Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
25.05.2021 14:08:43
|
|
|
Oli ja mõned päevad mingi 0,53€/tk
Eelmised pole veel kohal, et ei julgeks veel rohkem võtta.
Näitas, et üle 10 000tk laos.
Suht kõva vooluga elemendid, sobiks akutrellidessegi.
Mul lähevad pigem majale max 0,05C. Trellidesse veel 18650HE2-esid(<2€) olemas.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
25.05.2021 14:42:24
|
|
|
€ 204,45 10%OFF | L-faster Newest Electric Bicycle Conversion Kit 48V 450W Brushless Middle Engine Kit With Freewheel Crankset For Electric Bike
https://a.aliexpress.com/_mKgyn4Z
Päris huvitav, sobiks mõnele odavamale hansaposti kärule nagu rusikas silmaauku, kontrolleri ja akuga pakiraam 350€ eest ka külge ja ongi räige rehvipõletaja valmis
|
|
tagasi üles |
|
|
metavo
HV kasutaja
liitunud: 23.04.2004
|
26.05.2021 16:36:04
|
|
|
Kas keegi Tartus muidu Bafangi keskmootorite hooldusega ka tegeleb?
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
27.05.2021 11:26:53
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
€ 204,45 10%OFF | L-faster Newest Electric Bicycle Conversion Kit 48V 450W Brushless Middle Engine Kit With Freewheel Crankset For Electric Bike
https://a.aliexpress.com/_mKgyn4Z
Päris huvitav, sobiks mõnele odavamale hansaposti kärule nagu rusikas silmaauku, kontrolleri ja akuga pakiraam 350€ eest ka külge ja ongi räige rehvipõletaja valmis |
Seal on keegi andud ühe tärni feedbäkki, imselt täielik udu. Need pakiraamid on kah tegelt rõveda hinnaga kuhu mahub aku hind on selline nagu kullast oleks. Üle 14Ah aku sinna ei pressi ka 36 voldiga osad on suuremad ka kuhu mahub rohkem.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
27.05.2021 11:37:58
|
|
|
Mis keskmootori point või mõte üldse on?
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
27.05.2021 11:53:35
|
|
|
Mul keskmootor ja akut hoidsin seljakotis. Keegi ei saanud aru, et mul elektriratas kasutusel. Isegi kui ütlesin, siis läks aega, et aru saada.
Ehk siis hea stealth masin.
Akuta kasutades ei ole mingit vastupanu (ülekandega rummukatel vist on?!)
Saab käike kasutada (sama pinge juures suurem kiirus või parem minek madala käiguga), aga seal oma negatiivne külg see, et ei pruugi kõige mugavam olla käike vahetada. Ma ise ei kasuta käigusensorit ka, sellega võiks parem olla.
Raskuskese jääb keskele, alla. Siin muidugi akude paigutus on see põhimõjutaja.
Ratta eemaldamine on lihtsam ehk siis väiksemas autos transport või rehvi vahetus vms on lihtsam.
Aga eks see pigem eelistuseküsimus. Mõlemad toimivad, seega sessuhtes suva.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
27.05.2021 12:05:32
|
|
|
Selline ka suht stealth, aga samas mitte niivõimas. Geared hub motoril ka takistust vabajooksul pole.
Spoiler
Kui tavajalgrattal juba ketid ja hammakad suht suur kulu, siis mis veel keskmootoriga on?
95% juhtumitest pole lohvi purunemisel vaja ratast alt ära võtta.
Pinget peab tõstma kui tahad, et ka suuremal kiirusel veaks.
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
27.05.2021 13:42:28
|
|
|
Mul pole ketid/hammakad kunagi suur kulu olnud. Kuskil 20 aasta jooksul 2 ratast omanud ning ainult üks neist saanud kogu komplekti vahetuse ja ühe korra eraldi ainult ketivahetuse (ei viitsinud sodist puhastada, kergem oli vahetada). Seda ei saa nagu eriliseks kuluks nimetada. Elektrika puhul päris sellist vastupidavust ei eeldagi, aga eks näis.
