Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 181, 182, 183  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Huumees
HV vaatleja

liitunud: 06.12.2008




sõnum 27.04.2020 09:58:28 vasta tsitaadiga

Aitäh info eest. Em3ev-st on kahjuks postikulu ka päris suur, kokku tuleb üle 200€ vahet võrreldes aliexpressiga, seda on natuke palju.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xaltotun
HV vaatleja
Xaltotun

liitunud: 10.07.2004




sõnum 27.04.2020 10:48:00 vasta tsitaadiga

Mina telisin Aliexpressist, lihtsalt vaatasin, et tuleks euroopast ja kõik. On 750w BBS02B, akul oli valida kas Samsugi elemendid või miski muu, võtsin samsungi omad.. Uue totite kaabli pidin tellima, kuna orginall oli liiga lühike..
_________________
You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2020 20:18:07 vasta tsitaadiga

Huumees kirjutas:
kust oleks kõige parem osta, näiteks Bafang 500-750w 48v 13-17ah täiskomplekti, amazonist või mingilt suvaliselt aliexpressi müüjalt?


Tellisin ka Alist täiskomplekti,750w Color 44T C965 48V 17.5Ah (744eur). Kindlasti tahtisn akut Samsungi baasil, ehks siis 17.5Ah Battery samsung cell: 9*11*37 cm 4.4kg. Kätte ei ole veel saanud. Mõni päev peaks veel aega minema, eks näis...
17.5Ah ja 12Ah komplekti hinnavahe on nii väike, et tasub osta 17,5Ah. Korpus on sama suur.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kris
HV kasutaja

liitunud: 24.09.2003




sõnum 29.04.2020 10:26:23 vasta tsitaadiga

Jagan infot, kuidas minu konfiguratsioonis sõltub energia kulu kiirusest.
29" maastikumustriga rehvid, BBS02 keskmootor, endal kaalu mõõtmise hetkel 105kg. Esimene hammakas 44T, taga 13-46.

Sõitsin erinevate käikudega ainult elektri jõul "gaas põhjas" ning mõõtsin energia kulu. Sõitsin lamedal asfaldil 1.5km ühes suunas ning siis pöörasin tagasi, et tuule jms mõjusid minimeerida.
Nagu andmetest näha, siis energia tarbimise vahe mõõdukal VS maksimaalsel kiirusel on ca kolmekordne.
17.5Ah 52V aku peaks sisaldama 910Wh energiat. Sõites kiirusega ca 20km/h võiks läbisõit olla kuni 91km. Maksimaalsel kiirusel ca 33km. Aeglasel kiirusel võibolla et isegi venitaks selle maa välja aga "gaas põhjas" sõites on aku ca 25 minutiga tühi elik kusagil 20-25km kanti.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 29.04.2020 13:03:27 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif
Kõige efektiivsem kiirus kipub olema jah sinna 20km/h kanti. Bena autode puhul sinna 60 km/h kanti
Huvitav kui palju seda tuul mõjutaks?
Taganttuulega ilmselt kasvaks ja vastutuulega kahaneks, aga kuipalju? icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 29.04.2020 18:34:06 vasta tsitaadiga

Mul on fat bike ja BBSHD +52v aku. Pöidlagaasiga pole ringi tiirutanud, aga pedal assisti kasutades on enerigakulu suurusjärkku 6-12wh per km. Rehvideks siis JJ 26x4.4, endal eluskaalu 110.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 30.04.2020 15:26:59 vasta tsitaadiga

Praegu sõitsin 86km. keskmine kiirus 54,4 km/h ja energiat kulus 37,1 Wh/km.
Et jah, kiirusega kasvab energiakulu exponentsiaalselt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 01.05.2020 12:23:36 vasta tsitaadiga

Tõestati seda mis ammu teada. Õhutakistus on teadupärast kiiruse ruutsõltuvus sama pinnakareduse juures.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Huumees
HV vaatleja

liitunud: 06.12.2008




sõnum 01.05.2020 23:14:32 vasta tsitaadiga

Tellisin aliexpressist ära BBS02B 750w 48v 12ah. Kas kellelgi on üle programmeerimis kaablit ja tahab mulle müüa (või pean selle ka alist ostma)?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 02.05.2020 14:14:21 vasta tsitaadiga

Huumees kirjutas:
Tellisin aliexpressist ära BBS02B 750w 48v 12ah. Kas kellelgi on üle programmeerimis kaablit ja tahab mulle müüa (või pean selle ka alist ostma)?

