Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 181, 182, 183  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 25.05.2021 14:08:43 vasta tsitaadiga

Oli ja mõned päevad mingi 0,53€/tk thumbs_up.gif
Eelmised pole veel kohal, et ei julgeks veel rohkem võtta.
Näitas, et üle 10 000tk laos.
Suht kõva vooluga elemendid, sobiks akutrellidessegi.
Mul lähevad pigem majale max 0,05C. Trellidesse veel 18650HE2-esid(<2€) olemas. thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 25.05.2021 14:42:24 vasta tsitaadiga

€ 204,45 10%OFF | L-faster Newest Electric Bicycle Conversion Kit 48V 450W Brushless Middle Engine Kit With Freewheel Crankset For Electric Bike
https://a.aliexpress.com/_mKgyn4Z


Päris huvitav, sobiks mõnele odavamale hansaposti kärule nagu rusikas silmaauku, kontrolleri ja akuga pakiraam 350€ eest ka külge ja ongi räige rehvipõletaja valmis icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metavo
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2004




sõnum 26.05.2021 16:36:04 vasta tsitaadiga

Kas keegi Tartus muidu Bafangi keskmootorite hooldusega ka tegeleb?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 27.05.2021 11:26:53 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
€ 204,45 10%OFF | L-faster Newest Electric Bicycle Conversion Kit 48V 450W Brushless Middle Engine Kit With Freewheel Crankset For Electric Bike
https://a.aliexpress.com/_mKgyn4Z


Päris huvitav, sobiks mõnele odavamale hansaposti kärule nagu rusikas silmaauku, kontrolleri ja akuga pakiraam 350€ eest ka külge ja ongi räige rehvipõletaja valmis icon_biggrin.gif


Seal on keegi andud ühe tärni feedbäkki, imselt täielik udu. Need pakiraamid on kah tegelt rõveda hinnaga kuhu mahub aku hind on selline nagu kullast oleks. Üle 14Ah aku sinna ei pressi ka 36 voldiga osad on suuremad ka kuhu mahub rohkem.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 27.05.2021 11:37:58 vasta tsitaadiga

Mis keskmootori point või mõte üldse on?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2021 11:53:35 vasta tsitaadiga

Mul keskmootor ja akut hoidsin seljakotis. Keegi ei saanud aru, et mul elektriratas kasutusel. Isegi kui ütlesin, siis läks aega, et aru saada.
Ehk siis hea stealth masin.

Akuta kasutades ei ole mingit vastupanu (ülekandega rummukatel vist on?!)
Saab käike kasutada (sama pinge juures suurem kiirus või parem minek madala käiguga), aga seal oma negatiivne külg see, et ei pruugi kõige mugavam olla käike vahetada. Ma ise ei kasuta käigusensorit ka, sellega võiks parem olla.
Raskuskese jääb keskele, alla. Siin muidugi akude paigutus on see põhimõjutaja.
Ratta eemaldamine on lihtsam ehk siis väiksemas autos transport või rehvi vahetus vms on lihtsam.

Aga eks see pigem eelistuseküsimus. Mõlemad toimivad, seega sessuhtes suva.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 27.05.2021 12:05:32 vasta tsitaadiga

Selline ka suht stealth, aga samas mitte niivõimas. Geared hub motoril ka takistust vabajooksul pole.
Spoiler Spoiler Spoiler

Kui tavajalgrattal juba ketid ja hammakad suht suur kulu, siis mis veel keskmootoriga on?
95% juhtumitest pole lohvi purunemisel vaja ratast alt ära võtta.
Pinget peab tõstma kui tahad, et ka suuremal kiirusel veaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2021 13:42:28 vasta tsitaadiga

Mul pole ketid/hammakad kunagi suur kulu olnud. Kuskil 20 aasta jooksul 2 ratast omanud ning ainult üks neist saanud kogu komplekti vahetuse ja ühe korra eraldi ainult ketivahetuse (ei viitsinud sodist puhastada, kergem oli vahetada). Seda ei saa nagu eriliseks kuluks nimetada. Elektrika puhul päris sellist vastupidavust ei eeldagi, aga eks näis.

Kuidas keegi parandada tahab... Ma ikka võtan ratta alt ära, sest see võtab mõned sekundid ainult.

