Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Jalgrattavaatlus [esimeses postituses info lukkude & varguste kohta] märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 379, 380, 381  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kasutad rattakiivrit?
Kasutan.
44%
 44%  [ 87 ]
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas)
8%
 8%  [ 16 ]
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe
21%
 21%  [ 42 ]
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas)
25%
 25%  [ 50 ]
hääli kokku : 195

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.04.2009 19:19:55 vasta tsitaadiga

apelsin16, ma puht ohutuse kaalutlustel ei hakkaks rattaga kiirusrekordeid tegema, kui miskit sellisel kiirusel nihu läheb siis künnad lõuaga asfaltit õige pikalt.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jyrisa
HV veteran

liitunud: 04.08.2005




sõnum 02.04.2009 20:23:00 vasta tsitaadiga

Aga mis sa muu ratta uutes jalanõudest arvad, Etsike? Just rattaretke suhtes.
Või on nii ebasobiv, et ei hakanud midagi ütlemagi? icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.04.2009 20:37:40 vasta tsitaadiga

jyrisa, ju käravad küll mustri pooles kui teedelt väga maha ei roni, aga kummisegu tugevuse/ehmuse kohta pilt midagi ei ütle, aga Continental peaks okei olema. Sattusin korra rehvide otsa, mis mul õnnestus nädalaga siledaks sõita, eks need olid ka miski 75.-/tk
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jyrisa
HV veteran

liitunud: 04.08.2005




sõnum 02.04.2009 22:21:58 vasta tsitaadiga

Noh jah, Continental oli aga keskelt täitsa sile või siis nagaline, nendega mis praegu võtsin kannatab häda pärast mujal ka sõita kui asfaldil. Loodetavasti.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Log
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.08.2006




sõnum 02.04.2009 22:35:26 vasta tsitaadiga

Asfaldi peal täiesti viispluss rehvid, aga pehmema maastiku peal pole nendega midagi teha.

Endal on ees Ritchey Pro Speedmax Alpha(mida ilmselt enam saada pole-super rehv) ja taga Ritchey Pro Speedmax Omega

Nendega kannatab maastikul sõita ja samas on asfaldil väga hea veereomadutega.
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 04.04.2009 18:22:47 vasta tsitaadiga

küsimus: miks on oluline jalgratta kaal? selles mõttes et kas tõesti on vahet, kas ratas on 3 kg kergem või raskem? kui ma võtan kaalus 3 kg alla, siis on sama tulemus ju, kui sõidaks 3 kg kergema ja sellevõrra kallima rattaga?
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.04.2009 18:27:46 vasta tsitaadiga

dvd vader kirjutas:
küsimus: miks on oluline jalgratta kaal? selles mõttes et kas tõesti on vahet, kas ratas on 3 kg kergem või raskem? kui ma võtan kaalus 3 kg alla, siis on sama tulemus ju, kui sõidaks 3 kg kergema ja sellevõrra kallima rattaga?

see kaal mängib rolli ainult tippsportlastel. loeb ikka see kui jäme peekon sul kintsul peesitab.

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Log
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.08.2006




sõnum 04.04.2009 18:52:14 vasta tsitaadiga

dvd vader kirjutas:
küsimus: miks on oluline jalgratta kaal? selles mõttes et kas tõesti on vahet, kas ratas on 3 kg kergem või raskem? kui ma võtan kaalus 3 kg alla, siis on sama tulemus ju, kui sõidaks 3 kg kergema ja sellevõrra kallima rattaga?


Mis sa arvad kumba rattaga on tõusu kergem lasta, kas kerge või raske rattaga.
Ma ei ole küll tippsportlane, aga minu jaoks on küll kaal oluline, isegi sadula olen ühe kriteeriumina selle järgi ostnud.
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 04.04.2009 18:57:05 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Mis sa arvad kumba rattaga on tõusu kergem lasta, kas kerge või raske rattaga.

ma arvan, et "tõusu lasta" on täpselt sama kerge kui ratas kaalub 13 kg ja mina 70 või ratas 10 kg ja mina 73. kui see nii ei ole, siis äkki selgitad selle nähtuse taga olevat füüsikat
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Log
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.08.2006




sõnum 04.04.2009 19:13:53 vasta tsitaadiga

Muidugi on sul kergem, kui sa ka ise oled kergem, aga see sinu näide ei pea lihtsalt paika.
Ma ei hakka siin mingit mõttetut vaidlust tekitama niiet võid ise vajadusel/viitsimisel lugeda:

http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=16&t=3794&start=0

http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=5&t=23723&start=0&hilit=ratta+kaal
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 04.04.2009 19:40:42 vasta tsitaadiga

nojah, seal on kirjas et

tsitaat:
analytic-cyclingus olid vist kah online kalkulaatorid asja läbiarvutamiseks. Nende järgi tuleb välja, et kaalu mõju sõiduajale on ikka suhteliselt väike. Küll aga on väiksema kaalu eeliseks paremad kiirendusomadused


tsitaat:
Ehk siis ei ole oluline, kas on ratta kaal või ratturi kaal - oluline on, kui palju seda kaalu erinevates suundades liigutada vaja on. Väga laias laastus võib vast kokku võtta, et mnt sõidus ratta kaal olulisem (ratas liigub rohkem, keha suht paigal) ja mtb sõidus igasugune kaal oluline (vahet pole kas kaalub ratas või keha, kogu seda raskust on vaja ikkagi kogu aeg mäest üles tassida)


ehk siis erilist vahet polegi, täpselt nii nagu ma arvasingi, ainult mingites teatud spetsiifilistes olukordades on parem, kui on kergem ratas, võistlusel kiirendatakse ja sõidetakse maanteel
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Steff.
Kreisi kasutaja
Steff.