Soovitan sellist vidinat, https://eggbikes.com/eggrider saad kõiki parameetreid lennult telefoni kaudu muuta, ühe nupuvajutuse taga kaks reziimi road/offroad. Andmete logimine jne.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Huumees
HV vaatleja

liitunud: 06.12.2008




sõnum 02.05.2020 18:36:19 vasta tsitaadiga

See läheb äiale külavahel kärutamiseks, ei ole nii advanced lahendust vaja. Tahaks lihtsalt alguses kontrolleri ampreid maha keerata, et läbipõlemise pärast muretsema ei peaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.05.2020 23:45:23 vasta tsitaadiga

DVDRW, kõige efektiivsem kiirus mis näitajate põhjal?

loomulikult on superefektiivne sõita nii, et tuuletakistust sisuliselt ei olegi (õigemini, et see ei mängi mingisugust rolli) aga sel juhul on ka 20kmh ju ikkagi liiga suur kiirus. veel parem oleks siis kulgeda umbes nii 5kmh icon_biggrin.gif
reaalselt mingit efektiivsest arvutada üritades peaks siiski ilmselt võtma arvesse ikkagi ka seda, et elektrisõidukiga tavaliselt üritatakse kuhugile jõuda. ja kuhugile jõudmise juures on oluline tähtsus ka sinna jõudmise kiirusel.

tegelikult vaadates kasvõi siin toodud graafikuid ja arve seal siis on üsna selgelt näha, et ega see energiakulu ikka päris eksponentsiaalselt tegelikult ei kasva küll. igatahes mitte selles ~25-50kmh vahemikus. kiirus 26 vs. 49 ja energiakulu vastavalt 10.5 vs. 27Wh. Umbestäpselt kahekordne kiirus või siis kaks korda suurema kiirusega sõitmine antud näite puhul vajab kõigest umbes 2.5 korda rohkem energiat. See on ikka väga hästi saadud tegelikult, arvestades, et puht teoreetiliselt justkui peaks see energikulu olema lausa 4 korda suurem.
aga ei ole sest endiselt väga arvestatav osa energiast kulub nende maastikumustriga rehvide peale kombineeritult väga raske sõitjaga. samuti mängivad ilmselt üsna suurt rolli endiselt mehaanilised kaod ehk ülekande kadu ning jooksud.

isiklikult huvitaks pigem sellist tüüpi katse puhul näha näiteks, et kuidas mõjutab tulemusi sõitja asend ratta peal, rehvide erinev rõhk ning ideaalis ka (võimalikult) erinevad rehvid. seda, et a'la 40 sõites kulub kõvasti rohkem energiat kui ütleme näiteks 15 või ka 20ga sõites saab järeldada juba tavalise jalgrattaga natuke pikemat maad nende kiirustega sõita proovides icon_biggrin.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.05.2020 00:29:05 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
DVDRW, kõige efektiivsem kiirus mis näitajate põhjal?
loomulikult on superefektiivne sõita nii, et tuuletakistust sisuliselt ei olegi (õigemini, et see ei mängi mingisugust rolli) aga sel juhul on ka 20kmh ju ikkagi liiga suur kiirus. veel parem oleks siis kulgeda umbes nii 5kmh icon_biggrin.gif

5km/h sõites kulub minu rattal palju rohkem energiat km kohta kui 20km/h sõites. Tõenäoliselt on siin mängus mootori parameetrid.
Asend ja ka veoautode möödumised maanteel mõjutavad märkimisväärselt.
Eks aeg on alati kõige hinnalisem. Tuleb leida kompromiss. Kui sõit töö-kodu vahet, siis mul on see maanteel ~70 km/h pooltühjade kummidega.
Kui pikem sõit, Tln-Tartu vms siis tuleb see efektiivsuse küsimus mängu, sest liiga raske aku läheks ebamugavaks ja rattale liiga koormavaks juba.