Kuidas keegi parandada tahab... Ma ikka võtan ratta alt ära, sest see võtab mõned sekundid ainult.
Ning ei pea ju pinget tõstma, et kiirust suuremaks saada. Nagu öeldud, käigud on selleks ka olemas
Mul on akupinge kuni 58.8V ning piiratud hetkel 12A peale. Mootoriks Bafang BBS02B. Sõidan linnas autodega võidu kui tahan. Kui tahaks veel kõrgemat pinget, peaks eraldi kontrolleri ostma ja kõige hullem.. Leidma selle jaoks koha...
Kui ma mootorit otsisin, siis ma tol hetkel 29" kite ei näinud ka eriti. Nüüd tundub, et on ikka tekkinud neid rohkem turule.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
27.05.2021 13:47:43
|
|
|
Pinge tõstmise vajaduse tõingi välja rummumootori probleemina.
|
|
tagasi üles |
|
|
kris
HV kasutaja
liitunud: 24.09.2003
|
27.05.2021 14:05:14
|
|
|
Mina väntan põhiliselt ise ning vajadusel võtan elektri appi. Seda nii maastikul järsku mäge rünnates kui linnas autodega võidu sõites - keskmootor toimib mõlemal juhul optimaalselt. Tava sõites seadistus selline, et elekter kõigub kusagil 0 ja 250W vahel. Spets juhtudel "käsigaasiga" niipalju kui tuleb.
BBS02B, akut laen kuni 52V, vool piiratud 25A peale. Kett hakkab viskama kusagil 600-700 km kandis, hammakaid pole veel vahetanud (kolmas kett peal). Rattaga kaasas olnud kett hakkas viskama juba 300km peal .
DVDRW kirjutas: |
Mis keskmootori point või mõte üldse on? |
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
27.05.2021 16:29:50
|
|
|
Kuda see kett nii vähe vastu peab? Mul praeguse rattaga juba puhtalt elektri jõul neljakohaline kilomeetrite arv läbi sõidetud ja ketil pole midagi häda. Enne seda enda jõul kõvasti rohkem sõitnud, ka talvel.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
Xaltotun
HV vaatleja
liitunud: 10.07.2004
|
28.05.2021 09:28:14
|
|
|
Mul keskmootor selle jaoks põhiliselt, et oleks jõudu aeglasti sõites. Kõik metsa teed ja sihid saab läbi sõita, selle jaoks 750-sest küll. Põldudle ja heinamaadel liigub ka ilusasti, hea looduses pildistamas käia.
Ja käigu vahetamiseks pole vaja sensorit. Mul esipidur suht maha keeratud. Kasutan nagu sidurit, tõmman natu, vahetan käigu ära ja siis lasen lahti. Pidurit vaja, vajutan põhja.
_________________ You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free... |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
28.05.2021 09:44:03
|
|
|
Ilmselt need kes pedaalida ei viitsi lähebki kett rutem, kui seda ei viitsi teha siis rummukas on parem.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
28.05.2021 10:19:53
|
|
|
Ma sõidan puhtalt keskmootori jõul. see aasta 7800km tulnud umbes, võib vabalt rohkem olla. 3 ketti ja kassett läheb ära aastaga... Poleks seda soola saasta ja oleks igal pool kuiv kiilasjää, siis saaks ühe ketiga ilusti hakkama... Ei venita enam, sest ees 54t ja taga 11-46t, veab igast mäest üles, pigem om vaja esiots maas hoida, et üle ei tõmbaks
Vahest paugutan niisama käike, ei viitsi gaasi maha lasta. Suht kiirelt veab 40ni, sealt edasi jääb pingest puudu. Täis akuga 45km/h tippkiirus aga kui aku alla 38V siis seab 30-nega umbes ja vastutuulega kukub 25ni, ehk muutub legaalseks.....
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
28.05.2021 21:15:00
|
|
|
Päris hea hinnaga antakse link
Tervelt 1KG Kahjuks ei jõua kõike krabada. Tilgutades meetri kaupa tuleb kallis.
Seal natuke õhemaid ka saada.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
29.05.2021 07:00:01
|
|
|
700km ja kett?? Appikene, ma oleks siis juba 150x ketti vahetanud...
