2 kuu jooksul läks asi lappama
ja see ei ole ka normaalne, et iga õhtu vokidetaile noolida
Launger kirjutas:

libe kirjutas:
kuulan veel klappidest mussi ja kui valjuks keerata, siis tuleb watte juurde vaid icon_cool.gif

See ei ole lahe
kui sa ennast turvaliselt kõrvaklappidega ei tunne, siis ära kasuta neid, kuid ära eelda, et need on õnnetuste põhjustajaks - tühi ja hajevil kaalikas on probleem, mitte klapid
iseasi, kui loivad ja tuigerdad rattaga jalakäija kiirusel mööda teed ning kiiremad soovivad mööduda, siis nood klapid peas ajab küll kurjaks, samas siis juba peaks ehk ka jalakäijatele otsa vaatama.

sõiduteel sõites tuleb silmad lahti hoida - võta või mürki, kuid autosalong koos raadioga on veel paremini summutatud, kui jalgratturil kõrvaklappidega.
kui jalgrattur kõrvaklapid eemaldab, siis on tal tuulemüra juba tugev, mis ei kehti küll nonde loivavate ratturite suhtes

_________________
☠


viimati muutis libe 23.02.2018 23:41:17, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 23.02.2018 23:35:25 vasta tsitaadiga

Pigem on tobedus üht kogemust laiemaks arusaamaks laiendada.

Shimano Deore XT 2×10 Drivetrain on neil "odavatel matkasõidu fatbikedel".
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olavsu1
külaline






sõnum 23.02.2018 23:39:12 vasta tsitaadiga

tsitaat:

minul hakkas rattal ikaldus pihta, kui panin rattaketile määret - see kogus soola ja liiva ning 2 kuu jooksul läks asi lappama
ja see ei ole ka normaalne, et iga õhtu vokidetaile noolida


siis sai liiga palju seda asja. liigne määre tuleks kaltsuga eemaldada.
tagasi üles
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 23.02.2018 23:45:37 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Pigem on tobedus üht kogemust laiemaks arusaamaks laiendada.

Shimano Deore XT 2×10 Drivetrain on neil "odavatel matkasõidu fatbikedel".
esimene fakt on juba olemas
ehk tuleb juurde, jõuab ehk ka põhjuseni
Kas see koormusega käiguvahetamise ja keti kulumine on kuidagi tõendatav ka?
kuidas on üldse jälgitav see, et matkajad käike usinalt vahetavad?

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 23.02.2018 23:49:49 vasta tsitaadiga

Notariaalset paberit mul muidugi ei ole, et talvel rohkem kette käiguvahetuste ajal katki läheb, kõigest aastaid sellega (fatbike rendiga suvel ja talvel) tegelenud inimese jutt.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 24.02.2018 00:04:57 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Notariaalset paberit mul muidugi ei ole, et talvel rohkem kette käiguvahetuste ajal katki läheb, kõigest aastaid sellega (fatbike rendiga suvel ja talvel) tegelenud inimese jutt.
see on omaette fakt, et talvel rohkem kette läheb, kuid kuidas on see käiguvahetiga koormuse all vahetamisega tagajärg ja põhjus seotavad? Selle tõendamisega on hetkel segadus, kuna muutujaid on hulka rohkem.


aga sel teemal ei vaidle enam, jäägu kuidas jääb

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.02.2018 00:08:42 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Notariaalset paberit mul muidugi ei ole, et talvel rohkem kette käiguvahetuste ajal katki läheb, kõigest aastaid sellega (fatbike rendiga suvel ja talvel) tegelenud inimese jutt.

mine sõida normaalse rattaga normaalsetes EV100 tingimustes, aastaringgselt, siis kaaguta.
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 24.02.2018 01:21:41 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
sakinaga kirjutas:
Notariaalset paberit mul muidugi ei ole, et talvel rohkem kette käiguvahetuste ajal katki läheb, kõigest aastaid sellega (fatbike rendiga suvel ja talvel) tegelenud inimese jutt.
see on omaette fakt, et talvel rohkem kette läheb, kuid kuidas on see käiguvahetiga koormuse all vahetamisega tagajärg ja põhjus seotavad? Selle tõendamisega on hetkel segadus, kuna muutujaid on hulka rohkem.
Enamik kette on katki läinud tõusudel käiguvahetuse ajal.

arm2004, võta palderjani.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olavsu1
külaline






sõnum 24.02.2018 01:55:24 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
libe kirjutas:
sakinaga kirjutas:
Notariaalset paberit mul muidugi ei ole, et talvel rohkem kette käiguvahetuste ajal katki läheb, kõigest aastaid sellega (fatbike rendiga suvel ja talvel) tegelenud inimese jutt.
see on omaette fakt, et talvel rohkem kette läheb, kuid kuidas on see käiguvahetiga koormuse all vahetamisega tagajärg ja põhjus seotavad? Selle tõendamisega on hetkel segadus, kuna muutujaid on hulka rohkem.
Enamik kette on katki läinud tõusudel käiguvahetuse ajal.



ehh, poole tõusupealt on käguvahetuseks hilja. kui õige hetk maha magatakse siis aitab kand ja varvas.
tagasi üles
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 24.02.2018 02:21:17 vasta tsitaadiga

olavsu1, jõuab siis keskmine matkaline sellele mõelda, kuigi enne sõitmist seda korrutatakse.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.02.2018 09:47:32 vasta tsitaadiga

Enda tsüklokal 2k km juures ls ja kett veel tihe. Pole vajadust vahetada veel.
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.02.2018 10:18:51 vasta tsitaadiga

ma tellisin suva-Hiina keti ära icon_lol.gif https://www.ebay.co.uk/itm/Bicycle-Chain-For-Mountain-Bike-6-7-8-Speed-Chain-IG51-Shimano-Fit-Cycling/172466117057?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
võib oletada, et ega enne vana lõppemist vahetada ei viitsi icon_razz.gif

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Jalgrattavaatlus [esimeses postituses info lukkude & varguste kohta] mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 301, 302, 303 ... 379, 380, 381  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.