Saan confida enda rattal kiiruse piirangut 0-99km/h. Teen ka ehk mõned testid kui vaikne ilm satub (MP2 mootor) icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.05.2020 01:13:01 vasta tsitaadiga

Nojaa, loomulikult eeldaks see ka 5kmh sõitmisele optimeeritud mootorit, õigemini kogu süsteemi.

Sul endal ma vaatan on nii saavutatavad kiirused kui ka reaalsed keskmised kiirused sõidu puhul ikka päris arvestatavad. 50+ ja isegi 70kmh. huvi pärast küsiks, et kui palju akut sellise kasutuse jaoks kaasas peab kandma? eelkõige kilode mõttes, või ka Ah'de poolelt?

kas MP2 ehk siis vist magicpie ei olnud mitte rummumootor? sellele tuleb minuteada vist anda päris korralikku pinget, et saavutada kiiruseid a'la 70kmh? icon_biggrin.gif sest ülekannetega seda ju nö. optimeerida ei saa nagu keskmootorit. sel juhul kuidas sa seda piirangut niimoodi reguleerid, või sul ongi väga kõrgepingeline akupakk peal?

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.05.2020 02:33:12 vasta tsitaadiga

Varemgi rääkinud oma ~100 voldisest akust icon_biggrin.gif
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.05.2020 02:47:59 vasta tsitaadiga

Cycle Analystiga reguleerin (voolu ja kiirust).
4 kWh kolmnurkaku on ~22kg. + 3 kWh pakiraamile kui pikem sõit.
Siin teemas juttu ja pilte ka (2016 aprill)
~80 000km läbisõit selle mootoriga aastast 2011 icon_razz.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.05.2020 15:49:08 vasta tsitaadiga

korralik overclock icon_biggrin.gif
aga eks 22 kilo akuga juba annab igasugust pulli muidugi teha jah. 80k läbisõit on päris eeskujulik. mul oli aastal umbes 2007 kuni 2015 üks auto kasutusel, millel tuli läbikat kokku kuskil 50k icon_lol.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 04.05.2020 21:39:46 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:

~80 000km läbisõit selle mootoriga aastast 2011 icon_razz.gif


Ohsaa poiss, päris vinge, müts maha, mul tuli eelmine aasta kokku mingi 15 000km.
See aerodünaamika hakkas mindgi huvitama eelmine aasta. Uurisin võimalusi kuidas 40+km/h kaugemale akuga sõita. Ei jäänud mul muud üle kui eemaldasin oma Enduro rattal sadula ja ehitasin vineerist seljatoe ja viskasin sinna pikali. Vahest sõitsin sedasi päevas seal umbes 200km maha. Kurve ei ole mugav sedasi võtta suurtel kiirustel, väga ohtlik. Konreetsed pildid tegin testides vastu suure tuulega sõitmist. Ma mäletan, et istudes asendist ei saanud ma 50ndki kätte ja wattid oli maksimumi peal.
Olgu mainitud, et sedasi ma enam ei sõida, oli huvitav ekperiment.

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 04.05.2020 22:41:37 vasta tsitaadiga

Sobiva asendiga rattaraam siis juba asjaks, kus paremini see lahendatud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 04.05.2020 23:10:18 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
Sobiva asendiga rattaraam siis juba asjaks, kus paremini see lahendatud?