liitunud: 01.01.2006




sõnum 04.04.2009 20:53:24 vasta tsitaadiga

Oh jah, peaks endal käigud paika sättima, ülejäänud hooldus saab kodus tehtud ilusti tehtud aga see on ainus mille tegemist peaks natukene ennem läbimõtlema. Keegi oskab miskit paremat soovitust jagada?
_________________
Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski!
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 04.04.2009 21:02:42 vasta tsitaadiga

tõusu puhul oleneb käikudest, kummidest, velgede läbimõõdust ja maanteekattest. kruusapeal on igati raskem kui asfaltil. aga jõud on oluline ehk lihaste nö plahvatusjõud. kui kogu elu oled tasa kulgenud siis mäest ülesse ei sõida, jalutad icon_lol.gif

Steff.: kui käigud on paigast võib kett veninud olla. paned uue keti ja käigud kohe paigas.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Steff.
Kreisi kasutaja
Steff.

liitunud: 01.01.2006




sõnum 04.04.2009 21:20:52 vasta tsitaadiga

vipu, Kett on suht uus natukene alla 250km läbisõitnud.. Nii et ei ole see läbi veel.
_________________
Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski!
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 04.04.2009 22:30:22 vasta tsitaadiga

küsimus: miks on hea ilma amortisaatoriteta ratas? näen, et müüakse ka selliseid ja mitte sugugi kõige odavama hinnaklassi rattad
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Log
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.08.2006




sõnum 04.04.2009 22:38:50 vasta tsitaadiga

dvd vader kirjutas:
küsimus: miks on hea ilma amortisaatoriteta ratas? näen, et müüakse ka selliseid ja mitte sugugi kõige odavama hinnaklassi rattad


Kui enamasti maanteed ja siledat teed sõita siis polegi amordil mõtet. Kallimate puhul tuleb jällegi see kaaluvärk- need tehakse carbonist ja on väga kerged.
Ise nagu küll rohkem mõtet ei näe neil.
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 05.04.2009 00:40:50 vasta tsitaadiga

ilma esiamordita ratast ei taha enam kunagi. ma olen kord nii asfalti auku pannud et anna olla, esiamort päästis mind kukkumisest, ilge pauk käis, aga kõik jäi õnneks terveks. ilma amordita oleks kohe sadulast visanud.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iceincube
HV veteran
iceincube

liitunud: 18.11.2005




sõnum 05.04.2009 00:51:48 vasta tsitaadiga

Mingi selline lambikas küsimus suht.

Kui tahaks osta lihtsalt linnas kruiisimiseks, tööle sõiduks ja vahest ka linnast välja minekuks ja vähe agressiivsemaks sõiduks ratast, siis kui odavat üldse mõtet vaadata on?
Mingid väga odavad on vist liiga sülje ja teibiga kokku mätsitud?
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 05.04.2009 03:33:19 vasta tsitaadiga

5-6 tuhande eest saab täitsa korraliku ma pakun. 3tuhandesed kipuvad laiali lagunema kiiremalt
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
korsten
HV veteran

liitunud: 07.10.2005




sõnum 05.04.2009 10:30:24 vasta tsitaadiga

"vahel" kruiisimiseks kõlbab 3 k-ne ratas ka. Pole mõtet ju osta 9 k-ga ratas lihtalt selleks, et see rõdul ruumi ära võtaks.
_________________
Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Steff.
Kreisi kasutaja
Steff.

liitunud: 01.01.2006




sõnum 05.04.2009 11:19:31 vasta tsitaadiga

dvd vader, Maastikupeal annab jäik kahvel tunnetuses natukene juurde samas käed saavad rohkem vatti. Ning suureks eeliseks on kindlasti ka kaalu vähesus.
_________________
Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski!
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2009 13:19:40 vasta tsitaadiga

dvd vader kirjutas:
küsimus: miks on hea ilma amortisaatoriteta ratas? näen, et müüakse ka selliseid ja mitte sugugi kõige odavama hinnaklassi rattad

asfaldil ei ole amort- või vedrukahvlit vaja. sinna läheb tohutult jõudu kaduma. proovi peale seda mõne maantekaga sõita, siis tunned kohe kui palju selline kahvel kiirust ära sööb. icon_smile.gif

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 05.04.2009 13:33:15 vasta tsitaadiga

hmm... seega oleks otstarbekas hankida ratas, kus saab amortisaatori "kinni keerata", kui sõita pikemalt asfaldil?
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Log
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.08.2006




sõnum 05.04.2009 14:09:53 vasta tsitaadiga

dvd vader kirjutas:
hmm... seega oleks otstarbekas hankida ratas, kus saab amortisaatori "kinni keerata", kui sõita pikemalt asfaldil?


Just, lukustusega amort ja lukku pannes sama, kui sõidaks amordita.
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2009 16:20:58 vasta tsitaadiga

no ta ikka päris sama pole. kõvakahvli jäikust ta ei saavuta.
_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Jalgrattavaatlus [esimeses postituses info lukkude & varguste kohta] mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 379, 380, 381  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.