Ning ei pea ju pinget tõstma, et kiirust suuremaks saada. Nagu öeldud, käigud on selleks ka olemas icon_biggrin.gif

Mul on akupinge kuni 58.8V ning piiratud hetkel 12A peale. Mootoriks Bafang BBS02B. Sõidan linnas autodega võidu kui tahan. Kui tahaks veel kõrgemat pinget, peaks eraldi kontrolleri ostma ja kõige hullem.. Leidma selle jaoks koha...

Kui ma mootorit otsisin, siis ma tol hetkel 29" kite ei näinud ka eriti. Nüüd tundub, et on ikka tekkinud neid rohkem turule.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 27.05.2021 13:47:43 vasta tsitaadiga

Pinge tõstmise vajaduse tõingi välja rummumootori probleemina.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kris
HV kasutaja

liitunud: 24.09.2003




sõnum 27.05.2021 14:05:14 vasta tsitaadiga

Mina väntan põhiliselt ise ning vajadusel võtan elektri appi. Seda nii maastikul järsku mäge rünnates kui linnas autodega võidu sõites - keskmootor toimib mõlemal juhul optimaalselt. Tava sõites seadistus selline, et elekter kõigub kusagil 0 ja 250W vahel. Spets juhtudel "käsigaasiga" niipalju kui tuleb.
BBS02B, akut laen kuni 52V, vool piiratud 25A peale. Kett hakkab viskama kusagil 600-700 km kandis, hammakaid pole veel vahetanud (kolmas kett peal). Rattaga kaasas olnud kett hakkas viskama juba 300km peal icon_biggrin.gif.
DVDRW kirjutas:
Mis keskmootori point või mõte üldse on?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2021 16:29:50 vasta tsitaadiga

Kuda see kett nii vähe vastu peab? Mul praeguse rattaga juba puhtalt elektri jõul neljakohaline kilomeetrite arv läbi sõidetud ja ketil pole midagi häda. Enne seda enda jõul kõvasti rohkem sõitnud, ka talvel.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xaltotun
HV vaatleja
Xaltotun

liitunud: 10.07.2004




sõnum 28.05.2021 09:28:14 vasta tsitaadiga

Mul keskmootor selle jaoks põhiliselt, et oleks jõudu aeglasti sõites. Kõik metsa teed ja sihid saab läbi sõita, selle jaoks 750-sest küll. Põldudle ja heinamaadel liigub ka ilusasti, hea looduses pildistamas käia.

Ja käigu vahetamiseks pole vaja sensorit. Mul esipidur suht maha keeratud. Kasutan nagu sidurit, tõmman natu, vahetan käigu ära ja siis lasen lahti. Pidurit vaja, vajutan põhja.

_________________
You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 28.05.2021 09:44:03 vasta tsitaadiga

Ilmselt need kes pedaalida ei viitsi lähebki kett rutem, kui seda ei viitsi teha siis rummukas on parem.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 28.05.2021 10:19:53 vasta tsitaadiga

Ma sõidan puhtalt keskmootori jõul. see aasta 7800km tulnud umbes, võib vabalt rohkem olla. 3 ketti ja kassett läheb ära aastaga... Poleks seda soola saasta ja oleks igal pool kuiv kiilasjää, siis saaks ühe ketiga ilusti hakkama... Ei venita enam, sest ees 54t ja taga 11-46t, veab igast mäest üles, pigem om vaja esiots maas hoida, et üle ei tõmbaks icon_biggrin.gif
Vahest paugutan niisama käike, ei viitsi gaasi maha lasta. Suht kiirelt veab 40ni, sealt edasi jääb pingest puudu. Täis akuga 45km/h tippkiirus aga kui aku alla 38V siis seab 30-nega umbes ja vastutuulega kukub 25ni, ehk muutub legaalseks.....
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 28.05.2021 21:15:00 vasta tsitaadiga

Päris hea hinnaga antakse link

Tervelt 1KG Kahjuks ei jõua kõike krabada. Tilgutades meetri kaupa tuleb kallis.