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
29.05.2021 08:43:35
|
|
|
Päris tihti on päevi kus üle 100km tuleb.
Iga nädal vahetaks ketti siis
Margus kirjutas: |
Päris hea hinnaga antakse link |
See kaalu järgi müük võib olla eksitav.
Kaalusin näiteks seda 10m kaalub 1kg ja tuleb nkonist tellides isegi koos shipinguga odavam.
Spoiler
+ tuleb kiiremini ja pole muret tolliga.
Kui elementidega koos shrinki juurde võtta võib arvestada shipping 0€
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
29.05.2021 08:55:05
|
|
|
Kas oled kindel et kilos on 10m siis võib vabalt e5.ee tilgutada. Heatshringi probleem on see kuidas ta pakitud on kui postiga saab viga hakkavad kuumutades augud sisse tulema. Kõik sõltub sellest kuidas seda rulli hoitud on. E5 saab korralikult pakitud asja kuigi ei välista ,et mingi koht on viga saanud. Alist osta on suure riskiga kui hakkavad augud sisse tulema. Minul oli shrink ostetud e5 3m millest kahel akul pidin uuesti shrinkima ehk oli juba rullis viga saanud kuigi ise hoian korralikult.
Kogu see heatshrinkimine on jama tegelikult saab ilusa välimuse kuid samas natuke pointless kah kui raisku läheb
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 29.05.2021 09:03:02, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
29.05.2021 09:01:12
|
|
|
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
29.05.2021 10:08:47
|
|
|
Ty katsun piirduda tolle nubritega. Assa ostsin e5.ee 3 meetrit saadeti 1 meeter ainult vaadake ette kui midagi kogustega ostad.. Saatsin neile kirja ka. Äkki saadavad puuduolevad asjad siiski.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 01.06.2021 11:26:13, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
kris
HV kasutaja
liitunud: 24.09.2003
|
29.05.2021 11:42:13
|
|
|
Keti kulumisi võrreldes peaks ilmselt võrdlema ka sõidu profiili. Minna kasutan maanteel kommuutimiseks suhte vähe, põhiliselt hullan maastikul ja metsas. On tõuse millest ülesse saamiseks nii elekter kui kondimootor max võimsusel. Ca 1-1.5h korraga. Peale seda on aku tühi ning endal samuti toss väljas. Kilomeetreid koguneb tavaliselt 30-40 ringis. Kusagil 700km kandis hakkab järsematel tõusudel viskama ning keti mõõja näitab kulumist, mille juures peaks vahetama …
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
29.05.2021 14:09:03
|
|
|
Ilmselt LG elemendid võib selleks aastaks unustada neid pole ilmselt normaalse hinnaga kuskil. Taifuune ei olnutki eriti mis oleks taiwanis vett toonud. See ikaldus mõjutab kogu seda värki. Samas pole uudist ka näinud, et lg oleks lõpetanud 18650 tootmise. E5 küsib juba muratade eest 9 euri tk täisesti piixus tundub see värk.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
31.05.2021 12:17:38
|
|
|
Huvitav kas ak tesla hakkab siis autode hinda tõstma? Neil küll oma tehased aga ega liitiumi nad ei tooda...
Minul jäi nii mõnigi projekt sp olemata, sest hinnatõus on kohati 100% mis on üle mõistuse
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
01.06.2021 11:24:40
|
|
|
Ilmselt kõik mis toodetakse läheb otse tellijale need elektri rattad ei jää tegemata. Nkon ikkagi teeb käsimüüki ja seda üle euroopa ka venemaa ja teised riigid.
Kes ikkagi akut tahab on november, detsember, jaanuar parim hetk.
EDIT
E5 Otsustas vabandada, kuna tunnistasid nendepoolset viga ja saatsid puuduolevad kogused ikkagi ära. Inimesed saavad ikkagi eksida.
Hetkel ei oska ütelda kas saadavad boonust ka.
edit
Saadeti boonust ka mõned meetrid teisi mõõte ka, ok.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
02.06.2021 14:39:58
|
|
|
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
|