Olen sinuga täiesti nõus. Otsin endale 5 kuud tagasi spets lamavaratta terasraami peal ja ei kahetse grammivõrdki, mugav ja räme vahemaa väiksema voolutarvega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 04.05.2020 23:34:38 vasta tsitaadiga

kolinkoff kirjutas:
DVDRW kirjutas:

~80 000km läbisõit selle mootoriga aastast 2011 icon_razz.gif


Ohsaa poiss, päris vinge, müts maha, mul tuli eelmine aasta kokku mingi 15 000km.
See aerodünaamika hakkas mindgi huvitama eelmine aasta. Uurisin võimalusi kuidas 40+km/h kaugemale akuga sõita. Ei jäänud mul muud üle kui eemaldasin oma Enduro rattal sadula ja ehitasin vineerist seljatoe ja viskasin sinna pikali. Vahest sõitsin sedasi päevas seal umbes 200km maha. Kurve ei ole mugav sedasi võtta suurtel kiirustel, väga ohtlik. Konreetsed pildid tegin testides vastu suure tuulega sõitmist. Ma mäletan, et istudes asendist ei saanud ma 50ndki kätte ja wattid oli maksimumi peal.
Olgu mainitud, et sedasi ma enam ei sõida, oli huvitav ekperiment.



Politsei pole huvi tundud? Sellise kaadervärgi puhul on vist raske appeleerida, et tegemist on jalgrattaga icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 04.05.2020 23:42:54 vasta tsitaadiga

See on see probleem nende modifikatsioonidega. Kui sõidaks, isetehtud neljarattalise kinnise kabiiniga elektrirattaga 100 km/h, satuks päris kiiresti huviorbiiti icon_razz.gif.
Tavalise väljanägemisega erattaga 100 km/h - kima palju tahad, kedagi ei huvita.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 05.05.2020 00:23:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Politsei pole huvi tundud? Sellise kaadervärgi puhul on vist raske appeleerida, et tegemist on jalgrattaga icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

JAH........
Sellega on selline lugu, et eelmine aasta sõitis politsei pikalt järgi, kuigi ma ei olnud sellili vaid ühes teises huvitavas mugavas istuvas asendis ja jalad ei olnud pedaali lähedalgi. Ma nägin neid km kaugusel üle põllu, kiirus polnud suur, mingi 35km/h, panin täpselt 25 km/h ja autocruise peale. Olid üsna käbe seal teel kus minagi ja tolknesid mul järgi sama kiirusega, õnneks läksid mööda. Kehakaamerast ka lõikasin pildi neist möödumas must icon_smile.gif
Tõsiasi oli veel see, et mul mootoratta kiiver ka peas. See on nagu saatanast, olen sellega tavalise lihsa rattaga sõitnud ja tõmbab rämedalt tähelepanu. Seega piirdun tavalise ratturi kiivriga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 05.05.2020 00:35:47 vasta tsitaadiga

See irooniline jah, et kui sõidad motokiivriga, oled kohe huviorbiidis + autod mööduvad sust kohe palju lähemalt. Seega ohutum ehk kiivrit mitte kanda. icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.05.2020 17:04:17 vasta tsitaadiga

Veits OT jälle, ent siin akudegurud koos ja mul on sellised taskulambid + selline DIY powerbank ning sooviks kõige võimalikult suure mahuga akusid neile osta ja eelistaks igaksjuhuks "protected cell"-e.
Vanad elemendid on sellised: https://www.tomobattery.com/product/samsung-icr18650-26f/

Kust ja mida ostma peaks? Hea oleks kui keegi viitsiks ka selgitada, kas ja kui palju ma V ja A jälgima pean, sisuliselt tajun praegu vaid mAh vaadata (ja reviewd-e jne. abil sõeluda välja ehtsa(mad) cellid).

Teemat sirvin ka aeg-ajalt tegelikult & 80k LS on ikka ulme icon_eek.gif. DVDRW, mis ratta küljes see sul ja mida selle aja jooksul vahetanud?

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 181, 182, 183  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.