Seal natuke õhemaid ka saada.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 29.05.2021 07:00:01 vasta tsitaadiga

700km ja kett?? Appikene, ma oleks siis juba 150x ketti vahetanud...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 29.05.2021 08:43:35 vasta tsitaadiga

Päris tihti on päevi kus üle 100km tuleb.
Iga nädal vahetaks ketti siis icon_lol.gif

Margus kirjutas:
Päris hea hinnaga antakse link

See kaalu järgi müük võib olla eksitav.
Kaalusin näiteks seda 10m kaalub 1kg ja tuleb nkonist tellides isegi koos shipinguga odavam.
Spoiler Spoiler Spoiler

+ tuleb kiiremini ja pole muret tolliga.
Kui elementidega koos shrinki juurde võtta võib arvestada shipping 0€
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 29.05.2021 08:55:05 vasta tsitaadiga

Kas oled kindel et kilos on 10m siis võib vabalt e5.ee tilgutada. Heatshringi probleem on see kuidas ta pakitud on kui postiga saab viga hakkavad kuumutades augud sisse tulema. Kõik sõltub sellest kuidas seda rulli hoitud on. E5 saab korralikult pakitud asja kuigi ei välista ,et mingi koht on viga saanud. Alist osta on suure riskiga kui hakkavad augud sisse tulema. Minul oli shrink ostetud e5 3m millest kahel akul pidin uuesti shrinkima ehk oli juba rullis viga saanud kuigi ise hoian korralikult.
Kogu see heatshrinkimine on jama tegelikult saab ilusa välimuse kuid samas natuke pointless kah kui raisku läheb

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis XeStAiSy 29.05.2021 09:03:02, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 29.05.2021 09:01:12 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 29.05.2021 10:08:47 vasta tsitaadiga

Ty katsun piirduda tolle nubritega. Assa ostsin e5.ee 3 meetrit saadeti 1 meeter ainult vaadake ette kui midagi kogustega ostad.. Saatsin neile kirja ka. Äkki saadavad puuduolevad asjad siiski.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis XeStAiSy 01.06.2021 11:26:13, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kris
HV kasutaja

liitunud: 24.09.2003




sõnum 29.05.2021 11:42:13 vasta tsitaadiga

Keti kulumisi võrreldes peaks ilmselt võrdlema ka sõidu profiili. Minna kasutan maanteel kommuutimiseks suhte vähe, põhiliselt hullan maastikul ja metsas. On tõuse millest ülesse saamiseks nii elekter kui kondimootor max võimsusel. Ca 1-1.5h korraga. Peale seda on aku tühi ning endal samuti toss väljas. Kilomeetreid koguneb tavaliselt 30-40 ringis. Kusagil 700km kandis hakkab järsematel tõusudel viskama ning keti mõõja näitab kulumist, mille juures peaks vahetama …
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 29.05.2021 14:09:03 vasta tsitaadiga

Ilmselt LG elemendid võib selleks aastaks unustada neid pole ilmselt normaalse hinnaga kuskil. Taifuune ei olnutki eriti mis oleks taiwanis vett toonud. See ikaldus mõjutab kogu seda värki. Samas pole uudist ka näinud, et lg oleks lõpetanud 18650 tootmise. E5 küsib juba muratade eest 9 euri tk täisesti piixus tundub see värk.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 31.05.2021 12:17:38 vasta tsitaadiga

Huvitav kas ak tesla hakkab siis autode hinda tõstma? Neil küll oma tehased aga ega liitiumi nad ei tooda...
Minul jäi nii mõnigi projekt sp olemata, sest hinnatõus on kohati 100% mis on üle mõistuse
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 01.06.2021 11:24:40 vasta tsitaadiga

Ilmselt kõik mis toodetakse läheb otse tellijale need elektri rattad ei jää tegemata. Nkon ikkagi teeb käsimüüki ja seda üle euroopa ka venemaa ja teised riigid.
Kes ikkagi akut tahab on november, detsember, jaanuar parim hetk.

EDIT

E5 Otsustas vabandada, kuna tunnistasid nendepoolset viga ja saatsid puuduolevad kogused ikkagi ära. Inimesed saavad ikkagi eksida.
Hetkel ei oska ütelda kas saadavad boonust ka.

edit
Saadeti boonust ka mõned meetrid teisi mõõte ka, ok.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.06.2021 14:39:58 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 181, 182, 183  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.